Keresés

Részletes keresés

subaaa Creative Commons License 2009.06.05 0 0 25067

Köszönöm a segítséget!!

Erre magamtól is rájöttem, de mégsem jött le, és akkor azt hittem hogy valamit rosszul csinálok :D

De csak annyi volt a titka hogy k...anagyot kellett ráütni, amit az elején nem mertem :)

Előzmény: Törölt nick (25064)
mrc17den Creative Commons License 2009.06.05 0 0 25066
Üdv!

Valaki segítsen! A gyári lánckerék (210-es hátsó) gyárilag hány fogas? Mert nekem ami a gépen van az kb. 30 valahány, nem tudom pontosan és épp láttam egy webshop-ban egy 50 fogasat! Most melyik a jó? Vagy csak az illusztrálás végett 50 fogas? Ez most nagyon elgondolkodtatott! :)
Köszi!
Ez a webshopos kép:
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.05 0 0 25065
"vacak a méretpontosságuk"
Nem csak az,hanem a minőségük is!
Van egy Csepel Sas versenykerékpárom,mondhatni 0-km es!
Ebbe a Magyar kisiparos ék sehogy sem jó!
Ha meg ha sikerül is belefaragni,pár km után szétkopik,széttrancsírozza!
Itt egy kép a jószágról!
Bocs az offért!
Előzmény: Törölt nick (25064)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.05 0 0 25064
Pedál leszerelése: eltávolítod a láncot, letekered a jobb oldali pedál ékről az anyát és kiütöd az éket. Majd balra kitolod a pedáltengelyt. Jól beállt éknél el lehet vele szórakozni egy darabig. Jól jön pár tartalék ék ha szétvernéd esetleg... Azokat pedig néha be kell reszelni mert vacak a méretpontosságuk.
Előzmény: subaaa (25054)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.05 0 0 25063

Elszálltak a válaszaim, úgyhogy most itt ömlesztem mindet:

 

1. Kisebb hátsó fogaskeréken a szabadonfutó lánckereket érted? Abból kisebbet nem gyártottak (z=18) viszont nagyobbat igen (z=20). Ez rajtad nem sokat segít... Az viszont igen hogy a 28-as Babetták pedáltengelyen lévő lánckereke nagyobb volt. Fogszámot nem tudok sajna, bár egyszer megszámolhatnám. Arra viszont készülj fel hogy az csak 28-206-207-es Babettákba jó, a 210-esbe nem passzol. Nem tudom neked mihez kell.

 

2. A tankon belüli zöldes trutyi lehet benzinből kivált festékanyag vagy bármilyen szennyező anyag, de lehet a tank kifestésének maradványa is. Ha rosszul volt előkészítve festésre vagy rossz festéket használtak hozzá akkor az nem sokáig maradt meg a tank belsejében, onnan pedig bejutott a porlasztóba is természetesen.

 

3. A Babetták színkódjaiba már egyszer beletörött a bicskánk. A 70-es években még egykomponensű festékekkel dolgoztak, ma már szinte minden fényező kétkomponensű festékkel fúj. Az egyetlen autónak-motornak szánt egykomponensű festék a jó öreg Neolux. A többi már csak ipari festékként lelhető fel. Tehát nem is biztos hogy a színkód közvetlenül átkonvertálható lenne a mai festéktípusokhoz. Én vettem egy eredeti piros Babetta alkatrészt színmintának. A fényezőnek sokkal egyszerűbb beazonosítani így mint kutatni régi színskálák után.

