Én nem azt mondtam, hogy dettó ugyanaz, hanem ha megnézed esetleg használod akkor bizony kiderül, hogy az eredeti jócskán túlárazott. Használtam már pl 600 forintos csak gumi csíkot amit be lehetett fűzni a fém keretbe és láss csodát kb 2* annyi ideig bírta mint a híres Bosch.
Amúgy a kis flex 2500 forintért nem Flex hanem sarokköszörű a vacak fajtából egy bosch meg kb 15.000 be kerül és 100* többet bír, de ugyanez az ablaktörlő lapátra nem annyira igaz. Tessék kipróbálni és kiderül.
OFF /jaaah....a ződ! szokták is kérdezni falun....milyen szinű? mert akinek volt kék bosch furúja azt volt az istencsászár.....persze továbbra is csak tipninek fúrt a falba....de neki iparija volt......sőt a legmenőbb a hiltis volt az egész környéken....utálta is magát amiért megvette, mert utánna mindenki azt akarta kölcsönkérni!
zöld bosch : házi, barkács
kék : ipari
ON/
amúgy meg a cee'd-en a lapát bosch, nekem már az első 300km-en húzta a csíkot....szal nemtudom!
Bocs, javítás, ha már ennyire elkanyarodtunk. A zöld Bosh barkács, a kék elvileg ipari:) Jó hogy a kocsink nem made in China, és nincsenek vele problémáink:)
A sarokköszörűben egyetértek az előttem szólókkal de azért tudni kell azt hogy a "FLEX" az egy márka név amelyből készül fúrógép, sarokköszörű stb...
Tehát az előttem szólók azt írták "autónyelven" vettem egy KIA BMV-t.
A FLEX márkájú gépek ipari munkákra készült kéziszerszámok. A BOSH kisgépek álltalában barkács gépek nem nagyüzemi használatra lettek tervezve. Az hogy a többi neve nincs mire való az már le lett írva.
Én azért az "ugyanolyan"-t idézőjelbe tenném. Aki azt hiszi , hogy egy OBI-s ablaktörlő ugyanolyan mint egy Bosch az nagyot téved.
Egy példa : a lakás felújításakor vettem egy kis flexet az OBI ba kemény 2500 forintért. A régi félcolos vízvezetéket kellet elvágnom, hogy kihúzható legyen a falból. KB tíz perces kinlódás után a cső maradt, a flex leégett. Amikor visszavittem akkor elutasították a garanciát mert nem a rendeltetésnek megfelelően használtam. Ha papírt vagy műanyag csövet vágok akkor nem ég le. Másnap vettem egy Bosch-t 12 ezerért. tiz másodperc alatt elvágtam a csövet és azóta van egy flexem amivel vágni is lehet.
A gyári helyett, ha veszel egy Bosch-t , az OK de egy tesco-s vagy hasonló azért necces. Lehet, hogy benne van a beépített csíkhúzó.
Ha nekem egyszer behalnak a lapátok (remélem soká lesz (most egy éves)), akkor Bosch-t fogok venni.
A gyáriakkal sincs bajom, de miért vegyem meg ugyanazt (a gyári is Bosch) jóval drágábban? Régi autómon pedig 3évet bírt ki a Bosch szett. Egyszer próbáltam rajta Champion-t... az fél év után úgy csíkozott, mint a barom.
Énis valami ilyesmit akartam irni pár hete. A gyári valóban k***drága, de mostmár elkezdték az utángyártottakat is forgalmazni ebből a széles fajta lapátból.
Én sajna pont 2 hete vettem a bal lapátot 8000 jó magyar forintért. :( A fékbetét elgondolkodtató, de nekem a részarányos megtérülés alacsony lesz. Most 73.000km-nél tartok, de a 100.000-t nálam kibírja, az tuti.
udv klubbtarsak en kerestem kb 2 hete baloldali ablakmoso lapatot es valaki irta hogy a vw -s ablaktorlo is jo a kocsihoz es olcsobb is nos a svajci kia kereskedesnel 52 chf be kerult volna egy vw szalonba 29.6 chf volt ugyanaz valami belga gyartmany es jol is torol nem kerdes hogy hol vettem csak nem tudom miert ilyen draga a kia beszallitoja.Masik halottam egy tanulovezetotol o mar cserelt fekbetetet de nem a ceed-es gyarit rakatta belle hanem gyari kia carens fekbetetet olcsobb volt es ami a meglepo a gyari cikkszama ugyanaz mint a ceed-e ezt csak informaciokent irtam le talan erdemes utannakerdezni aki hasonlo cseren gondolkodik
“A meglepetés erejével” gondoltunk egy merészet és fotóSOKK néven egy új nyereményjátékot indítunk útnak a ceedclub.hu oldalon! Bárki nevezhet aki kedvet érez hozzá.
Teret adhatsz fantáziádnak, és ehhez nem kell mást tenned, mint egy SAJÁT fotót, képet, karikatúrát, festményt, vagy akár egy 3D-s rajzot, digitális formában elkészítened, és a mű címével, illetve neveddel eljuttatni hozzánk.
Vissza kettő, padlógáz! A képzelet útjába csupán egyetlen akadályt állítunk : Az általad beküldött kép sugallja a KIA, illetve a cee’d életérzést!
A beküldési határidő végéig, azaz 2008. december 31-ig beérkezett képeket összegezzük, majd egy szavazást indítunk, ahol a legjobb 3 helyezést elért mű alkotója, a KIA Magyarország Kft. által felajánlott, értékes ajándékokat nyer!
1. helyezett nyereménye: 15.000 forint értékű KIA ajándékcsomag
2. helyezett nyereménye: 10.000 forint értékű KIA ajándékcsomag
3. helyezett nyereménye: 5.000 forint értékű KIA ajándékcsomag
Beküldési határidő: 2008. 12. 31.
e-mail : fotosokk2008@ceedclub.hu
Ha bármiféle kérdésed lenne, szeretettel várunk a ceedclub.hu oldal fórumának, játékkal kapcsolatos topikjába.
Nekem is koppan egyet néha, szerintem a kézifék (vagy a hátsó fék) nem enged vissza, csak ha megmozdul az autó, ilyen gány időben előfordul, hogy a kézifék fékdobjába (ha jól rémlik egy kis dobfék a kézifék) bekerül a víz és megragadhat.
Még mindig hallom a kopogást a kocsi alól. Indulás után jobboldalt hátul koppan egy nagyot. A kipufogóra gyanakodtam, mert felmelegedés után elhallgat. Tegnap alánéztem a kocsinak és tényleg arra kanyarog. Meg az ülés alól, középről is hallottam a hangot, szóval szerintem a kipufogó rögzítésével lehet baj. Tapasztalt valaki hasonlót?
Meg sem néztem, csak bedobtam a csomagtartóba....már régen idegesített -:) ha lett volna készleten Valeo-t vettem volna, de kellett volna várnom egy napot, és hosszú út előtt voltam....
Amióta föltettem, azóta csak havas eső esik ITT Erdélyben -:) Tehát sem autópályán sem esőben nem próbáltam, főleg nagysebességen nem, ahol a jelenség tapasztalható volt. Amit tapasztaltam, hogy teljesen szárazra törölve, talán nem tapad annyira, mint az előző ( amivel a gyár felszerelte ). Jocó