Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Leadfoot Creative Commons License 2004.12.27 0 0 121
Mikor tesztvezettem, akkor is mindenki megbámult (már úgy értem, hog a kocsit :-D). Legutóbb akkor nézték ennyire az autót, amit vezettem, mikor még rajta voltak a csíkok... :-)))
Előzmény: godfrey (120)
godfrey Creative Commons License 2004.12.27 0 0 120
Én csak most láttam az Ünnepek alatt az utcán C4-et érdekes lehettet amikro az asszonnyal egyszerre mutattunk rá a rakparton... biztosan jót derültek a C4ben ülők :-)
Előzmény: Herbie_ (118)
Törölt nick Creative Commons License 2004.12.27 0 0 119
Miért, miért...hogy nehogy megvedd, azért!:-)
Előzmény: Herbie_ (118)
Herbie_ Creative Commons License 2004.12.26 0 0 118

Eltelt több mint 10 nap, és már számomra se úldonság C4-et látni, bár coupet, ha jól meggondolom és sem láttam. Láttam viszont új C5-öt, előnyére változott.

Páromnak egyáltalán nem tetszik a C4, csak tudnám miért.

Előzmény: Leadfoot (114)
SKrisz Creative Commons License 2004.12.15 0 0 117
Hát ez má' tényleg majdnem olyan, mintha én láttam volna! :DDDD
Előzmény: ezustgolyo (116)
ezustgolyo Creative Commons License 2004.12.15 0 0 116
Én ma láttam egy világos sárga kupét.
Előzmény: SKrisz (115)
SKrisz Creative Commons License 2004.12.15 0 0 115
Hát ez az! Én meg pont kupét nem láttam még, pedig baromira érdekel hogyan néz ki élőben!!!:)
Előzmény: Leadfoot (114)
Leadfoot Creative Commons License 2004.12.15 0 0 114
Én épp tegnap láttam az első példányt utcán: egy ezüstmetál kupét. Itt állították meg a rendőrök az utcánkban este. Ha jól látam, azért stoppolták le, hogy jól megnézhessék maguknak... :-)
Előzmény: Herbie_ (113)
Herbie_ Creative Commons License 2004.12.15 0 0 113
Nekem még nem volt szerencsém látni utcán, bár nem is a nagyfaluban lakozom.
Előzmény: vacek (112)
vacek Creative Commons License 2004.12.15 0 0 112
Hát nincs itten senkinek C4-se???? Pedig már láttam az utcákon néhány példányt....
vacek Creative Commons License 2004.12.13 0 0 111

Ennyi offfffffff

Leadfoot Creative Commons License 2004.12.11 0 0 110

Na menjünk csak szépen sorban! Alapfelszereltségnél az ablak nem nyitható. +120ezerért raknak bele kurblit, a villanymotor árát meg meg se mertem kérdezni... :-))

 

De fekete autóba nem is lehet letekerhető ablakot rendelni, ilyen logikus az extralista... :-)))

 

Ja, és van benne 6 légzsák szériában! Csak fizetni kellett még 160ezret, hogy ki is nyíljanak (ez extra). :-)

Előzmény: Törölt nick (109)
Törölt nick Creative Commons License 2004.12.11 0 0 109
és azt az ablakot vajon villanymotor működteti? vagy az ennyi pénzért még feláras?
Előzmény: Leadfoot (108)
Leadfoot Creative Commons License 2004.12.11 0 0 108
Igazad van, én is szeretem a pénzem lapátolni kifelé az ablakon! :-)))))
Előzmény: Törölt nick (107)
Törölt nick Creative Commons License 2004.12.11 0 0 107

most mitizész?

 

megbízható foswágen fókszvágen hájtek, meg a presztízs, meg mittomén...

simán megéri.

:))))

Előzmény: Leadfoot (104)
Leadfoot Creative Commons License 2004.12.11 0 0 106
És? Mi van vele?
Előzmény: nisnis (105)
nisnis Creative Commons License 2004.12.10 0 0 105
daihatsu copen, 1999ben mutatták be legelőször
Előzmény: Leadfoot (103)
Leadfoot Creative Commons License 2004.12.10 0 0 104
Akinek meg nem tetszik a C4 VTS, vegyen ugyanannyiért egy 1.6 8V Audi A3-ast! :-))))
Előzmény: Leadfoot (103)
Leadfoot Creative Commons License 2004.12.10 0 0 103

Hát igen, ez se rossz...

 

Egyébként a VW is tervezget valami hasonlót a Golfból (na az eddigi makettek és rajzok alapján az a legrandább :-D), és a japánok is fognak csinálni, ebben biztos vagyok (csak előbb kifigyelik, sikeresek lesznek-e az európai modellek, aztán lekoppintják őket).

 

A C4 VTS-ben ugyanaz a motor van, mint a 206 RC-ben és a 307 CC-ben. Szerintem is "műbalhé" hogy rosszul megy. Szerintem a hasonló h.űrtartalomból hasonló teljesítményt kihozó többi motor is hasonlóan adja le a nyomatékát.

