Keresés

Részletes keresés

BPI-791 Creative Commons License 2008.10.02 0 0 8814
Igen-igen ő volt az.Nem tudom mi baja lehetett,a vészvillogó nem ment,a soför nem volt ott,csak a hátsó ajtó volt nyitva.Lehet,hogy az nem záródott be?
Előzmény: BPI-553 (8812)
Dél-pesti Creative Commons License 2008.10.02 0 0 8813
Üdv mindenkinek!
23: 04-64, 08-62, 17-63, 17-88, 18-12, 18-23, 18-38, 18-42, 19-65
35: 02-34, 02-42, 02-44, 02-58, 15-27, 15-30, 15-39, 15-62
36: 11-87, 17-01, 17-02, 17-29, 17-30, 17-31, 17-42, 17-47, 17-55, 17-57, 17-58, 18-03
38/138: 04-71, 17-71, 17-94, 18-29, 18-39, 19-93, FLR-710, 720, 721, 727
66: 05-48, 05-64, 19-12, FLR-717, 722, 729
66E: 05-64, 15-51, 16-25, 16-35, 16-48, FLR-729
119: 15-24
148: 05-40, 05-45, 05-68, 05-72, 05-75, 05-76, 11-20, 11-22, 11-26, 19-49, 19-50, 19-53, 19-54, 19-60
151: 05-37, 05-39, 05-42, 05-49, 05-50, 05-73, 11-73, 17-77, 17-96, 18-10, 19-03, 19-05, 19-10, 19-11, FLR-708, 711, 723
152: 15-29, 15-61, 16-34, 16-63
159: 11-34, FLR-712, 734
166: 03-02, 16-32
BPI-553 Creative Commons License 2008.10.02 0 0 8812
05-70 állt a Margó Tivadar utcánál az út bal oldalán félreállva? A villamosról láttam, h. félre van állva egy 435-ös, de rendszámát nem láttam, ahhoz túl távol volt.
Előzmény: BPI-791 (8810)
BPO 662 Creative Commons License 2008.10.02 0 0 8811

57/257  : 15-59; 06-66; 03-58; KXM-004

64/164  : 15-43; 15-47; 15-57; 03-63; 12-79;; 06-56

157       : 06-61; 03-37; 03-69

63         : 03-35; 03-50; 03-25; 03-30; 15-32

Tartalék : 03-01

256 : 03-01; 13-62; KXM-041...

BPI-791 Creative Commons License 2008.10.02 0 0 8810
Az lehet,hogy beálló,de Havanna felöl jött és a 14:32-es indulást(vagy az elöbbi 14:24-est 05-70 helyett) ő teljesítette a 746!!!
Előzmény: FLR - 723 Weenie (8808)
.BPO-346. Creative Commons License 2008.10.02 0 0 8809

30/30A:

 

Kőbánya:

F1: 04-55; F2(BEUGRÓ): 04-43; F3: 04-78; F4: 00-02; F5(BEUGRÓ): 04-62; F6: 08-22; F7: Reggel 04-75, délután a tartalék, 04-43 (F2); F8: 08-13; F9(BEUGRÓ): ???(nem néztem meg:P); F10: 18-51; F11: 19-72; F12: 19-77; F13: 04-79; F14(BEUGRÓ): 08-11

 

Óbuda:

F21: 17-76; F22: 08-52; F23: 17-74; F24: 08-79; F25: 08-68

FLR - 723 Weenie Creative Commons License 2008.10.02 0 0 8808

136E:FLR-746,11-32,!!!18-06!!!-ot mikor láttad???

 

746-ot tessék azonnal elfelejteni... csak beálló 200.....................

Előzmény: BPI-791 (8803)
MBen Creative Commons License 2008.10.02 0 0 8807
20E: 08-41, 08-65, JOX-714, 715, KVW-967, 968, 969, 970, 972, KWY-464, KWZ-189, 217.
25: 00-66, 01-00, 12-96.
34: 08-77, 17-92.
104/104A/204: 03-09, 03-17, 03-21, 03-49, 12-44, 12-85, KTK-401.
125: 01-93.
134: JGD-731, KHZ-884.
143: 08-00.
147: 03-81.
160: FKU-929.
170: 03-15, 03-40, 06-63, JUX-027.
186: 06-91.
196/196A: 00-23, 00-30, 08-63, 19-76, FKU-942, 944, 945.
220: 03-27, 06-04, 06-67, 15-42, JUX-014, 015.
Dr.V.ker. Creative Commons License 2008.10.02 0 0 8806

Ma:

118:06-34,06-62,06-90,06-94

137:03-72,06-45

218:08-37,FKU-935

237:13-99

260:08-72

BPI-553 Creative Commons License 2008.10.02 0 0 8805
Reggel 7:50-kor kanyarodott rá a Margó Tivdadar utcára, illetve az első két órám tesi volt, és kint voltunk az udvaron (+ háztömbfutás), ezért az első két órában is (9:50-ig). 3 vagy 4 táblája volt: elől, az 1-2 ajtó között, és hátul. A 3-4. ajtó között nem tudom, hogy volt-e neki.
Előzmény: BPI-791 (8803)
BPI-553 Creative Commons License 2008.10.02 0 0 8804
46 : 00-36, 06-17
96/296 : 12-03, 00-96, 01-75, 01-92, KTK-399
130 : 01-83, 01-86, 06-64
173 : 11-71, X-206
175 : 10-21, 01-35

