Keresés

Részletes keresés

Alba Ecclesia Creative Commons License 2009.06.03 0 0 24948

amíg egy 54 lóerős endurónál a koncentrációd rá van tapadva az útra,ennél bőven sasolom a tájat,imádom

 

ennél a szabadságérzet a táj a szél érzete az élvezet,addig a másik motornál a tempó az erő amit uralsz meglovagolsz mint egy idomított vadállatot

Előzmény: Alba Ecclesia (24947)
Alba Ecclesia Creative Commons License 2009.06.03 0 0 24947

Tegnap 50km-t mentem vele terepen földutakon,persze finoman segítve a kisöreget.

 

Jólenne ha lehetne kapni hozzá kisebb hátsó lánckereket,amivel jobban rásegíthetek a dombokon.

Tóni bácsi Creative Commons License 2009.06.03 0 0 24946

Ohóóóóóóó!

 

Lesz abból valami Pajtikám!!! :) Gondolom ez a próbaüzem a K60-nal történt. Jobb megoldás híján azzal fogod használni. Persze, ahogy ismerlek, úgy sem fogsz belenyugodni, hogy a Binggel nem megy......

 

:-)))

Előzmény: miko? (24944)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.03 0 0 24945
Pont ezt írtam. Amíg jó a váltó, addig indítható, de ha kissé kopottas akkor nagyon hiányzik az áttételbeli különbség a beindításhoz.
Előzmény: miko? (24944)
miko? Creative Commons License 2009.06.02 0 0 24944
Na,azért ma haladtam valamit.
Kicseréltem a hátsó lánckereket,persze a 210-es lánca hosszú volt így már rá, a 207-esé meg rövid, így ez utóbbiba beletoldottam 5 szemet.
Asszem jó úton járok!
Az indítási készséget vizsgáltam,hidegen,melegen egyaránt vagy 20-szor rárúgtam,és tökéletes,semmi változást nem tapasztaltam az eredetihez képest,és amit Marci-pajti említett.
Az indulás és az egyesben való gyorsulás semmivel sem rosszabb,mint egy tuningmentes 210-esé.
A váltási hajlandóságot és a végsebességet nem próbáltam,mert csak az udvarban tesztelgettem,talán holnap arról is beszámolhatok.

:-)
Előzmény: Tóni bácsi (24939)
KRISZ Creative Commons License 2009.06.02 0 0 24943
Na jó, már látom, hogy hülyeséget kérdeztem. :)
Mégis, mit jelenthet ez? Mérjek egy ellenállást és ha az OK, akkor a Tranzimoval nincs baj?
KRISZ Creative Commons License 2009.06.02 0 0 24942
Sziasztok!
Egy '72-es évjáratú 28-as Babettával kapcsolatban kérném a segítségeteket. A motor tavaly még rendesen működött, idén egy tanktisztítás és benzincsap csere volt, viszont ezután valamitől elment a gyújtás. Nincs szikra. Generátor leadja a feszültséget és a gyújtáskábel is jó. A pipa gyanús, elég nagy ellenállást mérek rajta. Ugyanakkor azt vettem észre, hogy a Transimo generátor felőli oldalán mért feszültségnek a gyertya felőli oldalán csak kb. a tizede jelenik meg. Ez normális vagy akkor ez is lehet a hiba oka?
Köszi,
Krisz
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.02 0 0 24941
A mai nap nekem sem volt sikerélménnyel teletűzdelt. A sohabenemindított 207-es az is maradt. Jövő héten újból előveszem a hajnali műszakomat és megkeresem a hiba forrását/forrásait. Jelenleg rossz úszó beállításra vagy tűszelephibára gondolok mert a gyertya teljesen száraznak tűnt jópár perc próbálkozás után is. Több időt nem tudtam rászánni, a jövő hétig meg ehet a fene hogy hogy is kéne életet lehelni ebbe a méregdrága dísztárgyba.
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.02 0 0 24940

Helyesbítem magam. A vasútállomásig kell menned, ott pedig a 7, 7Y, 8, 8Y közül valamelyik járattal elmész a Szajoli elágazásig. Ott körbenézel és elindulsz le a gáton a Praktiker felé, majd elmész a MediaMarkt mellett és eljutsz a Corához ahol lesz minden ami kell. Már ha sok rozsdás vacakra fáj a te fogad is.

Előzmény: mik 2 (24907)
Tóni bácsi Creative Commons License 2009.06.02 0 0 24939

A jó Isten vezérlelje lépteidet fiam, a remélt végkifejlet felé!

 

Ámen!

 

:-)

Előzmény: miko? (24938)
miko? Creative Commons License 2009.06.02 0 0 24938
Ma sajnos nem jutottam el motoros boltig, és a héten esélyem se lesz már rá.
Egyébként gondolatolvasó vagy,mert ha nem kapok ekkora fúvókát,akkor nagyobbra fúrom a fúvókatartót,mondjuk 4-esre,és abba bármilyen fúvókát kapok.

