Keresés

Részletes keresés

BPI-553 Creative Commons License 2008.10.09 0 0 8939

93: 15-19, 15-44, 16-48

136E: 11-34, 19-59, 05-70, 05-71, 05-74, R-714, R-735

166: 15-61, 16-05, 03-02

182: 15-40, 15-46, 15-58, 15-66, 16-19, 16-25, 16-37, 02-18, 02-43, 02-45

183: 02-01

184: 16-30, 02-48, 03-03

198: 01-02, 03-39, 15-36

217: 02-59

217E: 06-15, 06-59

254E: 15-52

282E/284E: 15-21, 15-31, 15-49, 16-09, 16-26, 16-40, 16-68, 06-18

 

G: JNG-724 (8:47-kor a Villanytelepnél DP felé), R-713 (9:52-kor DP felé a Villanytelepnél)

.BPO-346. Creative Commons License 2008.10.09 0 0 8938

122:

F1: 08-54; F2: 17-74; F3: 08-60; F4: 00-25

 

126/126A:

F1: 03-46; F2: JUX-022; F3: 03-41; F4: 06-37

BPI-791 Creative Commons License 2008.10.09 0 0 8937
Nem sajnos:(
Előzmény: BPI-964 (8936)
BPI-964 Creative Commons License 2008.10.09 0 0 8936
Nem tudod véletlenül, hogy 11-69 melyik busz helyett volt a 44-esen?
Előzmény: BPI-791 (8934)
BPI-791 Creative Commons License 2008.10.09 0 0 8935

...de már a buszok(délután) a megszokott rend szerint közelekednek!!!

Előzmény: BPI-791 (8934)
BPI-791 Creative Commons License 2008.10.09 0 0 8934

32:00-07,11-68,19-76,19-70(reggel),FKU-922,926

36*:18-35

44:11-69

45:12-12,15-23

67:00-68,12-93

68:19-70(délután),17-73

85:19-50,17-93,FLR-732,738

85E:08-30,11-90,17-01,18-50,00-08,11-85,18-20

93:15-44,JGD-732

95:10-??,

97E:19-30

98:10-21,01-66

100:06-64

117:01-51

136E*:FLR-714,743,19-59

148:19-53

161:19-04,19-14,19-39,05-56

161A:17-86(borzalmas hangja lett:()(délután)

162A:00-62

168E:01-50

169E:18-09,18-07,17-12,

200E:FLR-744

261E:17-86(reggel)

276E:03-47

 

*=reggel 6 óra környékén egy személyautó ment neki egy motorosnak(vagy fordítva) a Kinizsi P. u.-Margó T. u. keresztnél,ahol a az ütközést követően a motoros a fűre zuhant.A mentők 1-2 percen belül ott voltak a helyszínen,de nem vártam meg.Az autó eleje (majdnem) teljesen összeroncsolódott és az olaj szétfolyt az úton(nem nagy mennyiségben) és néhány apró alkatrész hullott a járdákra-utakra.

A közlekdésben ismeretlen ideig reggel 6-tól változtak az útvonalak,mert a buszok nem tudtak bekanyarodni a Kinizsi utcába a Kele utcától,ezért 2 megállót(Fiatalság,Baross u.)kihagytak.A garázsból jövő 136E-k pedig a Kele-Margó T.-Baross-Bartha Lajos utcán közlekedtek.A köki felöl érkező buszok változatlanul érintették a fiatalság u.-t.Jelenleg homok boritja a járdaszegély környékét.

 

 

BPI-964 Creative Commons License 2008.10.09 0 0 8933

Nem sikerült eldugnod. :)

 

Tegnap

 

01-60 @ 96 (friss vsz.)

