Én átlátom,és ezért írom,hogy sem neked,sem másnak nincs 9 lóerős babettája. Ennyi. Nem kell bizonygatnod az ellenkzőjét,egyszerűen tegyél fel egy videót,hogy mi is lássuk. Addig hazudsz,sajna.
Előző hengerem nem én reszeltem! A jelenlegi hengeremet, ami egy robi kapálógéphenger azt szerettem volna megreszelni, de beláttam h. nem menne és nem akarom szétbarmolni! Ezért fogja ugyanaz az emberke csinálni, csak sokat kell rá várni mire ránéz! Ezért írtam azt! Arrol meg nemtehetek hogy nemlátod át, nagy kritikus! Mi alapján vonsz kérdőre ez az amit nemértek! Nemláttad a motort, nem mentél, vele nemtudod mi van rajta, nemtudod mi lett módosítva! Erről ennyit nem akarom bizonygatni!
Egy hónappal ezelött a következőt írta ebbe a fórumba az arc:
"Sziasztok! 210es hengerem szeretném megreszelni! Egy kis instrukciót illetve ha lehetséges képet tennétek fel? Nagyon köszönöm. Üdv"
Nem segített neki senki,oszt egy hónappal később övé a világ egyetlen 9 lóerős babettája,ami 90-re is képes... MUAHAHA [rühellem a nagy mesemondókat,nem tehetek róla :) ]
Amúgy csodálkozom,hogy ekkora probléma itt a keverékkészítés. Aki itt fórumozik,az tud írni-olvasni. Ha tud írni-olvasni,akkor járt általános iskolába, és ott megtanították már alsóban a mértékegységeket és az osztás-szorzást. Tényleg van itt olyan valaki,akinek táblázat kell az 1:40-es keverékhez?!
Én csináltam régen egy ilyet, ahol ebben a formában is meg lehetett adni, hogy hány lityi keveréket akarsz, meg úgy is, hogy mennyi benzinhez akarod az olajat. Aztán mindenki használja, ahogy akarja. Bár szerintem is elfér mindenhol az a plusz 1:40-ed rész plusz folyadék, ezért egyszerűbb kerek literhez adni az olajat. De ha egzaktak akarunk lenni, akkor a pontos-precíz módszer ez lenne... :)
Szerintem ne is kisérletezz vele, azt a dugattyút ki kell cserélni! Nem véletlenül van 0,05-ra illesztve, minden kis hiba a gázok nem megfelelő áramlását idézi elő!
Hát igen. Még mindig ott van a néptudatban hogy a Babetta egy szutyok szerkezet. Pedig csak jobban szét kell nézni az utakon és ebben a kategóriában ritka az ilyen korú üzemképes segédmotoros kerékpár. A Rigák, Verhovinák, Rometek majdnem olyen népszerűek voltak mint a Babetták és jóval ritkábban látni őket az utakon, főleg szép állapotúakat. A Babetta zseniális szerkezetéből adódóan jóval tartósabbra sikeredett a korabeli versenytársainál, de nyilván ha valamivel nem törődnek az itt is idővel tönkremegy.
Ha az ember kissé körbenéz láthatja a sok lestrapált Tomost, Puch-t, Solot is. Épp úgy leamortizálódtak rossz kezekben mint a szoci motorok. (Bocs, a Solo az még az volt, a Tomos meg határeset) A mai kínai vackokat pedig két-három év múlva kényszerűségből eldobják, ugyanis nincs hozzájuk alkatrész. Ezért sem érdemes barkácsáruházas csodajárgányt venni féláron, akármilyen szép műanyag.
Egy a fontos: a Babettáknak lelke van! És rengeteg alkatrész, ráadásul olcsóbban mint bármi máshoz!
Jobban átgondolva, ha a dugattyú alja eléggé meg van már kopva, akkor kompresszió alatt adhat hangot, ahogy átbillen a hengerben. De én azt nem kopogó hangnak nevezném, inkább csattanó.
A lényegen nem változtat! Sajna ezzel az összeállítással nem lesz jó a géped!
Hát, anynira lötyög, hogy ha leveszem hengerfejet és mozgatom az újommal jobbra balra a dugót full kopog, sztem van vagy 0.5-0.6mm! Másik hengert nemlehetett tovább furni nemvolt már méret! Megeszi a fordulat, minden évbe furatni kellett másik hengert!:)