a forumon olvastam, hogy koltottek ra 50ezret, uganezekkel a hibajelensegekkel.. en nem koltottem meg ra semmit, kivárok, hatha valaki tudja mi a baj :-|
detto!!!!!!!!!! bar en nem koltottem ra semmit, inkabb kivarom, hogy azoknak, akiknek ugyanez a baja, hogy oldjak meg :-)) en sajnalom, hogy Te enynit koltottel ra, es meg mindig nem jo, remelem csak valami elektronikai baja van, ugy latom ami elromolhat, azt kicserelted, igy mar csak az elektronika marad....
Ha abbahagyja a füstölést, akkor még lehet normális.
Nekem kb 1 percig "okádja a füstöt", utána már nincs semmi látható füstölés. Enyémen (10 éves dizel) a sok munka hatása jön ki rajta, kb 2 éve csinálja gondolom a kipuff cső-dob tele van korommal-kosszal. A másikban a kiegészitő (eber) füstmentes, csak hangja (erős füleléssel) árulja el.
Dss: Sikerült megtudnod átalakítás lehetőségét? Eléggé eltüntél másik topicról.
nemrég vettem autot, gyári kiegiszitö fütés van benne, webasto 5kw. reggel indulás utan, mikor gondolom bekapcsol, elég fehéren és szemmel láthatoan nagyon füstöl. ez normális? vagy baj van vele?
most költöttem rá 54eft-tot,és azt csinálja,hogy elindul megy 2 percet és leáll,utánna megint elindul,megint 2 perc és leáll,a szerelőm kezdi feadni.De én is!
Valakinek nem csinált már ilyen,most cserélték az összes tömités-izzitó stift+üst vagy mi a tökömet.
Naja: + komfortérzet, motor és egyéb alkatrészek kopásának csökkentése és csak utána jön a "spórolás". Azért az idéző jel mert a spórolás kamu. Mire bemelgszik a motor addig a kályha megeszik 3-5 decit. 7l/100 km fogyasztással (2.4D5) az a 3-5 deci 5-7 km autókázáshoz elegendő. Viszont fűtés nélkül is bemelegszik kb. 2-3 km alatt. Szóval inkább üzemanyag ráfordítás a komfortérzet és a kopáscsökkentés tekintetében.
" egy brutális téli hidegindítás utáni kilométeren az autó fogyasztása (persze száz kilométerre vetítve) elérheti a száz litert "
Hogyne. A tripkomputeren tesztelgettem már, a hideg-melegindítás közti eltérés a legdurvább esetben is kb. 20% körül volt.. A károsanyagkibocsájtást aláirom de ez hülyeség!
Nektek a webasto csinalta mar, hogy vilagit a vezerlo, de nem csinal semmit.... beallitottam idopontra, odamentem 20 perc mulva, es jeg hideg volt minden, a vezerlo vilagitott... most beultem, elinditottam idozites nelkul, zudbug es leall, majd ujrainditottam, vegre elkezdte propellerezni be a levegot, ami kis tulzassal langyos volt, majd szinten leallt.....................
gyári beszerelés,de beszéltem már ,egy-két hozzá értövel azt mondták,hogy jobb ha kicserélem a dogot is amibe a izzitóstift van,ez lesz a kari ajándékom,50-ből fel áll azt mondta a szerelő.De azé köszi!
a napokban olvastam egy hirdetési újságban,hogy Nagyszénáson is van egy műhely,ami hivatalos Webasto partner. Legalábbis így hirdette magát. A honlapotokon viszont nem láttam. Mi az igazság?
Mondjuk mostanában nem szándékozom a kályhára költeni. :-( Még mindig nem jöttem rá,hogy miért kerül 20+áfa-ba egy darab vas+ egy kis filcecske (égőkosár)... ;-)
Egyébként a szegedi szervíz gyorsan és flottul kicserélte,plusz kitakarította az egész hóbelevancot és "helyretette" a vízpumpát is!
Az lenne a kérdésem,hogy a 2001-es bmw 530dénesbe,kellene nekem egy izzitó stift,a szerelö szilánkokra szedte,és az izzitó stift 2x akkora értéket mutata mint a gyári érték.Valószinü ez a rossz.Annyit mondott hogy 35eft kb,mert csak üstel együtt lehet kapni.Kérdésem az,hogy tényleg igy van?.Vagy te esetleg tudnál nekem olcsobban?
Szinténzenész, az enyém is 1.9 TDi (AFN). Sajnos ezek nagyon lassan melegednek be télen, Én ezért ruháztam be.. Általában 5-6 km vagy kb. 8-10 perc után kezdett érezhetően meleget nyomni.. Meg hát a jó kis motor, megérdemli :-)
Amúgy a motorhőmérséklet jeladója ennél a hűtővízben van, vagyis Én arra gondolok hogy a hűtővíz éppen már meleg de maga a henger még hideg, a komp. pedig meleg motort érzékel így kicsit szegényebb a dúsítás a hideg ellenére.. Egy 20-25 percet érdemes legalább járatni hogy jól átmelegedjen az egész motor