Keresés

Részletes keresés

hungeri Creative Commons License 2011.07.26 0 0 74755

Az a neve, hogy - kapaszkodj meg! - Lanovka és ez egy sikló. Az érdekessége, hogy van köztes megállója, de nem ám kitérőben van (az hülyeség lenne), így a másik irány - mivel amúgy közös pályán járnak egy kitérővel - is végig állja az utascserét.

Előzmény: Törölt nick (74752)
nemeza Creative Commons License 2011.07.26 0 0 74754
Előzmény: nemeza (74753)
nemeza Creative Commons License 2011.07.26 0 0 74753

Gondolom valami siklóféle.

Előzmény: Törölt nick (74752)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.26 0 0 74752

Ez konkrétan mi, és mi a cseh neve?

Előzmény: 1522 (74751)
1522 Creative Commons License 2011.07.26 0 0 74751

igen min1ik tipusuval mentem és még ezzel is.

Előzmény: FAV 20 (74750)
FAV 20 Creative Commons License 2011.07.26 0 0 74750

Az a skoda villamos az nagyon szép.  Utaztál is vele?

Előzmény: 1522 (74749)
1522 Creative Commons License 2011.07.26 0 0 74749

10 perce voltam prágába ép kiszáltam az autóbol amikor pályacsengö sinfék és a csattanás.

FKU-911 Creative Commons License 2011.07.26 0 0 74748

Tájékoztatók még nincsenek kirakva.

Előzmény: Normann Trancer (74744)
FKU-911 Creative Commons License 2011.07.26 0 0 74747

Szép képek.:)

Előzmény: illesf (74741)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.26 0 0 74746

"ui.: azt a 10-es tárcsát el lehetne kérni emlékbe? :)))"

 

Sztem tuti szükség van a városban még sok helyen ilyenre........ :(

Előzmény: Törölt nick (74745)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.26 0 0 74745

 

Valóban, vasárnap még csak ennyi volt.. haladnak ezerrel, hajrá hajrá :)

 

ui.: azt a 10-es tárcsát el lehetne kérni emlékbe? :)))

Előzmény: illesf (74741)
Normann Trancer Creative Commons License 2011.07.26 0 0 74744

29.-től...

De jó lesz, alig várom :-S.

Előzmény: mk4047 (74742)
siófoki35 Creative Commons License 2011.07.26 0 0 74743

1. kép nagyon klassz!

Előzmény: illesf (74741)
mk4047 Creative Commons License 2011.07.26 0 0 74742

Na ez szép. A rakparti vágányzár indul akkor a héten?

Előzmény: illesf (74741)
illesf Creative Commons License 2011.07.26 0 0 74741

Kezd valami alakulni a Kolozsvári utcában.

 

   

Fűtőházak Mazsolája Creative Commons License 2011.07.26 0 0 74740
Aeslan Creative Commons License 2011.07.26 0 0 74739

Köszönöm a választ!

Előzmény: vérmezö15 (74738)
vérmezö15 Creative Commons License 2011.07.26 0 0 74738

A Bocskai úti Sztk rendezö váltótját bekapcsolták a vágányzár miatt és azt állitótta el j.vezető.

Előzmény: Aeslan (74737)
Aeslan Creative Commons License 2011.07.26 0 0 74737

Üdv!

 

14:00 körül mentem 47-essel a Bocskainál, s érdekes, Deák fele mentünk, és a tartalékvágányra ment be, onnan ment tovább. Mi lehet ennek az oka?

 

Kiméljenek a "bencés" és hasonló válaszokkal.

