Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fastcar Creative Commons License 2001.03.31 0 0 142
Ma Budaörsön láttam egy fekete Shamalt GOU-??? magyar rendszámmal furikázni. Gyönyörü volt :))
piyo Creative Commons License 2001.03.24 0 0 141
Hello!

Akit erdekel, es egy MASERATI-ra vagyik, annak tudok egy elado BITURBO-t.
A tobbit e-mail-ben.

2FAST4U Creative Commons License 2001.03.23 0 0 140
Tisztelt társaság!!
nem raktok be egy jo(nagy) képet a 3200gtröl??
Lécci!!
ath Creative Commons License 2001.03.21 0 0 139
jaj de szép!


bud511 Creative Commons License 2001.03.15 0 0 138
Igazad van, mindig ezekkel a kabriókkal van a gond! De az a sötétkék autó, az valójában malachitzöld metál:)) Mármint ha egyre gondolunk.
Előzmény: evil1023 (137)
evil1023 Creative Commons License 2001.03.15 0 0 137
Nagyon jól néz ki az a sötétkék autó. Csak kár hogy az a kabrio belelóg a képbe! :-)
Előzmény: kilo (134)
fargo Creative Commons License 2001.03.14 0 0 136
Hátha érdekel valakit:

Classic & Sports Car, angol magazin, a márciusi számban 40 oldalas Maserati melléklet van, márkatörténelemmel, érdekességekkel, tesztekkel. A Kálvin térnél, abban a nagy újságosboltban talán még kapható...

Shamal Creative Commons License 2001.03.14 0 0 135
Végre frissítették a maserati.it oldalt, szerintem igen jól sikerült, bár kicsit lassan., vagy 2 éve néztem először azóta építés alatt állt.

Lentebb volt róla szó; és az oldal szerint a Karif tényleg 4,8 alatt van 100-on.

„az esztétika meglehetősen szubjektív dolog, de tény, hogy a S....u nagyságrendekkel szebben mutat élőben, mint fotókon.” Autó Motor 2001. 03. 06. szám
És ez teljesen igaz a Maseratira is.

Nem ide tartozik de ugyanez a cikk „közben azon gondolkozom, mások miért gyártanak soros négyhengereseket, amikor a boxer ilyen selymesen, lágyan működik”, csak remélni tudom, hogy nem ez az újságíró fikázta annak idején az Alfa boxereit.

kilo Creative Commons License 2001.02.26 0 0 134
És még:







kilo Creative Commons License 2001.02.26 0 0 133
bud511 képek:




bud511 Creative Commons License 2001.02.26 0 0 132
Képeek elküldve, köszi a segitséget!
Előzmény: kilo (131)
kilo Creative Commons License 2001.02.26 0 0 131
bud511

Küldd csak emailben, az itt szereplő címre! Köszi.

Előzmény: bud511 (130)
bud511 Creative Commons License 2001.02.26 0 0 130
Ha valakit érdekelne, lenne pár Maserati képem, de én technikai okokból (proxy-tiltás) nem tudom feltenni öket ide. Szívesen rendelkezésre bocsátom e-mailben valakinek, aki fel tudja tenni.
minimal Creative Commons License 2001.02.20 0 0 129
Meghozza milyen stilusosan! :-)
Shamal Creative Commons License 2001.02.19 0 0 128
Felszínre hozom a topicot, mert vészesen elsüllyedt


de szép lenne ha az enyém lenne

fastcar Creative Commons License 2001.02.08 0 0 127
Bezzeg a BMW minden típusa milyen egyedi szépség :))) És mindeegyik egy legenda :)))
Előzmény: evil1023 (122)
fastcar Creative Commons License 2001.02.08 0 0 126
Kedves Pinto!

Örülök, hogy így képben vagy az olasz autókkal kapcsolatban :)))))

Azon a képen a Shamalon kívül írd és mondd 1, azaz egy darab Maserati van még, nevesül a túloldalán álló Ghibli 4.9 SS. A mörötte álló két sárga lámpás autó egy Lamborghini Espada, a kép elöterébe belógó piros orrész pedig egy Lamborghini Miura.

Persze a PINTO szépségéböl könnyü fikázni az olasz design-t :))))

UI: A Shamal is nagyon szép autó, ha egyszer módod lesz rá nézd csak meg közelebbröl. Persze máshogy szép mint a 60-as évek kocsijai!

Előzmény: PINTO (117)
Joe 155 Creative Commons License 2001.02.08 0 0 125
off.
evil.
Tudatlanségod fásrasztó!
"Erre hát! Ennél valóban szebb a Shamal! Mondjuk ebből az alfából sem lett legenda! "

Ez az Alfa Romeo SZ coupe. Összesen 998 db-ot gyártottak belőle, 1989-ben. Valószínüleg ezért nem látni túl sokat belőle az utakon! Egyébként az Alfa 75 alapjaira épült, 3000 V6 motor 210 LE, és 245km/h végsebesség.
A szépség szubjektív, lehet hogy neked förmedvény, de sokan ölni tudnának egy ilyenért!
on.

