Keresés

Részletes keresés

tcaoe Creative Commons License 2023.08.31 0 0 88054

Én lemaradtam arról, amikor a tiédről tettél be ilyen képeket. :)

Előzmény: zöld_I (88053)
zöld_I Creative Commons License 2023.08.31 0 1 88053

Egyszer látnám már az oldalán, a sárban, rendeltetésszerű használat mellett :)))))

Előzmény: tux (88051)
T1OK3 Creative Commons License 2023.08.31 0 0 88052

Nagyon szép állapotban van!

Előzmény: tux (88051)
tux Creative Commons License 2023.08.31 0 1 88051
zöld_I Creative Commons License 2023.08.30 0 1 88050

Ez abszolút gs terep (én ilyen vájúkban szoltam csak elesni vele), egyszer nagyon elmennék egy ilyen balkánra is, remélem trackek megvannak :)

Előzmény: dreamfactory (88046)
zöld_I Creative Commons License 2023.08.30 0 0 88049

Mekkora ötlet!

Előzmény: Mortoff (88047)
Mortoff Creative Commons License 2023.08.30 0 0 88048

Ha valaki szeretne egy pár ilyet az Lc-je bukócsövére (illetve bármilyen 25-ös csőre), akkor viheti ingyen.

Nyomtatási próbadarab, nem a legszebb, de nem is vállalhatatlan. Az ára pedig verhetetlen. ;)

A mailem publikus.

 

Mortoff Creative Commons License 2023.08.30 0 1 88047

Én simsonnal rendszeresen estem pólóban és rövidgatyában, sisak nélkül, mert a sisak akkor meg nem volt kötelező. ;) Egyszer volt rajtam sisak, lett is 13 öltésem a szemöldökömbe és az államba. ;)

 

A meleg ellen én a hálós dzseki alatt egy sima vizes pólóval és vizes nyaksállal védekezek. Ha megszáradt újra bevizezem. :D

Előzmény: zöld_I (88042)
dreamfactory Creative Commons License 2023.08.30 0 1 88046

Abban már én is gondolkodtam , de véleményem szerint ez a megoldás max 30-40 km/h sebességgel haladható úton lehet jó  ( pl könnyű off-road terepen , murvás úton ) 

Erre pedig itt a fórumon kevesen adják a fejüket ( remélem nem sértettem meg senkit ) 

 

A kabátomon van 8 szellőző , 40 fokban mind nyitva volt . Menet közben szépen működtek , de ahogy megálltál ..... 

 

Előzmény: zöld_I (88043)
zöld_I Creative Commons License 2023.08.29 0 0 88045
tcaoe Creative Commons License 2023.08.29 0 0 88044

És külön kaland, amikor száz körül elkezdi szétszedni a szél.:)

 

Előzmény: zöld_I (88043)
zöld_I Creative Commons License 2023.08.29 0 0 88043

Ja, kevéssé melegtűrőknek nagyon jó lehet a neccharisnyás protektoring+ rá valami mez. Nálunk remekúl működik

  

zöld_I Creative Commons License 2023.08.29 0 1 88042

Hát én ezt a protkó kérdést nem izgulom túl.

Estem Simsonnal passzosnak tűnö cordurában, elfordult a protektor. Estem 2 részes Daineseban, kicsit elfordult a protektor.

Mióta egyrészesben nyomom, amit le sem tudok venni egyedül, -szóval nem fordul el rajta semmi- azóta nem estem...

Előzmény: dvorcsakl (88041)
dvorcsakl Creative Commons License 2023.08.29 0 0 88041

Egyetértek. Ráadásul ebben a melegben nem is a motorozással van igazán gond, hanem a megállással. Ilyenkor elgondolkodom a Forcefield protektor “ing” leváltásán. Sajnos nem tudok passzentos kabáto(ka)t venni, ahhoz sok a súlyváltozás, a nem passzentos kabát meg fene se tudja, mennyire biztonságos protektor szempontból.

Gondolkodtam a TechAir rendszeren is a protektorok helyett.

Előzmény: zöld_I (88038)
dvorcsakl Creative Commons License 2023.08.29 0 0 88040

Lehetséges. De mivel előtte 200 km-t mentem, sok benzint kellett volna elhasználniuk. 2 litert kb. Az biztos, hogy járatták a motort, hisz olajcsere is volt, és járatni kell.

Előzmény: T1OK3 (88036)
zöld_I Creative Commons License 2023.08.29 0 0 88039

Múlt héten kimentem Kakucsra egy kis esti vandálkodásra, 6-8 ig. Asszem 3 litert ittam meg az egyrészes bőrruhában, de 25 perc szünetet is tartottam kb. :)

Előzmény: cliffgreen (88022)
zöld_I Creative Commons License 2023.08.29 0 0 88038

Én bármikor motorozok 40 fokban napokat, csak ne kelljen többet a rohadt esőt elviselni :)  Pedig vízálló a cuccom, sokkal lassabban sem kell menni, de annyira agyonb@ssza az élményt, hogy inkább izzadok :)

Előzmény: kiss_atti (88018)
T1OK3 Creative Commons License 2023.08.29 0 1 88036

Nem lehet, hogy a szervizben járatták a motort, kilométer nem ment bele, de benzin fogyott valamennyit, így az átlagfogyasztás is megnőtt? Hazafelé úton meg rendeltetésszerű használat miatt visszább ment a fogyasztás.

