Kösz az ötleteket, megfontolandó mindkettő. A Tétény nincs is olyan messze.
Ja, tegnap a morgásból kimaradt, hogy Ürömön bizony ott állt takarás nélkül egy fekete Superb. Vagy fél órát járkáltam körbe körbe.
Végre újra teljes értékű a Fabiám, azaz ki van mind a 4 dísztárcsája, hála ckoomac-nak.
Amikor (az első) új autómat megvettem, akkor nem úgy képzeltem, hogy 3 hónap után elhagyott dísztárcsa, bukkanón leérő padlólemez (szerencsére nincs nyoma), és járdaszegélyen beszakadt szakállka (az első lökhárító alján) lesz a lajstromban. Pedig nagyon vigyázok rá...
db2!
Ebes biztosan túl messze van Neked, és azt sem állítanám, hogy 100%-osak, de amikor beállítottam panaszkodni, hogy leért az alja, meg néha ugrál a sebességmérő (nem a fordulatszámmérő), akkor rádugták a computert, mindent lekérdeztek, felemelték, alánéztek, stb. Végig ott lehettem a szerelő mellett, és a végén még szabadkoztak is, hogy nem találtak semmit abból, amit előadtam.
stevie, nagyon szép a Felicia!!!!! az új Octavia miatt adtad el?
még ma fel lesz téve Brian Octijával együtt!!!
Zsuga
PS: feri60, köszönöm a gratulációt, ezért szeretek ezzel foglalkozni:)))
Noshát arról van szó, hogy én nem szeretnék nyilatkozni az április 14-ei Bécsi úti találkozót szervező Skoda Klub(1215 Budapest, Katona J. u. 51., tel.:276-7222 /H, Sze, P 8-10-ig/) nevében, hiszen nem vagyok klubbtag és nem is veszek részt ezen a találkozón. Kérdezzétek meg őket, hogy mit szólnának a kis 30 fős társaságotokhoz! Valószínűsítem, hogy szívesen látnak majd, hiszen rengeteg orrmotoros kollega van már köztük.
Mi(Skoda levlista) már január óta szervezzük(szállás, programok, kaja, pia, nők, stb...) erre a hétvégére a 3 napos Egerszalóki találkozónkat, de sajnos éppen erre a vasárnapra tette a Skoda Klub is a találkozóját, így mi arra nem tudunk menni pedig nagyon szerettünk volna azon is résztvenni...
Sziasztok!
Írtam, hogy megyek a Tétény Autóház-ba garis szervízre a Fabiammal.
Csak áradozni tudok róluk: kedvesek, rendesek, hozzáértőek, korrektek. Végig ott lehettem a szerelés alatt, mindenben segítőkészek voltak a szerlő srácok. A műszerfalam cicergett a vészvillogó fölött, kiderült, hogy az egész műszerfalat le kell bontani, mert ott van egy fém tartó konzol, ami a műanyag burkolattal érintkezve rezeg. Ezt a fémet gumitömitővel borították és visszaszerelték az egészet. Hibátlan. Tiszta szívemből tudom őket ajánlani.
Kérdeztem én is a tempomatot, kb 17 ezer + áfa. Új indexkapcsoló rákötve a számítógépre és kész is.
Talit már várom.
Üdv. Peti
Miért is?
Azért mert létezett 55 ill. 62 LE-s változat.(135, 136). A cseh piacra készítettek 1,1-est is. És akkor a brutál 68 lovasról még nem beszéltünk!:-)
Feri 60
Szerintem nem gáz a Bécsi úti randi. Lehet, hogy nem fogunk elférni? Én kíváncsi lennék az orrmotoros sasokra!
Érdemes lenne a rendezőkkel megdumálni.(www.extra.hu/skoda)
egyre kiralyabb a honlap, koszi! :-) Kar, hogy a talira nem tudsz jonni... :-(
cselo, lxi,
nem kicsit neznek ki jol azok az autok :-))) (Na majd mingya' kuldok en is kepet :-)))
Es mit szoltok a Mentes es tarsai honlaphoz? Az eddigi legjobb magyar Skoda-kereskedoi lap, szerintem. Egy kicsit meg kusza es arak sincsenek fonn (meg az sem derul ki, pontosan mit is tud az Octavia Active), de a jo iranyban rohamoznak.
Bonuszpont a markakereskedes tortenete es a munkatarsak arckepcsarnoka. Jut eszembe', koveteljuk Lazar Hajnalka kepet!
