Az autolopastol ennyire nem kell fosni. Tessek elolvasni a TotalCar cikkeit, jo nevu szerzo brillians alkotasai :-) Majd ha lesz idom, belinkelem ide az osszeset jol.
Az Autolopas topik ugyanerrol szol.
A gyari immobilizer akkor sem er semmit, ha nincs melle kaparos sorsjegy. Semmilyen autoban sem, de VW Gruppe autoban plane nem (az egyik oka a magas lopottsagnak). Tessek normalis, de egyszeru dolgokkal foglalkozni: zardugozas, foliazas, immos riaszto (utasteri, akksis szirenaval), valtozar, egyedi immobilizer. Ujabb idok divatjara tekintettel rablasgatlo.
Ez ugyan mind kiiktathato, de osszessegeben mar annyira komplikalt, hogy elveszi a kulonben is stresszes tolvaj kedvet es keres egy kevesbe vedett autot.
A Tatu magyar termek, Coraban 2500 forint. A semminel tobbet er, egy fajtaja az egyedi immobilizernek.
Ezt a regi Skoda-oldalt ne tessek bantani! Reg volt szep volt, meghalt jol. A lap tortenete hasonlit Zsuga lapjahoz, egyszercsak valaki egy skodas tarsasagban fogta magat, es magatol csinalt egy jol kinezo, jol szerkesztett honlapot, rengeteg munkaval, csak aztan elhalt a dolog.
Viszont az elso Skodamrol van egy cikk es par fenykep ;-) Ki lesz az elso, aki megtalalja? :-)
A barátom felesége Astrát kapott, ahogy említettem már, a fönöke viszont ragaszkodott a Borához. Az egy dolog, hogy elindulás előtt állítólag 20 percig matat bennt mindenféle mütyürt, de már 2x ébredt arra, hogy a bezárt kertben sétálgat valaki a kocsi mellett és nézegeti. Őt az IR riasztós lámpa ébresztette... viszont jó kocsi lehet, ha ennek ellenére sem akar megválni tőle :-)
Amikor a ceg kolcsonzot valtott, akkor nalunk is voltak atmenetileg VW-k. (15db BORA es GOLF)
Ezekbol masfel honap alatt 2db Golfot probaltak ellopni attol a kollegatol, aki a Havannan lakott. A masodik utan Bora-t kapott, es azzal nem volt baj 4 honapig, azutan megkapta az Octaviajat, es ahhoz 1 eve nem nyult hozza senki...
CsM, csak a weboldal ilyen régi, vagy a klub sem létezik már? :)
Ja, és a Fabia így szerepel: "Jövö, hamarosan a Jelen rovatba kerül". Hmmm...
Ja, és ez is mosolyogtató: "V8-as 250 lóerôs motorral koda reprezentatív jármü (Audi A6(8)-as alapokon) Bemutató várhatóan 2000-ben!!!"
:( Jut eszembe, totoknal 1 Defend Lock, 2-3 nappal elotte bejelentkezve, 4 ora alatt 5, nem, 5-el nincs mit irnom :) de 6 ft /sk arfolyammal szamolva a 7 ezer otszaz korona = 45e ft-ert szerelik (Skoda szerviz, Komarno)
Hogy csinaltok dolt betut?"
kacsacsor balra + i + kacsacsor jobba es maris dolt betusen irsz, kikapcsolni pedig a kacsacsor balra + / + i + kacsacsor jobbra es ennyi. :)
Hétvégén frissítettem az oldalt. Sok újdonság van, még több a hiány:) Egyelöre nincs eröm gyüjtögetni az infókat.
Ha bárkinek bármilyen problémája van a weboldalon való megjelenéssel, szóljon nyugodtan!!! Minden egyéb ötletet szintén várok a postafiókomba vagy a fórumra.
"Tatu(?)": nemigen lehet kikapcsolni, de én nem a szerelőktől féltem, hanem az utcán portyázó "amatőrtől". Ha a szerelőtől is biztonságban akarod tudni, akkor tegyél bele mágneses bisz-baszt, akkor le tudod adni úgy a szervízben, hogy nem kell szólnod róla.
Rádió: nekünk a régiben volt egy sima telszkópos antenna meg egy Pio rádió, és mindenhol, mindent fogott. Na mindegy, majd megnézetem, ha már véglegesen bekerülhet a kocsiba. Ja igen, kihangosító nincs.
A vonóhorog nem a listán szereplő, de a szalonban rakták rá, tehát elfogadott. 27 e körül van.
A motor egyébként nekem hangosnak tűnik, de majd valahogy meghallgatunk egy másikat.
Nem ott voltam, ez Komarno, Skoda szalon, a tarcsa + legterelo az Sturovo / autosboltbol lesz. Valszeg most szerdan el tudok menni erte, de nem 100% :(
Ajánlottak "tatu"-t (így ejtették, fogalmam sincs, hogy kell írni), 10 rugó beépítve, és egy általunk meghatározott pontot kell megérinteni/megnyomni a kocsiban, hogy induljon.
En is gondolkodom egy ilyenen a kovetkezo automba -- ha a biztosito fizet --, de ott akadtam el vele, hogy ha szervizbe viszem az autot, akkor mindenkinek, aki ott beinditja, ismernie kell, hol van az a ket -- nem egy! -- pont az autoban, amit meg kell erinteni. Minel tobben tudjak, annal kevesebbet er mint vedelem... Vagy ki lehet azt kapcsolni valahol a szervizeles idejere?
Voltam totoknal olajcseren. 2200sk lett volna, ha ok adjak az olajat + a szurot is. Mivel szurot & olajat mar vettem, csak a munkadijat kellett fizetni. Lehet tippelni, mennyi volt! :)
Apropo, ott a szalonban volt egy SuperB... 6Mft alatt... Az Octavia Rs mellett... Aaaaaa!!!!! :))) A SuperB mellesleg hihhhetetlenul nagynak tunik, belul pedig igencsak kulturaltan tud kinezni. Na majd a kovetkezo kocsi... :)
Ropke 2 honap alatt nalunk az udvarbol 3 VW csoportjoz tartozo kocsit vittek el ejszaka ugy, hogy elozo nap volt szervizben. Kicsit furcsa nem?
Na ezert parazok.
Fabia vs. Kenwood: szervizben a "hangszoros" (B?) csatirol egy vezeteket kikotottek, leszigeteltek, utana OK. Szerelo szerint a gyari "hifi"-nek :) van ott valami plussz madzag. Antenna: szinten allitolag az erosito benne van, csak epp tapot nem kap, valami 3e ft koruli mutyurt kell beszereltetni (nekem egyelore nem hianyzik, igy is nagysagrendekkel jobb a vetel mint a 120-asban egy bazinagy antenna + sony tarsitassal.
Bileta: kulon keres nelkul adtak. Sot, meg ok szotlak, hogy vigyazni ra, alaposan eltenni + RTFM. Urom, Autotrend.
Minél többet parázol, annál hamarabb ellopják. Nálunk a cégnél hegyekben állnak az Octaviák, és eddig 2-nek nyomták fel az ablakát (amin nem csodálkozom, ha az illető benne hagyja a rádiót, előlapostól), de ellopni egyet sem akartak...
Nem szar úgy élni, hogy mindentől félsz??? Esetleg letehetnél egy speciális szakvizsgát Skoda szerelésére, és akkor nem kell szervízbe vinni a kocsit...