BPI-968
2008.10.09
0 0
8948
Ügv!
118: 06-67, 07-23, 15-17, 15-57
134: 03-27, 06-66, 16-66, KHZ-884
137: 03-30, 06-60, 06-68, 15-42 160: FKU-918
218: 08-01, 08-76, FKU-935
237: 06-92, 07-00
EcoLife AP2000
2008.10.09
0 0
8947
15: 02-63 , 07-76, 07-77, 07-81, 10-10 , 10-51 , 10-55
75: 223, T-863
133: 07-42, JUX-019
daveszka
2008.10.09
0 0
8944
Sziasztok! 196/196A:I769,792,799,813,833,986,990 FJX191 FKU942 25:I292,667,JUX020,021 104/104A/204:O323,340,350,KTK393 170:O317,321,360,JUX026 220:O344,309,JUX014,017 120:O365,649 20E:KWZ189,217,KWY463,464,KVW969,970,972,O841,852 296:O046 105:KXM024,O509,515,517 121:O795 225:O139 231:O093 5:o513 Lenne 1 kérdésem. Délután szerel át 20E vagy 30-as 122-be?
Dr.V.ker.
2008.10.09
0 0
8942
Kieg.:
Reggel 16-66 118as volt,délután meg 15-57.
34/106:08-79,11-94,FKU-933,08-50...
134:KHZ-884
218:00-28,08-01,11-95
valamint még 1 ezüst volt a Szentlélek téren,de épp pihent,táblát meg nem láttam(218ashoz futottam :D)
Előzmény: Törölt nick (8940)
Törölt nick
2008.10.09
0 0
8940
üdv! 5:BPI-362 7:BPI-938 7E:BPO-483,BPO-485 11:BPO-701,BPO-717,BPO-750,BPO-758,BPI-384,BPI-504 19-41v:BPO-881,BPI-844 39:BPO-792,BPO-794(átszerelt 237-esről) 40E:BPI-210 53:BPI-328,BPI-355 86:FKU-902,FKU-906,FKU-914 87A:KXM-043 103:BPO-456,BPO-842 114:HSJ-449 118:BPO-723,BPO-795,BPI-517 134:BPI-666 137:BPI-542 149v:BPO-659 150E:BPO-170 160:BPO-015,BPO-872 173:BPI-924,FJX-216 173E:BPO-416,BPO-476 206:BPI-191 237:BPO-794(átment 39-esre reggel) 240E:BPI-278,BPI-289 272:BPI-167
BPI-553
2008.10.09
0 0
8939
93 : 15-19 , 15-44 , 16-48
136E : 11-34, 19-59 , 05-70, 05-71, 05-74, R-714, R-735
166 : 15-61, 16-05, 03-02
182 : 15-40, 15-46, 15-58, 15-66, 16-19 , 16-25, 16-37, 02-18, 02-43, 02-45
183 : 02-01
184 : 16-30, 02-48, 03-03
198 : 01-02, 03-39, 15-36
217 : 02-59
217E : 06-15, 06-59
254E : 15-52
282E /284E : 15-21, 15-31, 15-49, 16-09, 16-26, 16-40, 16-68, 06-18
G : JNG-724 (8:47-kor a Villanytelepnél DP felé), R-713 (9:52-kor DP felé a Villanytelepnél)
.BPO-346.
