Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mykeman72 Creative Commons License 2009.10.06 0 0 6218
Szín felvitele nélkül aligha sikerül a fényezés,ugyanis a lakk szélét csiszolással nem tudod úgy eltüntetni,hogy az csak lakkozással eltünjön. Ha teljesen tuti megoldást akarsz akkor a tetőablakot célszerű kiszerelni,hogy alatta is meglehessen csiszolni a jó tapadás érdekében. Amúgy utastetőt ködölve bejavítani nem biztos ,hogy célszerű.
Előzmény: The Last Viking on the Road (6216)
Fischi Creative Commons License 2009.10.06 0 0 6217
Kösz a választ !

Ezt én is tudtam, de akkor érdemes a gyári rücsire még külön alvázvédőt is tetetni??
Előzmény: bexxter (6212)
The Last Viking on the Road Creative Commons License 2009.10.05 0 0 6216
Sziasztok!

Az alábbi képen látható dologgal kapcsolatban lenne kérdésem. Tisztán látszik, hogy a pereg lefelé a lakk, az A-oszlopról. A kérdésem az, hogy ezt vajon el lehet tüntetni újralakkozással? Mittomén, megcsiszolni ezt a részt vagy lecsiszolni az egész elemről a lakkot, anélkül, hogy újrafényeznék színnel teljes egészében az elemet. Az oszloptól végigfut és a fél seggét borítja a kocsinak ez az elem, tehát valami kis árnyalat is lenne benne, szétmarnám magam.

Ezt leszámítva különben teljesen egészében egészséges a lakk mindenhol, még csak nem is karcos, szóval nagyon örülnék, ha nem kéne színnel újrafényeztetni az egészet. :(

Ha valaki tud valami okosságot, köszönöm előre is! :)

Bambi07 Creative Commons License 2009.10.05 0 0 6215
Mégegyszer köszönöm a választ!Holnap lesz a nagy nap,hogy milyen lesz!A festő azt mondta elöször csak az egyik lökhárítón probálja meg,ha jó mehet az egész autó!Köszönöm!
Előzmény: mykeman72 (6214)
mykeman72 Creative Commons License 2009.10.04 0 0 6214
Semleges kémhatású lakkot nem ismerek,viszont az összes autóipar számára használatos lakkok alkalmasak ilyen célra.Elsősorban a HS lakkok jók higítás nélkül.
De mindenképp úgy kell használni,hogy az utolsó réteg sima szemcse nélküli lakk legyen.
Előzmény: Bambi07 (6211)
mykeman72 Creative Commons License 2009.10.04 0 0 6213
Semleges kémhatású lakkot nem ismerek,viszont az összes autóipar számára használatos lakkok alkalmasak ilyen célra.Elsősorban a HS lakkok jók higítás nélkül.
De mindenképp úgy kell használni,hogy az utolsó réteg sima szemcse nélküli lakk legyen.
Előzmény: Bambi07 (6211)
bexxter Creative Commons License 2009.10.04 0 0 6212
Szoktak sokfelé vállalni alvázvédelmet, jó drágán, pisztollyal fújva, meg egy nap száradással (minimum 1 ejszaka). Azt viszont nem szeded le... legalább is nem ajánlott.
Miért is akarnád leszedni tavasszal ? Amúgy alvázmosás után szokták, és nem kell a koszra tapadjon akkor.
Előzmény: Fischi (6209)
Bambi07 Creative Commons License 2009.10.04 0 0 6211
Köszönöm a választ!Sajnos utólag gondolkodtam!Kérdésem még az lenne,hogy akkor lehet ezt az ezüstport keverni lakkal,és milyennel?A hígító milyen legyen?A dobozra az van írva,hogy semleges kémhatású lakkal lehet keverni.A metál lakk jó?Elöre is köszönöm!
Előzmény: mykeman72 (6210)
mykeman72 Creative Commons License 2009.10.04 0 0 6210
Miért nem gyöngyház fehéret kevertettél?? Az utólagosan lakkba kevert cuccokkal csak a baj szokott lenne. Az utolsó réteget mindenképp csillám/szemcse/mentes lakkal kell fújni ,hogy polírozásnál ne szedjed ki a szemcséket stb,stb...!!
Előzmény: Bambi07 (6208)
Fischi Creative Commons License 2009.10.04 0 0 6209
Tisztelt szakik!

