Sopronban. Szombaton láttam a hirdetést,akkor kezdtem agyalni rajta,pénteken jöttem át Pesten. Annyira nem tartom fontosnak,hogy csak ezért menjek oda. Kb. 400 km-es kör, ami költség,valamint idő. Itt a márkaszerviz tabu. Az osztrákok miatt irreálisan drága,telített valamint arrogánsak. 2hónap múlva visz arra az utam,ami tervezett.
Gondolom a szerelés privátban menne. Miben fájna,ha mindent te adsz? Kart,és technikát is..
Jelenleg még nincs karom. A jófogáson láttam nem limitereset 15-ért. Az eladója mondta,hogy 5perc a beépítés. Gondoltam utána járok. A szerelőm azt mondta,hogy nem feltétlen ilyen egyszerű a dolog. Ő már rakott 206-ba,de az kicsit költségesre sikerült. Ezért érdeklődtem itt. Ha jól láttam,te Pest környéki vagy. Kb.2hónap múlva megyek arra,ami nem extra út,és idő lenne. Ez is belefér egy beépítésbe esetleg?
én is így voltam vele anno,végül az egyik szalonban berakták ha jól emlékszem 24ezer körül fizettem érte karral együtt.(akkor nem tudtam szerezni itthon olcsóbban kart,ha jól emlékszem 17-18 ezer körül adták)
Akkor én értettem félre. Ezek szerint hozzád kéne vinnem. Ezzel csak annyi a gond,hogy messze vagyunk egymástól. Ördögi kör. Marad a dilemma.. Kösz a választ.
Zolysys! Egy régi bejegyzésed kapcsán érdeklődnék tempomat kar beszereléssel kapcsolatban.
2009-es 1,6 vti-m van. Tudnék hozzá kart szerezni,viszont nem tudom ez elég-e..
Szerelő,és az eladó is azt mondja,hogy valószínűleg engedélyezni kell a cpu-ban.
Viszont a szerelő szerínt lehet,hogy egyéb alkatrészek cseréje is szükséges. Azt mondja 308-ban még nem,de 206-ban már szerelt,és túl sok minden kellett hozzá.
Ahogy olvasgattam,te otthon vagy a témában,esetleges segítséged előre is köszönöm.
A neten is úgy láttam,hogy csak simán a source gombbal rámennek a telefonra, nekem viszont csak az aux input 2 van a cd és a rádió mellett, ebből gondoltam csak, hogy lehet az input 1et kellene valahonnan előszednem? :)
Annyit hozzá tennék ,hogy ezt a cheak oil level üzenetet nem igazán hiba üzenetnek hívnám,inkább figyelmeztetés.
+tarts egy liter olajat mindig az autóban,ne tölts rá másfajtát
Nekem 1.6 Vti van 2008-as,azóta ~143 ezer km ment bele,én is a 10ezres olajcsere intervallumra esküszöm,a kezdetektől így használtam,kb 6-7 ezer km között kell olajat rátöltenem
A legutóbb cseréltettem váltóolajat is. +kellett egy szelepfedéltömítést ,és egy jobbos féltengely szimeringet cserélni
Ahhoz kell valamilyen plusz modul vagy csak beállítás kérdése, hogy bluetoothon keresztül ne csak a hívásokat hangosítsa ki, hanem a hallgatott zenét is (rd4)?
Néztem a garázsban, hogy van-e alatta folt, de semmi. Meg a pálca szerint rendben van a szint - majdnem a maxon van, ameddig korábban töltöttem. Mindenesetre most felhívtam a szervizet, ott azt mondták, hogy várjak vele még pár napot, mert előfordul, hogy az érzékelő rosszul érzékel. Aztán ha nem szűnik, akkor elviszem megnézetni.
Nézni kellene, hogy nem csöpög e valahol a gép. Nekem hasonló korú 308 van, de 1.6THP. Néhány hónapja a végeredmény egy komplett olajszűrő csere volt amiből már ömlött az olaj.
Azóta visszatért a normális olaj fogyasztás. értsd 10 ezer km szervizintervallum között ami leginkább autópályás száguldozás kb 1 liter rátöltés.
Januárban vettem használtan egy 7 éves 308-ast márkaszervízből. A kocsi benzines 1.4-es. Áprilisban megjelent rajta az egyik indításnál a CHECK OIL LEVEL üzenet. Egszer csippant, párszor villogott ez az üzenet, majd semmilyen hibaüzenet nem maradt. Kipróbáltam többször is ráadni a gyújtást, de ezt az üzenetet mindig mutatta. Mivel éppen egy több száz km-es út előtt áltunk és nem voltunk otthon, így elmentem az első benzinkúthoz. Ott megnéztük az olaj szintet, ami szinte a minimumnál volt. Bár az olaj ellenőrző pálca nem igazán ideális azzal, hogy végig menetes, szabad szemmel gyakorlatilag nem is látni, hogy meddig olajozta be... Mindenesetre a benzinkútnál vettem egy doboz olajat, amit bele is töltöttünk, így közel maximum szintig került. Ezután a hibaüzenet megszűnt, csak azt mutatta, hogy OIL OK. Ma viszont újra fogadott a korábbi hibaüzenet. Azt hallottam, hogy ez a motor kicsit jobban eszi az olajat, de azért én ezt túlzásnak érzem, hogy kb 1 hónappal az előző eset után, miközben kevesebb mint 1000km-t mentem máris tölteni kéne bele. Ráadásul a pálca most is normális szintet mutat. Szerintetek mi lehet? Érdemes szervízben megnézetni?
Köszi. Azért nem ilyen egyszerű, mert elvileg látom, hogy hol kellene lennie. A kézikönyv is említi, de ott egy műanyag kupak van, amit egy csavarhúzóval lehetne lefeszegetni. Ennek még nem álltam neki, de a kereskedő szerint a kupak alatt nincs semmi. A könyv szerint ott kellene lennie a csatlakozónak. Szerintem nekiesek és benézek alá, csak kíváncsi lettem volna, hogy ez minden felszereltségi szint alaptartozéka-e, vagy csak a legmagasabb Allure felszereltségnél széria. Erre nem találtam sajnos még választ.
Üdv!A hátsó üléssor szélénél van még egy szivargyujtó aljzat.A raktér alján a pótkerék csörlője van,az a műanyag kupakos.Nincs meg a könyve?abban benne van minden...
Nemrég vettem egy új 308SW-t Active felszereltséggel. Tudja valaki véletlenül, hogy van-e benne 12V-os csatlakozó a csomagtérben? Egy műanyag kupakot látok, mintha ott kellene lennie, de nem akartam felfeszegetni. Könnyen nem jön le az biztos.