Módosított áttételnél a váltás sikere azon múlik,hogy mekkora nyomatékkal dolgozik a motor a váltási fordulatszám közelében,mert ha van benne erő akkor az egyest könnyedén kiforgatja oda,ahol a kettes már azonnal kitapad,és nem libikókázgat a váltás határán.
Dolgoztam annyit a motoron, hogy legyen benne ennyi nyomaték.

:-)
Előzmény: Tóni bácsi (24928)
Tóni bácsi Creative Commons License 2009.06.02 0 0 24937

Akkor viszont levett burkolatnál azt ellenőrizd, hogy a pedál megforgatására megforog-e a vezérlő dob, illetve a kuplung dob!

 

A rossz szabadonfutó bizony okozhat problémát a sebességváltásban, de az indításban nem hiszem. Ugyanis a motor áttétele indításkor a 2. fokozatnak felel meg, amikor a szabadonfutó szabadon futó helyzetben van. Lehetne éppen rögzült állapotban is megszorulva, de akkor meg éppen az 1.-es sebességű hajtással nem lenne probléma!

Előzmény: -gabor977- (24936)
-gabor977- Creative Commons License 2009.06.02 0 0 24936
Szia!

Kivettem mindent, ellenőriztem, semminek semmi baja.
Pofák olyanok mint eddig, nem olajosak, megvannak, tengelykörmök is megvannak... kevés olaj a vezérlődob tengelyén, de ez úgy tudom normális.

Nem a szabadonfutó ment totálisan tropára? Mert ugyebár már eddig is szar volt, ezért nincs egyes sebesség.
Előzmény: Tóni bácsi (24927)
Tóni bácsi Creative Commons License 2009.06.02 0 0 24935

Nem!!! A szabadonfutónak sincs semmi köze a jelenséghez!

 

Még eccer mondom: ha a moci jól beállított alapjárat mellett nem marad nyugton, az azért van, mert a 3 db. kuplung pofa renedellenes kapcsolatba kerül az indító dobbal, ezért alacsony fordulaton is megindul a hajtás az indító dobról a vezérlő dobra!!! Ennek okát kell kideríteni! Ha a visszahúzó rugók jók, akkor lehet, hogy szorul valamelyik kuplung pofa!!!

 

Ezt írom le ma már másodszor!!! 

Előzmény: mrc17den (24934)
mrc17den Creative Commons License 2009.06.02 0 0 24934
Szia Tóni bácsi!

Kösz a hsz-t! A rugókkal biztos nem lehet baj, mert nem is olyan rég cseréltem őket (3 szegmensrugó). Esetleg nem a szabadonfutó miatt lehet a baj, mert mint korábban írtam, nehezen kapcsol 1-esbe, mindig tekernem kell valamennyit, hogy elkapja, kivéve ha üzem meleg a motor. Nem lehet, hogy megállásnál meg nem tud olyan könnyen visszakapcsolni?
Előzmény: Tóni bácsi (24930)
Tóni bácsi Creative Commons License 2009.06.02 0 0 24933
Igen Pajtikám, az én számom nem változott.
Előzmény: miko? (24884)
Tóni bácsi Creative Commons License 2009.06.02 0 0 24932

Szia Marci Pajtás!

 

Hát akkor kissé rosszul emlékeztem vissza. :( Elnézést kérek, úgy látszik figyelmetlen voltam. Persze az sem sokkal jobb, ha indítási nehézségeket okoz a hosszabb áttétel.

 

Köszi a helyreigazítást!

 

:-)

Előzmény: Törölt nick (24931)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.02 0 0 24931

Kedves Tóni bácsi!

 

Nem így mondtam, de majdnem. A váltás megtörténik, nem olyan határozottan mint rég, de a működése teljesen biztos. Nincs néha váltok néha nem. Ha jó lenne a váltópofám és bordásdobom akkor pedig szerintem tökéletes lenne a dolog.

Az indításnál vannak gondjaim. A módosított áttétel nem csak azt eredményezi hogy alacsonyabb fordulat tartozik ugyanazon sebességhez (vagy ugyanazon fordulathoz nagyobb sebesség) hanem a beindítási procedúra alatt a motort sokkal kevésbé tudjuk megpörgetni ugyanazzal a mozdulattal. Következésképpen ha bármi hiba van a hajtásláncban beindíthatatlanná válik. Nekem néha 100 m-en kell játszadoznom hogy végre a váltóm hajlandó legyen kitapadni és az indítópofák is tegyék a dolgukat... Aztán nincs gond ha már bepöccent, de addig!

 

miko? barátunk elégedett lesz a 39-es lánckerékkel, hacsaknem dragster-párti. A végsebességesdi azonban hosszú távon nem biztos hogy jó. Nekem csúcsra járatva nagyjából 10 km után túlmelegszik a motor és jön az imádkozás, gázfröccs, kisebb terhelés, újra-újra-újra és mindezt menet közben hogy legyen hűtés is... Nekem nem éri meg. Úgyhogy 55 km/h utazósebességgel megelégedtem, Szolnokon néha még sok is. Az 55 nem hivatalos. De ezzel a sebességgel már a világ végére is elmenne a kicsike.