Lassan befordulunk a télbe- ezzel kapcsolatban szeretném megkérdezni, használ e valaki vmiféle alvázvédő szert a kocsijára? Értem ez alatt hogy egy utólagosan felvihető eccerű anyag, ami tavasszal könnyen eltávolítható!
Amolyan viaszféle. Érdemes- e egyáltalán ezzel foglalkozni?? Mivel naponta használom az otót munkába járásra- engem érdekelne ilyesmi.
Anno az Mz- khez ajánlottak vmi hasonlót a gyárban- ilyesmire gondolok.
Bár nyilvánvaló hogy a kocsi koszos aljára nem sok minden tapadna- nem??
Bambi07 Creative Commons License 2009.10.03 0 0 6208

Sziasztok!

Segítségeteket kérném!Ma fényezték az autóm,bázis fehérrel és utána metál lakkal lakozták.Én szeretem volna,ha ezüstösen csillog a lakkozás ezért vettem ezüstport és kértem a festőt ezt keverje hozzá!A festés elkészült,de nem került bele az ezüstpor,a festő azt mondta,hogy nem lehet összekeverni.Az ezüstpor dobozára rá van írva,hogy jó fém felületre és lakkal kell keverni úgy hordható fel.Most akkor lehet  így ezzel lakkozni?Vagy kell valami speciális lakk?A festő azt mondta,ha megtudom melyik lakkal(szintetikus 1k,2k vagy kemény lakk) és hogy hogyan kell keverni,át fújra újra!Elöre is köszi,ha valaki tud segíteni!

G-Atti Creative Commons License 2009.09.26 0 0 6207

Sziasztok!

 

Elkészült Renault 21 lakatosmunkái(küszöbcsere-sárvédőívek-ajtócsere)után szeretném lefestetni,és üregvédelemmel ellátni.

Mi lenne a helyes sorrend?

Eseteleg keresek fényezőt,aki árajánlatot adna..komplett festésre,üregvédelem-tehát egész autóról lenne szó,és én magam szedném szét-raknám össze.

referencia jó lenne,ha van!

Ide jöhetne ajánlat:

 

fapafej@freemail.hu

 

köszönettel

G.Atti

lTommyl Creative Commons License 2009.09.18 0 0 6206
aham, ezért írtam, h ha nincs más.
mondjuk ezeket még nem tapasztaltam
Előzmény: mykeman72 (6205)
mykeman72 Creative Commons License 2009.09.17 0 0 6205
A nitróval és a benzinnel az a probléma,hogy magas párolgási számmal rendelkeznek és párolgás közben hőt vonnak el a felületről, ami ugye párásodással társul, és egyben a korrózió melegágya is. Ezért célszerű szilikonmentesítő folyadékot használni.
Előzmény: lTommyl (6196)
mykeman72 Creative Commons License 2009.09.17 0 0 6204
Kérdés,hogy melyik elemen és hol helyezkedik el a karcolás!!
Előzmény: deltaforce (6203)
deltaforce Creative Commons License 2009.09.17 0 0 6203

Sziasztok, abban kérnék segítséget, hogy tudtok e javasolni olyan fényezőt, aki egy három hetes vadi új kocsinak eltudja tüntetni ködöléssel, vagy tököm tudja hogy

egy kb 10 cm es részen keletkezett szöggel történt karcolását... rongálását...

Köszi

1102 Creative Commons License 2009.09.16 0 0 6202
Az elreped meg nem igazán olyan ,van egy amit elszoktam kérni most is úgy lesz csak gondoltam hátha van valakinek ocsóé egy ,vetem hozzá kartusos tömítőt sárgás színűt mint a gyári .
Előzmény: mj620di (6199)
lTommyl Creative Commons License 2009.09.16 0 0 6201
denaturált szesz pl. azt szokták ilyesmire használni.
Előzmény: Zsocab (6200)
Zsocab Creative Commons License 2009.09.15 0 0 6200
Szia!

Erről a kerékpárról van szó egész pontosan. Nitrohígítót egyszerű szerezni, de ha van a zsírtalanításra jobb szer is, akkor szívesen veszem a tanácsod.

