Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ath Creative Commons License 2001.01.30 0 0 105
Megnéztem az Autópiacban, nem olyan kicsi ez az autó. 10 cm-el szélesebb mint az Sklasse.
A képeken nem csúnya, inkább fura. Nekem nem illik a Maserati palettájára.
Előzmény: Cgo (104)
Cgo Creative Commons License 2001.01.30 0 0 104
En azt nem ertem, mi a losegg ez a kisauto mania. Mercedes A, Audi A2, jon kis BMW, kis Maseratit mutogatnak, ... mar varom azt a napot, mikor a 147 GTA helyett kijon a haromkereku 148 STA - S mint solar. Vagy Maserati hybrid V3 :((((
Előzmény: fargo (103)
fargo Creative Commons License 2001.01.29 0 0 103
Megvették a Ford Ficus licenszét, vazziga? :-(

Már a neve sem az igazi, a Buran a hamvába holt orosz űrsikló neve volt / lett volna...

Előzmény: ath (101)
Inner Circle Creative Commons License 2001.01.29 0 0 102
Ez gusztustalanul ronda.

Azt hallottátok, hogy a márkavédjegy biturbó motort nyugdíjba küldik a szigorodó környezetvédelmi eloírások miatt? Négyliteres szívó V8 lesz helyette, 400 lóerovel.

Előzmény: ath (101)
ath Creative Commons License 2001.01.29 0 0 101

Ezt nem mondjátok kmolyan? Ez egy Maserati? Remélem élőben azért egy kicsit jobban néz ki!
Joe 155 Creative Commons License 2001.01.11 0 0 100
Shamal.
Milyen Maseratija van a kedves papának?
Előzmény: Shamal (99)
Shamal Creative Commons License 2001.01.11 0 0 99
Látom evil hozzászólása kicsit megindította a topikot, de nem tudom sikerült-e lebeszélni őt a BMW-ről a Maserati javára.

Mivel sokan ezen a megbízhatatlanságon lovagolnak, leírom a fater 7. éve használ egy most 15 éves Maseratit, és még „nem esett szét” sőt egyre jobb lesz, hazudnék ha ezt mondanám, hogy nem voltak vele gondok, de ez minden autónál vannak és még csak Bécsbe se kellett vinni, végülis ez is csak autó még ha nem is akármilyen.
Csak még annyi, hogy 6,6 alatt van százon és annyiba került mint egy fél suzuki.

mic414 Creative Commons License 2001.01.10 0 0 98
Egy szép hosszú cikk a készülő Maserati Buranról: http://www.autoexpress.co.uk/miklosb/newnews/newsarticle.php3?id=1689
Sajnos kép nem volt...
ath Creative Commons License 2001.01.09 0 0 97
akinek van egy kis sütnivalója Bécsbe viszi szervizbe a kocsiját. Nem lopnak, szakszerűek és olcsóbbak! Ezt én is meggondolom. Miközben az autóm gyógyul, lehet sétálgatni stb.
Előzmény: avantage (92)
fastcar Creative Commons License 2001.01.08 0 0 96
A Bécsi úton, Solymár Ipartelepen, ahol a Daewoo kereskedés is van, a Bertinus Kft. telephelyén. Ott van egy épület, ami a Maserati hivatalos képvisletének márkaszervíze.
Előzmény: avantage (92)
Inner Circle Creative Commons License 2001.01.08 0 0 95
Az utastér télleg nem bömbölős, viszont a karosszéria nagyon Aston Martinos (elölről). SZVSZ ez az autó, legalábbis kívülről, egyáltalán nem illeszkedik a Maseratik eddigi stílusába.
Az meg egyenesen elszomorító, hogy azzal büszkélkedtek, hogy a kifejlesztéséhez a Ferrari mérnökei is hozzájárultak. Hosszas munkával kellett a Maseratinak odáig leküzdenie magát, hogy a Ferrari tanácsot tudjon adni neki. :(
Előzmény: Joe 155 (94)
Joe 155 Creative Commons License 2001.01.08 0 0 94
Ez pedig a sportosság és elegancia ötvözete 4 keréken 370 LE-vel megsegítve.

Az utastér sem béemvés!:)

Joe 155 Creative Commons License 2001.01.08 0 0 93
evil.
Csak hogy tudja a BMW hova kell fejlődni!
Így néz ki egy 4 éves Quatroporte belseje!

Azért van még mit tanulni a Bajoroknak! :))

Előzmény: evil1023 (90)
avantage Creative Commons License 2001.01.08 0 0 92
Csak egy ok: Szervizhatter. (Legalabbis ha uj autorol beszelunk)
Audit majd minden magyar nagyvarosban szervizelnek, Maseratit hol?
(Ettol persze meg jo auto, nekem is tetszik, ugy altalaban)
Előzmény: suhodminyák (85)
kilo Creative Commons License 2001.01.08 0 0 91
Huh, ez már majdnem bűntény kategória!!!
Előzmény: evil1023 (90)
evil1023 Creative Commons License 2001.01.08 0 0 90
Nesztek!

fastcar Creative Commons License 2001.01.08 0 0 89
Nem tudom, hogy Te hogyan értesültél róla, de a Quattroporte/Royale sorozatot még 89-90-ben is gyártották.