Előzmény: Törölt nick (100)
Törölt nick Creative Commons License 2004.12.10 0 0 102

Amúgy bocs' és OFF OFF.

 

Bár nem akarok mostanában autót cserélni, azért megkergetnék egy C4 VTS-t. Ha másért nem, azért, mert lehúzták, én meg nem  hiszek nekik. Állítólag nagyon gagyi a motor nyomatékgörbéje, dehát én ezt a P206 RC-ben nem igazán éreztem. Vagy ez nem ugyanaz a moci? Mindkettő 180 lovas...

Előzmény: Törölt nick (101)
Törölt nick Creative Commons License 2004.12.10 0 0 101

A második képen látszik, hogy a bumfordi segg nem szériatartozék egy kupé-kabrión, csak néhányon rajta van:-) (A Megane kivétel, az nekem is tecc.)

 

Nem véletlenül Párizsban mutatták be a Focust is.

Előzmény: Törölt nick (100)
Törölt nick Creative Commons License 2004.12.10 0 0 100

Na csak azér' hogy ne csak PSA legyen és ne legyen bumfordi hátulja és kupé-kabrió is legyen:

 

Ford Focus Vignale - ez is 2006-ban jelenik meg. Szerintem:-)))

 

 

kívülről
Előzmény: Leadfoot (99)
Leadfoot Creative Commons License 2004.12.10 0 0 99

Ja, akartam is mondani/kérdezni, csak elfelejtettem... :-)))

 

Menj már el a kedvemért PSA-ékhoz, és rajzolj nekik egy rendes hátsót hozzá, nehogy olyan randa legyen mint a 307 CC-é (szerintem ronda).

 

Egyébként nekem egyik CC se tetszik igazán legyen az akármilyen márka (számomra még a Megane a legelviselhetőbb). Csukottan legalábbis mindegyiknek nagyon csótány kinézete van... :-) Szóval én inkább egy vászontetős C4-nek örültem volna (de nagyon), de az nem trendi mostanában (meg persze van egy csomó hátránya is).

Előzmény: Titto (98)
Titto Creative Commons License 2004.12.10 0 0 98
Leadfoot ahonnan ezt bemásoltad nézted a képaláírást? :)
Előzmény: Leadfoot (97)
Leadfoot Creative Commons License 2004.12.09 0 0 97

"Eddig a Peugeot modellek előjoga volt a PSA-nál az összecsukható keménytető, de úgy hallottuk, ez jövőre megváltozhat. A Citroënnél állítólag már készül a C4 nyitott változata, ami a tetőmechanikát és a vázszerkezet nagy részét a Peugeot 307CC-től örökli, viszont külsőre alig hasonlít majd a testvérmodellre, egyedül az autóhoz képest hosszú csomagtartó-szekció utal a rokonságra. A nyitható tetejű C4 kupé hátsó felén állítólag visszaköszön a háromajtós csukott változat hátuljának jellegzetes nyilazott formája. A pletykák szerint ebben a modellben mutatkozhat be a PSA új négyhengeres sportmotorja is, ami a kétliteres 180 lovas benzinmotoron alapul, de turbófeltöltője révén 200 lóerő feletti teljesítmény leadására lesz képes. A C4 C+C néven emlegetett modell várhatóan 2005 végén mutatkozhat be, a gyártás pedig legkorábban a 2006-os kabrió szezon elején indulhat."

 

Forrás: Totalcar.hu

 

Ez bizony bíztatóan hangzik...

godfrey Creative Commons License 2004.12.08 0 0 96

Van ilyen.

Én pll a mutatos normál orákat nem tom leolvasni annyira dogohez vagyok szokva. Nagyanyám nem tudja mi az a 16:15 de a negyed ötöt érti:-)

Nekem egyre jobban tetszik a kupé, kár hogy pénzbe kerül! :-)

Előzmény: Flacika (93)
SKrisz Creative Commons License 2004.12.07 0 0 95
Ezt aláírom. De szvsz nem kell hozzá túl nagy idő, hogy hozzászokjon az ember. Ez persze nem változtat a nézetkülönbségeken, de nekem első ránézésre is bejött a dolog!:)
Előzmény: Flacika (94)
Flacika Creative Commons License 2004.12.07 0 0 94
Na, rosszul fogalmaztam. Nem volt egyértelmű, hogy most 2 és 3 ezer között éppen hol áll.
Előzmény: Flacika (93)
Flacika Creative Commons License 2004.12.07 0 0 93
Nem. A sebességmérő is eltér a mexokottól, mégis jó. A ford.mérővel az a gond, hogy míg a mutatósnál egy pilanat alatt látom, hol áll - és az nagyobb is, mint a C4-é - a "digitálisnál" az ezreseket sem érzékeltem.
Előzmény: SKrisz (91)
godfrey Creative Commons License 2004.12.06 0 0 92

Hali!

 

Én úgy tudom break-re legalább 2 évet várni kell addig marad a xsara mint break modell.

Én is azt akartam venni (mármint xsara breaket) de nagyon hosszu volt a szállítási hat idó.

 

Előzmény: Flacika (86)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!