valami forgalmihoz kell tartoznia, főként azért is, hogy a beosztáson meg tudják nevezni (a szóló örs tartalék is 276E viszonylaton van alalpból, az más hogy azon 1 kört se megy)
:( Pedig de szép is lenne Budapest emeletes autóbuszokkal:P Elég elnézni a Hősök terére és az ott kóricáló Sightseeing emeletes buszt megnézni, amikor közeledik a háttérrel együtt:) Sztem adna egy remek kis feeling- et Budapestnek:P
1915 augusztusában 2 db MARTA–Weitzer (Aradon gyártott) emeletes benzinmotoros autóbuszt vásároltak (XX 3 – 4), majd 1916-ban 4 db Benz (XX 5 – 8) és 1917-ben 4 db Ganz–Büssing gyártmányú (XX 9 –12), az előbbiekhez hasonló kialakítású autóbusszal bővítették az állományt, mely így 11 db-ra emelkedett. (Ezek a járművek a 20-as években Bp17.003 – 012 számmal, 1929-ig voltak állományban.)
Az Ik-415-ös prototípusa (BU-86-07) a Récsei üe. 16-os vonalán, az Ik-284-es kísérleti jármű (BX-55-11) a 7A, 7gyors vonalakon (szintén a Récsei üe.-ből) teljesítette néhány éves próbaüzemét