Az a tervezett találkozó nem lehetne mondjuk a márc. 15-ét követő hétvége valamelyik napján? Hátha Nektek is előnyös a hosszú hétvége... ha nem, hát nem, csak egy javaslat volt.
Akkor keverem valamelyik másik Skodrival?:))
Ezexerint nekem(ünk) különleges autónk van és az északi sarkról kell alkatrészt rendelni, mert csak az eszkimók foglalkoznak alaktrész utángyártással?
.asszák meg.
Azért az jó, hogy a két szép szemedért már esetleg olcsóbb is lehetne a cucc. A 170.000 fele zsebre megy nem?
Jo hir:
1. Ha megvan a cikkszam, akar 2 nap alatt is megvan.
2. Sot, ha epp van nekik raktaron, azonnal.
Rossz hir:
Kellene az a cikkszam... Anelkul nem megy. :( Nem az eb a karohoz kotes esete miatt, hanem nem akarnak nekem / neked rosszat, hogy esetleg nem megfelelot adnak. Ezek a szlovakiai magyar autoboltosok mar csak ilyen lelkiismeretesek.
Probald meg valahogy megszerezni, mittudomen, menj be, aztan egy hirtelen mozdulattal vetodj be a motorterbe, es amig nem memoizaltad, tiz korom leszakadtaig kapaszkodj! :o)
Ugyan Herbie, hát feliciából alig van az országban, drága is mint az arany, meg aki megveszi, az inkább újat vesz, nem javítgatja-javíttattja. Ezért tényleg tök fölösleges bármelyik szervíznek is pótalkatrész tartania, nem? :-)
Szóval. Cikkszámot nem adhat ki. Most valami válaszra várnak amúgy, hogy mennyi méltányosságot szvaznak meg a vezett szervízkönyv, a szemem színe, stb. miatt, aztán majd visszahívnak, gohy adnak-e kedvezményt erre a 170.000-es árra vagy sem, akkor én dönthetek, hogy akarom-e (hát hogy a francba ne) és akkor elkezdik kereni, van-e ilyen alkatrész Mo-n vagy nincs. Hogy mennyi idő, azt se tudják.
Ha adsz egy cikkszamot, delutanra tudok arat mondani, ha bolintasz, kb. 5-6 nap mulva tudom prezentalni a teljesen uj, gyari vezerlest. (Szlovakia rulez.)
Sziasztok....
megdöglött a csoda...
Vasárnap reggel elindultunk Kölnbe a szokásos éves "disztribútorok jót vacsoráznak és még jobbat söröznek" c. dologra és a Felicia a kb. 3000 km-es körből 4, azaz négy km-t bírt...Piliscsabán egy kanyarban leállt a motor. OK, gondoltam, hideg van, túl gyorsan engedtem fel a kuplungot, semmi gond. De volt. Nem indult el újra. Ha vártam, beugrott, felment 1000-1500 rpm-ig, aztán semmi. De tényleg. Az indítómotor forgott, de benzin nem ment a motorba. Sárga Angyal érkezett, előszőr az immobilizer hibájára gyanakodott, de aztán vagy az AC-pumpát tette felelőssé, vagy: a motor frontoldalán van egy motorvezérlő elektronikai egység. Ezt SEMMI nem tartotta (elvileg 2 csavar) és kicsit le is volt esve. Visszatette a SA, adott csavarokat is, de így se. Erre azt mondta, hogy a leesés miatt biztos megbolondult az egész motorvezérlés és nem nyitnak a szelepek. Ezt nyilván a legutóbbi kötelezön tették vissza szarul - de akkor hogy bírt ki 8.000 km-t így csavar nélkül?! Bár az még rosszabb lett volna, ha mondjuk Melk vagy Nürnberg körül esik le...
Mi egy másik kocsival elhúztunk Kölnbe, és felhívtam két kollégámat, ugyan vontatnák már be másnap a legközelebbi szervízbe, az Autótrendhez. El is vontattaák - a porse pesthez. Na erre borítsunk fátylat.... onnan meg felhívtak tegnap, hpgy az indító elektronika tojt be, alkatrészük nincs, meg kell rendelni, kb. 170e FT.
Egyelőre magam alatt vagyok. Bátorító szavakat, bölcs tanácsokat hálásan köszönök előre is.
Nem jutottam közelebb a megoldáshoz :(, ugyanis eddig úgy tudtam, hogy a motorolajcsere a kötelező 15ekm-es szervíz része. Tehát a két felirat között nem látok különbséget, mindkettő a 15.000-es szervízre hívja fel a figyelmet. Vagy nem? Elképzelhető, hogy két 15.000-es szervíz között el kell rándulni motorolajcserére?
Tehát nekem még mindig kérdés, hogy csak a 15.000-esre figyelmeztet, vagy valóban baj van a motorolajjal?
