Akkor ez vagy nem igaz, vagy miert is nem er semmit a gyari immo?
RTFM. Konkretan RTFabiaManual. Nem tudom, hogy RTFeliciaManual is ilyen-e. Nalunk 58. oldal:
A szuksegkod kivalasztasa Ha a kulcs fejreszebe epitett elektronikus adathodozo megserult, akkor a motor 3 masodperces mukodes utan leall. Ekkor ugynevezett szuksegkod megadasaval uzemen kivul helyezheto az inditasgatlo. A kulcs adathordozo lapocskajan levo 4-jegyu kodszam a fedoreteg ledorzsolese utan valik lathatova. Ezt a kodszamot kell bekapcsolt gyujtasnal megadni.
Hoppa! :o) Miket le nem irnak, csak el kell olvasni :)
Valamint 7. oldal:
A kulcsban levo chip serulese eseten a gepkocsi mozgaskepessegenek biztositasa erdekeben lehetoseg van egy veszkod megadasara - lasd a (sic!) 58. oldalt.
6. oldal:
Megjegyzes
Az azonosito cimket feltetlenul a gepkocsin kivul, biztonsagos helyen tarolja, mert utolag csak a rajta levo szam alapjan rendeljeto kulcs a gepkocsihoz.
Igazság szerint odáig csak akkor jutottunk volna el, ha a koda-vétel végleg befuccsolt volna. Egyébként a jövö heti Autó Piac fogja tesztelni. (nem reklámként:) )
Biléta: addig rendben, hogy nem ér semmit a gyári immo, de akkor se tetszik, ha a szalonban már oda sem adják... Mégegyszer: én biztos nem azt az Octavia-t venném meg, amelyikhez ezt nem adják...
Epp ezert kerdeztem anno meg atvetel elott, mit kell, hogy kapjak a kocsihoz. Meg szerencse, hogy (velunk legalabbis) (ilyen teren legalabbis...) korrektek voltak.
Cselő: a horog Autóflex-Knott. Hogy vontatni milyen, nem tudom, nekünk csak ráfutás elleni védelmet szolgál.
Alapjáratingadozás: ... Egyrészt zavaró, másrészt nem tudom, hogy mennyire normális? Tudom hogy Fabiabetegség, de van értelme szólni a kereskedésben, hogy állítsanak rajta?
"Normalis" :( Nekem is mutattak hetvegen, 770-800-770-800-770.... :( Jo, hogy probal takarekoskodni az "okos" vezerles, de tshessze meg, ha ettol rangatozik szerencsetlen moci :( Szolni szolhatsz, csak minek.
4. Konklúzió: IMÁDJUK ezt a kocsit és egyáltalán nem bántuk meg, hogy nem a Wagon R+ Sport Limited-et vettük meg:)))))
De azert legalabb kiprobaltad? :o)
PS: ck, a légterelö amit emlegetsz, az nekünk (is) lesz?
Alakul. Ha nem bontja szet holnapig a frissiben ujjaepitett egomi hidat az arviz, most mar ugy 95%, hogy holnap reggel megyek a totokhoz. Ha van nekik, hozom oket. Ahogy a disztarcsat is.
Mit szólnátok, ha a találkozó után, - illetve részeként - esetleg falkában elmennénk valahová?
Neeekem tetszik, bár többek szerint túlságosan szívügyem lett a tali:))) Na, komolyan: jó ötlet, de a Pug-osok mit csinálnak Agárdon? Korcsolyázni már nem lehet, fürcsizni még nem. De pl. mi elmehetnénk Esztergomba (bár lehet hogy ckoomac barátunk ennek nem örülne annyira:) ), a Bazilika elött van egy szép nagy parkoló, bár nem tudom hétvégén mennyire van tele német rendszámú autókkal?!
Na, végre valaki tudja, miről írtam (Tatu). Most csak annyi a kérdés, megér-e 7500 Ft-ot a beszerelés? Mennyivel lehet olcsóbb egy mezei autó-villamossági, aki azért normálisan is dolgozik?
Biléta: addig rendben, hogy nem ér semmit a gyári immo, de akkor se tetszik, ha a szalonban már oda sem adják... Mégegyszer: én biztos nem azt az Octavia-t venném meg, amelyikhez ezt nem adják...
Cselő: a horog Autóflex-Knott. Hogy vontatni milyen, nem tudom, nekünk csak ráfutás elleni védelmet szolgál.
Mzperypszilon:
"A rádió viszont semmit sem fog (szinte), urh-n 3-4 adó, középhullámon semmi. Ilyen gagyi az antenna?"
