Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Inner Circle Creative Commons License 2001.02.03 0 0 112
A rajzok nagyon jók! (Az a benyomásom, hogy a rajzoló jobbkezes volt, mintha az egész papír "jobbra dőlne".) A nagy képen először azt hittem, egy Skoda Octavia II. prototípus van, de a hátulja nem olyan. Az elejét meg változtassák meg.

(Buran tényleg az űrsikló volt, ami összesen egyszer repült... ennyi erővel Challengernek is hívhatnák.)

Előzmény: Shamal (108)
Cgo Creative Commons License 2001.02.03 0 0 111
remelem, hogy ez csak egy rossz vicc...
hova tunt a maszkbol a 4 egymasba fonodo karika?
Előzmény: Shamal (108)
Joe 155 Creative Commons License 2001.02.02 0 0 110
Köszi Shamal.
Gondolom sűrün elkéred a papától ?! :)
Én azt tenném! :))
Előzmény: Shamal (108)
ath Creative Commons License 2001.02.01 0 0 109
Az első kicsit a6-os benyomást kelt...A buran legalább egyedi.
Előzmény: Shamal (108)
Shamal Creative Commons License 2001.02.01 0 0 108
Joe bocs, későn válaszolok nem tudtam netezni, egy régi 425-t használ kicsit feljavított állapotban.

Ez a Buran tényleg igen érdekes egy Maserati, talán buszlimuzint akartak, szerintem leginkább arra hasonlít nem egy sportautóra, már semmin nem tudnék meglepődni.

Az új Quattroporte és a Ghibli azért kicsit jobban sikerültek, feltéve ha ilyenek lesznek.

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

Előzmény: Joe 155 (100)
minimal Creative Commons License 2001.01.30 0 0 107
Udv!

Mit mondjak, nekem is az a velemenyem, hogy nem igazan illik a Maseratihoz ez a Buran. Rendben van, ha nagyteljesitmenyu limuzint akarnak csinalni, de miert nem lehet az lapos, es szeles (lasd XM)!?!

Szerintem mar a 3200 GT sem az igazi, a Pininfarinat, vagy meginkabb a Bertonet, nem az Italdesign-t kellet volna felkerni a munkara!

suhodminyák Creative Commons License 2001.01.30 0 0 106
Nekem az eleje tetszik, meg ezek a koncentrikus műszerek, de a műszerfal egészén már sok a kör, meg a négyzet és nekem egy kicsit diffúznak tűnik. Az egésznek a formája sem nyerte meg a tetszésemet, a Maserati gyártson rendes kocsikat, aminek eleje, közepe, meg hátulja van! :-))
ath Creative Commons License 2001.01.30 0 0 105
Megnéztem az Autópiacban, nem olyan kicsi ez az autó. 10 cm-el szélesebb mint az Sklasse.
A képeken nem csúnya, inkább fura. Nekem nem illik a Maserati palettájára.
Előzmény: Cgo (104)
Cgo Creative Commons License 2001.01.30 0 0 104
En azt nem ertem, mi a losegg ez a kisauto mania. Mercedes A, Audi A2, jon kis BMW, kis Maseratit mutogatnak, ... mar varom azt a napot, mikor a 147 GTA helyett kijon a haromkereku 148 STA - S mint solar. Vagy Maserati hybrid V3 :((((
Előzmény: fargo (103)
fargo Creative Commons License 2001.01.29 0 0 103
Megvették a Ford Ficus licenszét, vazziga? :-(

Már a neve sem az igazi, a Buran a hamvába holt orosz űrsikló neve volt / lett volna...

Előzmény: ath (101)
Inner Circle Creative Commons License 2001.01.29 0 0 102
Ez gusztustalanul ronda.

Azt hallottátok, hogy a márkavédjegy biturbó motort nyugdíjba küldik a szigorodó környezetvédelmi eloírások miatt? Négyliteres szívó V8 lesz helyette, 400 lóerovel.

Előzmény: ath (101)
ath Creative Commons License 2001.01.29 0 0 101

Ezt nem mondjátok kmolyan? Ez egy Maserati? Remélem élőben azért egy kicsit jobban néz ki!
Joe 155 Creative Commons License 2001.01.11 0 0 100
Shamal.
Milyen Maseratija van a kedves papának?
Előzmény: Shamal (99)
Shamal Creative Commons License 2001.01.11 0 0 99
Látom evil hozzászólása kicsit megindította a topikot, de nem tudom sikerült-e lebeszélni őt a BMW-ről a Maserati javára.

Mivel sokan ezen a megbízhatatlanságon lovagolnak, leírom a fater 7. éve használ egy most 15 éves Maseratit, és még „nem esett szét” sőt egyre jobb lesz, hazudnék ha ezt mondanám, hogy nem voltak vele gondok, de ez minden autónál vannak és még csak Bécsbe se kellett vinni, végülis ez is csak autó még ha nem is akármilyen.
Csak még annyi, hogy 6,6 alatt van százon és annyiba került mint egy fél suzuki.

