buszkedvel
2008.11.28
0 0
10092
46 : 0130,1011 96/296 : 0604,0328,0063 130 : 0187,1202 173 : 1917,1956 175 : 0135 196/196A : 0005,0008,1184,1813,1815,1976,1994,0864,U941 69V : 0416,0556
.BPO-346.
2008.11.28
0 0
10090
120: 06-49
122: (MEGINT TÖRZSKOCSI NAP)!!!:)
F1: 08-60
F2: 08-51
F3: 19-62
F4: 08-52
126/126A:
F1: 03-46
F2: JUX-022
F3: 03-41
F4: 06-34
* Ez a 06-34 nagyon ideszokott mostanság.:O
147: 03-81
196/196A: 00-04
220: 06-04
BPI-964
2008.11.28
0 0
10089
16: 13-85 31: 19-78, 19-90, 00-29, FJX-205, FJX-216 32: 00-03 44: F1: 00-09, F2: 19-96, F3: FJX-208, F4: ???, F5: 17-70, F6: 19-43, F7: 00-07 45: 15-23, 18-26, 01-22, 01-80, 03-26 46: 01-43 67: 03-20 92: 01-47 105: 15-10, 05-05 131: 10-25 144: 10-54 174: 12-12, 01-92 231: 00-70 244: F1: ???, F2: 18-33(? 244-es táblával láttam az Örsön, utána utasok nélkül távozott a Füredi út felé), F3: 19-98, F4: 00-01, F5: 19-97, F6: FJX-210 276E: 16-33, 01-88
BPI-791
2008.11.27
0 0
10087
32:18-52,19-96,00-03,18-01(?),19-69
68:18-31
85:11-35,FLR-732,738,749
85E:08-30,17-77,19-59 ,17-70,19-67
100:06-46
136E:FLR-747
161:19-06,11-75
161A:19-22
168E:01-63
169E:19-87,00-31
176E:01-57
200E:FLR-744
261E:00-04
276E:01-54
277:03-48
Előzmény: BPI-553 (10071)
rakospalota215
2008.11.27
0 0
10086
75T: 04-59
95A: 01-00, 01-39, 01-82, 03-43, 03-75
130: 01-75, 01-87, 03-54
178: 07-80, 10-41
**BPO-700**
2008.11.27
0 0
10078
BPI-279 63
BPI-336 102
BPI-508 11
BPI-511 155
BPI-531 66E
BPI-532 157
BPI-543 63
BPI-547 64
BPI-550 66E
BPI-554 166
BPI-632 166
BPI-794 47-49
BPI-812 23
BPI-850 23E
BPI-965 23
BPO-165 128
BPO-315 157
BPO-317 64
BPO-321 64
BPO-335 hűvösvölgyi tartalék
BPO-352 256
BPO-363 63
BPO-369 64
BPO-506 39 -> 149
BPO-662 157 -> 257
BPO-663 57
BPO-666 57
BPO-667 257
BPO-745 256
BPO-752 128
BPO-766 29
BPO-796 39
BPO-850 160 -> 260
FKU-907 86
FLR-741 66
HLN-325 66E
KXM-004 57
KXM-033 256
KXM-041 256
Valamint azok a buszok, melyeket kihúztam,
mert topictársak is látták a vonalon és itt ebben a topicba beírták.
Előzmény: **BPO-700** (10075)
.BPO-346.
2008.11.27
0 0
10077
30/30A:
F1: 08-71
F2B: 04-46
F3: 08-54
F4: 08-46
F5B: 08-61
F6: 18-36
F7: Délelőtt 04-75, délután F2B, 04-46 viszi.
F8: 08-23, lerobbant, így délután már F5B, 08-61 viszi.