2008.10.09
0 0
8938
122:
F1: 08-54; F2: 17-74; F3: 08-60; F4: 00-25
126/126A:
F1: 03-46; F2: JUX-022; F3: 03-41; F4: 06-37
BPI-791
2008.10.09
0 0
8934
32:00-07,11-68,19-76,19-70(reggel),FKU-922,926
36*:18-35
44:11-69
45:12-12,15-23
67:00-68,12-93
68:19-70(délután),17-73
85:19-50,17-93,FLR-732,738
85E:08-30,11-90,17-01,18-50,00-08,11-85,18-20
93:15-44,JGD-732
95:10-??,
97E:19-30
98:10-21,01-66
100:06-64
117:01-51
136E*:FLR-714,743,19-59
148:19-53
161:19-04,19-14,19-39,05-56
161A:17-86(borzalmas hangja lett:()(délután)
162A:00-62
168E:01-50
169E:18-09,18-07,17-12,
200E:FLR-744
261E:17-86(reggel)
276E:03-47
*=reggel 6 óra környékén egy személyautó ment neki egy motorosnak(vagy fordítva) a Kinizsi P. u.-Margó T. u. keresztnél,ahol a az ütközést követően a motoros a fűre zuhant.A mentők 1-2 percen belül ott voltak a helyszínen,de nem vártam meg.Az autó eleje (majdnem) teljesen összeroncsolódott és az olaj szétfolyt az úton(nem nagy mennyiségben) és néhány apró alkatrész hullott a járdákra-utakra.
A közlekdésben ismeretlen ideig reggel 6-tól változtak az útvonalak,mert a buszok nem tudtak bekanyarodni a Kinizsi utcába a Kele utcától,ezért 2 megállót(Fiatalság,Baross u.)kihagytak.A garázsból jövő 136E-k pedig a Kele-Margó T.-Baross-Bartha Lajos utcán közlekedtek.A köki felöl érkező buszok változatlanul érintették a fiatalság u.-t.Jelenleg homok boritja a járdaszegély környékét.
BPI-279
2008.10.08
0 0
8931
40E-188E: 12-05, 12-08, 12-78, 01-84240E: 12-07, 12-11, 12-66, 12-75, 12-81, 12-86, 12-88, 13-00, 13-01, 03-33150E: 16-07, 01-70153: 12-672V: 12-31, 16-22, 16-29, 16-36, 00-56, 00-74149V: 12-44, 12-64, 15-22, 15-54, 03-72, 06-45, 06-59249V: 12-85, A-159
7E: 04-56173E: 17-23, 08-81233E: 17-81, 17-83, 17-90, 18-17, 19-9547-49V: 00-02, 04-55, 04-68, 08-11, 08-23, 08-45, 08-71
BPI-968
2008.10.08
0 0
8930
1985.10.08.
7: BU-03-32
7A: BU-20-79
48: BU-08-11
52: BU-07-52, BU-08-92, BX-51-53
76: BU-89-94
80: BU-06-63
198: BX-53-47
47-49V: BU-10-48
1986.10.08.
32: BU-87-12
52: BU-08-03
71: BU-23-57
9-18-47V: BU-08-19, BU-08-27, BU-20-56
77T: 801
1987.10.08.
5: BX-52-93
5: BU-88-66
8: BU-05-72, BX-52-82, BX-60-28
21: BU-23-24
52: BX-51-53, BX-58-52
56: BU-09-19
79: BU-22-84
139: BU-87-83, BX-53-46
148: BX-64-79
156: BU-88-55
1990.10.08.
1: BU-20-20, BX-52-32
4: BY-66-08
9: BX-52-70
38: BX-58-27
52: BX-58-09, BX-58-38
83T: 201
BPI-968
2008.10.08
0 0
8929
Fénykép sajnos nincs!
A 184-esen a BU-07-01 és BU-07-42 közötti kocsik bármelyike megfordulhatott mert ezek játszottak az Óbudai garázs színeiben.
A többi 07-es BU-07-43-tól BU-07-99-ig Kiliános kocsik voltak.
