Babetta ridernek azért megy 62-vel a mocija mert 62 es fuvóka van benne!(ezzel nem vele akarok kötekedni) Ha te 100-as fuvókát teszel bele akkor 100-al fog menni!:D
Voltam a börzén, de semmit nem szaporodott a Dellorto készletem. Végig jártam az egészet, de nem láttam ott azt az eladót, aki februárban árulta a karbikat. Persze éjjel 1 órakor mentem haza a sörfesztiválról, ezért nem tuti, hogy mindent jól láttam.
A piros mociról az előbb írtam. Volt még egy nagy szakajtó alaplap, volt 207-es fúrt henger dugóval, meg egy viharvert 210-es váz. A többi meg a szokásos, rengeteg rozsdás és fényes alkatrész. Meg rézmozsár, meg légpuska. Stb.
Te hívtad a Mofakert javító készlet ügyben? Mit mondtak?
Néztem én is azt a piros 80 ezres mocit, hát tényleg nem volt különb az enyémnél.
Egyébként mikor odaértem, még le sem szálltam róla, már egy úr meg akarta venni. Ő is mondta, hogy már látta azt a pirosat, de ez jobban tetszik neki. Természetesen vele is egyetértettem. :) Árajánlatot végülis nem kaptam, mert mondtam, hogy amíg kenyérre nem kell az ára, addig nem lesz eladó.
Haza indulásnál is körül fogtak hárman, hogy had hallgassák már meg a hangját, mert már kőrbe csodálták. Hú de dagadtam a büszkeségtől.
A tüszelep hiba elhárítva,tökéletesen zár,ez tuti. A súbertűt leengedtem az utolsó pozícióig,de nem az igazi. Na,mindegy,nem babettára való eredetileg ez a Bing,be kell fúvókázni,nincs mese. A vaterán nem válaszol a figura,én meg addig nem licitálok,amíg nem tudom mitől hiányos,és mi van meg egyáltalán benne.
Viszont tegnap elég sokat mentem vele,és tetszett! Érdekes,hogy nem érzem hogy lomhább lenne (pedig papíron annak kéne lennie), és ugyanolyan pontosan vált,mint az áttétel módosítása elött. És pl. kettesben 30-al majdnem alapjáraton pöfög. :)
Szia Gergő! A Bingemben a tűszelep hajlamos volt a fennakadásra,ezért nem működött. Ma viszont megcsináltam,és megbízhatóan nyit-zár, de csak picit örülök,mert nem teljes a siker. Hideg motornál minden ok,de amint bemelegszik,azonnal elkezd gázadásra hörögni,és csak csutka gázon üzemel. Közben füstöl kegyetlenül... Király, még mindig sok üzemanyagot kap... 50-körüli fúvókát kell szereznem bele.
Nem rossz! Az ajánlatom a következő: odamegyek és ha megy a gép 62 km/h-t (ahogy azt hírdeted), akkor azonnal megveszem. Ha nem tud annyit akkor odaadod ingyen. Szerintem ez így korrekt. OK?
A nemkívánatos nedvesség, illetve olaj behatolásának megakadályozása, nem a túlzott óvatosság, hanem a célszerű elővigyázatosság kategóriájába tartozik!
Az túlzott óvatoskodás ha körbenyomtam a gyújtásfelöli műanyag dekli belső szélét szilikonnal megvártam míg megköt és aztán szereltem fel,csakhogy sehol ne menjen bele nedvesség felverődő víz,a láncról olaj stb alul fúrtam rá egy apró lulkat ahol az esetlegesen lecsapódó víz pára távozhat
ekövettem azt a hibát még aszétszedésnél hogy picit lefcsiszoltam a blokk öntvényből gondolván hogy majd simán lejön láncal együtt az első fogaskerék,aztrán mégiscsak lazítani kellett rajta,ennek apropóján tömítettem az így keletkezett kis hézagot szilikonnal de belegondolva nemárt ha az egész tömítve van
A gyűrűket majd próbáld bele a hengerbe, én a kérdéses pontnak a hengerfejeket tartom....
