Úgy néz ki, mert délután 3-kor és este 8-kor is láttam 170-esen. Nem hiszem, hogy ennyi ideig pótlás lenne valamelyik másik vonalról, bár semmi sem lehetetlen.
Akkor maradt 06-02, mert 06-04 is újpesten, vagy rákospalotán pótolt. 03-01 Bogdáni szokott lenni. Több fos-gyemes meg nincs. :) Ja de 06-74, de az a garázsban pótolja a betont. :(
Előbb leírtam már, hogy a régi 36-os felhagyott szakaszán. A Hengersor suliból is sokan használják a járatot, illetve reggel Kökire is. Reggelente Ferihegy felől úgy érkezik a Szarvas csárda térre, hogy minden ülőhely foglalt rajta és sok az álló utas is. Aztán kitér a régi 36-os vonalára, ott mégjobban megtellik. (no de ez reggel érthető). Napközben is jó a kihasználtsága. Jó ötlet volt a BKV részéről bevezetni a régi 36-os vonalára, ott sok utast vonz a járat.
Itt van két kép. Az első kép a Szarvas csárda téren készült reggel fél 8-kor, a második kép pedig délután negyed 3-kor. Mindkét képen látható, hogy azért kihasznált járattá volt a vonal.
:O Hát én vasárnap vetemedtem életemben először arra, hogy kipróbáljam a járatot... KöKi- n rajtam kívül a fél órás várakozási időt kivárva, 1 ember gyűlt még össze a buszon, majd elindultunk és félúton egészen a Szarvas Csárda térig már elférni nem lehetett rajta... Ferihegyre pedig összesen 9- en érkeztünk... úgyhogy hidd el, van kihasználatlanabb vonal is Budapesten:P
256 : KXM-033 (nevetséges ezek a transzmanos köcsögök mit művelnek munka helyett. 11:25ös indulás, megérkezik 32re, beáll, kiszáll telefonálgat, nevetgél stb stb... és 11:38kor hajlandó beszállni a buszba és elindúlni vele. Ugyanez 5ösön a Nógrádosok. Mire hajlandó elindúlni, mennie kell a következőnek is utána (az már bkv-s), menetrendszerint. Ezért megy inkább villamossal mindenki...)