Előzmény: Törölt nick (8908)
Mihál Creative Commons License 2008.10.08 0 0 8932
Rendszám-telephely adatokat találsz itt.
Előzmény: **BPO-700** (8916)
BPI-279 Creative Commons License 2008.10.08 0 0 8931

40E-188E:12-05, 12-08, 12-78, 01-84
240E:        12-07, 12-11, 12-66, 12-75, 12-81, 12-86, 12-88, 13-00, 13-01, 03-33
150E:        16-07, 01-70
153:          12-67
2V:            12-31, 16-22, 16-29, 16-36, 00-56, 00-74
149V:        12-44, 12-64, 15-22, 15-54, 03-72, 06-45, 06-59
249V:        12-85, A-159

 

7E:             04-56
173E:        17-23, 08-81
233E:        17-81, 17-83, 17-90, 18-17, 19-95
47-49V:    00-02, 04-55, 04-68, 08-11, 08-23, 08-45, 08-71

BPI-968 Creative Commons License 2008.10.08 0 0 8930

1985.10.08.

7:        BU-03-32

7A:      BU-20-79

48:      BU-08-11

52:      BU-07-52, BU-08-92, BX-51-53

76:      BU-89-94

80:      BU-06-63

198:    BX-53-47

47-49V:  BU-10-48

 

1986.10.08.

32:      BU-87-12

52:      BU-08-03

71:      BU-23-57

9-18-47V:  BU-08-19, BU-08-27, BU-20-56

 

77T:    801

 

1987.10.08.

5:        BX-52-93

5:        BU-88-66

8:        BU-05-72, BX-52-82, BX-60-28

21:      BU-23-24

52:      BX-51-53, BX-58-52

56:      BU-09-19

79:      BU-22-84

139:    BU-87-83, BX-53-46

148:    BX-64-79

156:    BU-88-55

 

1990.10.08.

1:        BU-20-20, BX-52-32

4:        BY-66-08

9:        BX-52-70

38:      BX-58-27

52:      BX-58-09, BX-58-38

 

83T:    201

BPI-968 Creative Commons License 2008.10.08 0 0 8929

Fénykép sajnos nincs!

 

A 184-esen a BU-07-01 és BU-07-42 közötti kocsik bármelyike megfordulhatott mert ezek játszottak az Óbudai garázs színeiben.

A többi 07-es BU-07-43-tól BU-07-99-ig Kiliános kocsik voltak.

Előzmény: **BPO-700** (8916)
BPI-968 Creative Commons License 2008.10.08 0 0 8928

Jav:

1987.10.07.

19:      BU-09-19  BU-09-29

Előzmény: BPI-968 (8913)
Aron_son Creative Commons License 2008.10.08 0 0 8927
17V: 08-37
86: FKU-904, FKU-903
91: 16-62, 07-13
191: 07-92
206: 08-77, FKU-911
160/260: 17-92, FKU-929, FKU-921
rakospalota215 Creative Commons License 2008.10.08 0 0 8926

239: 13-60

 

70T: 608, 610, 613, 614, 615, 908, 927, 929, 966, 969

74T: 701, 702, 703, 705, 709, 711, 899, 912, 922, 934, 941, 945, 946

74AT: 710, 923, 936

76T: 612, 616, 713, 904, 907, 909, 920, 925, 933, 938, 972

78T: 603, 607, 609, 919, 931, 935, 955, 960, 967, T-863

MBen Creative Commons License 2008.10.08 0 0 8925
20E: JOX-715, KVW-967, 969, KWZ-217.
25: 06-53, 06-58, 12-92, 12-96, 12-97, 16-39, JUX-027.
96: 01-26.
104/104A/204: 03-09, 03-40, 03-44, 03-64, 12-63, 12-68, KTK-402.
120: 06-49, JUX-017.
121: 08-92.
124: 03-53.
125: 01-63, 03-34, 10-13, 10-60.
170: 03-17, 03-63, 06-62, JUX-023.
196/196A: 00-09, 00-22, 00-25, 11-84, 17-57, 17-70, 17-99, 18-07, 18-33, 19-86, FJX-191, FKU-942.
231: 01-93.
Előzmény: MBen (8914)
EcoLife AP2000 Creative Commons License 2008.10.08 0 0 8924

