Pálinkás jó reggelt! Ezen a hengeren más is módosítva lett, ezáltal megváltozott a karakterisztikája a gyárihoz képest. Értsd: alul gyengéb lett -ez indulásnál jelentkezik- viszont 25-30 km/h-tól elindul rendesen. A végsebességét nem tudom még,mert egyrészt bejáratós,másrészt 50-nél (saját órája szerint) elég instabillá válik, mert üt a hátsó kerék és nem mertem tovább húzni neki. Az alsó fordulati gyengeségét azért kompenzáltam 3 db erősebb kuplungrugóval,és így kicsit vonyítva indul mint a robogók,de amúgy is van hangja és megnézik az utcán (az "ízirájder öcsém"-et rendszeresen megkapom), a direktszűrő miatt. Tettem fel róla régebben videot -ez a km. órás 207-es. Nem láttad?
Bizonyára vannak nagyobb fotó művészek is, de javasolom, vedd fel a kapcsolatot Robival!!! Garantálom, hogy nem akármilyen képeket szokott csinálni! Hogy mennyiért? No ez már legyen a Ti dolgotok.
Ismerős az e-fajta túlvállalás, tavaly tavasszal elkezdtem a Mustangom, még nincs teljesen kész, de januárba megvettem a Hondám, még nem tettem vele meg 1 kilométert se de már beletemettem egy fél vagyont, és most megvettem a 134-est, emellett van félbehagyva egy 1966-os Simson Starom, egy 1964-es Jawa Idealom, és mind ezek mellett most csinálom a jogosítványom autóra. Ja és ha minden összejön nyáron lesz egy 228-asom, amibe csak két kereket kell szereznem.
Az egész felújítás pénzkidobás volt ha a gazdaságossági oldaláról közelítem. A fotó már nem tétel, de azt akarom hogy gyönyörű legyen és erre csak ez a garancia. Egy mezei fényképezővel és zéró fotós tudással csak véletlenül lehet jó képet csinálni, ez is egy szakma. Ha mindennél a tökéletesre törekedtem akkor az emléknél is arra fogok. A kép megy majd a falamra és a honlapomra. De tudod mit! A magyarázat: Babetta love
mérnem jó egy sima digitális gép és csinálod te magad képeket? szerintem eszméletlen pénzkidobás fotost hivni,h lefényképezzen egy babettát!és most nem a márkát akarom leirni..csak azér mégis na
szerintem a henger visszatételnél azt nézd meg,hogy nem magasabb-e a gyűrüd mint a dugattyúhornyod mélysége.A video alapján pedig nem biztos hogy rossz a főtengelyed,mert oldalra szabad mozognia,hosszába viszont nem. A henger visszatétele viszont egyszerű:beolajozod az egészet utána odaforgatod a tüskéhez a gyűrük üres részét,két oldalt ujjal finoman összenyomod a gyűrüket közben tolod rá a hengert és pici ide oda mozgatásokkal már fent is van.
Jelenleg teljesen leálltam a motorszerelésekkel. A 210-esem (amivel járok) üzemben tartásához szükséges javításokon túl most nem érek rá ezzel foglalkozni (a részleteket mellőzöm, de semmi extra).
A 28-as csavarjaira szedve, sárvédők már szürkére fényezve, a váz többi alkatrésze fémtisztára csiszolva. Kivéve a tankot, ami még pár órányi munkát igényel, aztán mennek a fényezőhöz. A csiszolás kézi munka volt, pedig találtam homokfúvó céget. Nehezen pótolható alkatrészekről volt szó, helyenként megőrzésre szánt menettel és persellyel amit homokfúvásnál jól kitakarni szinte lehetetlen. Munkaórát becsülni sem tudok, a merevvázas Babetták kiképzését a pokolba kívántam már. Ezt a műveletet bérben nem vállalom! A motorjához még nem nyúltam, a krómozandó alkatrészek várják hogy végre keressek egy műhelyt. Amúgy minden beépítendő alkatrész megvan hozzá, kivéve az eredeti tankmatricát. Kerítettem hozzá eredeti szerszámostáskát a nyereg alá az eredeti szerszámkészletével is, hála neked ebay meg kivándorolt magyarok! Idén nem fog teljesen elkészülni, de jövőre gurulnia kell! A projektet lassítja hogy tervbe van véve egy 225-ös blokk összerakása is, egy korhű 210-es moci összerakása is és a jelenlegi 210-esem tovább pofozgatása. Az ezekhez szükséges alkatrészek összevásárlása pedig a 28-as felújításától vonja el a pénzt. Meg a családtól... Ha pedig veszek majd egy 134-est akkor aztán végképp túlvállaltam magam.
