Keresés

Részletes keresés

hungeri Creative Commons License 2014.10.16 0 0 27031

Vigyázz, mert akkor a tükés fizetésed is nyilvános! ;)

Előzmény: Galuska Galagonyovich (27027)
< R o d o l f o > Creative Commons License 2014.10.16 0 0 27030

538-545: 14, 17, 21, 46, 78, 81, 85, 92

Előzmény: Kuvik76 (27028)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.16 0 0 27029

A hónap végére megérkezik a Pannonhoz az összes, a többiekhez meg majd év végéig.

Előzmény: lobbanórotor (27020)
Kuvik76 Creative Commons License 2014.10.16 0 0 27028

Az "új" zőccségeknek esetleg összeszedte valaki az URH számait?

 

/ linkelt képen látható: 538: (14); 539: (17) + az OFF-Ben láttam-541: (46)/

Galuska Galagonyovich Creative Commons License 2014.10.16 -1 0 27027

A bevételi kiadási adatok egy közpénzekből gazdálkodó társaságnál nyilvánosak, csak indokolt esetben képezik üzleti titok tárgyát. http://www.pfdsz.hu/hirek.php?id=68

Galuska Galagonyovich Creative Commons License 2014.10.16 -1 0 27026

Kedves péter. A panaszod az ügyfélszolgálaton teheted meg személyesen vagy levélben nem itt. A menetidőket a veled beszélgető urak állapították meg és most a forgalomirányításra kenik az eltéréseket. Ne tegyél föl az utasokról képet a beleegyezésük nélkül mert pórul járhatsz. Ne nevesíts senkit és ne is utalj senkire itt ahogy említették. Figyelmedbe ajánlom az új polgári törvénykönyvet. Egy ptke tag által bepanaszolt kolléga perelt mert az említett varázsdoboz mást mutatott mint amit a panaszában állított az illető. Ne akarj így járni.

kez-577 Creative Commons License 2014.10.16 0 0 27025

Előny,ha maximum 160 cm magas vagy,és lehetőleg 60 kiló,mert különben képtelen leszel leülni,olyan szűk a hely!!Mindent a kedves utasért:-)

Előzmény: W007W (27019)
hungeri Creative Commons License 2014.10.16 0 0 27024

Persze, vitathatatlan, csak erre megvan a megfelelő csatorna. És szerintem úgy fair, ha ezt névvel vállaljuk. Én is vezetek, engem is lehet szidni, sokan meg is teszik helyben. Azzal nincs gond, mert arccal, jelenléttel vállalja (a vállalhatatlant is :p), de egy nyílt fórum, az más. Az is ember, még ha sz*rul is dolgozik.

Előzmény: Racilaci (27023)
Racilaci Creative Commons License 2014.10.16 0 0 27023

Mondjuk, úgy látom, a közhangulat szerint ebben az esetben nem is ártana egy elbeszélgetés...

Előzmény: hungeri (27022)
hungeri Creative Commons License 2014.10.16 0 0 27022

Csak neveket ne írjatok. Már ez az őszes bajuszozás, majd HB oldaláról kikockázás nélkül belinkelés is elég meredek. Pécsett még nem olyan idők vannak, ahol a munkáltató nem hívja be a sofőrt elbeszélgetni. Topiktársak beszélhetnének erről - ki itt van még mindig, ki nincs már...

Előzmény: HSW-930 (27011)
W007W Creative Commons License 2014.10.16 0 0 27021

Kedden  jött még három de lehet ma is hoztak...

Előzmény: lobbanórotor (27020)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.10.16 0 0 27020

Mi a másiknak a rendszáma? Ez a kettő van még csak? 

Előzmény: W007W (27019)
W007W Creative Commons License 2014.10.16 0 0 27019

      

Előzmény: Törölt nick (26990)
W007W Creative Commons License 2014.10.16 0 0 27018

Előzmény: Törölt nick (26990)
HSW-930 Creative Commons License 2014.10.16 0 0 27017

Emlékeim szerint 107-est csak kivételes esetekben csinált.

