A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Én simsonnal rendszeresen estem pólóban és rövidgatyában, sisak nélkül, mert a sisak akkor meg nem volt kötelező. ;) Egyszer volt rajtam sisak, lett is 13 öltésem a szemöldökömbe és az államba. ;)
A meleg ellen én a hálós dzseki alatt egy sima vizes pólóval és vizes nyaksállal védekezek. Ha megszáradt újra bevizezem. :D
Abban már én is gondolkodtam , de véleményem szerint ez a megoldás max 30-40 km/h sebességgel haladható úton lehet jó ( pl könnyű off-road terepen , murvás úton )
Erre pedig itt a fórumon kevesen adják a fejüket ( remélem nem sértettem meg senkit )
A kabátomon van 8 szellőző , 40 fokban mind nyitva volt . Menet közben szépen működtek , de ahogy megálltál .....
Egyetértek. Ráadásul ebben a melegben nem is a motorozással van igazán gond, hanem a megállással. Ilyenkor elgondolkodom a Forcefield protektor “ing” leváltásán. Sajnos nem tudok passzentos kabáto(ka)t venni, ahhoz sok a súlyváltozás, a nem passzentos kabát meg fene se tudja, mennyire biztonságos protektor szempontból.
Gondolkodtam a TechAir rendszeren is a protektorok helyett.
Lehetséges. De mivel előtte 200 km-t mentem, sok benzint kellett volna elhasználniuk. 2 litert kb. Az biztos, hogy járatták a motort, hisz olajcsere is volt, és járatni kell.
Múlt héten kimentem Kakucsra egy kis esti vandálkodásra, 6-8 ig. Asszem 3 litert ittam meg az egyrészes bőrruhában, de 25 perc szünetet is tartottam kb. :)
Én bármikor motorozok 40 fokban napokat, csak ne kelljen többet a rohadt esőt elviselni :) Pedig vízálló a cuccom, sokkal lassabban sem kell menni, de annyira agyonb@ssza az élményt, hogy inkább izzadok :)
Nem lehet, hogy a szervizben járatták a motort, kilométer nem ment bele, de benzin fogyott valamennyit, így az átlagfogyasztás is megnőtt? Hazafelé úton meg rendeltetésszerű használat miatt visszább ment a fogyasztás.
A TFT mostanában ritka baromságokat is ki tud írni.
A Trip1-et tankolásonként nullázom, a Trip2-t általában egy-egy út előtt. Tegnap is így tettem utóbbival. Lementem 200 km-t, országúton, közig.bírság határon belül. Az utolsó kb. 50 km-en kicsit gyorsabban. Mikor leértem, olyan 5,3-5,5 között mutatott az indulástól számított átlag. Szerviz után elindultam, hirtelen 6,5 lett belőle. Majd persze visszament 5,2 környékére (hazafelé lassabb voltam).
Már pár hete is sikerült tök indokolatlan értéket mutatnia.
Nem hálós protektort, nyári dzsekit. Abból nekem egy Dane Fano és egy Macna Orcano van, az előbbi kényelmesebb, az utóbbi meg nem lobog 150 felett sem.
Kb. 2 órát bír nakden 40 fokban, annyinként meg úgyis megállsz, akkor újratöltöd. Az egyetlen hátránya, hogy lassan szárad ki, ha nincs rajtad.
Megmértem két sisak külső hőmérsékletét - ezüst és matt fekete. 27 fok, fátyolos égbolt - 37 ill 62 fokot mértem.
Persze lehet vitatni, hogy az infrahőmérő mennyire mér jól a fényes ezüst sisakon, de kézzel is egyértelmű: a fekete szinte éget, az ezüst kézmeleg.
Igen a szigetelés lassítja a belső felmelegedést, de csak késleltetni tudja, megszüntetni nem. Ha nincs intenzív átszellőzés, akkor egyértelmű, hogy a sötét színű hátrányból indul.
Nálunk már nem lesz 35fok, de el lehet képzelni, akkor mennyivel "javulna" a helyzet....
Ma voltam kötelezőn. Cirka 450 km. Egyszer írt a motor 39-et, a 35 az stabilan megvan. Nem fázom. Jó ez az új vízálló csizma, de nem hűvös. Viszont menetközben elkaptam az útról valamit, bokámat megütötte csizmán keresztül. Mi lett volna egy bokacipőben?
Ez vékony, elfér. 15 fokot mondjuk akkor hűt, ha hideg vizet töltesz bele, de akkor meg fázol. Ha normál csapvízzel töltöd fel, akkor csak azt veszed észre, hogy marha meleg van, ha leveszed.
A sisak színe nálam is szempont volt, ezüst színűt választottam. Régen volt feketém, akkor még nem volt ilyen meleg, így nincs közvetlen összehasonlításom.