ha egyet veszel az rp-t vegyed!! sokkal jobb mint a hvlp!fényévekre veri a hvlpt!! mondjuk szeretia a hasát nagyon!! de hvlp az takarékosabb!!!
de van most az anest iwata nak is egy uj pisztolya ilyen pininfarina designos meg specko a kialakitása, nincs benne fémenkivül semmi!! azt is érdemes lenn megnézned, de az 180e!
Sziasztok! Pisztolyt szeretnék vásárolni, de nem tudok dönteni a kettő között. Az egyik a SATAjet 3000 HVLP(1.4), a másik a SATAjet 3000 RP(1.3). Azt tudom, hogy a HVLP-vel jobb a bázist fújni és az RP-vel a lakkot, de én egy pisztollyal fújnám a bázist és a lakkot is (egy jó ideig). Erre a célra melyik lenne a jobb választás? Miben tér el az 1.3-as és 1.4-es fúvóka? Miben lehet érzékelni ezt a különbséget a használatnál? A HVLP-vel 2bar-on kell fújni, de az RP-vel 2.5bar-on. Az RP jó lenne a bázishoz is? A fesékgyártók melyiket mihez ajánlják? Nagyjából ennyi lenne :) Köszi.
Szia,nem akarlak elkeseríteni,de garancia akkor van ilyenre ha magadnak megcsinálod!!!!!!!!!!!Normális anyagokkal kell megcsinálni és az sokáig időtálló lesz! Homokszórást lemezeknél felejtsd el,rendesen meg kell csiszolni.
Tudtok ajánlani Budapesten vagy a környékén egy olyan lelkiismeretes fényezőt, aki egy fém kasztnis veterán robogót lefényez úgy, hogy garanciát vállal arra, hogy néhány éven belül nem kezd el alulról rozsdásodni?
A másik kérdés, hogy mennyire érdemes homokszóratni? Itt-ott rozsdás, de az eljárásról azt hallottam, hgy az így nyert "tiszta" fémfelületet elég nehéz rendesen alapozni...
"ezáltal a debeer higitos bázismetál festéket " Lehet ,hogy nem figyeltem eléggé,de nekem az jött le,hogy csak a higító volt Dee-beer. Amúgy a Dee-Beer oldószeres festékek elég "vékonyak" valószínű,hogy ez lehetett a probléma. Nálam sokáig volt Bee-Beer vizes festékrendszer ,úgyhogy van mémi rálátásom a termékeire. Ezzel nem azt akarom mondani,hogy rosszak,csak más jellegűek mint hasonszőrű "testvérei"
száradás után nem is látszott! eben nincs hiba , csak azt irtam, hogy többet állt a bázis lakkozásnélkül mint 24 óra ezért finoman át mentem rajta 1500vizpapirral! és után lakkoztam és igy már meg látszik az a drágajo csiszolás azt hittem elviszi de nem vitte el!
Bár azt nem írtad,hogy milyen színt fújtál,mert a világosabb színek hajlamosak a hibákat jobban kihangsúlyozni.. Lehet,hogy nem áztattad megfelelő ideig a papírt a vízben ezért jobban "harapott",vagy szennyeződés került a csiszolópapír alá,vagy a vízbe. Sok hibalehetőség felmerül de azt csak te tudhatod,hogy melyik lépésnél lehet hiba.
Akkor te valamit nem jól csinálsz,mert a száradás után nem szabad látszania a csiszolási nyomoknak!! A festék saját higítóját használtad? ,vagy észter higítót? Vastagon fújtad a bázis színt? Nem egyszer javítottam ilyen módszerrel és nem volt probléma belőle,hozzáteszem hogy fényezőfülkében követtem el .
muszály egysorral végig mennem rajta mert ugyebár az alapszin rajta van csak egy kis takarás köll neki! telibe nyomom és legalább a gazdája boldog lesz nem ugy mint én!!!
Szia Elég nagy az esély hogy megmardossa,mivel a közhiedelemmel ellentétben egy műgyanta továbbra is 72 óra minimális idővel "köt"/az hogy megszáradtnak látszik nem jelenti azt hogy már minden alkotó eleme kipolimerizálódott!!!!!!!/ .Szerintem egybe fújd az egészet,akkor legalább a szín jó lesz.
A gecsi bázis visszaoldja a lakkot,belemar ? ! de várni akarok, majd szerintem csak vasárnap kezdem csiszolni!!és kedden lesz fujva leghamarabb!! de ,most nagyon elegem van belöle!! a szin is szar lett a tetöt is hozzá kéne fujni azon gondolokodom! de már ennyicumi után ugyan mindegy! csak legyen a végeredmény jó!!
nos kegyetlenül benyeltem,hogy 1500-s vizpapirral ovatosan át csiszoltam! meg látszik benne a csiszolás!nem vitte el a lakk! ujra kell festenem :( ez most nagyon drága tanulo pénz volt (lesz)a részemre!! esteleg ugy van értelme a csiszolásnak ha legalább egy réteg szint rátudunk fujni!! de abban is lehet értelem ahogy irtátok, hogy finoman étködölnivalami higitoval.
Szia A hámlás mástól van,és akár egy év után is le tudod mosni a síma metált egy kis higítóval.ha nagyon szőrös akkor max egy leheletnyi higítóval átt kell ködölni lakkozás előtt.
Ez sajna nem igaz!!!! Látszólag működik de mivel egy teljesen átszáradt rétegre kerülne a lakkozás ezért a tapadóképessége már nem megfelelő és ezért lehet látni olyan sok "hámló" lakkozású javítást. Mindenképpen érdesíteni kell a felületet,hogy az optimális tapadás létrejöjjön. Tévedés azt hinni,hogy a lakk visszaoldja a bázis festéket!!!
Elég 1000-es papírral átcsiszolni óvatosan. Vagy egy másik lehetőség: Lehet kapni tapadásközvetítőt amit csiszolás nélkül a felületre kell fújni és utána lehet a szokásos módon folytatni a lakkozást.
ÜDV csináltam egy kis malört ezáltal a debeer higitos bázismetál festéket felfujtam de többmint 24óra azaz kb 35óra mulva tudom a felfujás után lakkozni!! a lakk mehet rá egyböl vagy meg kellene csiszolni mert nem fog rá tapadni! ha meg kell csiszolni 1200 vizpapirral elég?és nemfog meg látszania csiszolás nyom ha ovatosan át van csiszolva?!
Üdv! Csakis fölé lehet fújni a szórót mert másképp mi értelme az alapozásnak? Csak várd meg amíg teljesen kiszárad ,mert másképp összeveszik a két anyag. Vagy a másik variáció,hogy 2K-s szóróval dolgozol.
Sziasztok! lenne egy kérdésem, a nitro szórógittet az alapozó-ra kell fújni vagy alá? az alapozó HB BODY 992 a szórógitt pedig Győrlakk nitro szórótapasz. Köszönöm!
Igen benzinállóak ,de érdemes próbát csinálni,mert minden festékrendszer más és más alapanyagot-edzőt használ ezért eltérések lehetnek a vegyszer-benzinállóságot illetően. Általában mattulni szokott a felület ,ill. minimálisan visszalágyulhat ami megszűnik,mihelyt a felületről eltűnik a benzin,vagy a vegyszer.Mindenképp javasolt a 2K-s termékek használata az összeférhetetlenség problémája miatt!!!