Hamster Creative Commons License 2011.07.26 0 0 74736

Milyen az, amikor tényleg sűrűn járnak a villamosok, avagy hat és fél perc Bázel:

 

 

Az első snitt és a Barfüsserplatz-i forgatag szerintem valami eszeveszett jó. Meg az is, hogy a legkisebbtől az ultrahosszúig hányféle vonatösszeállítás van, nem ám csak sima csuklós meg csatolt csuklós :)

Humarci Creative Commons License 2011.07.26 0 0 74735

1:nyílván suliidőről beszéltem

 

2:"Fehérvári úton ezzel szerintem megnőne az egyenetlenség" na ezen jót röhögtem

amúgy lehetne betét 47A kocsiszínig

 

3: a 41-es(ek) helyén mehet a 47-es(ek) ami budafokos lett

az hogy a külső fehérvárin 22:50-kor elmegy az utolsó batyis ez nincs rendben, ezt megoldhatja a kelenföldi beálló

 

4: 3asban leírtak alapján a felcserélődésnek köszönhetően ez is megoldódik majd hamarabb indul el a budafoki 47-es

 

5: a lámpákkal egyetértek, a megfelelő kapacítással nagyon nem. Hogyan osztanád?

Előzmény: CKD Kombinát (74730)
stefipeti Creative Commons License 2011.07.26 0 0 74734

A Bocskai budafok felé menő lámpája, a művház körtér felé menő lámpája, a Hauszman körtér felé menő lámpája, a Hengermalom mindkét lámpája rengeteget fog a forgalmon. Az Andort nagyon jól eltalálták, különösen a körtér felé menőt, pont akkor kap tilost, mikor odaér, és van egy keresztfázisa és egy balrakanyarodója utascserére. Pont elég, így lenne optimális a többinél is. Hol van ilyenkor a közlekedésszervezésben a kötöttpálya előnyben részesítése?

Előzmény: CKD Kombinát (74730)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.26 0 0 74733
CKD Kombinát Creative Commons License 2011.07.26 0 0 74732

Este a Kelenföldi beállók miatt szar a helyzet, ezt elismerem.

De ezen nem az 1:1 arány megbontásával lehet változtatni.

Előzmény: Hamster (74731)
Hamster Creative Commons License 2011.07.26 0 0 74731

"Alapvetően szerintem a Fehérvári úton megfelelő kapacitás van mozgatva"

 

Mondjuk ilyen (szerintem téves) prekoncepcióval nem csoda, ha az jön ki neked, hogy nem szabad változtatni a felálláson :-/

Egyébként a gáz szitu szerintem perpillanat nem reggel van, hanem délután és este. Akkor egyszerűen kevés a dél felé menő kapacitás, bárhogy is próbálja az ember szépíteni. Igaz, lehet, hogy délután 4 körül meg üres tánctér minden villamos, nem tudom, akkor nem járok arra.

 

"A legrosszabb most a Hauszmann Alajos utcai lámpa"

 

Utasként ezt még nem vettem észre, azt viszont igen, hogy este a Bocskainál baromi hosszú várakozások vannak dél felé, és valamiért lámpavesztés is gyakran van. Remélem, utóbbiak nem valami direkt időkiegyenlítések :)

 

 

 

 

Előzmény: CKD Kombinát (74730)
CKD Kombinát Creative Commons License 2011.07.26 0 0 74730

Ajánlok iskolaidőben egy reggel 7 óra körül Etele térről induló 49-est megszemlélni!

De a legjobb ha kiállsz mondjuk a Tétényi úthoz 7:00-7:30-ig, és folthatás vizsgálttal keresztmetszeti forgalomszámlálást tartasz.

 

Azt mondjátok változtassunk a 47-49 1:1 arányán. Mindent lehet csak következményei vannak! (c IGy)

Legyen 2:1 az arány. Akkor a 47-es jár 2-4 percenként, a 49-es 6 percenként.

Ez az Etele tér felé a csúcsórában 5-el kevesebb 49-est, azaz durván 1000 férőhellyel kevesebbet eredményez. A maradék 14 (19+49 együtt) kell elosztani a kiső kapacitást. Ennyire nem üresek azért arra a villamosok!

Nem is beszélve arról hogy a Fehérvári úton ezzel szerintem megnőne az egyenetlenség. Illetve a Városház tér felé jelentős lenne a túlkínálat.

 

Ha 47-es helyett 41-est ad Kelenföld annak ugyan az lenne a hátránya mint az előbb írtál este a 47-es. Sőt szerintem rosszabb.

Most a Kocsiszíntől Körtér felé az első villamos 3:57-kor indul, akkor 4:39-kor tenné.