Valamelyikkel a kettő közül csak jó lesz!!! Amelyiken be van rohadva a dekompresszor az maradhat úgy! (Nem használok dekompresszort, és az legalább tuti lezár :) )
Ez egy elég érdekes megoldás, hogy a henger és a hengerfej között nincs semmiféle tömítés!! :( (Csak az a kis gyűrű, de az nem erre vonatkozik)
Ripityára,minden kiszedve! Holnap szerintem össze is rakom... Csak gyűrű hiányában,nem megy a dolog végig! Hétfőn rendelek,kedden ki is próbálom a mocit!
"Hát,azt ne tudd meg mi volt az indítódob alatt...."
Sejtem, mivel a körrugós történet is iszonyat dzsuvás volt :D
Gondolom az indítópofáknál is porszáraznak KÉNE lennie :D De akár elhiszed, akár nem, vízszintesen voltak a pedálok, rárúgtál és beindult a moci.
A dzsuvát leszámítva jók az indítópofák?
A blokkot már olyan szinten szétkaptad hogy a csapágyak is látszanak ahova beöntöd az olajat? :)
"a tőled kapott egyik karburátor úszószintjét beállítottam,felraktam a pirosra! 2.-ra indult,tökéletes,az ereje megduplázódott!:-))) "
Nagyon örülök!! :) De azt az úszót akkor soha többé ne hajlítgasd, mert én még 2-3 hajlítgatást jósolok neki és letörik az egyik úszódob!! Őszintén megmondom, nagyon sokat hajligattam annak idején!!!!
És legfőképpen: el ne add a pirosat!
Ha nincs ereje, fúrás+digattyú+gyűrűk és jó lesz!!
A blokkot már teljesen szétszedtem,darabokban áll. Hazaszaladtam 3 hatlapfejü M5-ös csavarért,meg kajáltam! Visszamentem,leszedtem! Hát,azt ne tudd meg mi volt az indítódob alatt.... Holnap kimosom,felpolírozom! A a tőled kapott egyik karburátor úszószintjét beállítottam,felraktam a pirosra! 2.-ra indult,tökéletes,az ereje megduplázódott!:-)))
A lényeget ki is hagytam :D Kipróbáltam a kollega úr babettáját, és nagyon nagyon jól gyorsul ám!!!
És a képek is lemaradtak.
Itt van Viktor két babettája, meg az én gyújtásoldali szimmeringem (törölgetés nélkül így nézett ki a szimering környéke), a dzsuvás körrugós kuplungom, valamint a lendkerék így nézett ki belülről....
Victor94 barátunkhoz ma elautókáztam, és elvittem neki a '77-es Babettám motorblokkját. Egy kis szerelésnek néztünk elébe. A főtengelyszimmering a gyújtásoldalon az eredeti barna színű gyári szimmering volt, egyenesen 1977-ből... (A forgómágnessel egy kicsit el kellett szórakozni mire lejött.)
Aztán a lendkerék középső csavarja következett, az is elég nehezen indult meg, de aztán az is megadta magát.
Zárójelben jegyzem meg hogy MOST ÉRTETTEM MEG VÉGRE A KUPLUNG MŰKÖDÉSÉT!!!!!!!! :)
Nos, itt eléggé nagy dzsuva volt, viszont a pofák rendkívül jó állapotúak (szerintem legalábbis....)
Körrugós kuplungról beszélgetünk :)
A szegmensdob leszedésig egyenlőre nem sikerült eljutni, muivelhogy k***a nehezen akar lejönni... :(
Megállapításra került, hogy a hengerem kincset ér, ugyanis alapméretes, és nem is kopott, simán jó még.
A dugattyú is eredeti gyári. A gyűrűk amiket vettem, azokat pedig eltörtük, mind a kettőt. SZÁNDÉKOSAN.
Mind a kettőnk megállapította, hogy ezeket a szar minőségű gyűrűket inkább ne tegyük be :D
A dugattyú is le lett kapva, és Viktor barátunk megállapította hogy egész jó a főtengelycsapágy :)
Egyenlőre még ott maradt a blokk Viktor barátunknál, lesz vele munkád bőven úgylátom! Az a szegmensdob marha nehezen jön le!!! :(
Örülök hogy megismerhettelek, ENNEK A FÓRUMNAK TÖBBEK KÖZÖTT EZ AZ ÉRTELME!!!