196/196A : 11-84, 17-69, 18-04, 18-07, 18-13, 18-16, 18-20, 00-09, U-941, U-946, U-947

Előzmény: BPI-553 (8802)
BPI-791 Creative Commons License 2008.10.02 0 0 8803

32:00-08,17-12,17-82,18-01,18-31,08-60,FKU-922

68:04-47

85E:00-20,18-15,19-97,08-30,11-90,18-50,17-48,

95:10-06(vagy 8)

97E:19-33,19-41

98:01-24,00-68

98E:01-68

100:06-46

117:02-01

136E:FLR-746,11-32,!!!18-06!!!-ot mikor láttad???

148:19-53,05-62

161:19-17,19-27,19-43,

161A:19-63

168E:00-46,01-76

169E:19-94,18-00,19-70

176E:00-63

185:02-60,06-73

200E:FLR-741,744,748

202E:FJX-191

261E:17-99,FJX-216(->7)

 

 

Előzmény: BPI-553 (8801)
BPI-553 Creative Commons License 2008.10.02 0 0 8802

5 : KTK-402

20E : 08-47, 08-54, 07-39

31: 18-26, 18-33, 19-61, 19-67, 19-78, 00-29, FJX-204, FJX-205
32: 17-82, 18-31
34 : 11-92, 08-77, U-920

44: 17-86 (F.1), majd pótlásaként 03-48, 19-96 (F.2), FJX-209 (F.3), FJX-207 (F.4), 18-09 (F.5), 19-55 (F.6), 19-64 (F.7)
45: 12-58, 15-23, 19-79, 00-06, 01-22, 01-54, 01-55, 01-90, 03-26, 03-43, 03-48, 03-55, 03-73
67: 00-78, 03-54

81: 210, 212, 223, 225, 230, 244, 256, 259, 263
82: 204, 209, 231, 236, 237, 246, 274
96/296 : 00-40, KTK-398

126 : 03-41, 03-46, 06-37
131/231: 10-25, 10-29, 13-02, 01-32, 01-49, 01-66, 03-22
134 : 12-71, JLA-159, KHZ-884
144: 10-16, 12-12, 00-39, 00-49
174: 00-54, 01-78, 03-20
196/196A : 00-04, 00-30, 19-76, 08-63, 18-32, U-945
231/273E: 16-22
244: FJX-208 (F.1), 19-92 (F.2, végre forgalomban), 11-85 (F.3), 00-01 (F.4), 17-70 (F.5), FJX-210 (F.6), 00-41
276E: 10-49, 10-52, 12-55, 16-33, 00-77, 01-25, 01-87, 03-75, 06-72
277: 01-46
G: 19-90 (6:50-kor a Veres Péter úton)

 

 

Előzmény: BPI-553 (8801)
BPI-553 Creative Commons License 2008.10.02 0 0 8801

85E: 08-30

93: 15-38, 15-53 =P, 16-15, 16-50
136E: 05-70, 05-71, 05-74, 18-06, 19-29, R-728, R-737
166: 16-02, 16-43
182
: 15-40, 15-44, 15-58, 16-25, 16-31, 16-41, 16-37, 00-50, 02-48
183: 01-89
184: 01-62, 02-18, 02-22, 03-03
193E: 12-74, 15-64
198: 01-88, 06-06, 15-36, 16-23
217: 02-54
217E: 01-85
254E: 12-61
266: 15-33, 16-16, 16-45
282E/284E: 15-21, 15-31, 15-49, 15-66, 16-30, 16-68, 03-29, 03-39, 06-18
293i/293: 15-33

lapaj74 Creative Commons License 2008.10.02 0 0 8800
85 : R - 709 , 724 , 725 , 726 , 732 , 735 , 745 , 749 + Cinkotai Örs tartalék : 19-55
85E : 18-50 , 11-90 , 17-48 ,
MBen Creative Commons License 2008.10.01 0 0 8799
20E-n 11-93-at kb. mikor láttad?
Előzmény: daveszka (8798)
daveszka Creative Commons License 2008.10.01 0 0 8798
Sziasztok!
196/196A:O007,865,I770,782,816,820,824,963,FKU-942,945,FJX-196
25:I639,Jux020,024
220:JUX014,018,O604,656,660,327,I509,542
20E:I193,KVW967,969,970,972,KWY463,464,JOX-714
104/104A:O321,358
96:O353
126:O346
204:I221,O321,365
170:JUX027
V43 1041 Creative Commons License 2008.10.01 0 0 8797
33:11-72,11-45,05-43
33A:17-83,05-53,Fjx-230
33E:11-61,11-17,11-79,17-64,18-17,19-95,18-80,19-74
233E:04-23,04-56,18-22,12-13,08-42
173E:04-27,04-50,04-29,04-31,04-58
EcoLife AP2000 Creative Commons License 2008.10.01 0 0 8796

15: 07-77, 07-81, 07-82, 10-22, 10-69, 12-75, 15-02

75: 222, 264

133: JUX-019

MBen Creative Commons License 2008.10.01 0 0 8795
12-71 is az.
Előzmény: .BPO-346. (8789)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2008.10.01 0 0 8794

És még ők is:

03-58,JLA-159

 

 

34/106:11-88,17-74,FKU-929

118:06-91,08-00,13-88,15-01(jóóó volt vele suliba menni :D)

218:08-37,08-49

160/260:08-40,08-43,...