A 207-es teljesen kész. Kell egy gyertyahézag állítás, egy tankolás és lehet tesztelni. Ehhez szép napsütéses időt várok meg a fizetésemet mert rögtön megyek a fotós ismerőshöz aki nem olcsón dolgozik ha digitálisan is elkérem az anyagot. De én sosem tudnám úgy lefotózni ahogy egy fotóművész teszi...
Közben alakul a tervbe vett Babettás honlap is, de szerintem ezt sem fogom még idén publikálni. Amit bánhattok mert jópár csemege lesz benne, de félkészen semmit nem tálalunk.
Ha szabad érdeklődnöm akkor kérhetnék egy kis információt erről a börzéről? :-) Helyileg hol lenne, akkor itt mit lehet csinálni, és hogy mikor kezdődne? (^^,) Előre is köszönöm szives segítségedet!!
Hi, na jól van,akkor ezek szerint jó volt a tipp. Viszont,ha most csökkent a végsebesség,akkor érdemes megnézni a porlasztó beállításait, pl. a súbertű helyzetét. Felülről a 2. rovátkában van gyárilag a lemezke.
Mostis van fent egy dellorto a vaterán,7000ft-ér el lehet vinni,uj!
Csak sajnos nem kézi szivatós,átalakitani meg nem lehet:(
Nekem van 3 dellortom az eggyik a garellin a másik a babettán és van egy tartalékba, de azt nem akarom megbontani csak egy tüszelep miatt,remélem kapok felujitó készletet és nem kel megvennem egy egész karburátort!
Szolnokra lehet énis kinézek, Szegedröl nemolyan vészes felmenni,de természetesen ami a 6000ft oskarbit illeti,tiéd az elsöbbség!:)))
Oké! Bejelöllek,ott tudunk beszélni! Az apróságokat bízd ide! Igen,ha tranzimós,azt is hozd vele együtt,az enyéim tirisztorosak! Következő hétvége jó,az utána következő már nem! Ballagás szombaton,13.-án,vasárnap szerintem aludni fogok:-)) Utána,hétfő osztályösszejövetelek,stb! De a jövő hét vége az jó! Írok az iwiw-en egy listát,hogy mit hozz a blokk mellé! Kb.: 1000-Ft értékben!
Ezen a 7végén már semmiképp sem érek rá, holnap utazom vidékre.
De egyébként érdekel a dolog, ez nagyon rendes tőled!!!
Van néhány apróság.
1. Nem tudom hogy kell-e fúratni a hengert, de szerintem nem. (Alapméretes henger.)
2. Érdekesség: Dellorto karbi avn rajta.
3. Tranzimo-s a gyújtása, tehát a tranzimo egységet is vinnem kéne a blokkal együtt, ha ki akarjuk próbálni.
4.. Az eredeti hengerfeje a másik motoromon van. Amik vannak nekem hengerfejek, azokat a Vaterán vettem, és a gyertyameneten kívül nemtudok semmit az állapotukról. (pl. a dekompresszor mennyire zár le)
5. Szerintem a következő, vagy az az utáni hétvégén már el tudom vinni! :)
6. Ne legyél ilyen nagylelkű, valamit azért kérj érte! :D