Mikor tesztvezettem, akkor is mindenki megbámult (már úgy értem, hog a kocsit :-D). Legutóbb akkor nézték ennyire az autót, amit vezettem, mikor még rajta voltak a csíkok... :-)))
Én csak most láttam az Ünnepek alatt az utcán C4-et érdekes lehettet amikro az asszonnyal egyszerre mutattunk rá a rakparton... biztosan jót derültek a C4ben ülők :-)
Eltelt több mint 10 nap, és már számomra se úldonság C4-et látni, bár coupet, ha jól meggondolom és sem láttam. Láttam viszont új C5-öt, előnyére változott.
Páromnak egyáltalán nem tetszik a C4, csak tudnám miért.
Én épp tegnap láttam az első példányt utcán: egy ezüstmetál kupét. Itt állították meg a rendőrök az utcánkban este. Ha jól látam, azért stoppolták le, hogy jól megnézhessék maguknak... :-)
Na menjünk csak szépen sorban! Alapfelszereltségnél az ablak nem nyitható. +120ezerért raknak bele kurblit, a villanymotor árát meg meg se mertem kérdezni... :-))
De fekete autóba nem is lehet letekerhető ablakot rendelni, ilyen logikus az extralista... :-)))
Ja, és van benne 6 légzsák szériában! Csak fizetni kellett még 160ezret, hogy ki is nyíljanak (ez extra). :-)
Egyébként a VW is tervezget valami hasonlót a Golfból (na az eddigi makettek és rajzok alapján az a legrandább :-D), és a japánok is fognak csinálni, ebben biztos vagyok (csak előbb kifigyelik, sikeresek lesznek-e az európai modellek, aztán lekoppintják őket).
A C4 VTS-ben ugyanaz a motor van, mint a 206 RC-ben és a 307 CC-ben. Szerintem is "műbalhé" hogy rosszul megy. Szerintem a hasonló h.űrtartalomból hasonló teljesítményt kihozó többi motor is hasonlóan adja le a nyomatékát.
Bár nem akarok mostanában autót cserélni, azért megkergetnék egy C4 VTS-t. Ha másért nem, azért, mert lehúzták, én meg nem hiszek nekik. Állítólag nagyon gagyi a motor nyomatékgörbéje, dehát én ezt a P206 RC-ben nem igazán éreztem. Vagy ez nem ugyanaz a moci? Mindkettő 180 lovas...
Ja, akartam is mondani/kérdezni, csak elfelejtettem... :-)))
Menj már el a kedvemért PSA-ékhoz, és rajzolj nekik egy rendes hátsót hozzá, nehogy olyan randa legyen mint a 307 CC-é (szerintem ronda).
Egyébként nekem egyik CC se tetszik igazán legyen az akármilyen márka (számomra még a Megane a legelviselhetőbb). Csukottan legalábbis mindegyiknek nagyon csótány kinézete van... :-) Szóval én inkább egy vászontetős C4-nek örültem volna (de nagyon), de az nem trendi mostanában (meg persze van egy csomó hátránya is).
"Eddig a Peugeot modellek előjoga volt a PSA-nál az összecsukható keménytető, de úgy hallottuk, ez jövőre megváltozhat. A Citroënnél állítólag már készül a C4 nyitott változata, ami a tetőmechanikát és a vázszerkezet nagy részét a Peugeot 307CC-től örökli, viszont külsőre alig hasonlít majd a testvérmodellre, egyedül az autóhoz képest hosszú csomagtartó-szekció utal a rokonságra. A nyitható tetejű C4 kupé hátsó felén állítólag visszaköszön a háromajtós csukott változat hátuljának jellegzetes nyilazott formája. A pletykák szerint ebben a modellben mutatkozhat be a PSA új négyhengeres sportmotorja is, ami a kétliteres 180 lovas benzinmotoron alapul, de turbófeltöltője révén 200 lóerő feletti teljesítmény leadására lesz képes. A C4 C+C néven emlegetett modell várhatóan 2005 végén mutatkozhat be, a gyártás pedig legkorábban a 2006-os kabrió szezon elején indulhat."
Ezt aláírom. De szvsz nem kell hozzá túl nagy idő, hogy hozzászokjon az ember. Ez persze nem változtat a nézetkülönbségeken, de nekem első ránézésre is bejött a dolog!:)
Nem. A sebességmérő is eltér a mexokottól, mégis jó. A ford.mérővel az a gond, hogy míg a mutatósnál egy pilanat alatt látom, hol áll - és az nagyobb is, mint a C4-é - a "digitálisnál" az ezreseket sem érzékeltem.