Előzmény: Alba Ecclesia (25061)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.05 0 0 25062
Biztos,hogy zöld?
Mert én a rozsdára tippelnék!
Világíts bele valami kis lámpával!
Egyébként milyen típus?
207 210?
Előzmény: townyka91 (25059)
Alba Ecclesia Creative Commons License 2009.06.05 0 0 25061
kisebb hátsó fogaskereket a pedálhoz lehet kapni?sokkal könnyebb lenne segíteni a kisöregnek a lejtőkön,így tekerni kell mint a güzü.
Alba Ecclesia Creative Commons License 2009.06.05 0 0 25060
Lehet hogy nem gyári az a csavar,talán egyszerűbb levágni a csavarból azt a centit mint széthúzni a pedálos részt.
Előzmény: subaaa (25054)
townyka91 Creative Commons License 2009.06.05 0 0 25059
Szerintem mostmár minden okés. A tank belső falán van rajta ez a zöldes valami, olyan mintha foltokba be lenne fújva zöld festékkel. Szerintem a benzinből vált ki valami az évek folyamán. Majd a tapasztalt kollegák megmondják hogy mi is ez.
Előzmény: Törölt nick (25058)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.05 0 0 25058
Akkor minden ok?
A tankon belül hol van az a "zöldes valami"?
Előzmény: townyka91 (25055)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.05 0 0 25057
Hívj fel.....
Előzmény: subaaa (25054)
townyka91 Creative Commons License 2009.06.05 0 0 25056
Ma kicsit rossz volt az idő ezért a papával nekiestünk a Bóbi:D karbijának. A fúvókák voltak kicsit eltömődve. Ki lett pucolva, összeraktuk és szépen elkezdett sztenderen pöfögni. Aztán a próbakör is megvolt......

Szikrát megnéztem, kékes színű és elég sok van belőle. Ez remélem csak jót jelenthet. A blokkban alig van olaj szóval ezt pótolnom kell. Lánc kicsit laza ez meg lesz csinálva vasárnap.


U.i: Tudja valaki hogy a tankban mi az a zöldes valami? Ilyen volt a karbiban is.
Előzmény: Törölt nick (25039)
townyka91 Creative Commons License 2009.06.05 0 0 25055
Ma kicsit rossz volt az idő ezért a papával nekiestünk a Bóbi:D karbijának. A fúvókák voltak kicsit eltömődve. Ki lett pucolva, összeraktuk és szépen elkezdett sztenderen pöfögni. Aztán a próbakör is megvolt......

Szikrát megnéztem, kékes színű és elég sok van belőle. Ez remélem csak jót jelenthet. A blokkban alig van olaj szóval ezt pótolnom kell. Lánc kicsit laza ez meg lesz csinálva vasárnap.


U.i: Tudja valaki hogy a tankban mi az a zöldes valami? Ilyen volt a karbiban is.
Előzmény: Törölt nick (25039)
subaaa Creative Commons License 2009.06.05 0 0 25054

Hát ez hihetetlen!

A motorblokknak az egyik tartó csavarját nem lehet kivenni, mert a pedálnál levő fogaskerék miatt nem fér ki!!!! (Ilyesformán egyenlőre a motorblokkot sem tudom levenni....)

Kérdés: Hogy lehet leszedni a pedált???? Kintebb akarom tolni a fogaskereket, hogy elférjen a csavar.

Leopoldi Creative Commons License 2009.06.05 0 0 25053

Sziasztok,

 

206-os 1974-es piros babettának a gyári színkódja kellene,

de szerintem megegyezik a 207-essel.

Köszi a válaszokat

Tibi

dpek Creative Commons License 2009.06.05 0 0 25052
Köszi, majd valahogy megoldom.
Előzmény: mik 2 (25050)
KRISZ Creative Commons License 2009.06.05 0 0 25051
Sziasztok!
28-ason hogyan lehet kimérni, hogy jó-e a tranzimo? Milyen pontok között és milyen értéket kéne mérnem?
Mivel nem lehet szétbontani, csak ez a módszer maradt...
mik 2 Creative Commons License 2009.06.05 0 0 25050
Hali!

Én ezt úgy csináltam meg hogy leszedtem a kiput és kivarázsoltam belőle minden kiszedhető alkatrészt. Ezután jött a munka neheze :) Egy kis tüzet rakni a nyársalóban és jó kis parazsat készíteni ;)
Ezután bele tettem a könyök részét és hagytam benne egy ideig ezután kivettem és elkezdtem ütögetni a könyök részét és szépen elkezdett potyogni belőle ki a koksz. A dob részére télleg vigyázz mert a króm könnyen megéghet és oda a szép csilli villi kipu :)

Remélem segítettem és nem túl szakbarbár eljárást osztottam meg veled :)
Előzmény: dpek (25047)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.05 0 0 25049
Ez a bicikli láncos technika tetszik!
Előzmény: pedro210 (25048)
pedro210 Creative Commons License 2009.06.05 0 0 25048

A könyöknél lehet levenni a dobot, valaminta a végén levő 6-os anyát levéve a záróvéget valamint a furuját lehet még kivenni.