41 kiálló ksz.-től: 3:57, 4:11, 4:31
973-as ksz.-től: 4:09, 4:39

Igazándiból csak a 3:57-es hiányozna, de az nagyon. De a többin is szoktak már szép számmal utasok lenni.

A beállásról meg ne is beszéljünk, mert Batyi felől beálló 41-es jelenleg nincs, így az mindenképpen plusz lenne.

 

Ennél egyszerűbb ha minden 47-est Budafok adja, bár azért a reggeli Kelenföldi kiállásnak is van előnye, hogy onnan hamarabb kezd sűrűbben járni. És ennek nagy előnye van, mert a Hauszmann Alajos utcához eléág sokan mennek dolgozni a Körtér irányából is.

 

Alapvetően szerintem a Fehérvári úton megfelelő kapacitás van mozgatva, az elosztásával vannak bajok.

Ezen pedig lehetne segíteni. Tavaly ősszel pl. egész jó lámpaprogram volt, azóta azt két lépcsőben is sikerült elb@szni.

 

A legrosszabb most a Hauszmann Alajos utcai lámpa, ezt jó lenne a korábbira visszaállítani!

Előzmény: Humarci (74729)
Humarci Creative Commons License 2011.07.25 0 0 74729

"Reggel befelé irányban szépen ki tudják tömni a villamost. Főleg ha bejött egy vonat is, akkor már indulásnál szinte tele a kocsi. Ezután a Csóka utcánál jön egy fekete megálló, Tétényinél is vannak, követketző nagyobb létszám a Kosztolányinál várakozik. És nem mindenki csak a Körtérig utazik. Délután hasonló a helyzet, csak fordított irányban. Bár hozzá kell tenni, hogy reggel is akadnak szép számmal Etele tér felé is."

Ez engem nagyon nem győz meg, érdekes módon a buszoknál beáldozták az etele miatt a tétényi folytatását, a 49-est miért nem lehet? A 19/49 -et reggel szoktam figyelni és megfigyeléseim alapján kosztolányin jelentős a leszállók száma, körtéren még több ott szinte túlzással kicserélődik a "csomag". A körtéri felszállók jó része ha nem lát érkezésekor 47 v. 49 villamost akkor középre a járdára helyezkedve várja melyik jön hamarabb, őnekik mindegy melyik megy.

 

"Megoldás lehet, ha minden 47-es Budafokról áll ki, vagy a kelenföldi beállókat későbbre tesszük. Mondjuk a 23:35 és 23:55-ös Deák téri indulók mehetnének arra is, Fehérvári út felé úgyis ott van már a 973-as.

De az tényleg rossz mindenkinek, hogy az említett időszakban Budafok felé 12 percenként indul 47-es. Akkor is jó esetben együtt megy valami 18-41-el. Haladni sem lehet, annyira zsúfolt a kocsi."

szvsz az lenne a megoldás ha minél több 47-est adna budafok és a batyin kezdő 41-eket kelenföld adná

réges régen pl agybajt kaptam hogy a mentrendben szereplő utolsó 47-es körtérig ment csak 47-es vonalán...

tehát a javaslatod alapján: 47K érkezik körtérre 23:46 ill 00:06-kor(23:55kor jön egy 18K), 973-as 23:51 ill. 00:16 amik nem szerencsések. Arról nem is beszélve hogy nem is biztos hogy felfér annyi +ember aki amúgy villamossal menne a 973-asokra.

Hasonlóan a hajnali első villamos vs. utsó 973-as, itt is a villamos besegítése nagyon jól jön a busznak mert szarrá van tömve és szvsz a villamosok nélkül nem is tudná elvinni a népet

 

Előzmény: CKD Kombinát (74723)
benc78 Creative Commons License 2011.07.25 0 0 74728

Van egy zöld alapon fekete pálymunkás emberkés táblám, felajánlhatom :).

Előzmény: illesf (74725)
Humarci Creative Commons License 2011.07.25 0 0 74727

ne má, mentem berosálok :D maradjon mindig így :)

Előzmény: illesf (74717)
LoviGabi Creative Commons License 2011.07.25 0 0 74726

Akkor még időben (még ha épp esett is...) fotóztam szombaton délelőtt arrafelé...

Előzmény: illesf (74718)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!