Előzmény: dvorcsakl (88035)
dvorcsakl Creative Commons License 2023.08.29 -1 1 88035

A TFT mostanában ritka baromságokat is ki tud írni.

 

A Trip1-et tankolásonként nullázom, a Trip2-t általában egy-egy út előtt. Tegnap is így tettem utóbbival. Lementem 200 km-t, országúton, közig.bírság határon belül. Az utolsó kb. 50 km-en kicsit gyorsabban. Mikor leértem, olyan 5,3-5,5 között mutatott az indulástól számított átlag. Szerviz után elindultam, hirtelen 6,5 lett belőle. Majd persze visszament 5,2 környékére (hazafelé lassabb voltam).

Már pár hete is sikerült tök indokolatlan értéket mutatnia.

K259 Creative Commons License 2023.08.29 0 0 88034

Nekem is a Shima van amit linkeltel, RTn 35 fokig kellemes, 25 foknal vacogok.

Előzmény: cliffgreen (88024)
hamvasat Creative Commons License 2023.08.29 0 0 88033

El van nézve :-)))

Előzmény: tcaoe (88032)
tcaoe Creative Commons License 2023.08.28 0 0 88032

Akkor lehet, hogy nem.:) Ez esetben elnézést.:)

Előzmény: hamvasat (88031)
hamvasat Creative Commons License 2023.08.28 0 0 88031

Biztos én voltam?

 

Nekem fehér sisakom van és én is úgy gondolom, hogy a sötét melegebb is. De mondhatnám, hogy ez ténykérdés.

Előzmény: tcaoe (88023)
cliffgreen Creative Commons License 2023.08.28 0 0 88030

Ezt akartam írni én is, nem hálós prorektor.

Az enyém ez a típus:

https://www.salamonmotor.hu/termek/seventy-degrees-kabat-sd-jt32/

 

Nagyon kényelmes, nagyon jól passzol rám, nem lobog, ha elindulok “rámfagy” az izzadtság, igaz 20 fok alatt már hűvös, de az enyém naked motor.

 

 

Előzmény: tcaoe (88029)
tcaoe Creative Commons License 2023.08.28 0 0 88029

Nem hálós protektort, nyári dzsekit. Abból nekem egy Dane Fano és egy Macna Orcano van, az előbbi kényelmesebb, az utóbbi meg nem lobog 150 felett sem.

Kb. 2 órát bír nakden 40 fokban, annyinként meg úgyis megállsz, akkor újratöltöd. Az egyetlen hátránya, hogy lassan szárad ki, ha nincs rajtad.

Előzmény: tux (88028)
tux Creative Commons License 2023.08.28 0 0 88028

És erre veszed a hálós protektort? Nem szárad ki előbb az eleje a menetszél miatt?

Előzmény: tcaoe (88025)
cliffgreen Creative Commons License 2023.08.28 0 0 88027

Megmértem két sisak külső hőmérsékletét - ezüst és matt fekete. 27 fok, fátyolos égbolt - 37 ill 62 fokot mértem.

Persze lehet vitatni, hogy az infrahőmérő mennyire mér jól a fényes ezüst sisakon, de kézzel is egyértelmű: a fekete szinte éget, az ezüst kézmeleg.

 

Igen a szigetelés lassítja a belső felmelegedést, de csak késleltetni tudja, megszüntetni nem. Ha nincs intenzív átszellőzés, akkor egyértelmű, hogy a sötét színű hátrányból indul.

 

Nálunk már nem lesz 35fok, de el lehet képzelni, akkor mennyivel "javulna" a helyzet....

 

 

 

Előzmény: tcaoe (88023)
dvorcsakl Creative Commons License 2023.08.28 0 0 88026

Ma voltam kötelezőn. Cirka 450 km. Egyszer írt a motor 39-et, a 35 az stabilan megvan. Nem fázom. Jó ez az új vízálló csizma, de nem hűvös. Viszont menetközben elkaptam az útról valamit, bokámat megütötte csizmán keresztül. Mi lett volna egy bokacipőben?

tcaoe Creative Commons License 2023.08.28 0 1 88025

Nekem ez van:

 

https://www.macna.com/en/cooling-vest-evo

 

Ez vékony, elfér. 15 fokot mondjuk akkor hűt, ha hideg vizet töltesz bele, de akkor meg fázol. Ha normál csapvízzel töltöd fel, akkor csak azt veszed észre, hogy marha meleg van, ha leveszed.

Előzmény: cliffgreen (88024)
cliffgreen Creative Commons License 2023.08.28 0 0 88024

Köszönöm a tippet, nem is találkoztam még ilyennel.

Milyen vastag? Nem biztos, hogy befér a dzsekim alá...

Ilyesmi?

https://www.motoroazis.hu/motoros-hutomelleny-shima-hydrocool-10128

 

A sisak színe nálam is szempont volt, ezüst színűt választottam. Régen volt feketém, akkor még nem volt ilyen meleg, így nincs közvetlen összehasonlításom.

Előzmény: tcaoe (88023)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!