A fülke felőli végén folyik az olaj a hengerfejnél. A hűtővíz teljesen olajmentes, a gép bika, 7-ben cibál két nagyon nehéz boronát simítóval. Sőt azt csinálja, hogy szétkaparja a földet az elejével. :o) Tavaly kezdte, de most meg sok olajat is töltöttem bele, de nincs semmi baja. Több hektárt megszántottunk, elműveltünk már az olajcsere óta. Holnap kezdjük a krumpli vetést a kicsivel.
Van egy 82-es új típusú MTZ traktorom. A gyújtáskulcsról nem indul be, megsem tekeri, nemcsinál semmit. De az öninditón összeérintek 2 kivezetést akkor könnyen beindul. Cseréltem gyújtáskapcsolót, gyújtás relét. És így sem.
Szerintetek mi lehet a gond ? Segítséget kérnék, Köszönöm előre is. Üdv.
Biztos, hogy fog billenni, ugyan is a henger fel volt emelve teljesen, az meg 10q án felül van. Így nagyon szépen látszott annak ami nem kéne hogy legyen. :D
Az olaj nem jön, vagy is ilyen feketés színe van a belső résznek, de folyás semmi nincs.
Igen le lett szedve és megnyomtam 3-szor, már engedte is a gázolajat a át fele...
Ugyan ezt csinált az előtte lévő is. Felraktam egy régit, olajat lecseréltem, járt 10 percet, át néztem megint, meg még közbe munkagép ide-oda rakosása, meg egyebek nagyjából 1 órát járt utána, most már aránylag ki párologtatta magából azt a kicsit ami nem csepegett le.
Üdv. Akkor lehet így (elvileg) ha kopott a reduktorház hüvely, és a láb ami csúszkál benne, de ha ez így van akkor el szokott tűnni a kerékdőlés, meg az olajnak is jönni kéne ott. Az adagolónál biztos hogy a tápszivattyú a ludas? Az elemek is leengedhetik ám a gázolajat.
Lenne egy kérdésem azokhoz akik már csináltak a 82 es hídat.
A képen a fekete nyíl jelöli a helyet, ott ahol rugózik egy másba, kb 4 mm hézag van a külső peremen belül pedig nincs. A másik oldalon nincs semmi ilyen az jó.
A kérdés ennek a megszüntetéséhez miket kellesz nekem kicserélni?
Pont ebből kifolyólag most eszembe jutott, hogy a nyolcvanasomon olyan az adagolópajzs, hogy nincs rajta az a furat a felső, belső csavarnál. Azaz ha szökik belé a gázolaj nem tud befolyni a karterba. Nem kell eldobni a motorolajat.
(,,különolajzásos˝) Van neki túlfolyócsöve. Egyszer még csepegett is, de abbahagyta.
Az 550-esé már olyan, hogy van ott furat. Ha orra buktatod az adagolót, akkor ott kifolyik belőle az olaj vagy ha feltelik addig a szintig és akkor... Na most lehet nem ártana azt a lyukat berakni ott.... a drága olajat ne kelljen eldobni egy fos tápszivattyú miatt esetleg.
Az a lenti furat az csak a meghajtókerék bronzperselyét látja el olajjal.
Én is elvoltam tegnap meg ma, meg még holnap is tart....
Öreg ismerősömnek az 50-esén jobb hátsó kerék leengedett már többször.
Most megkért csináljam meg neki.
Nahát lejtős az udvar meg kicsi is... meg 15 éve nem volt levéve a kerék sem a helyéről.
Én nem birkózok mondom a rárohadt anyákkal....
Rajta levertük a fiammal ketten a külsőt, belsőt ki belőle, szelepnél kirehülve... szelep is rossz. Gumis rakott rá új szelepet, ma összeraktuk.
Rozsdás felni.... nem akart az utolsó fél méteres szakasz kiugorni első nekifutásra, 2,5 bárral sem... na újból leengedni, vízzel megáztattam, aztán újból neki a levegőt. Közben meg meg ütöttem és hála az égnek kiugrott 2 bárnál.
Franc enné meg ezt a peremvédős külső gumit, alig akart beszakadni.... aztán kiugorni.
Holnap meg az enyémen kell a jobb elsőt szétszedni. Leengedett.
A külsőn van két vágás az oldalfalon, egyik jó mély. Szerintem kidörzsölte a belsőt...
Ezután jött az igazi unalom űző, nem várt olaj csere ősszel szántás előtt kapott egy új komplett tápszivattyút mert beengedte a gázolajat az adagolóba, most megint eljátszotta ezt az akkor újonnan vett, kb 30 órás olajat kellett elhajítani most evégett... ősszel is egy olaj csere volt e végett meg most is.
Lehet, de kétlem, hogy kifog derűlni :D
Az ősszel járt igy az egyik kolegám, csak neki utána is össze akadt, a vátókar cseréje orvosolta a problemát.
:)