Előbb leírtam már, hogy a régi 36-os felhagyott szakaszán. A Hengersor suliból is sokan használják a járatot, illetve reggel Kökire is. Reggelente Ferihegy felől úgy érkezik a Szarvas csárda térre, hogy minden ülőhely foglalt rajta és sok az álló utas is. Aztán kitér a régi 36-os vonalára, ott mégjobban megtellik. (no de ez reggel érthető). Napközben is jó a kihasználtsága. Jó ötlet volt a BKV részéről bevezetni a régi 36-os vonalára, ott sok utast vonz a járat.
Itt van két kép. Az első kép a Szarvas csárda téren készült reggel fél 8-kor, a második kép pedig délután negyed 3-kor. Mindkét képen látható, hogy azért kihasznált járattá volt a vonal.
:O Hát én vasárnap vetemedtem életemben először arra, hogy kipróbáljam a járatot... KöKi- n rajtam kívül a fél órás várakozási időt kivárva, 1 ember gyűlt még össze a buszon, majd elindultunk és félúton egészen a Szarvas Csárda térig már elférni nem lehetett rajta... Ferihegyre pedig összesen 9- en érkeztünk... úgyhogy hidd el, van kihasználatlanabb vonal is Budapesten:P
256 : KXM-033 (nevetséges ezek a transzmanos köcsögök mit művelnek munka helyett. 11:25ös indulás, megérkezik 32re, beáll, kiszáll telefonálgat, nevetgél stb stb... és 11:38kor hajlandó beszállni a buszba és elindúlni vele. Ugyanez 5ösön a Nógrádosok. Mire hajlandó elindúlni, mennie kell a következőnek is utána (az már bkv-s), menetrendszerint. Ezért megy inkább villamossal mindenki...)
Vagy esetleg nem azt a buszt láttad. Az információim szerint: 01-21 azonosító ki sem lett adva. BU 88-78-ként selejtezték 2000. augusztusában. Forrás: www.mihal.extra.hu.