Pár napja estem át életem első komolyabb babettázásán,hát az élmény szabadságfoka illetve természetközeli szalmakalapos térdgatyás strandpapucsos volta össze se hasonlítható a feszült izzadt zárt protektoros enduro-s élménnyel.
Amire most nekem kell a moci arra tökéletesebb szerethetőbb mint a nagymotor.
Ahol a 650v2-es 1 apró gázadásból felránt a dombtetőre ott a babinak intenzíven ráseghítek pedállal nemakarom hogy kínlódjon pedig a legtöbb helyen felvinné a ~96 kilómat.
Van bekötve benzinszűrő,a kérdésem hogy van eltérés a 2T és a 4T benzinszűrője közt?Pl itt gondolom követelmény hogy áteressze a sűrűbb bekevert olajat is.
Vagy ez teljesen lényegtelen mert a szemcsenagyság olyan pici olaj esetében is hogy simán átjut a szűrőn.Ez nem papírszűrő hanem rácsos valami.Remélem tudta az előző tulaj hogy mit csinál amikor bekötötte.
Hozzám került egy öreg babetta és nem úgy jár a motorja ahogy kellene.
Gyújtószikra van és a karburátor is tiszta, állítólag frissen van fúrva és gyűrúzve .
Mégis elég nehézkesen indul, sőt mintha erőtlen is lenne és néha a motor hangja nagyon ingadozó. A gyujtóelektronika okozhat ilyen hibákat? Netán a főtengelyszimeringek kopottsága miatti fals levegő?
Ha nem volt még fúratva a henger, akkor milyen méretű dugattyúgyűrűk kellenek? Először egy gyűrűzést kipróbálnék.... Nincs most időm keresgélni, ha valaki válaszol azt nagyon megköszönöm! :) Jó hétvégét mindenkinek! :)
Hengerfalon csak enyhe dugattyúanyag felkenődés volt. Óvatosan kicsiszoltam és nyoma sem maradt! Olyan mint az új. A vezérlőélek is egészségesek maradtak. Szerencsére!
Az ominózus sérülésről kép. A pirossal karikázott részen zömült fel az anyag mindkét oldalra, szoknya belsején enyhe repedéssel egyetemben. Nálam biztos nem érte semmiféle behatás. Ezentúl jobban megnézem mit adnak a boltba! Lehet, hogy leejtették... :((
Hát, kicsit visszapofázott a vaku a lencsébe a fényes dugattyúról, de amennyire látom, azok bizony elég mély csíkok. :-((( Ilyen sérüléssel nem szabad motort összerakni!
Nem jöttél még rá mi okozhatta?
Arra ugye figyeltél, hogy a szükséges új dugattyú átmérő henger átmérő, mínusz 0,05 mm?
Ha gondolod megnézem itt nálunk a motoros boltban, hogy lehet-e kapni. Ha lehet akkor megveszem és postázom neked, ha így megfelel. Bár nem ígérek semmit, nem tudom van-e nekik. Főtengely anyaájuk is egy db volt már csak tegnapelőtt... :)))
Felhívtam a Mofakert a pontosítás céljából. Az eladó a kezébe vett egyet ebből az ominózus lámpából, ránézett, és azt mondta, ebbe egypólusú izzó való!!!
(én is így láttam négy szemmel)
Aztán megkért, várjak egy kicsit, mindjárt leveszi róla a búrát. Levette, és akkor már azt mondta, hogy a búrán keresztül nézve torzul a kép, így már látszik, hogy kétpólusú bilux égő való bele.