A melegítéssel óvatossan, mert a krómozást tönkrevágod!

A kipuff könyököt én úgy pucoltam ki, hogy átfűztem rajta egy bringa láncot és azal szedtem ki a kokszot.

A dobot beáztattam petróba, majd kimostam erős vízsugárral.

Lehet, hogy valakinek lesz jobb ötlete is a tisztításra.

Előzmény: dpek (25047)
dpek Creative Commons License 2009.06.05 0 0 25047
Szét lehet szedni?
Hogy kell kiégetni?
Vagy csak pucoljam ki valahogy?
Egyszer malacperzselővel kiégettem úgy egy kipufogót, hogy leégett a korom.
Igaz tiszta lett utána.
Van kézi gázlámpám azzal is lehet?
Előzmény: Tóni bácsi (25046)
Tóni bácsi Creative Commons License 2009.06.05 0 0 25046

De meg ám!!!

 

A kifogástalan működés elengedhetetlen kelléke!!!

Előzmény: dpek (25044)
Tóni bácsi Creative Commons License 2009.06.05 0 0 25045

Szia mik 2!

 

Na, akkor legközelebb beülök egy olyan vendéglátó egységbe, ahol Te fogsz felszolgálni.

 

Ha nem öntöd a nyakamba a lebbencslevest, én is megsüvegellek!!!

 

Áááááá, inkább nem várok erre, úgy hogy gratulálok a szép eredményhez!!!

 

Üdv: Tóni bácsi.

 

:-)))

Előzmény: mik 2 (25040)
dpek Creative Commons License 2009.06.05 0 0 25044
Lehet azt is megnézem akkor.
Előzmény: pedro210 (25043)
pedro210 Creative Commons License 2009.06.05 0 0 25043

No látod megy ez neked!

Kipuffal is foglalkozol?

Lehet, hogy érdemes lenne azt is alapossan kipuceválni.

Előzmény: dpek (25042)
dpek Creative Commons License 2009.06.05 0 0 25042
Tegnap összeraktam a benzincsapot az új tömítéssel.
Most már folyik rendesen. A tű is el volt állítva a karbiba.
Rúgásra indul, és szépen ketyegett. Beállítottam a karbit is, érezhetően jobban veszi a lapot sztenderen.
Kipróbálni már nem tudtam, mert éjjel volt.
De ma megyek vele.
Úgy néz ki jó lesz.
pedro210 Creative Commons License 2009.06.05 0 0 25041
Gratuláció! Szép volt.
Előzmény: mik 2 (25040)
mik 2 Creative Commons License 2009.06.04 0 0 25040
Szép jó estét Uraim! :-)

Hát letelt a mai nap is, elég kemény volt... délelőtt 11-től kellett délután fél 6-ig pincérkednem. Hát őszintén meg mondva teli volt a gatya de sikerült :-D
Azt mondták hogy ügyesek voltunk.... és a tegnapi meg a mai napra összeségében 4-est kaptam :-) Szóval 1000 köszönet a sok drukkért (éreztem a zsigereimben hogy igazi babettás drukk van a hátam mögött) és köszönet a sok kedvességért.
Már csak 17-én lesz egy szóbeli vizsgám és utánna irány a babetta feeling, és haverommal eltününk itthonról egy hétre és vár az ország minket :-)

További szép estét!!
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.04 0 0 25039
Rendben,várom a fejleményeket!
Előzmény: townyka91 (25038)
townyka91 Creative Commons License 2009.06.04 0 0 25038
Karbi nincs még szétszedve. Hétvégén kerül rá a sor, mert csak akkor van időm ilyesmikre.
Előzmény: Törölt nick (25036)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!