Tempomat
Ha valakit erdekel "nachruest set" akkor goto www.waeco.de, ahol van ilyen.
Minden autohoz lehet kapni. 3 fele valtozatot gyrtanak, es ebbol ketto tamogatja a gyari kapcsolot.
Namarmost a mukodese: Mivel azokon az autokon nehezkes az utolagos beepites, ahol NEM elektronikus a gazpedal, ezert egy bovdent huzogato kis mechanikat epitenek be, ez ez huzogatja(vagyis nyomogatja :)))) ) helyettunk a gazpedalt.
Mindezt elektronikaval osszekombinalva, amely a sebessegjeladorol kap jelet. Ha nem akarsz bajuszkapcsolot, hasznalhatod a WAECO altal adott vezerlo egyseget.
Az ara 80 eFt atszamitva. Az osztrak kepvislet kozel van Becshez, ott is meg lehet kapni.
Ha valakit megjobban erdekel az a tema akkor bescannelem a leirast (nemetul tudok elonyben) es elkuldom.
>hogy csakis a TDI Octaviakba rendelheto utolag tempomat.
>Ezeknel ott van az elokeszites es tenyleg csak be kell dugni az uj bajuszkapcsolot.
Egyszer lattam az valami Web-lapon, hogy a kocsi szamitogepeben egy beikszelendo opcio a tempomat + a kapcsolokar. Viszont ahogy elnezem a regi indexkapcsolot, felulrol kell rahuzni a kormanyoszlopra, ezert le kell szerelni hozza a kormanyt. Nyilvan ezert kerult 2 ora munkaba a muvelet.
Azt nem tudod véletlenül, hogy Classic/1.6-ba lehet-e utólag boardcomputert rakni? Valaki azt mondta, hogy nem, valaki azt, hogy igen. Meg tudnád kérdezni, ha más miatt beszélsz velük? Köszi.
Cikkel kapcsolatban nekem az "Egyféle, 1.3-as motorral jelent meg." című rész nagyon nem jött be!
Lehet, hogy érdemes lett volna pontosan megnézni ezt a motor dolgot.
tempomat:
amikor BXturboD-nek megkerdeztem a dolgot, akkor mondtak (na hol), hogy csakis a TDI Octaviakba rendelheto utolag tempomat. Ezeknel ott van az elokeszites es tenyleg csak be kell dugni az uj bajuszkapcsolot.
Ellenben alig hiszem, hogy a tempomattol csokkenne a fogyasztas.
Emilben kaptam a kérdést, de szerintem közzé tehető:
Mit szólnátok a Bécsi úti tali oszlopmenet-szerű lerohanásához??? Véleményeket ide !!
szilvi5, a Te véleményedre vagyunk elsősorban kíváncsiak !!!! Nem gáz nektek, ha megjelenünk ???
Ha nektek OK, keress meg magánban, és egyeztetjük az időpontokat.
Ha nem gond, ide teszem mégegyszer a tegnapi hírt, hátha nem mindenki olvasott vissza harminc hozzászólásig.
"Jóestét Skodások!
Most jövök a Mentes Művektől, stevie kíséretében megtörtént az első érdemi tárgyalás találkozó-ügyileg !!!!!
Tehát tárgyalásunk eredménye a következő:
- Találkozó végleges, pontos időpontja ÁPRILIS 14. VASÁRNAP, DÉLELŐTT 10 ÓRA !!!!!
(Aki 20-ra tervezett, és nem tud eljönni 14-én, azoktól elnézést kérek.)
Vedéglátónk kívánsága volt a 14-dike. Nyílt hétvége lesz, a Superb hivatalos bemutatója 11-én van, ez az időpont exkluzívitást biztosít számuknra. Természetesen kapunk egy idegenvezetőt, aki biztosítja a programokat, és csak velünk törődik. (Nem vegyülünk a fapados érdeklődőkkel. :)) )
- Program kb. a következő:
- Találkozó és személyes megismerkedés után a Superb körülcsodálása.
- A WRC dettó
- A műhelyben egy megemelt autón a fődarabok megcsodálása, egy szervízműszer (pl: futómű állító berendezés) bemutatása
- stevie jóvoltából valamilyen Skodálatos kvízjáték, értékes nyereményekkel. (Reményeink szerint a fődíj a Superb-el kapcsolatos)
- És még néhány meglepetés, de azt úgysem mondom el. (stevie sem !!)
