Ez a várakozás a cserealkaterészekre NEM normális. Futómű elemekről lévén szó, minden képviselet kellene tartson készleten ezekből. Mi itt Romániában aláírásokat gyűjtünk a clubKIA.ro fórumon és petíciót fogunk bekűldeni a gyártónak a jelenséggel kapcsolatosan.
Nem azokról az alkatrészekről van szó, amelyek nagyon ritkán kellenek. Megengedhetetlen, hogy pl. egy gömbcsukló miatt a garanciális autó heteken keresztül álljon! Meg vagyok győződve, hogy ezek az állapotok csak itt, a volt keleti tömb országaiban tapasztalhatók. Nem tudom elképzelni, hogy Németországban pl. várni kellene egy általánosan fogyó alkatrészre.
Sajnos igen... Mivel tartozása van, nem kap alkatrészt a központtól. (Garanciális javításban stabpálcát kellett cseréltetnem, Körmenden megoldották 1 hét alatt, Zalaegerszegen nem sikerült 1 hónap alatt).
MA voltam 40 000Km-es szervizem és megnéztem egy soul-t! A prospektusba az volt irva hogy minden diesel soul-ba van PET fűtés! A ceed be is nagyon hasonló a motor (ha nem ugyan az!!) abba is van talán...?
Tud erről valaki valamit a google nem volt a barátom ebben az ügyben:( semmi érdemlegeset nem találtam!
Egy szivacsos gépi mosoba a törökbálinti cora mellett (ez volt az első ilyen,most már talán van több is). 1994 be voltam utoljára gépi mosoba,és nem is tervezem sürübben menni,most kellett!!
1699Ft Volt a legolcsobb mosás,de nem 100% os,mert hátul+a kis szögletekbe koszos maradt! Én is szivesebben mosom kézzel,de a bedobos gőzborotvás semmit se segített a helyzeten és kellett a tiszta autó!!! Elmentem elötte egy közeli kézi mosoba is de ott 5700ft-ot mondtak a legolcsóbb mosásra...:(
Szerintem nem feltétlenül a mosókefe anyaga karcolja a kocsit, hanem az előző autóról lemosott homok/kosz, ami a keféken marad. Soha nem vittem/viszem a kocsit gépi mosóba, inkább megvárom, amíg jobb idő lesz, és lemosom/lemosatom egy kéziben, vagy otthon a kertben. Amíg Pesten éltem a belvárosban, addig mindig az Kertész utcai ex-taxitelepre jártam mosatni. Ha jól emlékszem, 1500 forint volt a külső mosás, és éjjel-nappal nyitva voltak.
Én csak a Shell és IMO mosókat ismerem. (ez van a környékünkön)
A Shell kíméletesebb, mert nem műanyag sörtés a keféje mint a mosók általában, hanem olyasmi szivacsos anyag mint a polifoam. Ez szerintem biztos nem karcol.
Nem tudja valaki hogy lehet leszedni az antennát? nem csavaros mint a régiek... Holnap viszem 40 000 km es szervizre és ma le szeretném mostani (életében először gépi mosoban :((( )
Megoldódott a problémám. Írtam a Cydle Software-nek, hogy mi a gondom.... Írd és mond 1 nap alatt megküldték a file-t ami frissített és működik..........
Itthon a kereskedőmet kértem meg ahol a 4millás autómat vettem, hogy az egyik GPS ből küldje már át nekem a hungary file-t..... cseszett rá......... megérdemelné, hogy leírjam a nevüket de nem teszem.....
ezek meg 8000km arréb megköszönték, hogy az Ő terméküket használom és ha bármi van segítenek máskor is.....
Na ennyit erről.... és akkor csodálkozunk hogy miért tartunk itt......
Véget ért a beküldési határidő, így megkezdődhet az értékes KIA nyereményekét való küzdelem. Köszönjük a pályázóknak, és sok(K) sikert kívánunk. És most irány a ceedclub.hu, és add le a szavazatodat. :)
Sajnos ez egy hyundai eletronics készülék Pontus márka névvel és csak a saját navi szoftvere fut rajta,ill még nem iskerült feltörnie senkinek:((
Nekem 3 hónap után elromlott,sehol sem tudták megjavítani,ugyhogy elajándékoztam mindenestül,papir nehezéknek jó csak... pedig valahol megvolt a cd-je, a mulkori kérés után kerestem is , de nem találtam,pedig odaadtam volna szivesen!!!
Meg az olaszok is...Amikor megjelent a Stilo pár napra kölcsönkaptam egy demo autót.Ezalatt "csupán" egy ASR-failure-t és egy ABS-failure-t bírt produkálni:( Mondtam is a kereskedőnek,hogy atomkraft nein,danke! A legendás BOSCH megbízhatatlanságáról több fórumon is lehet olvasni.Szakmámból eredően-RTV műszerész vagyok-van némi tapasztalatom az elektronikában és változatlanul állítom,hogy csak a japánok és a koreaiak készítenek normális holmikat.A régen híres európai gyártók sajna egyre több hibát produkálnak.
Ez így igaz. Az ex-Xsaramban is Bosch ABS volt... egyedül a kilométerórán olvastam Sagem feliratot. 6év alatt pedig egyetlen meghibásodásom volt. A légzsák visszajelzője időnként elkezdett világítani... majd kiderült, az ülés alatti csatlakozó oxidálódott el, és amiatt világított. (de ez szériahiba volt)