Kicsit OFF: a Duna Plázában nemrég láttam gyönyörű kék-vajszínű Wartburg 1000 modellt, 1:43 méretarányban... Állítólag az egykori sport-Wartburg modelljeit is meg lehet venni.
Matiz(aki már kiskorában is irányítós Wartburggal rohangált)
Fabrik, feélreértés: kimaradt a 100e után a km! Tehát nem annyi forint :-)) Bocs, nem figyeltem :-) Egyébként valami 25 ezer FT volt a javítás. (Mende, Seat szervíz)
Most beszélték, hogy már nincsenek alkatrészek a 4üteműhöz, németektől kell hozatni. Ez igaz?? Ugyan nekem már nem aktuális, de unokatesómnak van egy fehér :-)
IRMSCHER típusú 6Jx14 coll-os alufelnijeimet nagyon jó állapotban elcserélném az alábbi képen látható AWE motorsport jelzéssel ellátott magnéziumfelnikre 6Jx13 vagy 5,5Jx13 coll méretben. Ajánlatokat E-mail-ban várom (ha lesz rá jelentkező). Ráfizetni max 50eFt-ig éri meg nekem.
img src="http://www.nexus.hu/atomi74/9.jpg"
Tudom, vigyázok is rá... Korrektül megjavított kaszni, felújított motor, Zsiga bácsi kárpit, ráadásul nagykerekű 311-008 (de-luxe falt-schiebedach, azaz nagyméretű vászon tolótető, két szín, króm díszcsík), így ütni vágni van egy kocka :-)). Most télen ki se hozom a garázsból, mert tényleg sokat ér most már...
Alufelnit szerezni elég nehéz mostanában, főleg hirdetések böngészésével, én most vettem 4et szinte új PIRELLI gumikkal mindössze 55eFt-ért.
Amikor még volt az Autótechnikában, akkor 1200 volt a felni darabja...
Gábor !
Nem azért mondtam, mert te ütöd-vágod, de a mai világban egy igazán jól restaurált nagykerekű megér vagy 800-1000 eFt-ot, ezért én se járnék vele mindennapos használatban, mivel ha megsérül, akkor mindent aranyért adnak hozzá.(Szegvári-boltban van sok kasztnielem meg ilyesmi...öcsém volt ott, azt mondja, az egyszerű gumiprofil métere 3000Ft...pffff...ő egyébként most fiatozik 850Sport-tal)
Ha meg aktualis a valto problemad, szerintem a szinkron-fekeket kell cserelni (remelem jol irtam). Nekem ugy 100e korul jott ki a tipikus hiba (2-es fokozat), es fogaskerek-csere, szinkronfek csere tovabba valtoolaj csere utan hibatlanul mukodott (talan jobban is, mint reg :-)).
Azt nem mondtam, de kockám is van, jól lestrapálva, kombi, zenekari cuccoláshoz és építkezéshez pótolhatatlan darab.... Igaz, padlóváltós, így hiányzik belőle a vérbeli Wartburg feeling :-)))
A combos Warbi az egyik legszebb autó! A különböző változatok is szépek (kombik, kupé, kabrió). Kár, hogy nem gyártanak ilyet új motorral, váltóval, elektronikával.
Mi a véleményetek, hogyan lehet Wartyiba hátulra biztonsági övet beépíteni? Gyerekülés miatt kellene. Van Gyárilag kiképzett helye? Esetleg más megoldás vagy tapasztalat?
Nos, kellene egy-két dolog az 1.3 Warcimhoz. Ilyen például egy olyasfajta kardánbox, amibe lehet magnót tenni. Jó-jó tudom, hogy van beépített hely, de az túl szem előtt van, nameg más a célom vele.
Más. Tud valaki egy használható W1.3 gépkönyvet? Az atómmal nem adott az előző tulaj.
A jó öreg füstölő !
Én főleg tunningolom, de mostanában annyira lepukkadt, hogy nem győzöm heggeszteni : küszöb,váltóbak,első kerékívek. Mindegy, fő, hogy 2ütemű legyen !
Ne hagyjuk meghalni ezt a Topicot, hiszen amiről szól az is elpusztithatatlan!!
Wartburg 353W Deluxe ezzel rendelkezik a család, 16 éves nyügös mint minden tinédzser, DE még soha sem hagyott sehol bennünket!! És szeretjük mert a Wartburgot csak szeretni lehet!!
Elöljáróban ennyit tájékozódom kicsit a topic eddigi történéseiről aztán majd megszólalok!
Drága jó apukámnak van egy (1980 májusi - hú de rég volt) Wartburgja.
A mai napig ez a gépsárkány tölti be a családi autó és a munkagép(hogy mennyi vasat, cementet, meg stb.-t elvitt már az azon is látszik hogy a kocsi hátulja enyhén szolva ül).
Az apám (meg néha az én) mentségére legyen mondva: nem azért jár Wartburggal, hogy telepöfékelje a várost, hanem mert az utóbbi húsz évben még nem sikerült egy új autóra összekaparni másfél-kétmillió forintot.
Addig meg ez is megteszi (merthogy megy mint szélvész :o) ).
Négy évig volt Wartburgom (353). Kb. 180 000 km-nél összetörte egy kollégám, de addig igen meg voltam elégedve. Országúton sikerült 6,0-6,5 l/100 km -es fogyasztást kipréselni, 80-nál. Városban persze a duplája... Nagyot csökkent a fogyasztás, miután Suzuki gyertyákat (rövid menetes) használtam. 98-as benzinnel még kevesebbet evett. A fent emlitett futásteljesitményt motorfelújitás nélkül tette meg. A hűtéssel rengeteg bajom volt. A hűtő alapos kitakaritását követően kb. a 8. membrán nem eresztett (a vizpumpánál). A füstölésen és a fogyasztáson, valamint a menettulajdonságokon is segitett a kipuffogorendszer cseréje. Azalatt a 100 000 km alatt, amig használtam, nem robbant le, igaz 2 havonta mindig átvizsgáltattam. A gyújtással is eleinte sok baj volt (nem mentek a hengerek, főleg nedves időben), de miután rátértem a TESLA gyújtókábelre, a legnagyobb esőben is minden henger egyenletesen ment.