Előzmény: Tóni bácsi (24928)
Tóni bácsi Creative Commons License 2009.06.02 0 0 24930

Szia!

 

A motorod álló helyzetben nincs sebességben!!!

 

Ha megfelelően beállított alapjárat mellett nem áll meg stabilan egy helyben a gép az azért lehet, mert vagy szorul valamelyik kuplung pofád, (nem tér vissza alap helyzetbe) vagy elgyengült, esetleg eltört valamelyik pofa visszahúzó rugója.

 

A vezérlő pofáknak ehhez a hibajelenséghez semmi köze!!!

Előzmény: mrc17den (24910)
-gabor977- Creative Commons License 2009.06.02 0 0 24929
Köszönöm szépen, így fogok tenni.
Előzmény: Tóni bácsi (24927)
Tóni bácsi Creative Commons License 2009.06.02 0 0 24928

Hát Pajtikám ez elkeserítő! :-(((

 

Ilyen frankón összehozott motorral és üzemanyag ellátó rendszerrel illene nekije működnije!!!

A leírásodból következtetve én is első blikkre mindenképpen a különböző fúvókákkal történő pabirtyázást javasolom, persze, ha egyáltalán a mértehez hozzá tudsz jutni!

Ha nem, akkor kérdeznék még valamit, de ha kivitelezhetetlen, kéretik nem kiröhögni!!! Abban a karbiban a fúvóka menetét nem lehet nagyobbra fúrni?

 

Nem tudom mennyit szeretnél menni vele, ha az 57-et keveselled, de Marci barátunk már többször írta, hogy a kisebb hátsó lánckerékkel neki sem valami tökéletes a sebességváltás.

 

Minden esetre vájuk a további fejleményeket!

 

 

Előzmény: miko? (24909)
Tóni bácsi Creative Commons License 2009.06.02 0 0 24927

Szia!

 

A Te motorod kerékpár átváltójában nincs golyó, a hibát nem ott kell keresni!

Nézd meg kézzel a kuplung dobot megforgatva, hogy van-e rendes kompresszió!

Ha ez rendben, akkor az indító mechanizmusban kell tovább keresni a hibát. Vagy a vezérlő pofák, vagy az indító pofák nem hajtanak valamiért. No ennek okát kell kideríteni! Ehhez vedd le a kuplung dobot is, meg vedd ki a vezérlő pofákat is. Ha így megtalálod a hibát akkor oké, ha nem, tegyél fel jól látható fotókat, hogy mi is meg tudjuk nézni!

Előzmény: -gabor977- (24926)
-gabor977- Creative Commons License 2009.06.02 0 0 24926
210-es a Babettám.

Ha ezek a golyók el vannak deformálódva, akkor lehetséges olyan mellékhatás, hogy enyhén hat csak a pedál a motorra? Azaz nagyon minimális ellenállás néhol van, de összességében nem elég, hogy berúgható legyen a motor?

Köszi.
Előzmény: mik 2 (24911)
Polúxx210 Creative Commons License 2009.06.01 0 0 24925
háát van..csak az ára nem olyan vékony:))
Előzmény: miko? (24923)
Babetta Rider Creative Commons License 2009.06.01 0 0 24924
ha az első lánckerék tengelyt nem hajtja meg akkor lehet,hogy a kerékpár átváltó csapod ment tönkre.
kb két hete ugyan ez volt velem elkezdett felbőgni a motor és nem volt hajtás.Az egészben az a durva hogy az átváltó csap kb 3 hónapja volt akkor benne mivel volt egy új itthon ezért beleraktam,most visszaraktam sztem a még gyári átváltó csapot és teljesen jó .Megint bebizonyosodott micsoda silány anyagból vannak ezek az utángyártott vackok.Még annyit hozzátennék,hogy a golyók formálya szinte beépűlt az átváltó csapba.
Előzmény: -gabor977- (24906)
miko? Creative Commons License 2009.06.01 0 0 24923
jézusom, van olyan vékony fúró??
Előzmény: Polúxx210 (24922)
Polúxx210 Creative Commons License 2009.06.01 0 0 24922

háát az télleg elég pici..

más: apának kellet csinálnia arany+fehér arany teniszütöket..a keretet megcsinálta és a huzaloknak 0.225 ös fúróval furkálta ki a furatokat..én szabad szemmel alig láttam:) azse volt nagy...

 

Előzmény: miko? (24921)
miko? Creative Commons License 2009.06.01 0 0 24921
Remélem kapok bele fúvókákat,elég pici, M3,5 kell bele.
Előzmény: Polúxx210 (24920)
Polúxx210 Creative Commons License 2009.06.01 0 0 24920

nemm nem ismerem!

pár német fórumon néztem utána az "adatoknak"

 

Előzmény: miko? (24919)
miko? Creative Commons License 2009.06.01 0 0 24919
"ajjj csak hosszú lett sztem a szivócső:((("

ehh,nem ez a gond.
holnap próbálok venni pár fúvókát,aztán majd kísérletezek.

EZT ISMERED?
Előzmény: Polúxx210 (24915)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!