Előtte

Utána
Előzmény: lTommyl (6196)
mj620di Creative Commons License 2009.09.15 0 0 6199
Ahha!Értem!És ha csak simán ecset gitt?Alul lessz nem?
Előzmény: 1102 (6197)
do-xa Creative Commons License 2009.09.15 0 0 6198
Ez b"b inkább dekor festék mint alapozó. Bár igaz, a sarki placcos picsáknak is van alapozójuk.
A fémtiszta jó dolog. Az RO és egyéb kegyszerek csodásak a vaskerítésre stb.
A lemezen pöttyben mély korróziót nem tudja eltüntetni, legfeljebb rátapad egy kis hólyag, ami kiszárad, vagy nem. Nem is folytatom. Kicsiszolással, füller-rel ....
Előzmény: Zsocab (6192)
1102 Creative Commons License 2009.09.15 0 0 6197
varrat tömítő olyan nagy ragyát csinál mint a gyárban tesznek a toldásokhoz.
Előzmény: mj620di (6194)
lTommyl Creative Commons License 2009.09.14 0 0 6196
hát ja a pára sosem jó.
ha nagyon nincs más töröld át nitro higítóval vagy benzinnel. ha nincs más.
ami milyen elemről van szó?
Előzmény: Zsocab (6195)
Zsocab Creative Commons License 2009.09.14 0 0 6195
Köszi!
Az az érdekes, hogy olyan felületen is megjelentek a rozsda miatti felhólyagosodások, ami korróziógátlóval volt lealapozva. Lehet, hogy maradt rajta tényleg minimális rozsda és nem tulajdonítottam neki elég jelentőséget. Ezen kívül a pincében tároltam pár hónapig ...
Alapozás előtt mivel célszerű áttörölni a felületet ami zsírtalanít és kiszárítja. Nem tudom, de ez a párás környezet a vesszőparipám :-S
Előzmény: lTommyl (6193)
mj620di Creative Commons License 2009.09.14 0 0 6194
Mik az?
Előzmény: 1102 (6191)
lTommyl Creative Commons License 2009.09.14 0 0 6193
van olyan, h korrózió gátló alapozó, mely egy korróziógátló adalékot tartalmaz.ez elvileg véd a korrózió ellen, szemben a sima alapozóval ami csak arra van h megfelelően tapadó felületet biztosítson a fedőfesték számára.
az h a pincében fényeztél nem feltétlenül baj, mert a pára csak a végeredményt (felület szépségét, simaságát) befolyásolja.
az már nagyobb baj, h rozsdás volt a felület, szerintem ez a valódi hiba oka.
a flakonos festékeket nem igazán ismerem, de sztem azoknál is a korroziógátlót kellene keresni, de azt se a rozsdára szórd rá.
nekem ro 55-el az a tapasztalat, h ha nem szeded le, akkor az alapozó lesz egyenletlen (konkrétan látszik ahogy a rozsdamaró folyott/ kenődött a felületen), alapozás után mindenképp átcsiszolni, és újra kell alapozni. ezért inkább csiszold át szerintem és 1 alapozó réteggel kevesebbet kell felvinni.
remélem segítettem
Előzmény: Zsocab (6192)
Zsocab Creative Commons License 2009.09.14 0 0 6192
Remek, én alapozót kértem a Standox márkaboltban. Végülis csak két évi munkámat szarta el :-(. Az alapozó értelmezésem szerint azt jelenti, hogy meggátolja a korróziót is. Valószínűleg ott is lehetett némi hiba, hogy pincében fényeztem és párát zárt be a festék ... Meg talán maradt némi rozsda is, mert mikor lekapartam egy ilyen hólyagot, brutális rozsda volt alatta :-S.
Ezek a flakonos alapozók jók, vagy nem érdemes velük próbálkozni? Kompresszorom ugyanis nincs.


Maestro alapozó

Vagy ez sem korróziógátló?

Az RO55-tel kezelt felületről érdemes vajon lecsiszolni a foszfátréteget? Hallottam olyat, hogy nem, de olyat is, hogy ha nem szedi le az ember, akkor átüthet a felületen, mint a salétrom.
Előzmény: lTommyl (6190)
1102 Creative Commons License 2009.09.13 0 0 6191
üdv urak nem tud nekem valaki egy ilyen pisztolyt?
lTommyl Creative Commons License 2009.09.13 0 0 6190
szvsz ott a hiba, h a szórógitt alá nem tettél alapozót. a szórógitt nem egyenlő az alapozóval...
Előzmény: Zsocab (6189)
Zsocab Creative Commons License 2009.09.13 0 0 6189
Sziasztok!

Az alábbi problémában kérném a segítségeteket: 1 K Füllerprimer flakonos szórógittet ajánlottak alapozó gyanánt acélfelületre. 3 rétegben szórtam fel, majd erre 3 réteg Neolux-ot fújtam. Az egyes rétegek közt 24 óra száradási időt hagytam. Elég jó lett a fényezés, majd 2-3 hónapnyi állás után észrevettem, hogy a felület elkezdett hólyagosodni. Kissé párás környezetben (pincében) volt ugyan, de szerintem az alapozónak meg kellene védeni a felületet. Mi lehet ennek az oka? Már mást is fényeztem ilyen technológiával és ott nem tapasztaltam hólyagosodást.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!