A rajzok nagyon jók! (Az a benyomásom, hogy a rajzoló jobbkezes volt, mintha az egész papír "jobbra dőlne".) A nagy képen először azt hittem, egy Skoda Octavia II. prototípus van, de a hátulja nem olyan. Az elejét meg változtassák meg.
(Buran tényleg az űrsikló volt, ami összesen egyszer repült... ennyi erővel Challengernek is hívhatnák.)
Joe bocs, későn válaszolok nem tudtam netezni, egy régi 425-t használ kicsit feljavított állapotban.
Ez a Buran tényleg igen érdekes egy Maserati, talán buszlimuzint akartak, szerintem leginkább arra hasonlít nem egy sportautóra, már semmin nem tudnék meglepődni.
Az új Quattroporte és a Ghibli azért kicsit jobban sikerültek, feltéve ha ilyenek lesznek.
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
Mit mondjak, nekem is az a velemenyem, hogy nem igazan illik a Maseratihoz ez a Buran. Rendben van, ha nagyteljesitmenyu limuzint akarnak csinalni, de miert nem lehet az lapos, es szeles (lasd XM)!?!
Szerintem mar a 3200 GT sem az igazi, a Pininfarinat, vagy meginkabb a Bertonet, nem az Italdesign-t kellet volna felkerni a munkara!
Nekem az eleje tetszik, meg ezek a koncentrikus műszerek, de a műszerfal egészén már sok a kör, meg a négyzet és nekem egy kicsit diffúznak tűnik. Az egésznek a formája sem nyerte meg a tetszésemet, a Maserati gyártson rendes kocsikat, aminek eleje, közepe, meg hátulja van! :-))
Megnéztem az Autópiacban, nem olyan kicsi ez az autó. 10 cm-el szélesebb mint az Sklasse.
A képeken nem csúnya, inkább fura. Nekem nem illik a Maserati palettájára.
En azt nem ertem, mi a losegg ez a kisauto mania. Mercedes A, Audi A2, jon kis BMW, kis Maseratit mutogatnak, ... mar varom azt a napot, mikor a 147 GTA helyett kijon a haromkereku 148 STA - S mint solar. Vagy Maserati hybrid V3 :((((
Azt hallottátok, hogy a márkavédjegy biturbó motort nyugdíjba küldik a szigorodó környezetvédelmi eloírások miatt? Négyliteres szívó V8 lesz helyette, 400 lóerovel.
Látom evil hozzászólása kicsit megindította a topikot, de nem tudom sikerült-e lebeszélni őt a BMW-ről a Maserati javára.
Mivel sokan ezen a megbízhatatlanságon lovagolnak, leírom a fater 7. éve használ egy most 15 éves Maseratit, és még „nem esett szét” sőt egyre jobb lesz, hazudnék ha ezt mondanám, hogy nem voltak vele gondok, de ez minden autónál vannak és még csak Bécsbe se kellett vinni, végülis ez is csak autó még ha nem is akármilyen.
Csak még annyi, hogy 6,6 alatt van százon és annyiba került mint egy fél suzuki.
akinek van egy kis sütnivalója Bécsbe viszi szervizbe a kocsiját. Nem lopnak, szakszerűek és olcsóbbak! Ezt én is meggondolom. Miközben az autóm gyógyul, lehet sétálgatni stb.
A Bécsi úton, Solymár Ipartelepen, ahol a Daewoo kereskedés is van, a Bertinus Kft. telephelyén. Ott van egy épület, ami a Maserati hivatalos képvisletének márkaszervíze.
Az utastér télleg nem bömbölős, viszont a karosszéria nagyon Aston Martinos (elölről). SZVSZ ez az autó, legalábbis kívülről, egyáltalán nem illeszkedik a Maseratik eddigi stílusába.
Az meg egyenesen elszomorító, hogy azzal büszkélkedtek, hogy a kifejlesztéséhez a Ferrari mérnökei is hozzájárultak. Hosszas munkával kellett a Maseratinak odáig leküzdenie magát, hogy a Ferrari tanácsot tudjon adni neki. :(
Csak egy ok: Szervizhatter. (Legalabbis ha uj autorol beszelunk)
Audit majd minden magyar nagyvarosban szervizelnek, Maseratit hol?
(Ettol persze meg jo auto, nekem is tetszik, ugy altalaban)
Nem tudom, hogy Te hogyan értesültél róla, de a Quattroporte/Royale sorozatot még 89-90-ben is gyártották.
A minöségi problémák pedig a Fiat rémuralmával kezdödtek és akkor szünt meg a márka annak lenni ami volt, mert hát a Ferrarinak nem lehet házon belül konkurenciája.
Ezt én évente megjelenő értékesítési statisztikákból veszem. Tényleg siralmas a mennyiség, de nehéz is lehet a dolguk. Abszolút 0-ról kellene kezdeniük: 100 emberből max 3 tudja, hogy mi is az a Maserati. A korábban említett márkákat viszont mindenki ismeri, nem kell őket bevezetni a piacra, csak sulykolni, hogy milyen gazdag, sikeres jócsávó vagy, ha ilyet veszel.
Sok "öreg"-nek a Merga az igazi autó, holott fel sem ismerné pl. az új C-t, csak a klasszikust (W123-ast).
Mondjuk ez az évi 1 db. röhej. Ezek vagy ennyire bénák, vagy mi nem tudunk valamit.
Egyébként úgy tudom, hogy többet adnak el, csak azok az autók mennek tovább keletre.
Amennyire én tudom Magyarországon jópár éve csak 1 Maseratit adnak el évente. Nem lepne meg, ha ugyanaz a csóka cserélné le a sajátját évente - mert mondjuk tartósbérletezik.
A másik dolog, hogy a turbó motor egészen más tolóerő élményt ad, mint egy szívó, akkor is, ha adott esetben a gyorsulás másodpercre ugyannyi.
A harmadik, hogy valóban stílus kérdése (is) a Maserati vásárlás. Én nem tudok érvet amellett, hogy ugyannnyi pénzért ne Maseratit, hanem BMW-t, vagy Mecit vegyek. Más biztos tudna, csak az esetleg nem ebben a topicban mozog. :-)
Dehogynem, én értem, Te nem értettél engem.
Én nem azt mondom, hogy a Morgan szar autó, hanem azt, hogy ráz, kényelmetlen, nem biztonságos.
Ezek a hátrányai. A Maserati varázsát sem vitattam, de az is butaság, ha valaki azt állítja a Morgan-ről, hogy ugyanolyan kényelmes, és biztonságos, mint egy Hetes. Ha visszaolvasol, a topic elején valaki azt kérdezte, hogy vehet valaki Porschét, amikor ugyanannyiért vehetne Maseratit. Erre reagáltam egy Maseratitulajdonostól vett idézettel, ennyit akartam, semmit többet!
evil, te tökre nem érted a Maserati lényegét. Ez egy ritka, kézzel összerakott egzotikus "játékautó". Tök hülyeség nagyszériás járgányokhoz hasonlítgatni.
Az biztos, hogy van egy olyan varázsa, amit egy 5-ös BMW-ben soha nem találsz meg (meg egy kicsit stílusosabb dolog is járkálni vele).
Századmásodperceket meg amúgy is baromság összeméregetni.
Akkor pl. a Morgan milyen szar autó, mert ráz, kényelmetlen, nem biztonságos,...