Az Octaviában gyárilag benne van egy "fejerősítő" az antenna talpában, de a tápot a levezető koaxon kell feladni neki. Erre találták ki a tápszűrőt, amit a rádió és az antenna csatlakozó közé kell beiktatni, és a belőle kilógó vezetéknek tápfeszt kell adni. Kis szivar alakú biszbasz, ha jól emlékszem olyan 4-5 eFt körül volt a Mentesnél.
Enélkül nem jó az antenna, sőt, rosszabb, mintha fejerősítő nélkül kötnéd be.
A GPS témához:
A navigációs GPS-ek pontossága kb 10-15 m. Ez nem csak azért van így, mert kevesebb holdat "látnak". A mérés pontosságát a geodéziai GPS vevőknél többféleképpen növelik: Többfrekvenciásak a vevők, nagyobb/pontosabb antenna, és párhuzamos referenciamérés egy ismert koordinátájú ponton.
Autóban használva egy intelligens szoftver úgy is növelheti a pontosságot, hogy a mért pozíciót "rárakja" az útra.
Szerintem távolság mérésére a GPS pontosabb, mint az autó km-számlálója. Ha meg elég hosszú szakaszon megyek egyenletes sebességgel, akkor a sebességmérés is meglehetősen pontos kell, hogy legyen, hiszen a távolságot pontosabban mérem, mint az autó, az időt meg legalább olyan pontosan.
Ja, a jelet meg már régóta nem rontják el, a holdak pedig mind "össze-vissza" mozognak, de folyamatosan küldik a pozíciójukat is.
Megismétlem 4052-es hozzászólásomat, mert úgy látszik, elékerülte a T. Urak figyelmét:
"Jóestét Skodások!
Mit szólnátok, ha a találkozó után, - illetve részeként - esetleg falkában elmennénk valahová?
Militáns gondolkodásúak kedvéért: "Oszlopmenetet hajtanánk végre"
(Nem eredeti az ötlet, Peugeot 206 találkozó lesz a hét végén, ők a Hősök terén gyűlnek, aztán irány Agárd.)
Kéretik a gondolatot tovább sarjasztani !!!
Feri"
Ja igen, es ami az autolopastol valo fosast illeti, elmondom neked, hogy marcius 15-e ota en meg az apam Ladajat sem merem elkerni, nehogy azt is ellopjak tolem. (Abban meg Tytan/Dipol sincs, viszont garazsban all.)
De roppant halas lennek, ha osszeallitanal nekem egy komplett listat arrol, hogy Te milyen lopasgatlo cuccokat tennel a kovetkezo Feliciamba. (Elobb-utobb csak fizet a biztosito.) Ha megtenned, kerlek, a beszerelo muhely nevet, cimet is tedd hozza. (Peldaul fogalmam sincs, hol lehet zarakat dugoztatni stb.)
A gyari immobilizer akkor sem er semmit, ha nincs melle kaparos sorsjegy.
Hm. Mentesnel azt mondtak, a gyari immobilizert csak ugy lehet kiiktatni, ha fizikailag hozzafernek. Ahhoz le kell szerelni a muszerfalat, ami viszont nem ot perc. Akkor ez vagy nem igaz, vagy miert is nem er semmit a gyari immo?
Nos, a hétvégén végre volt idönk és lehetöségünk egy kicsit alaposabban megtesztelni a kis Fábiónkat.
1. Kormányszervó: vagy valóban egyre halkabb a hangja, vagy mi kezdünk hozzászokni:) Mindenesetre már egyáltalán nem annyira zavaró, mint az elsö egy-kétszáz kilométeren.
2. Alapjáratingadozás: ez sajnos még mindig elöfordul, föleg dugóban. Péntek du. volt szerencsém a Népstadiontól az Árpád hídig cirka 45 perc alatt eljutni, és ezalatt többször is tapasztaltam, hogy amint az alapjárat esett egy kicsit (kb. 40-50-et), kb 0,1 másodpercre elhalványult minden belsö fény (müszerfal, kezelögombok világítása). Egyrészt zavaró, másrészt nem tudom, hogy mennyire normális? Tudom hogy Fabiabetegség, de van értelme szólni a kereskedésben, hogy állítsanak rajta?
3. CD: hát nem tom, van egy Pio + a 4 gyári hangfal, de az én és kedvesem fülének böööven elegendö:)
4. Konklúzió: IMÁDJUK ezt a kocsit és egyáltalán nem bántuk meg, hogy nem a Wagon R+ Sport Limited-et vettük meg:)))))
Zsuga
PS: ck, a légterelö amit emlegetsz, az nekünk (is) lesz?