Hmm... sajnos ebben az esetben jó eséllyel illegálosz a címke :( Már egyszer jeleztem a Lacinak, hogy ha FN-ben futtatja a borait amolyan lázadásból (sokan csinálják ezt) akkor a Somló/Somlói szavak csak úgy szerepelhetnek a címkén ha a valódi termékkategória kétszer akkora betűvel szerepel a címkén. Az a baj, hogy egyszer kap egy Nébih ellenőrzést és emiatt simán meg is pászíthatják.
Műszakilag nem egy kihívás. Ugyebár egy fórumos nick létrehozásához egy valid email cím kell. Vélhetőleg elég egyetlen email címet használni, mert a fórum nicket tud tiltani, de email címet nem. De ha valaki nagyon szorgalmas akkor egyszer használatos email címeket gyártani is 2 perces meló.
Én már kezdem megszokni, hogy ha itt ilyen babakocsis nick van több hozzászólással akkor tiltom olvasatlanul. Most is láttam, hogy megint volt ámokfutás. Egy klikk és letiltva, egy másik klikk pedig jelentve. A moderátorokat sajnálom őszintén. Ez a szerencsétlen csak nekik okoz gondot. Én már nagyon rég sem levelet nem tudok tőle kapni sem pedig a hozzászólásait nem látom.
Az ilyen szerencsétlen nyomorultnak az az élmény, hogy odafigyelnek rá...Nem kell neki megadni ezt az élményt.
Hát, én nem vagyok egy számítógépes mágus, de ha meg tudtam oldani, hogy a privát levelei egyből a kukában landolnak, feltehetőleg a hatalmas Index is meg tudná oldani, hogy itt ne jelenjenek meg a tünetei.
Ilyenkor nincs sok idő komoly kóstolásokra, de pár jó tétel mostanából: Somló kincse kézműves kispince - Gohér 2018 - mézes illat, ízben is visszaköszön, ásványossággal társulva. Nagyon szép bor, de sajnos elég drága. Gyukli Szuperhold OlaszR. 2016. nagyon szép savszerkezet, jó illat, szép, kerek korty. Kiemelkedik a többi bora közül. Szászi, Szt. György h. OlaszR 2018 - egy szép, régi vonalas Szászi olasz, nagyon sajnálom, hogy csak egy üveget hoztunk belőle. Közbenső időkben saját borokat fogyasztottunk, meg az új évj
Amit persze Bodri Orsolya kellemes stílusban pattintott le :D
Én a moderátorokat sajnálom, mert nem lehet szórakoztató minden napot azzal kezdeni, hogy törölnek pár nicket amit az ilyen szerencsétlenek csinálnak. Talán ezért is érett meg ez a fórum is a nyugdíjazásra, mert egy picsaegyszerű kétfaktoros azonosítással az ilyeneket simán ki lehet bekkelni.
... és akkor még nem is beszéltünk az tömeges adatgyűjtésre és folyamatos megfigyelésre alapozott online marketingről amitől konkrétan okádni lehet. Én próbálok alámerülni és kibekkelni a saját naív utópiámban ezt a fostengert. Én szeretném azt hinni, hogy a marketing a mi esetünkben tényleg arról szól, hogy eljuttatjuk a híreinket és a mondanivalónkat a fogyasztókhoz.
A marketing manapság legalja dolog többnyire, ez egy ideális megközelítés, hogy tiszta tekintetű lelkes vállalkozók az üzletük kommunikációjára használják, szerintem.
Először is lett és nem orosz :) Ezért arrafelé füstölt heringed dugnak a hátsódba.
Amúgy szerintem jó sztori, én bírom az ilyen vagabond arcokat. Ráadásul ők nem a szabványos szőlőt vettem, bort csinálok, ez a kereskedőm, vegyétek a boromat modellt csinálja hanem felesben vendéglátást nyomnak a Szent Görgy-hegyen. Arról nem is beszélve, hogy mivel toltak pár évet Indiában így vélhetőleg autentikus vegetáriánus konyhát is csinálnak.
Összességében szerintem nincs olyan pontja a sztorijuknak ammi ne lenne szimpatikus... és igem ők a saját munkájukból, saját pénzükből vannak ott. Ez ritkaság.
Van egy arc, aki járta a világot, majd valahol északon összeszedett egy helyes orosz nőt, és letelepedtek a Szent György-hegyen, majd piacra tették az első boraikat 4-6000 forintos áron.
Engem ez annyira még nem dob fel.
Bár kétségtelenül jobb, mint ha van egy arc, aki vállalati párttitkár volt, majd privatizálta a vállalatot, ebből lett zsetonja, és utána vett egy parcellát mondjuk a Csobáncon.
Fontos az előadás és a bele nem szürkülés képessége. Sokan csak az első néhány alkalommal érdekesek, majd "elfogynak". Nem könnyű és kell hozzá érzék. Nekem biztosan nem menne.