F9B: 04-39
F10: 08-18
F11: 04-84
F12: 04-79
F13: 04-78
F14B: 17-94
F21: 08-41
F22: 08-01
F23: 19-62
F24: 17-92
F25: 11-95
- Reggel volt csak egy kis káosz 8 és 9 között. Mogyoródi-patakon lerobbant vízforralás miatt 18-36, így 1 köre kimaradt, pótlására 17-94 érkezett, de mire kiért, 18-36 már életre kellt, majd 8:55- kor elhúzott a Szondi utcához beállni 30A- ra. Vele egy időben, a 9:01 perckor, Mogyoródiról induló 04-78- nak is akadtak levegőtermelési problémái, de a szerelő megoldotta 8:59- re, így késés nélkül el tudtunk indulni:) Volt munkája a szerelőnek rendesen, csak úgy rohangált a lerobbant kocsik között:P
BPI-964
2008.11.27
0 0
10076
9: 11-24, 11-30, 11-37, 19-36, 00-20, FKU-940, FKU-947 16: 14-19 31: 17-82 44: F7: 18-01 117: 01-97, 02-06 131: 10-30, 01-32 144: 00-39, 00-52, 00-62 174: 00-70, 03-73 151: 19-02, FLR-723 162: 01-05 162A: 01-07, 01-11 168E: 01-38 169E: 00-19 185: 12-93 217: 13-02 244: F1: FJX-209 47-49V: 04-68 83T: 18-53, 03-74
Előzmény: BPI-964 (10061)
MBen
2008.11.27
0 0
10072
35: 02-30, 02-40, 02-51, 02-59, 15-36.
36: 17-36, 17-59.
38/138: 08-10, 08-11, 08-12, 17-84, 18-30, 18-39, FLR-720.
71: KLN-090, 092.
99: 00-95, 15-52, 15-65.
103: 04-56, 11-86, 17-80, 19-80, FJX-223, FLR-702, 703.
121: 06-04.
124: 06-65, 10-14.
125: 10-13.
147: JUX-015.
148: 05-76.
151: 05-45, 19-48, FLR-727.
152: 15-38, 15-61, 16-63, 16-64.
159: 11-25, 17-89, FLR-713, 737.
179: KXM-018.
196/196A: 18-07, FKU-942.
220: 18-13 .
254E: 03-36, 12-57, 12-61, 16-38.
BPI-553
2008.11.27
0 0
10071
93 : 00-55, 06-15 , JGD-732
136E : 19-53, 05-47 , 05-70, R-714, R-735
166 : 16-16
182 : 12-74 , 15-40, 15-44, 15-46, 15-58, 16-25, 16-31, 02-22, 02-50, 03-39, HLN-325
183 : 06-01
184 : 15-25, 15-64, 02-18, 02-53, 02-54, 03-08
193E : 16-15 , 16-49
198 : 00-47, 01-19, 01-37 , 01-62 , 03-53, 06-51, 16-48
217 : 02-48
217E : 06-48, HLN-326
266 : 15-28, 15-55
282E /284E : 15-21, 15-34, 15-39, 15-41, 15-66, 16-26, 16-37, 16-40. 16-47, 03-39, HLN-327
293 : 15-55, 16-07
293i : 16-07
994 : 15-55
K : R-748 (07:45-kor a Szarvas csárda téren haladt el Cinkota felé)
Dr.V.ker.
2008.11.27
0 0
10069
Pár mai:
118:05-17,12-67
137:03-70,JGD-731
160/260:08-44,17-08,18-48,FKU-918
218:08-49,FKU-935
237:13-88
daveszka
2008.11.27
0 0
10068
kieg. 20E:KWZ217,KWY464,KVW972,KWZ189,JOX715 104/204:O668,325,I542,KTK403 147:O340 170:O350,JUX019 196/196A:I174v7,184,192,813,815,O005,008,863 5:KTK393 96/296:O322,142 225:I227 30:O484 125:I015 Újpest központi tart:JUX025
Előzmény: MBen (10062)
EcoLife AP2000
2008.11.27
0 0
10065
08.11.25.
15: 02-63
950: 18-18 (Éjfélkor gyorsulás Astra ellen, toronymagasan nyert a busz!)
08.11.26.
15: 07-76, 07-77 , 07-81, 07-83, 10-22 , 10-31, 10-57, 10-58
26: 10-18 , 13-46
72: 265
91/291: 03-57, 03-58, 13-57, 16-62
191: 13-86
206: 11-89
08.11.27.
15: 02-63 , 07-75 , 07-76, 07-77 , 07-83, 10-31, 10-44 , 10-56
Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!