15: 05-03, 07-77, 07-79, 07-83, 10-10(Újra forgalomban!), 10-51, 10-57, 10-58

75: 240, 245

133: 07-28

BPO 662 Creative Commons License 2008.10.08 0 0 8923

64/164 : 03-21; 06-44; 06-61; 15-43; 15-57; 16-66

57/257 : 03-15; 06-63; 15-32; 15-47; KXM-004

63 : 03-10; 03-23; 03-25; 03-35; 03-68

157 : 06-56 helyette 12-64 addig 06-02; 12-71

Tart : 06-02

256 : 07-38; KXM-041

 

Törölt nick Creative Commons License 2008.10.08 0 0 8922
köszike a kiegészítést
Előzmény: Dr.V.ker. (8921)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2008.10.08 0 0 8921

Kieg.:

118:13-88,15-59

160/260:17-08

218:FKU-935

34/106:08-79,11-88

137:03-30,06-66,06-67

Előzmény: Törölt nick (8920)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.08 0 0 8920
üdv!
5:BPI-514
7:BPI-159,BPI-937,FJX-186,192,193,194,199,213,218,221,FKU-945
7E:BPO-418,BPO-422,BPO-423,BPO-437,BPO-454,BPO-456,BPO-483,BPI-181,BPI-182
11:BPO-515,BPO-701,BPO-739,BPO-758,BPO-759,BPO-762,BPI-362,BPI-509
16:BPI-389
19-41v:BPO-842,BPI-844
27:BPO-897,BPI-394
39:BPO-792,BPO-794,BPO-796
47-49v:BPO-002,BPO-811,BPO-845,BPO-861,BPO-871,FKU-930,931,933,934
53:BPI-334
86:FKU-901,902,913,914,915
91:BPO-727
103:BPI-822
105:BPO-505
114:KPN-955,KPN-964
118:BPI-361
120:BPI-221
134:BPO-760
149:BPO-749
149v:BPO-645,BPI-244,BPI-268,BPI-285,JLA-159
150:HSJ-447
150E:BPI-607
153:BPO-773,BPI-067
160:BPO-853,BPO-874
173:BPO-552,BPI-161,BPI-904,906,907,909,921,927,931,FJX-217,FKU-943,FKU-944
173E:BPO-420,421,427,429,430,450,451,469,476,BPI-723
203:BPI-412
206:BPO-859,BPI-189
212:BPI-041
218:BPO-877
233E:BPI-783,BPI-784
240E:BPI-211,BPI-266,BPI-301
260:BPO-026,BPO-872,BPO-875,BPI-792,FKU-929
BPI-553 Creative Commons License 2008.10.08 0 0 8919

93: 12-39, 16-02, 16-48, JGD-732
136E: 05-62, 05-71, 05-74, 19-48, 19-57, R-713, R-723
166: 16-16, 01-10
182: 15-40, 15-46, 15-58, 16-11, 16-24, 16-41, 16-46, 16-63, 02-18, 02-48
183: 02-01
184: 02-53, 03-03
193E: 06-48
198
: 01-09, 01-20 (?), 03-02, 15-63, 16-23
217: 02-52
217E: 06-15, 06-59
266: 00-55, 01-62
282E/284E: 15-31, 15-36, 15-49, 15-61, 16-26, 06-18

K: R-733 (Reggel fél 8-kor a Szarvas csárda téren Cinkota felé /Óbudai garázsmenetes kiíráással/)

BPI-791 Creative Commons License 2008.10.08 0 0 8918

Üdv:

31:19-78

32:00-07,19-75,19-76,19-92,FKU-922,926

36:17-48

44:00-03

67:01-67

68:18-47,00-24

85:05-68,19-54,FLR-732,735,738,749

85E:11-85,18-26,19-61,08-30,18-50,08-18

93:JGD-732,16-48,16-02

97E:19-51,11-38

98:1 Ezüst,01-66

100:06-64,

136E:05-48,05-62,05-74,FLR-713,723

144:00-46

148:05-49

161:17-67,19-44,

168E:01-31,12-56

169E:17-12,05-67,

185:15-30

193E:15-37,06-48

194:02-34

200E:FLR-747

201E:FJX-200

244:FJX-209

261E:17-86,FJX-195

276E:01-25

277:10-61,01-46

 

 

BPO-605 Creative Commons License 2008.10.08 0 0 8917
122: 18-52, 08-52, 08-51, 17-69
**BPO-700** Creative Commons License 2008.10.08 0 0 8916

1986-ban BU 04-54?