2002-ig BPV-149 62,6

2002- 2003 BPV-075 Reggel 62-es délután 4db 6-os utána 3(+3) db 62-es.

2003 -2005(?) BPV-148-al ha jól emlékszem akkor egész nap csak 7-est járt.

Előzmény: peti_s (27014)
HSW-930 Creative Commons License 2014.10.15 0 0 27016

"Remélem azért a korábban megfogalmazott, sofőrök felé való elvárásaimmal egyet értesz."

Azzal természetesen igen.

Előzmény: peti_s (27014)
peti_s Creative Commons License 2014.10.15 0 0 27015

Én erre nem lennék büszke.

Előzmény: HSW-930 (27013)
peti_s Creative Commons License 2014.10.15 0 0 27014

Most már biztos vagyok benne hogy szívatsz. A BPV-126-t emlékszem hogy hajtotta. Temetőnél be 6-ba, csőgáz, természetesen 6ban is letiltás, 70-t mutatott az óra, és még véletlen sem volt üresben. Minden fokozatban letiltásig hajtotta, néha a letiltást használta tempomatnak. (Másfelől én úgy tudom, üresben többet fogyaszt a busz mint motorfékkel.)

 

Szerintem tök feleslegesek ezek a körök, 11 éve rendszeresen buszozom, a legtöbb sofőrt tudom hogy vezet. A bajszossal pedig elég sokat jártam anno, 7-sen, meg 107-sen. Semmiképp sem tömegközlekedésbe való, lehet hozni ellenpéldákat, hogy nem csak ő nem való oda, attól a tényen hogy ő neki semmi keresni valója nem lenne így egy városi tömegközlekedési cégnél az tény.

De, én egyáltalán nem egy sofőr vezetési "stílusára" szerettem volna a korábbi mondandóimat fókuszálni, szerintem egy összetett problémáról van szó, a bajszos sofőr csak hangsúlyozom, hogy szerintem a legrosszabb az összes közül.

A vezetéstechnikai tréningen meg tényleg el kéne gondolkoznia a tükének, ha sikeres lenne, egy halom pénzt megspórolhatna a javításokon, és az üzemanyagon.

 

Remélem azért a korábban megfogalmazott, sofőrök felé való elvárásaimmal egyet értesz.

Előzmény: HSW-930 (27012)
HSW-930 Creative Commons License 2014.10.15 0 0 27013

Anno mikor az 1-es délután 8 percenként járt akkor némelyik sofőrnek elég volt a 23-26 perc is 38 helyett.Senkit sem zavart.

Rekordom a BPV-142-vel 23 perc,két előttünk induló 1-est is sikerült le előzni.:-)

HSW-930 Creative Commons License 2014.10.15 0 0 27012

"Délután 3kor, nem hiszem hogy arra számítasz, hogy 5 perccel előbb jön a 60-s."

Nem,én arra hogy 12 percet késik.(nyáron ilyen is volt)

 

"A menetrendhez kéne alkalmazkodnia a sofőrnek, és nem a sofőrhöz az utasnak."

Menetrendek meg a valósághoz kéne alkalmazkodnia.

 

"mennyi többletüzemanyagot kellett kifizetni, illetve mennyien késték le azért a buszát, mert ő "jól vezet". )"

Ha botossal van akkor még üresbe is rakja a váltót,amit sokan nem tesznek...