Előzmény: **BPO-700** (8916)
rakospalota215
2008.10.08
0 0
8926
239: 13-60
70T: 608, 610, 613, 614, 615, 908, 927, 929, 966, 969
74T: 701, 702, 703, 705, 709, 711, 899, 912, 922, 934, 941, 945, 946
74AT: 710, 923, 936
76T: 612, 616, 713, 904, 907, 909, 920, 925, 933, 938, 972
78T: 603, 607, 609, 919, 931, 935, 955, 960, 967, T-863
MBen
2008.10.08
0 0
8925
20E: JOX-715, KVW-967, 969, KWZ-217. 25: 06-53, 06-58, 12-92, 12-96, 12-97, 16-39, JUX-027. 96: 01-26. 104/104A/204: 03-09, 03-40, 03-44, 03-64, 12-63, 12-68, KTK-402. 120: 06-49, JUX-017. 121: 08-92. 124: 03-53. 125: 01-63, 03-34, 10-13, 10-60. 170: 03-17, 03-63, 06-62, JUX-023. 196/196A: 00-09, 00-22, 00-25, 11-84, 17-57, 17-70, 17-99, 18-07, 18-33, 19-86, FJX-191, FKU-942. 231: 01-93.
Előzmény: MBen (8914)
EcoLife AP2000
2008.10.08
0 0
8924
15: 05-03 , 07-77, 07-79, 07-83, 10-10 (Újra forgalomban!) , 10-51 , 10-57, 10-58
75: 240, 245
133: 07-28
BPO 662
2008.10.08
0 0
8923
64/164 : 03-21; 06-44; 06-61; 15-43; 15-57; 16-66
57/257 : 03-15; 06-63; 15-32; 15-47; KXM-004
63 : 03-10; 03-23; 03-25; 03-35; 03-68
157 : 06-56 helyette 12-64 addig 06-02; 12-71
Tart : 06-02
256 : 07-38; KXM-041
Törölt nick
2008.10.08
0 0
8920
üdv! 5:BPI-514 7:BPI-159,BPI-937,FJX-186,192,193,194,199,213,218,221,FKU-945 7E:BPO-418,BPO-422,BPO-423,BPO-437,BPO-454,BPO-456,BPO-483,BPI-181,BPI-182 11:BPO-515,BPO-701,BPO-739,BPO-758,BPO-759,BPO-762,BPI-362,BPI-509 16:BPI-389 19-41v:BPO-842,BPI-844 27:BPO-897,BPI-394 39:BPO-792,BPO-794,BPO-796 47-49v:BPO-002,BPO-811,BPO-845,BPO-861,BPO-871,FKU-930,931,933,934 53:BPI-334 86:FKU-901,902,913,914,915 91:BPO-727 103:BPI-822 105:BPO-505 114:KPN-955,KPN-964 118:BPI-361 120:BPI-221 134:BPO-760 149:BPO-749 149v:BPO-645,BPI-244,BPI-268,BPI-285,JLA-159 150:HSJ-447 150E:BPI-607 153:BPO-773,BPI-067 160:BPO-853,BPO-874 173:BPO-552,BPI-161,BPI-904,906,907,909,921,927,931,FJX-217,FKU-943,FKU-944 173E:BPO-420,421,427,429,430,450,451,469,476,BPI-723 203:BPI-412 206:BPO-859,BPI-189 212:BPI-041 218:BPO-877 233E:BPI-783,BPI-784 240E:BPI-211,BPI-266,BPI-301 260:BPO-026,BPO-872,BPO-875,BPI-792,FKU-929
BPI-553
2008.10.08
0 0
8919
93 : 12-39, 16-02, 16-48, JGD-732136E : 05-62, 05-71, 05-74, 19-48 , 19-57, R-713, R-723 166 : 16-16, 01-10182 : 15-40, 15-46, 15-58, 16-11, 16-24 , 16-41, 16-46, 16-63, 02-18, 02-48183 : 02-01184 : 02-53, 03-03193E : 06-48 198 : 01-09, 01-20 (?), 03-02 , 15-63, 16-23217 : 02-52217E : 06-15, 06-59266 : 00-55, 01-62282E /284E : 15-31, 15-36, 15-49, 15-61, 16-26, 06-18
K : R-733 (Reggel fél 8-kor a Szarvas csárda téren Cinkota felé /Óbudai garázsmenetes kiíráással/)
Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!