Előzmény: evil1023 (122)
Shamal Creative Commons License 2001.02.08 0 0 124
Evil ez az egyik legrészletesebb oldal (persze azok közül amiket találtam) amelyik a biturbó Maserati típusait ismerteti: http://www.maseratighibli.co.uk.

Csak bele ne keveredj, bár gyorsulást nem ír de jól látszik, hogy a motorokkal tudtak keverni, azaz igazság én is most keveredtem bele úgy istenigazából.

Shamal Creative Commons License 2001.02.08 0 0 123
Ahhoz hogy legenda legyen azért idő kell bár nem tudom mit értesz alatta, az igaz hogy James Bond nem használta egyiket sem, de azért legenda még lehet belőlük.

evil1023 Creative Commons License 2001.02.08 0 0 122
Erre hát! Ennél valóban szebb a Shamal! Mondjuk ebből az alfából sem lett legenda!
Egy ismerősöm volt pasijának volt biturbója, de eladta, mert mindig letört róla valami, annyira alcsony volt. A 4.8 biztos tévedés, olyan 6 körüli volt a két értké, majd megnézem pontosan.
Előzmény: Shamal (121)
Shamal Creative Commons License 2001.02.08 0 0 121
Most már tényleg azt hiszem ízlésficamom van, ott tartunk hogy „förmedvény”, ha ez így megy tovább ez lesz a világ legrondább autója ráadásul egy Maserati topicban.

Evil ha erre az Alfára gondoltál akkor ez megint teli találat mert pont ilyet „veszek” majd a Shamal mellé:)

Azt tudom, hogy volt 2,0 és 2,8-as csak az érdekel, hogy Pinto pontosan milyet tesztelt, az adataik ezért ennyire nem egyformák a gyorsulás pl.: 7s – 4,8s!? –ig, ezért ezt a 4,8-at én is furcsállom, egyébként a Karifra írja egy-két katalógus (képet majd később mellékelek) aki azért tudja melyik az ne is mondja tudom magamtól is „förmedvény”.

evil1023 Creative Commons License 2001.02.08 0 0 120
Tényleg, volt 2.0 és 2.8 turbo, de asszem tizedre megegyeztek a 0-100 és top adatok, meg a le is.
Ez a Shamal nem annyira szép autónak tűnik, az Alfának is volt valami hasonló formájú förmedvénye a 90-es évek elején, nem jut eszembe a neve.
Shamal Creative Commons License 2001.02.08 0 0 119
Nem tudom nálam mégis csak a Shamal a nyerő akár hogy nézem is.

Pinto részleteket milyen biturbo volt, 2.0, 2.5 vagy 2,8-as, karburátoros vagy injektoros stb., bár ezt a ronda jelzőt nehezen viselem.

Itt van azért még egy biturbo hátha megbarátkoztok vele:

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

minimal Creative Commons License 2001.02.07 0 0 118
Nekem bejonnek a '80as robosztus Maseratik is!
Lattam Shamalt is.... eleg bestialis! :-)
PINTO Creative Commons License 2001.02.07 0 0 117
Furcsa ízlésre vall ez a kép. Három gyönyörű Maserati van rajta levágva, az egyetlen ronda pedig teljes egészében...
Ennek a márkának nem a nyolcvanas-kilencvenes évek volt a fénykora. Persze az is igaz, hogy a multkor mentem egy biturboval (ronda) de szétélveztem magam, olyan jól ment. Igaz, minden körben akadt valami: vagy a kuplung kezdett el csúszni, vagy egy hűtőcső ugrott le, de azért big fun volt.
Előzmény: Shamal (113)
Inner Circle Creative Commons License 2001.02.07 0 0 116
Nem volna jó, mert ha ki kéne szállnom belőle akár egy másodpercre is, egyből kitépném a hajamat! :)
Előzmény: Joe 155 (115)
Joe 155 Creative Commons License 2001.02.07 0 0 115
IC.
Érezd magad megkövezve! :))
Ez jó volna hajszárítónak.:))

Előzmény: Inner Circle (114)
Inner Circle Creative Commons License 2001.02.07 0 0 114
Kövezz meg, de nekem a képen (sajnos éppcsak) látható három másik autó jobban tetszik! :)
Előzmény: Shamal (113)
Shamal Creative Commons License 2001.02.07 0 0 113
Most hogy szinte mindenki szerint van benne egy kis német autó beütés meg vagyok nyugodva, nem írtam de nekem is először az Audi jutott róla eszembe, meg még a turbókat is lespórolják róla így nem lesz az igazi.

A Buran szerintem akkor is ronda még ha egy úrsikló volt az őse, nyugodtan földkörüli pályára állíthatják.

A Shamal a legszebb, a helyükben csak ezt gyártanám
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!