A minöségi problémák pedig a Fiat rémuralmával kezdödtek és akkor szünt meg a márka annak lenni ami volt, mert hát a Ferrarinak nem lehet házon belül konkurenciája.

Előzmény: evil1023 (79)
Törölt nick Creative Commons License 2001.01.08 0 0 88
Na jó, de a Merci/Audi elad évi 1000 autót.
Azért évi 1 az döbbenet.
Előzmény: suhodminyák (87)
suhodminyák Creative Commons License 2001.01.08 0 0 87
Ezt én évente megjelenő értékesítési statisztikákból veszem. Tényleg siralmas a mennyiség, de nehéz is lehet a dolguk. Abszolút 0-ról kellene kezdeniük: 100 emberből max 3 tudja, hogy mi is az a Maserati. A korábban említett márkákat viszont mindenki ismeri, nem kell őket bevezetni a piacra, csak sulykolni, hogy milyen gazdag, sikeres jócsávó vagy, ha ilyet veszel.
Sok "öreg"-nek a Merga az igazi autó, holott fel sem ismerné pl. az új C-t, csak a klasszikust (W123-ast).
Előzmény: Törölt nick (86)
Törölt nick Creative Commons License 2001.01.08 0 0 86
Evil!
OK.

Suhodminyák!

Mondjuk ez az évi 1 db. röhej. Ezek vagy ennyire bénák, vagy mi nem tudunk valamit.
Egyébként úgy tudom, hogy többet adnak el, csak azok az autók mennek tovább keletre.

suhodminyák Creative Commons License 2001.01.08 0 0 85
Amennyire én tudom Magyarországon jópár éve csak 1 Maseratit adnak el évente. Nem lepne meg, ha ugyanaz a csóka cserélné le a sajátját évente - mert mondjuk tartósbérletezik.
A másik dolog, hogy a turbó motor egészen más tolóerő élményt ad, mint egy szívó, akkor is, ha adott esetben a gyorsulás másodpercre ugyannyi.
A harmadik, hogy valóban stílus kérdése (is) a Maserati vásárlás. Én nem tudok érvet amellett, hogy ugyannnyi pénzért ne Maseratit, hanem BMW-t, vagy Mecit vegyek. Más biztos tudna, csak az esetleg nem ebben a topicban mozog. :-)
evil1023 Creative Commons License 2001.01.08 0 0 84
Dehogynem, én értem, Te nem értettél engem.
Én nem azt mondom, hogy a Morgan szar autó, hanem azt, hogy ráz, kényelmetlen, nem biztonságos.
Ezek a hátrányai. A Maserati varázsát sem vitattam, de az is butaság, ha valaki azt állítja a Morgan-ről, hogy ugyanolyan kényelmes, és biztonságos, mint egy Hetes. Ha visszaolvasol, a topic elején valaki azt kérdezte, hogy vehet valaki Porschét, amikor ugyanannyiért vehetne Maseratit. Erre reagáltam egy Maseratitulajdonostól vett idézettel, ennyit akartam, semmit többet!

Törölt nick Creative Commons License 2001.01.08 0 0 83
evil, te tökre nem érted a Maserati lényegét. Ez egy ritka, kézzel összerakott egzotikus "játékautó". Tök hülyeség nagyszériás járgányokhoz hasonlítgatni.
Az biztos, hogy van egy olyan varázsa, amit egy 5-ös BMW-ben soha nem találsz meg (meg egy kicsit stílusosabb dolog is járkálni vele).
Századmásodperceket meg amúgy is baromság összeméregetni.
Akkor pl. a Morgan milyen szar autó, mert ráz, kényelmetlen, nem biztonságos,...
Előzmény: evil1023 (79)
Joe 155 Creative Commons License 2001.01.08 0 0 82
ath.
A 320 gondolom = 3200 GT !?? :))
Előzmény: ath (80)
Joe 155 Creative Commons License 2001.01.08 0 0 81
Most komolyan hány Maserati lehet ebben az Országban? 100-150? Gondolom ezeknek is durván 80%-a 15-20 éves lehet. Mind külföldről magánimportban behozott ismeretlen előéletű példány. És ezek alapján akar bárki is véleményt kreálni a márka megbízhatóságáról? Az eredmény valószínüleg nagyon torz lesz! Mivel a hazai importőr ha jól tudom évi 2-3 autót ad el, nem is kapunk reális képet még egy jó ideig a márka megbízhatóságáról. De ugyan ez elmondható az Aston Martin-ről, vagy a Bentley-ről. Azok vajon mennyire megbízhatók?
ath Creative Commons License 2001.01.08 0 0 80
a maserati 3 év teljes körű garanciát ad az új 320-höz. no comment.
Előzmény: evil1023 (74)
evil1023 Creative Commons License 2001.01.08 0 0 79
Amennyiben a "luxusautó" kategóriába a méret is bejátszik, akkor szerintem 455 cm-el a C Mercedes, vagy az A4- el van egy méretben.
Egyébként én arra gondoltam, hogy a luxuautóknak lágyra, kényelmesre van hangolva a rugózása, a Quattroporte-ról meg úgy tudtam, hogy éppenhogy kemény,és a cikkben is mintha ezt irták volna:
"The ride is hard and uncomfortable and long rides can be a pain"

