Classic & Sports Car, angol magazin, a márciusi számban 40 oldalas Maserati melléklet van, márkatörténelemmel, érdekességekkel, tesztekkel. A Kálvin térnél, abban a nagy újságosboltban talán még kapható...
Végre frissítették a maserati.it oldalt, szerintem igen jól sikerült, bár kicsit lassan., vagy 2 éve néztem először azóta építés alatt állt.
Lentebb volt róla szó; és az oldal szerint a Karif tényleg 4,8 alatt van 100-on.
„az esztétika meglehetősen szubjektív dolog, de tény, hogy a S....u nagyságrendekkel szebben mutat élőben, mint fotókon.” Autó Motor 2001. 03. 06. szám
És ez teljesen igaz a Maseratira is.
Nem ide tartozik de ugyanez a cikk „közben azon gondolkozom, mások miért gyártanak soros négyhengereseket, amikor a boxer ilyen selymesen, lágyan működik”, csak remélni tudom, hogy nem ez az újságíró fikázta annak idején az Alfa boxereit.
Ha valakit érdekelne, lenne pár Maserati képem, de én technikai okokból (proxy-tiltás) nem tudom feltenni öket ide. Szívesen rendelkezésre bocsátom e-mailben valakinek, aki fel tudja tenni.
Örülök, hogy így képben vagy az olasz autókkal kapcsolatban :)))))
Azon a képen a Shamalon kívül írd és mondd 1, azaz egy darab Maserati van még, nevesül a túloldalán álló Ghibli 4.9 SS. A mörötte álló két sárga lámpás autó egy Lamborghini Espada, a kép elöterébe belógó piros orrész pedig egy Lamborghini Miura.
Persze a PINTO szépségéböl könnyü fikázni az olasz design-t :))))
UI: A Shamal is nagyon szép autó, ha egyszer módod lesz rá nézd csak meg közelebbröl. Persze máshogy szép mint a 60-as évek kocsijai!
off.
evil.
Tudatlanségod fásrasztó!
"Erre hát! Ennél valóban szebb a Shamal! Mondjuk ebből az alfából sem lett legenda! "
Ez az Alfa Romeo SZ coupe. Összesen 998 db-ot gyártottak belőle, 1989-ben. Valószínüleg ezért nem látni túl sokat belőle az utakon! Egyébként az Alfa 75 alapjaira épült, 3000 V6 motor 210 LE, és 245km/h végsebesség.
A szépség szubjektív, lehet hogy neked förmedvény, de sokan ölni tudnának egy ilyenért!
on.
Evil ez az egyik legrészletesebb oldal (persze azok közül amiket találtam) amelyik a biturbó Maserati típusait ismerteti: http://www.maseratighibli.co.uk.
Csak bele ne keveredj, bár gyorsulást nem ír de jól látszik, hogy a motorokkal tudtak keverni, azaz igazság én is most keveredtem bele úgy istenigazából.
Ahhoz hogy legenda legyen azért idő kell bár nem tudom mit értesz alatta, az igaz hogy James Bond nem használta egyiket sem, de azért legenda még lehet belőlük.
Erre hát! Ennél valóban szebb a Shamal! Mondjuk ebből az alfából sem lett legenda!
Egy ismerősöm volt pasijának volt biturbója, de eladta, mert mindig letört róla valami, annyira alcsony volt. A 4.8 biztos tévedés, olyan 6 körüli volt a két értké, majd megnézem pontosan.
Most már tényleg azt hiszem ízlésficamom van, ott tartunk hogy „förmedvény”, ha ez így megy tovább ez lesz a világ legrondább autója ráadásul egy Maserati topicban.
Evil ha erre az Alfára gondoltál akkor ez megint teli találat mert pont ilyet „veszek” majd a Shamal mellé:)
Azt tudom, hogy volt 2,0 és 2,8-as csak az érdekel, hogy Pinto pontosan milyet tesztelt, az adataik ezért ennyire nem egyformák a gyorsulás pl.: 7s – 4,8s!? –ig, ezért ezt a 4,8-at én is furcsállom, egyébként a Karifra írja egy-két katalógus (képet majd később mellékelek) aki azért tudja melyik az ne is mondja tudom magamtól is „förmedvény”.
Tényleg, volt 2.0 és 2.8 turbo, de asszem tizedre megegyeztek a 0-100 és top adatok, meg a le is.
Ez a Shamal nem annyira szép autónak tűnik, az Alfának is volt valami hasonló formájú förmedvénye a 90-es évek elején, nem jut eszembe a neve.
Furcsa ízlésre vall ez a kép. Három gyönyörű Maserati van rajta levágva, az egyetlen ronda pedig teljes egészében...
Ennek a márkának nem a nyolcvanas-kilencvenes évek volt a fénykora. Persze az is igaz, hogy a multkor mentem egy biturboval (ronda) de szétélveztem magam, olyan jól ment. Igaz, minden körben akadt valami: vagy a kuplung kezdett el csúszni, vagy egy hűtőcső ugrott le, de azért big fun volt.
Most hogy szinte mindenki szerint van benne egy kis német autó beütés meg vagyok nyugodva, nem írtam de nekem is először az Audi jutott róla eszembe, meg még a turbókat is lespórolják róla így nem lesz az igazi.
A Buran szerintem akkor is ronda még ha egy úrsikló volt az őse, nyugodtan földkörüli pályára állíthatják.
A Shamal a legszebb, a helyükben csak ezt gyártanám
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]