Előzmény: .BPO-346. (8789)
FKU-911 Creative Commons License 2008.10.01 0 0 8793

"151:17-77(?)"

 

Yes. Jó autó.:)))

Előzmény: BPI-791 (8792)
BPI-791 Creative Commons License 2008.10.01 0 0 8792

A 31-244 ig lévő kocsikat én is láttam nem írom le mégegyszer:)))

32:00-03(a csukló után oldalt 33-as tábla volt behelyezve),17-74,18-04,FKU-922

36:17-01

67:10-68

68:00-08,00-10,00-19,04-47,04-64,08-18,18-01,18-47,03-07!!!

85:FLR-735,738

85E:08-30,18-50,17-87,00-09,19-96,19-90

98:01-02

100:1 280-as

117:01-97

136E:05-82,FLR-746

148:05-75

151:17-77(?)

161:19-75,

162:00-62

194/199:02-26,02-45,12-52,16-05,16-21,01-17,06-27

202E:19-24

276E:01-25

 

 

Előzmény: BPI-553 (8787)
BPI-553 Creative Commons License 2008.10.01 0 0 8791

5 : 07-33, 15-13, KTK-401
30 : 04-43, 04-62, 08-01, 08-41, 17-69

46 : 00-68, 03-16

96/296 : 00-40, 03-28, 01-75, KTK-393

104/204 : 03-49, 03-58, 03-17, 12-21,JUX-021
126/126A : 03-41, 03-46, 06-37, JUX-022
130 : 01-86, 12-02

173 : 05-65, 19-35, 19-39, 19-56

196/196A : 00-04, 00-07, 08-63, 08-65, 18-13, 18-16, 11-84, 18-24, 18-26, 17-82, 18-20, U-946
225 : 00-66

273E : 01-11

 

Előzmény: BPI-553 (8787)
BPI-553 Creative Commons License 2008.10.01 0 0 8790
Én csak magam helyett dolgoztam. :-)

Az Örsös rendszámok mától e-mailben vándorolnak át hozzám.
Előzmény: cmexpress (8788)
.BPO-346. Creative Commons License 2008.10.01 0 0 8789
204: 12-21; 03-17; 03-49; 03-65; KTK-401
cmexpress Creative Commons License 2008.10.01 0 0 8788
:XDD Látom, ma két ember helyett dolgoztál:)
Előzmény: BPI-553 (8787)
BPI-553 Creative Commons License 2008.10.01 0 0 8787

93: 00-95, 15-38, 15-53 =P, 15-64
136E
: 05-62, 5-70, 05-71, R-709, R-714, R-743
166: 15-55, 03-39, 06-15
182: 12-62, 15-44, 15-46, 15-58, 16-31, 16-37, 16-41, 16-48, 02-18, 02-22
183: 02-06
184: 02-54, 03-03, 06-59, 15-37
193E: 16-49
198: 01-06, 01-20, 03-29, 16-23
217: 02-48, HLN-326
217E: 16-15
254E: 12-61
266: 16-32, 16-45
282E/284E: 15-19, 15-21, 15-31, 15-49, 15-66, 16-40, 00-55, 06-18

 

31: 19-61, 19-78, 19-79, 00-23, 00-29, 00-30, FJX-204, FJX-205
32: 18-00, 18-07, 18-15, 18-31, 19-70, 00-03, FKU-935
44: 19-98, 19-67, FJX-207, FJX-208, 17-99, 19-45, 19-64
45: 12-58, 15-23, 17-12, 18-33, 00-78, 01-22, 01-54, 01-55, 01-63, 03-22, 03-26, 03-55, 03-73

81: 210, 218, 223, 225, 230, 256, 259, 263, 276
82: 204, 209, 231, 232, 236, 237, 243, 246
131: 10-25, 10-26, 01-18, 01-32
144: 10-05, 00-49, 00-54, 01-07
174: 00-53, 03-24, 03-45
231: 10-29, 12-92, 00-35, 01-49
244: FJX-209, 19-66, 11-85, 00-01, 19-97, FJX-210

FKU-911 Creative Commons License 2008.10.01 0 0 8786
Nosztalgia a 149esen:)))
Előzmény: Csopakiutca (8785)
Csopakiutca Creative Commons License 2008.10.01 0 0 8785

Elnézést a késésért, de néhány tegnapi érdekesebb:

 

103: BPO-820

149: BPO-602 - este

194: BPO-308, -654

254E: BPO-648

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!