Pontosan mit jelent az, hogy "leverheti neki a vigyázzt"? A stílus teljesen MÁS, ez világos, de egyéb tulajdonságaiban nem marad el a Porsche mögött, ugyanolyan jó, jobb nála, vagy lényegesen jobb nála, és ha igen, mik ezek a tulajdonságok?

A Royale-ban , egy kupéformájú hosszú autó rémlik, majd megnézem, mert pont a 76- os autobobil revue-m van meg. Egyébként mintha azt olvastam volna, hogy pont a minőségi, ill megbizhatatlansági problémák miatt szüntették be, de javíts ki ha tévedek!

Joe 155 Creative Commons License 2001.01.07 0 0 78
evil.
Egy pár részlet a Quatroporte belsejéről, dönts el hogy luxus-e!



Szerintem ez a minőség és kidolgozás minden tekintetben megállja a helyét. A menetdinamikáról csak annyit hogy ez nem is a Sportautója a Maseratinak. Az a 3200 GT. Gondolom tudod melyik az a modell. Ahhoz képest a Porsche legtöbb modellje, bizony leverheti neki a vigyázt!

Előzmény: evil1023 (76)
fastcar Creative Commons License 2001.01.07 0 0 77
És ismered a régi, 76-tól gyártott Quattroportet, amit késöbb Royale néven is forgalmaztak? Ezt nem egy kupé toldásaként hozták létre. Méretei hossz 507 cm (a mostanié 455), szélesség 189 cm (181).
Na ez az autó valódi luxusautó volt. Egyébként láttál már belülröl Maseratit? Össze sem hasonlítható a német "presztízsmárkákkal". A Jaguar talán az egyetlen hozzá fogható.
Előzmény: evil1023 (76)
evil1023 Creative Commons License 2001.01.07 0 0 76
Valóban közelebb áll hozzám az északiak higgadt tárgyilagossága, mint a rád jellemző
délvidéki temperamentum. Mivel ez egy olaszos topic, direkt nem saját, hanem egy volt

Maserati tulajdonos szavaival próbáltam válaszolni a topic elején feltett kérdésre,

felvillantva egy esetleges lehetőséget. Ennyit akartam csak, de ha már, akkor:

Hogy luxusautó-e a Quattroporte, nem tudom, nekem úgy rémlett, hogy bár négyajtós, igen

keményen sportkocsis jelleggel bír, ezért rákerestem, és rögtön az első pár link között volt

ez:

http://www.fantasycars.com/sedans/html/quatt.html
Among these competitors, however, the Maserati is the only one which is handbuilt although

its build quality lags behind its German competitors. Another downside to the Quattroporte

is its minuscule size, compared to the 540i and XJR that is. This provides the driver and

especially rear seat passangers with precious little room and comfort. Also, by using a

stiffer derivate of the Ghibli suspension, the model upon which the Quattroporte is based

on, this sedan manages to achive above-average handling but nonetheless at a harsh cost. The

ride is hard and uncomfortable and long rides can be a pain
Nem értem az angolt, de azt vettem le, hogy nem egyértelműen pozitiv az iró reakciója.

"A Porsche is leverheti neki a vigyázt, a BMW M5-el karöltve!":

0-1000M Quattroporte:24.9 M5-E34:25.2 M5-E39:24.1 911 Carrera 4:24.3 911Turbo(hogy turbót

turbóval hasonlítsunk):23.9

Az olasz erre azt mondja, hogy ""A Porsche is leverheti neki a vigyázt, a BMW M5-el karöltve!" én azt mondom hogy az egyik autó lemaradt 3 tizeddel, a többi gyorsabb 8-10 tizeddel.

"Gondolod hogy el lehet a mai világban adni 27 millió Ft-ért olyan autót ami nem megbízható????"

Hát persze! A név számít a marketing, meg az emberek téveszméi. Ez utóbbit a Te eseted is jól példázza, mert a 95-ös Alfádat, ami minőségben és megbizhatóságban semmivel nem marad el a német márkáktól csak 1.65-ért tudod meghirdetni, holott ennél egy valóban sokat szidott Opel is drágább, az Audi pedig 1M-el feljebb van, pusztán az emberek németautóüberallez kényszerképzete miatt.
Na már igy is hosszú lett, nem nyújtom, a lényeg, olasz autót a szivével vesz az ember, de ne egyen annyira elvakult, hogy nem ismeri el a hátrányokat.

Előzmény: Joe 155 (75)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!