Ma lettek keszen a kepeim,amiket az utcankban csinaltam egy gyonyoru grafitmetal 3200 Gt-rol ...
a kedvencem az amelyiken odaalltam melle a sajat kocsimmal es a ketto "csoda" kozt en is ott feszitek... :)) Ki
gerendai károly a sziget kft tulajdonosa. van egypár szép autója. eze egy teljesen egyedi darab, csak pár ilyen van a világon. a srácnak jó izlése van, látogass el a buena vistába (liszt f. tér), az is az övé. nézd meg a privát borgyüjteményét az emeleten.
tud élni.
1 hete kb. engedtem be magam elé egy magyar rendszámos fekete Maserati Shamal-t.
hosszú szőke hajú srác vezette. állitólag a Sziget egyik főszervezőjéé, 16 milla volt...
Tegnap lattam Pozsonyban egy arany 3200 GT-t voros bor interierrel. Rendszam: Egyesult Arab Emiratusok. Parkolas helye: setalozona. Majdnem lepisiltem a labam a gyonyortol.
Lehet hogy nekem sem a lottózóba kéne járnom, hanem az Agrárinnovációs KHT-be, hátha van üresedés valamelyik főosztályon!:)
Annyit én is értenék hozzá mint Ők! :)
Utána Szolgálati 3200 GT-vel járnék, talán ki sem lógnék a sorból, már ami az értékét illeti!
Kár lenne,csak pénzkidobás! Most beszéltem a fortunával (amolyan fideszes módra),hogy nekem állandó ötösőm legyen egy jó darabig, mert veterán olasz autómúzeumot szeretnék!:-)))
Azt mondta, hogy ha megfelelően vissza tudom juttatni egy részét akkor segít! Megállapodtunk!:-)))
Anni di produzione: 1951-53
Motore: 6 cilindri in linea
Cilindrata cm3: 1954
Alesaggio x corsa mm: 72x80
Rapporto di compressione: 7,8:1
Potenza CV/giri: 100/5600
Distribuzione: monoalbero a camme in testa
Alimentazione: 3 carburatori
Cambio: 4 marce
Sospensioni anteriori: indipendenti
Sospensioni posteriori: ad assale rigido
Freni: a tamburo sulle 4 ruote
Peso kg: 1000
Velocitŕ km/h: 160
Esemplari prodotti: 5
Frankfurtban mutatkozik be a Maserati új modellje, a kétüléses Spyder. A 3200 GT kinyitott változaténak legnagyobb újdonsága a 390 lóerős négyliteres V8-as szívómotor, amelyet elsősorban azért fejlesztettek ki, hogy megfeleljen a szigorú amerikai környezetvédelmi normáknak, amelyeket a 3,2 literes turbómotor nem teljesítene. Az új egységet a Maserati és a Ferrari közösen tervezi, és a szigonyos márka több később megjelenő típusát is ez hajtja majd, sőt, egyesek szerint ebből származik majd a Ferrari 360 Modena utódának erőforrása is. A Spyder karosszériája, amelyet a GT-hez hasonlóan az Italdesign tervezett, mindössze rövidebb tengelytávjában, és vászontetejében különbözik az alapmodellétől, bár az előbbi miatt az autó fordulékonyabb, ugyanakkor hátul jelentősen szűkebb lesz. A Spydert októberben kezdik forgalmazni Európában, de a fő cél az Amerikai visszatérés, ahol a márka újbóli bevezetésekor ezt a típust szánják az offenzíva élére. A Maserati hamarosan még két modellel jelentkezik, a 4000 GT-vel, és az új Quattroportéval, amelyekkel 2005-ig szeretnék 10.000-re növelni az évente eladott autók mennyiségét.