Előzmény: peti_s (27010)
HSW-930 Creative Commons License 2014.10.15 0 0 27011

Másik véglet:

Ibolyának az új szokása 130-asba este a vásárcsarnokig minden megállóba áll feleslegesen akár egy percet is.

peti_s Creative Commons License 2014.10.15 0 0 27010

Te ezt most direkt csinálod? Délután 3kor, nem hiszem hogy arra számítasz, hogy 5 perccel előbb jön a 60-s. Ki van írva hogy jöhet, de a sofőr is látja azon a cuki kis gépén hogy 5 perccel siet. Egy normális sofőr, akkor nem csőgázzal 65-el megy a megállók között, nem nyüstöli a gépet, hanem lelassít. És mint mondtam, tuti nem tesz jót a busznak ez a fajta hajtás, no meg a fogyasztásnak sem. Jaj de jó, aki a menetrendhez alkalmazkodik az le van szarva, hiszen ez a sofőr jól vezet,  neki megbocsájtjuk hogy szétcseszi a buszt, és 5-10 perccel gyorsabb mint a menetidő. Persze, gondolom te is 7 perccel előbb ott lettél volna a főpályán, hiszen ki nem gondolná hogy ennyivel előbb jöhet a 4Y.

 

Összegzésül, szerintem egy pályát tévesztett emberről van szó, ezek a buszok nem erre valók (kíváncsiságból érdekelne hogy mióta az utasokat "boldogítja", mennyi többletjavítást, mennyi többletüzemanyagot kellett kifizetni, illetve mennyien késték le azért a buszát, mert ő "jól vezet". )

A menetrendhez kéne alkalmazkodnia a sofőrnek, és nem a sofőrhöz az utasnak.

Előzmény: HSW-930 (27009)
HSW-930 Creative Commons License 2014.10.15 0 0 27009

Amúgy meg a buszmegállókba ki van írva és épeszű ember tudhatja hogy az (vannak olyanok akik szerint szentírás):

"Az indulási idők tájékoztató jellegűek. A nap bármely időszakában korábbi járatindulás is előfordulhat..."

Előzmény: HSW-930 (27007)
MCA-001 Creative Commons License 2014.10.15 0 0 27008
Amennyiben tényleg megyén belüli utasszállításra fogják használni őket, arra tökéletesek:-)
Ha a VB-s M.A.N. fix,kemény tömésű, karfa nélküli ülései vannak ezekben is, akkor hosszabb távon elég kényelmetlen lesz.
+ a hátsó ajtóval szemben lévő tánctér sem kell
Előzmény: lobbanórotor (26999)
HSW-930 Creative Commons License 2014.10.15 0 0 27007

"Mi alapján?" Vezetés.

"Menetidő betartása?"Ezt sokan nem tudják,és sok esetben nagyon bő a menetidő.

Engem inkább az zavar - néha - mikor 30-al cammognak.

Előzmény: peti_s (27006)
peti_s Creative Commons License 2014.10.15 0 0 27006

Mi alapján? Menetidő betartása? Buszok normális használata? Szerintem 0km-s Credo-t nem 2500-nál kell elváltogatni sík úton. Főleg az előbb említett menetidő sietés mellett. DUB-097-n szintén, 5 perccel előbb ment el a megállóból, és hasonló fordulatszámon bőgött a motor. Ilyen embernek szerintem semmi keresni valója nincs a tömegközlekedésben. És mindezektől függetlenül egy bunkó marad. Ez az én véleményem, az meg a tied.

Előzmény: HSW-930 (27005)
HSW-930 Creative Commons License 2014.10.15 0 0 27005

Egyik legjobb sofőr.

Előzmény: peti_s (27003)
peti_s Creative Commons License 2014.10.15 0 0 27004

Lehet, de ezzel nem lesz gyorsabb, azt a pár mp-t amit talán nyer vele, azt a pirosnál elbukja. Egyszerűen semmi értelme, és tényleg mindennek csak árt, az utas dülöngél, a fogyasztás nagyobb, a gép nagyobb igénybevételnek van kitéve. Senkinek sem jó.

Előzmény: ikarusman280 (26980)
peti_s Creative Commons License 2014.10.15 0 0 27003

Igen.

Előzmény: HSW-930 (26983)
bendeguz90 Creative Commons License 2014.10.15 0 0 27002

"A 40-esen majd esetleg akkor, amikor jogutód nélkül megszűnik a MÁV-START."

 

Ez sem mostanában lesz, pedig igazán megérett rá a helyzet. 

Előzmény: FOMA (26993)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!