A kilencesben már elég régóta benne van az új motor. Attól függetlenül nem biztos, hogy nemsokára kész lesz. 2006-ban? Volt motorcsere? Mármint évszám? Jah, hogy a hatosban! Értem már... :D
Ma a 2002-es pft. menetben ment Erdészlakig ahol megjavítottak valamit. (azt hiszem az 1. szamú váltót)
Ugyanakkor tudtatok hogy a Zsuzsin szolgált régen 1 Csömödéri Mk. A 2009 nem sokára kész lesz már benne van az új motor aztán a 2006-ban lesz motorcsere elméletileg.
Nekem is megvannak az 1884-es (III.katonai felmérés) és az 1953-as térképszelvények a ZSEV-ről. Egy fél éjszakám ráment mire egymásra másoltam őket, mivel az egyik 1:75000 a másik 1:25000 léptékű. Legjobban a Gúti részen lepődtem meg.
A boltokban kapható turista térképen néhány földút mellé az van írva hogy "régi Zsuzsi vasút", na ez volt a Hármashegyalja - Nyírbéltek szakasz. A Vámospércsi úttól délre a Fancsikai tavak környékén viszont "régi kisvasút" feliratokkal lehet találkozni. Ezek voltak a Csereerdőnél kiágazó szárnyvonal ágai (a Debrecen - Nyírábrány vasútvonalat egy vasbeton felüljáróval keresztezte, amelynek a nyomai még látszanak). A felszámolt vonal(ak)ból csak földút maradt (esetleg egy rettenetesen erős mágnesdaruval még elő lehetne csalogatni a földből 1-2 síncsavart).
Nem igazán fut a 2006-os. Ha nagyon, de nagyon muszáj, esetleg, ha a 2002 nem igazán lenne futóképes. Két hete vasárnap a hatos volt kint, meg talán hétfőn és kedden is (ez a lentebbi képen látszik is). A négy napos hétvégén is a kettes járt... Pft.-k, illetve egy-két különvonat előfordul. A következő nagyobb program dec. 6-a környékén, a Mikulás-vonat lesz.
Az ilyen turista térkép merre található? Marad valami a vonalból ahol gyalogoltatok? Mi voltunk nyírbélteken és tényleg ment arra a vonat régen meg van a ház bent 2 vágány van nem vittem gépet magamal hogy lefotózam. Sajnos lemaradtam a gözösről de a felfedezés amit Nyírbélteken találtunk az kárpotól engemet.