Keresés

Részletes keresés

Csopakiutca Creative Commons License 2008.10.01 0 0 8785

Elnézést a késésért, de néhány tegnapi érdekesebb:

 

103: BPO-820

149: BPO-602 - este

194: BPO-308, -654

254E: BPO-648

.BPO-346. Creative Commons License 2008.10.01 0 0 8784
Ejjj, az a 050 már megjárta a magáét:) Csoda, hogy még utcán volt/ van/ lesz XD
Előzmény: EcoLife AP2000 (8783)
EcoLife AP2000 Creative Commons License 2008.09.30 0 0 8783

039: Szétszedve

050: Összetörve    -    Mind2 donor:(

 

15: 12-81

Előzmény: Audir8 (8782)
Audir8 Creative Commons License 2008.09.30 0 0 8782
Sziasztok. Tudja valaki mivan a BPI-039,050 buszokal?
EcoLife AP2000 Creative Commons License 2008.09.30 0 0 8781

15: 02-19, 07-81, 10-58, 10-68, 13-58, 13-73, 13-77

26: 02-21, 10-63, 13-80

75: 200, 207, 221

133: 15-01, 15-09, KXM-024

Dr.V.ker. Creative Commons License 2008.09.30 0 0 8780
03-01 ma is Bogdánis volt.
Előzmény: BPO 662 (8775)
BPO 662 Creative Commons License 2008.09.30 0 0 8779

Na ez jó hír akkor. Jöhetne még pár 260as. :)

 

 

06-74 : Hát már sajnos 6 hónapja. Április elején volt forgalomban utoljára, ha jól emlékszek. :(

Előzmény: BPI-553 (8778)
BPI-553 Creative Commons License 2008.09.30 0 0 8778
Már akartam kérdezni augusztusban, h. 06-74 mostanában miért nincs Hüvivölgyben, csak valahogy elfelejtettem. :S
Mióta van leállítva? :O
Előzmény: BPO 662 (8775)
MBen Creative Commons License 2008.09.30 0 0 8777
Úgy néz ki, mert délután 3-kor és este 8-kor is láttam 170-esen. Nem hiszem, hogy ennyi ideig pótlás lenne valamelyik másik vonalról, bár semmi sem lehetetlen.
Előzmény: BPO 662 (8776)
BPO 662 Creative Commons License 2008.09.30 0 0 8776

12-21 visszajött Óbudára?

Előzmény: MBen (8774)
BPO 662 Creative Commons License 2008.09.30 0 0 8775

Akkor maradt 06-02, mert 06-04 is újpesten, vagy rákospalotán pótolt. 03-01 Bogdáni szokott lenni. Több fos-gyemes meg nincs. :) Ja de 06-74, de az a garázsban pótolja a betont. :(

Előzmény: MBen (8773)
MBen Creative Commons License 2008.09.30 0 0 8774

16: 13-89, 14-01, 14-02, 14-03.

16A: 13-86, 13-87, 14-13, 14-19, 14-20.

25: 01-00, 16-22.

90: 13-69.

120: 06-49.

128: 13-30, 13-50.

147: 03-49.

149: 07-39.

170: 03-81, 12-21.

204: 03-68.

 

MBen Creative Commons License 2008.09.30 0 0 8773
03-15 nem lehetett ott, ma 220-ason F5 volt, de pótolt reggel 170-esen is.
Előzmény: BPO 662 (8770)
BPO-804 Creative Commons License 2008.09.30 0 0 8772
17-72 merre tűnt mostanában, van valakinek infója ? (vizsgázni elvileg február környékén szokott..)

BPO-804
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.30 0 0 8771

Kedves Fórumozók/Kollégák!

 

Egy aprócska szívességet szeretnék kérni tőletek: aki látja véletlenül a 0160-ast légyszi mindenképpen írja be a fórumba. Köszi a segítséget előre is!

BPO 662 Creative Commons License 2008.09.30 0 0 8770

Jó estét!

 

57/257 : 06-62; 06-63; 06-67; KXM-004 (itt viszont semmi panasz, igaz egy régi
                                                                 Hüvösvölgy Népkertes sofőr csinálja :))

157 : 06-66; 03-63; 15-59

63 : 03-35; 03-57; 15-32;; 03-09

64/164 : 15-43; 15-57; 15-47; 03-10; 03-37; 03-65; 06-60

Tartalék : 06-02 vagy 03-15 (??) :)

BPI-553 Creative Commons License 2008.09.30 0 0 8769
Előbb leírtam már, hogy a régi 36-os felhagyott szakaszán.
A Hengersor suliból is sokan használják a járatot, illetve reggel Kökire is. Reggelente Ferihegy felől úgy érkezik a Szarvas csárda térre, hogy minden ülőhely foglalt rajta és sok az álló utas is. Aztán kitér a régi 36-os vonalára, ott mégjobban megtellik. (no de ez reggel érthető).
Napközben is jó a kihasználtsága. Jó ötlet volt a BKV részéről bevezetni a régi 36-os vonalára, ott sok utast vonz a járat.