mic414 Creative Commons License 2001.01.10 0 0 98
Egy szép hosszú cikk a készülő Maserati Buranról: http://www.autoexpress.co.uk/miklosb/newnews/newsarticle.php3?id=1689
Sajnos kép nem volt...
ath Creative Commons License 2001.01.09 0 0 97
akinek van egy kis sütnivalója Bécsbe viszi szervizbe a kocsiját. Nem lopnak, szakszerűek és olcsóbbak! Ezt én is meggondolom. Miközben az autóm gyógyul, lehet sétálgatni stb.
Előzmény: avantage (92)
fastcar Creative Commons License 2001.01.08 0 0 96
A Bécsi úton, Solymár Ipartelepen, ahol a Daewoo kereskedés is van, a Bertinus Kft. telephelyén. Ott van egy épület, ami a Maserati hivatalos képvisletének márkaszervíze.
Előzmény: avantage (92)
Inner Circle Creative Commons License 2001.01.08 0 0 95
Az utastér télleg nem bömbölős, viszont a karosszéria nagyon Aston Martinos (elölről). SZVSZ ez az autó, legalábbis kívülről, egyáltalán nem illeszkedik a Maseratik eddigi stílusába.
Az meg egyenesen elszomorító, hogy azzal büszkélkedtek, hogy a kifejlesztéséhez a Ferrari mérnökei is hozzájárultak. Hosszas munkával kellett a Maseratinak odáig leküzdenie magát, hogy a Ferrari tanácsot tudjon adni neki. :(
Előzmény: Joe 155 (94)
Joe 155 Creative Commons License 2001.01.08 0 0 94
Ez pedig a sportosság és elegancia ötvözete 4 keréken 370 LE-vel megsegítve.

Az utastér sem béemvés!:)

Joe 155 Creative Commons License 2001.01.08 0 0 93
evil.
Csak hogy tudja a BMW hova kell fejlődni!
Így néz ki egy 4 éves Quatroporte belseje!

Azért van még mit tanulni a Bajoroknak! :))

Előzmény: evil1023 (90)
avantage Creative Commons License 2001.01.08 0 0 92
Csak egy ok: Szervizhatter. (Legalabbis ha uj autorol beszelunk)
Audit majd minden magyar nagyvarosban szervizelnek, Maseratit hol?
(Ettol persze meg jo auto, nekem is tetszik, ugy altalaban)
Előzmény: suhodminyák (85)
kilo Creative Commons License 2001.01.08 0 0 91
Huh, ez már majdnem bűntény kategória!!!
Előzmény: evil1023 (90)
evil1023 Creative Commons License 2001.01.08 0 0 90
Nesztek!

fastcar Creative Commons License 2001.01.08 0 0 89
Nem tudom, hogy Te hogyan értesültél róla, de a Quattroporte/Royale sorozatot még 89-90-ben is gyártották.

A minöségi problémák pedig a Fiat rémuralmával kezdödtek és akkor szünt meg a márka annak lenni ami volt, mert hát a Ferrarinak nem lehet házon belül konkurenciája.

Előzmény: evil1023 (79)
Törölt nick Creative Commons License 2001.01.08 0 0 88
Na jó, de a Merci/Audi elad évi 1000 autót.
Azért évi 1 az döbbenet.
Előzmény: suhodminyák (87)
suhodminyák Creative Commons License 2001.01.08 0 0 87
Ezt én évente megjelenő értékesítési statisztikákból veszem. Tényleg siralmas a mennyiség, de nehéz is lehet a dolguk. Abszolút 0-ról kellene kezdeniük: 100 emberből max 3 tudja, hogy mi is az a Maserati. A korábban említett márkákat viszont mindenki ismeri, nem kell őket bevezetni a piacra, csak sulykolni, hogy milyen gazdag, sikeres jócsávó vagy, ha ilyet veszel.
Sok "öreg"-nek a Merga az igazi autó, holott fel sem ismerné pl. az új C-t, csak a klasszikust (W123-ast).
Előzmény: Törölt nick (86)
Törölt nick Creative Commons License 2001.01.08 0 0 86
Evil!
OK.

Suhodminyák!

Mondjuk ez az évi 1 db. röhej. Ezek vagy ennyire bénák, vagy mi nem tudunk valamit.
Egyébként úgy tudom, hogy többet adnak el, csak azok az autók mennek tovább keletre.

suhodminyák Creative Commons License 2001.01.08 0 0 85
Amennyire én tudom Magyarországon jópár éve csak 1 Maseratit adnak el évente. Nem lepne meg, ha ugyanaz a csóka cserélné le a sajátját évente - mert mondjuk tartósbérletezik.
A másik dolog, hogy a turbó motor egészen más tolóerő élményt ad, mint egy szívó, akkor is, ha adott esetben a gyorsulás másodpercre ugyannyi.
A harmadik, hogy valóban stílus kérdése (is) a Maserati vásárlás. Én nem tudok érvet amellett, hogy ugyannnyi pénzért ne Maseratit, hanem BMW-t, vagy Mecit vegyek. Más biztos tudna, csak az esetleg nem ebben a topicban mozog. :-)
evil1023 Creative Commons License 2001.01.08 0 0 84
Dehogynem, én értem, Te nem értettél engem.
Én nem azt mondom, hogy a Morgan szar autó, hanem azt, hogy ráz, kényelmetlen, nem biztonságos.
Ezek a hátrányai. A Maserati varázsát sem vitattam, de az is butaság, ha valaki azt állítja a Morgan-ről, hogy ugyanolyan kényelmes, és biztonságos, mint egy Hetes. Ha visszaolvasol, a topic elején valaki azt kérdezte, hogy vehet valaki Porschét, amikor ugyanannyiért vehetne Maseratit. Erre reagáltam egy Maseratitulajdonostól vett idézettel, ennyit akartam, semmit többet!

Törölt nick Creative Commons License 2001.01.08 0 0 83
evil, te tökre nem érted a Maserati lényegét. Ez egy ritka, kézzel összerakott egzotikus "játékautó". Tök hülyeség nagyszériás járgányokhoz hasonlítgatni.
Az biztos, hogy van egy olyan varázsa, amit egy 5-ös BMW-ben soha nem találsz meg (meg egy kicsit stílusosabb dolog is járkálni vele).
Századmásodperceket meg amúgy is baromság összeméregetni.
Akkor pl. a Morgan milyen szar autó, mert ráz, kényelmetlen, nem biztonságos,...
Előzmény: evil1023 (79)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!