Van a tankoló nyílásban egy szelep. Ha az els? kattanás után ezt megnyomod (pl. a tölt?pisztollyal), akkor lehet még bele tankolni. Ezt továbbfejlesztve a pisztolyon található kis vállal akár tankolás közben is lehet nyomni. Octaviában (55literes tank) az els? kattanás után még 10litert bele lehet süríteni. Ezt azonban csak akkor érdemes, ha hosszú útra indulsz (legalább egy százas egyben, azonnal), vagy télen, illetve ha nincs 20 foknál melegebb. Ellenkez? esetben a meleged? benzin a h?tágulás miatt kifolyik a tartályból...
Ja igen, nekem Octaviám van...
"A pling-pling az új generációc Octaviában a biztonsági öve bekacsolásának hiányára figyelmeztet. "
Ez egy szlovakiai Fabia Sedan Comfort 1.4 MPpirosi.
"Fullra tankolva mit jelent nálad??"
Csurig! :) Ugyanis tobbnyire vagy este tankolok es meg utana bo 15 km kocsikazas -> 1 liter kb maris lejon + ejjel csak hidegebb van, tehat nem tagul tovabb + utana reggel ugyis megyek vagy 50 km-t vele, igy kifolyni nem tud. Masik eset, hogy reggel tankolom meg, meloba menet elott, szinten mint elobb, csak nem 50, hanem kb. 65 km belemegy azonnal, igy nem tud a tagulas miatt kifolyni.
"Mert én a cégesbe tankoltam már 60litert is."
Momento, te most vagy valami naggggyon durvat muveltel szegeny autoval, vagy nem Fabiarol beszelsz! ;)
"A leveg?ztet?vel kiürítetted a tankot?"
Huha, most lehet hogy lebukok, de a tankolasos reszt meg nem olvastam el... :) Szoval mi is az, amit kerdeztel?
Próbáld meg tele tankolni a biztonsági légrést is. Ezt akkor tedd amikor hosszabb útra indulsz! a betöltőnyílásban látsz egy "pöcköt" amit a pisztoly peremével be lehet nyomni. Lassan tankolj mert a levegő lassan tud távozni. Ez esetben teljesen üres tanknál kb 63-64 liternek kell belemennie! Ha ez sikerül akkor neked a biztonsági légrés "sikerült nagyobbra". Ez magyarázat arra is, hogy a mutató nem megy fel teljesen.
Brin,
ilyen dolgokat (3595) soha ne irj, mert az eletben nem vesznek komolyan. Rengeteg parameter fuggvenyeben ugyan, de ugy hasbol elmondhatjuk, hogy egy atlagos formaju, 1200 kilos autonak kb. 90 kW-ra van szuksege a 200 km/h eleresehez.
keptn_kork,
ha gondolod intezhetek egy talalkozot valamelyik szervizzel.
w610,
be ne ugorj minden marhanak!
benzines motorbol csak ugy ki nem hozod par ezresert azt a teljesitmenyt, vagy a csak a motor elete aran. TDi eseteben mas a helyzet, bar ott is vigyaznek. A figyelmedbe ajanlom a www.maxtdi.sk oldalt, illetve van ismerosom, aki mar csinalt 190 lovas TDi Octaviat, irj neki, magyar fiu: autosaby@ba.psg.sk es vele konzultalj.
vwmania (3606),
az RS nalunk majd 2 millioval olcsobb :)))
A pling-pling az új generációc Octaviában a biztonsági öve bekacsolásának hiányára figyelmeztet.
Fullra tankolva mit jelent nálad?? Mert én a cégesbe tankoltam már 60litert is. A leveg?ztet?vel kiürítetted a tankot?
RTFM, azaz Read The Ffff... Szoval Fabia :) Manual
52. oldal:
"Ha valamelyik szerviz elvegzese esedekesse valt, akkor az also, a napi kilometerszamlalon a kovetkezo szervizkijelzesek valamelyike lesz lathato:
service OEL (sicc!) - motorolajcsere
service INSP - ellenorzo szerviz"
A kepen egyebkent a "service OIL" verzio latszik eppen, nem a szovegben olvashato "OEL"
KITT nalatok is ugy mukodik, hogy a gyujtaskulcs elforditasa utan szepen csendben kialszanak a kontroll pilacsok? Mert egy szlovakiai ismerosom tavaly ev vegi sedanjaban mindezt jofajta "pling-pling"-elessel kiserve teszi. A kezelesi utmutatoban szo sincs rola, hogy allithato lenne, max. gondolom a szervizben tudnak elovarazsolni a hangokat :) bar nem tudom, orulnek-e neki, csak kivancsi vagyok, hogy ez masnal hogy van.
Apropo, KITT tegnap este nagyon parazott mar, es 5 ... KM feliratot jelenitett meg + a sarga benzinkut piktogrammot mar reggel ota :o) es megis, fullra tankolva is "csak" 42 liter ment bele. A 45 literes tankba. Hmm.
azert a 15 ezres szervizt en csak-csak markaszervizben csinaltatnam, mar csak a garancia megtartasa vegett is. Egyebkent en a sajat automba a nyarra Aral 5W-50 olajat fogok rakatni: a hidegben mert 5-os erteku viszkozitas nyaron nem szamit, viszont az 50-es ertek a hosegben szaguldozashoz elonyos, raadasul ez egy vollsyntetisch olaj. Neked is ajanlom.