- Ezután oszlopmenetet hajtunk végre az EUROPARK parkolójába (innen kb. öt perc), és ott jöhet a fakultatív csencselés.
Ha nem sikerül (miért ne sikerülne ??) jól a találkozó, lehet engem szidni, ha minden OK, stevie-t és a Mentes Műveket dícsérni :))
Feri "
És ezt még néhány napig meg fogom ismételni az újak kedvéért, talán megbocsátható.
Jelentkezést ha lehet emilben kérem, nehogy elkerülje a figyelmemet a topicon.
Tegnapi köremilemre eddigi statisztika:
- 9 tuti pozitív
- egy megdolgozandó feleség (szvsz inkább negatív :(( )
- egy átszervezendő hétvége (egyszerűbb, mint a fenti)
- egy átütemezett repülőjegy
- egy bizonytalan tartózkodási hely, ha Bp, akkor pozitív
A topicról:
- egy anyós szülinap (Mi lenne, ha elhoznád ????)
- egy tuti negatív
- egy új jelentkező
Tempomattal kapcsolatban osztanam meg az elso tapasztalataimat veletek:
Nemregiben erdeklodtem itt errol az eszkozrol es stevie segitsegevel sikerult is megrendelni innen (Franciaorszagbol) a Mentesnel, majd a mult heti szabadsagom alatt be is rakatni naluk. A kocsim egy Octavia TDi 110.
Az ara vegul 31 ezer lett (21+10 a szereles). Most a visszafele uton tudtam tesztelni, nagyon kellemes es kenyelmes a vezetes vele. Hozza kell szokni, mert kisse meglepo amikor emelkedon felfele elkezd a kocsi gyorsulni, amikor mindenki lassul. Illetve kicsit felelmetes, amikor autopalyan a kanyarba is a beallitott sebesseggel szall be. Ilyenkor jon ra az emberfia, hogy tulajdonkeppen osztonosen lassit ilyen helyeken megha azt nem is veszi eszre. Osszessegeben nagyon tetszik, fokent az, hogy nem kell allandoan figyeni a kilometerorat, nehogy tullepjem a sebesseget, mert a kocsi annyira jol megy, hogy hajlamos vagyok ra.
Tobben irtatok, hogy takarekosabb tempomattal
vezetni. Talan van egy kis kulonbseg, de ez nem jelentos. Odafele 2 emberrel a kocsiban, sok csomaggal 6.2-es atlagot mertem a 2000 km-es tavon (tempomat nelkul), visszafele 6.0-ot 4 szemellyel, csomagokkal, tempomattal. Mindket esetben kb. 140-150 km/h koruli volt az utazosebesseg ora szerint. Ezt a 2 deci kulonbseget nem tartom meghatarozonak, ez sok mindenbol adodhat az ellenszeltol kezdve az utazosebessegben par km/h-as kulonbsegen keresztul a megallasok szamaig, vagy a klima hasznalataig.
Hát fiúk, majdnem offtopic lettem...
a saját és a skodások őrangyala (meg ki tudja hányan) még most is a jól végzet munkát ünneplik...
történt ugyanis, hogy egy hete zúztam hazafelé... megközelítettem egy volvó9x0 kombit, hogy a kanyar után megelőzzem, amikor egy öngyilkos palesztin vaddisznó ugrott a volvo elé.
a 18m-es féknyomom (másnap lemértem) keletkezése közben összeért a két autó, de szerencsére csak a fekete, műanyag rendszemtáblatartóm repedt meg. A keletkezett füst kb. 2 percig korlátozta a látótávolságot...
A disznó estében még ledörzsölte a volvo rendszámtábláját, de más sérülést nem okozott.
Az árokból már nem tudott felállni, de mivel nem volt nálam semmilyen célszerszám, nem készült másnap pörkölt belőle. :(
Az első két nap, ha rágondoltam, remeget a lábam... mostanra ez kezd elmúlni...
R.
Legterelo ugyeben, aki irt, bocs, leszedni le tudtam, de irni freemailrol valamiert nem sikerult, valasz pediglen:
1. nekem is "gombos ablak" :) van
2. a boltos srac rakta fel, durvan 2 perc, nem nagy kunszt, de nem art a gyakorlott kez, en pl. a 120-asra mikor raktam fel, az egyiket siman megpattintottam... :(
3. meg vagy 2 hetig nem lesz, legalbbis ott, ahova viszonylag rendszeresen jarok alkatreszert