Itt van két kép. Az első kép a Szarvas csárda téren készült reggel fél 8-kor, a második kép pedig délután negyed 3-kor. Mindkét képen látható, hogy azért kihasznált járattá volt a vonal.
Előzmény: Bu 86-79 (8761)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.30 0 0 8768
egyébként a 36-os bizonyos szakaszaira ugyanúgy elmondható, hogy a nap legnagyobb részében egyáltalán nem kell a csuklós.
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.30 0 0 8767
nem tudom, de amikor én utaztam vele, akkor ferihegytől egész "beig" jó kihasználtsággal ment (ülőhelyek elfoglalva, néhány álló utas)
Előzmény: Bu 86-79 (8761)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2008.09.30 0 0 8766
Legalább itt Óbudán nincs velük gond, 134esen(meg hétvégén 34/106on) viszonylag pontosak.
Előzmény: BPO 662 (8762)
BPI-791 Creative Commons License 2008.09.30 0 0 8765

32:19-96(király),FKU-934(nem ismeri a belső kijelző a 32-est)

36:17-59

67:00-68

68:08-18,00-24,17-29,17-86,18-10,18-12,18-39,19-87

85:17-63

85E:08-30,19-90,18-47

93:15-38

98:01-73

100:06-46

117:00-43(?)vagy 46)

136E:05-62

148:05-76,05-83,

151:05-57

168E:12-90(?)

169E:19-70

194:02-39,02-46,12-52,12-74(?),16-25

200:):FLR-746

200E:FLR-744,745

201E:FJX-203

276E:00-37,01-47,10-38

277:01-46

 

.BPO-346. Creative Commons License 2008.09.30 0 0 8764
:O Hát én vasárnap vetemedtem életemben először arra, hogy kipróbáljam a járatot... KöKi- n rajtam kívül a fél órás várakozási időt kivárva, 1 ember gyűlt még össze a buszon, majd elindultunk és félúton egészen a Szarvas Csárda térig már elférni nem lehetett rajta... Ferihegyre pedig összesen 9- en érkeztünk... úgyhogy hidd el, van kihasználatlanabb vonal is Budapesten:P
Előzmény: Bu 86-79 (8758)
Bu 86-79 Creative Commons License 2008.09.30 0 0 8763
Legalább megtudják a város más részein is, mit műveltek ezek a 14/114 pároson nap mint nap.
Előzmény: BPO 662 (8762)
BPO 662 Creative Commons License 2008.09.30 0 0 8762

256 : KXM-033 (nevetséges ezek a transzmanos köcsögök mit művelnek munka
                          helyett. 11:25ös indulás, megérkezik 32re, beáll, kiszáll telefonálgat,
                          nevetgél stb stb... és 11:38kor hajlandó beszállni a buszba és
                          elindúlni vele. Ugyanez 5ösön a Nógrádosok. Mire hajlandó
                          elindúlni, mennie kell a következőnek is utána (az már bkv-s),
                          menetrendszerint. Ezért megy inkább villamossal mindenki...)

5 : 05-06; 07-03; 07-05; 07-31; 07-60; 15-13; 16-62

7 : X-195; 11-39; 11-57

7E : 04-36; 04-63; 11-79; 11-81

16 : 14-01

22 : 07-18

25 : 01-00

29 : 15-12

104 : 03-21; 12-63

112 : 13-27

124 : 01-52; 06-04; 06-72

125 : 00-56; 10-61

173 : X-201; X-202; X-230; U-946

173E : 04-22; 04-29; 04-54

178 : 10-26

231 : 10-40

233E : 17-23

Bu 86-79 Creative Commons License 2008.09.30 0 0 8761
Igen. Az Üllőin még üresen mászkálnak oda-vissza. Ha van is utas, az hol keletkezik?
Előzmény: BPI-553 (8759)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2008.09.30 0 0 8760

Ma:

34/106:11-88,11-94

118:06-90,06-91,06-94,03-65(reggel most már talán nem midikkel kéne adni,igaz csak egyik irányból használják sokan,de ott nagyon)

134:JUX-025

218:08-37

BPI-553 Creative Commons License 2008.09.30 0 0 8759
Voltál már rajta a változás után?
Most, hogy már kitér a régi 36-os felhagyott szakaszára, eléggé fellendült az utasforgalma.
Előzmény: Bu 86-79 (8758)
Bu 86-79 Creative Commons License 2008.09.30 0 0 8758
A 93-ason érdemes lenne elgondolkodni 405-ösök közlekedtetésén! Budapest egyik legkihasználatlanabb járata!
Előzmény: BPI-553 (8757)
BPI-553 Creative Commons License 2008.09.30 0 0 8757
93: 15-38, 16-15, 00-95
136E
: 05-70, 05-74, 05-82, R-714, R-740
166: 16-09, 03-02
182: 15-40, 15-44, 15-46, 15-58, 16-35, 02-18, 02-40, 03-12, HLN-327
183: 02-06
184: 02-22, 03-03
193E: 16-50
198: 12-60, 15-36, 15-63, 01-09
217: 01-10, 02-60
217: 00-50, 16-28, 16-47
266: 12-54, 15-33
282E/284E: 15-21, 15-31, 15-49, 15-54, 15-55, 15-66, 16-12, 16-16, 16-18, 16-68
Bu 86-79 Creative Commons License 2008.09.30 0 0 8756
dehogy gond! Ezért van ez a topic! Ennyire szereted a buszokat, vagy valamelyik járatod kimaradt?
Előzmény: BPI-964 (8754)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!