 

Tök jó! Esetleg kép is van róla?

 

De jó ezeket olvasni! Nosztalgikus! :))

 

Nyolcvanas években a 184-esen BU 07-xx-es sorozatuak is voltak. Számszerint tudjuk mennyi? (Nem bánnám meg ha részletek olvashatnék: rendszám-telephely)

 

Köszi!

Előzmény: BPI-968 (8913)
BPI-968 Creative Commons License 2008.10.08 0 0 8915

155:  02-16, 02-36, 07-04

156:  02-25, 02-29, 07-11, 07-19

222:  13-40

MBen Creative Commons License 2008.10.08 0 0 8914
20E: 08-02, 08-50, 08-65, 17-08, 17-74, JOX-714, KVW-968, 970, 972, KWY-463, 464.
220: 03-37, 03-50, 03-60, 06-04, JUX-015, 022.
BPI-968 Creative Commons License 2008.10.07 0 0 8913

1985.10.07.

35:    BU-07-55

36:    BU-21-38

38A:  BU-08-85

51:    BU-03-98

52:    BU-07-52, BU-07-53

59:    BU-89-53

76:    BU-21-50, BU-89-80

98:    BU-23-05

123:  BU-89-47

136:  BU-09-28

198:  BU-06-67

50V:  BU-20-09

 

1986.10.07.

32:      BU-87-12

52:      BU-07-53, BU-20-98

61E:    BU-04-54, BU-08-22

130:    BX-52-06

148:    BX-51-44

181A:  BU-89-47

 

77T:    857

82T:    821

 

1987.10.07.

5:        BX-52-88

5:        BU-88-66

9:        BU-10-52, BU-20-01

19:      BU-09-19

20:      BU-89-35

30:      BU-06-04

52:      BU-20-93

54:      BU-08-80, BU-87-44, BX-58-12

54:      BU-08-91, BU-08-93, BU-08-96

56:      BU-09-19

59:      BU-23-45

79:      BU-23-77

81:      BU-89-68

94:      BX-64-66, BX-64-67, BX-64-68

133:    BU-87-79

166:    BU-89-50

181:    BU-89-78

189:    BU-89-67

193:    BU-21-32

 

75T:    116, 125

79T:    170

80T:    157, 166

83T:    202

 

1989.10.07.

38:      BX-58-28, BX-71-34

52:      BX-58-54, BY-62-34

BPI-968 Creative Commons License 2008.10.07 0 0 8912

Üdv!

 

8:        02-17

40:      HSJ-470, KOE-415, KXM-017, KXM-034

40E/188E:  01-84, 12-05, 12-08

53:      13-30, 13-49

87:      HSJ-462

88:      12-13, JVP-022, JVP-023, JVP-041

139A:  11-53, FJX-224, FKU-937

140:    12-11

150E:  12-45 (lerobbanva állt 15:36-kor Budaörsi út-Balatoni út elág-nál)

153:    07-73, 10-69

172E:  12-01

212:    02-31

233E:  18-17

239:    11-44

240E:  02-36, 02-37, 03-33, 10-66, 12-09, 12-66, 12-72, 12-75(->288), 12-77,

           12-78, 12-81, 12-83, 12-86, 12-88, 12-91, 12-94, 13-00

288:    12-06 (megpusztult), 12-75(<-240E-ből 16:06-kor)

289:    KYK-318

2V:      16-22

149V:  HLN-326

EcoLife AP2000 Creative Commons License 2008.10.07 0 0 8911

15: 07-76, 07-81, 07-82, 10-55, 10-57, 10-58

75: 244

106: 08-72, FKU-927

133: 07-42

206: 08-49

237: 08-92

Aron_son Creative Commons License 2008.10.07 0 0 8910
OFF Most meg elment a villamos, 1355 személyében...ON
Előzmény: Aron_son (8909)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!