De azért had kérdezzem meg -már csak a tisztánlátás végett- , hogy te a Tóni bácsi,vagy az én 210-esemet árulod (mert ezekre hivatkozol sebesség ügyileg), vagy netán a sajátodat?!
De még nem válaszoltál az ajánlatomra: ha megy a géped az én 180 cm-el és 88 kg.-mal 62 km/h-t,akkor azonnal megveszem. Ha nem,akkor ideadod ingyé.
A következő mondattal nem Tóni bácsit akarom megbántani.Csak miko? nak írok,hogy nem csak az én babettám megy ennyit.Egyébként mondták már neked,hogy marha jól tudsz kötekedni,haha ez most nem jött be.Vagy talán Tóni Bácsinak is megmondod ,hogy mennyit megy a babettájja?Egyébként nem "nímand",hanem niemand,csak hogy szembesítselek a tudatlanságoddal.Az alábbi sorokat Tóni bácsi írta,jó szembesülést miko?(hehe)pajti:
A könyökcső rövidítését nem tujitól tanultam. Persze ennek semmi jelentősége nincs, mert bárkitől elfogadok bizonyíthatóan jó ötleteket. :))
Egy biztos. Semmihez nem nyúltam. (karbi, gyújtás) A könyökcsövet azért cseréltem ki, mert nem volt kedvem a régi, kissé eltömődöttel szarakodni. Egy dolgot szúrtam el. Nem próbáltam ki a mocit az eredeti hosszúságú új könyökcsővel, így nem tudom érzékelni a különbséget a levágotthoz viszonyítva. Ezen beavatkozásokat megelőzően 48 km/ó volt a max végsebi!
Minden esetre a mocinak olyan dinamikája és 62 km/ó-s végsebessége van, ami nem teszi (számomra) szükségessé az eddig jól bevált beállítások módosítását. Igaz, amiket ezzel kapcsolatban leírtál, az elméletben teljesen igaz. Ennek ellenére minden marad a régiben, hacsak nem tapasztalok a működésében valami rendellenességet.
Már többször elmondtam, 60 évesen nem vágyom 80-100-zal száguldozó Babettára!!! :)))
Ez a kedves kis verda hajszál pontosan azt tudja, ami nekem tökéletesen megfelel! Előzmény: emzoli22357 (11377)
Nem egészen. Az enyém valóban tud 65-öt,csakhogy kicsit tuning a hengerem,valamint 14-es a porlasztóm és a szívócsövem is. Nem széria gép. Remélem nem az én motoromat árulod...
Te és tóni bácsi hányszor írtátok le hogy így megy 60 valahányat meg úgy miután kipucoltátok a kipufogót.egyébként meg fúrt a gép és iszonyatosan pörög.
Babetta ridernek azért megy 62-vel a mocija mert 62 es fuvóka van benne!(ezzel nem vele akarok kötekedni) Ha te 100-as fuvókát teszel bele akkor 100-al fog menni!:D
Voltam a börzén, de semmit nem szaporodott a Dellorto készletem. Végig jártam az egészet, de nem láttam ott azt az eladót, aki februárban árulta a karbikat. Persze éjjel 1 órakor mentem haza a sörfesztiválról, ezért nem tuti, hogy mindent jól láttam.
A piros mociról az előbb írtam. Volt még egy nagy szakajtó alaplap, volt 207-es fúrt henger dugóval, meg egy viharvert 210-es váz. A többi meg a szokásos, rengeteg rozsdás és fényes alkatrész. Meg rézmozsár, meg légpuska. Stb.
Te hívtad a Mofakert javító készlet ügyben? Mit mondtak?
Néztem én is azt a piros 80 ezres mocit, hát tényleg nem volt különb az enyémnél.
Egyébként mikor odaértem, még le sem szálltam róla, már egy úr meg akarta venni. Ő is mondta, hogy már látta azt a pirosat, de ez jobban tetszik neki. Természetesen vele is egyetértettem. :) Árajánlatot végülis nem kaptam, mert mondtam, hogy amíg kenyérre nem kell az ára, addig nem lesz eladó.
Haza indulásnál is körül fogtak hárman, hogy had hallgassák már meg a hangját, mert már kőrbe csodálták. Hú de dagadtam a büszkeségtől.
A tüszelep hiba elhárítva,tökéletesen zár,ez tuti. A súbertűt leengedtem az utolsó pozícióig,de nem az igazi. Na,mindegy,nem babettára való eredetileg ez a Bing,be kell fúvókázni,nincs mese. A vaterán nem válaszol a figura,én meg addig nem licitálok,amíg nem tudom mitől hiányos,és mi van meg egyáltalán benne.
Viszont tegnap elég sokat mentem vele,és tetszett! Érdekes,hogy nem érzem hogy lomhább lenne (pedig papíron annak kéne lennie), és ugyanolyan pontosan vált,mint az áttétel módosítása elött. És pl. kettesben 30-al majdnem alapjáraton pöfög. :)
Szia Gergő! A Bingemben a tűszelep hajlamos volt a fennakadásra,ezért nem működött. Ma viszont megcsináltam,és megbízhatóan nyit-zár, de csak picit örülök,mert nem teljes a siker. Hideg motornál minden ok,de amint bemelegszik,azonnal elkezd gázadásra hörögni,és csak csutka gázon üzemel. Közben füstöl kegyetlenül... Király, még mindig sok üzemanyagot kap... 50-körüli fúvókát kell szereznem bele.
Nem rossz! Az ajánlatom a következő: odamegyek és ha megy a gép 62 km/h-t (ahogy azt hírdeted), akkor azonnal megveszem. Ha nem tud annyit akkor odaadod ingyen. Szerintem ez így korrekt. OK?
A nemkívánatos nedvesség, illetve olaj behatolásának megakadályozása, nem a túlzott óvatosság, hanem a célszerű elővigyázatosság kategóriájába tartozik!
Az túlzott óvatoskodás ha körbenyomtam a gyújtásfelöli műanyag dekli belső szélét szilikonnal megvártam míg megköt és aztán szereltem fel,csakhogy sehol ne menjen bele nedvesség felverődő víz,a láncról olaj stb alul fúrtam rá egy apró lulkat ahol az esetlegesen lecsapódó víz pára távozhat
ekövettem azt a hibát még aszétszedésnél hogy picit lefcsiszoltam a blokk öntvényből gondolván hogy majd simán lejön láncal együtt az első fogaskerék,aztrán mégiscsak lazítani kellett rajta,ennek apropóján tömítettem az így keletkezett kis hézagot szilikonnal de belegondolva nemárt ha az egész tömítve van
A gyűrűket majd próbáld bele a hengerbe, én a kérdéses pontnak a hengerfejeket tartom....
Valamelyikkel a kettő közül csak jó lesz!!! Amelyiken be van rohadva a dekompresszor az maradhat úgy! (Nem használok dekompresszort, és az legalább tuti lezár :) )
Ez egy elég érdekes megoldás, hogy a henger és a hengerfej között nincs semmiféle tömítés!! :( (Csak az a kis gyűrű, de az nem erre vonatkozik)
Ripityára,minden kiszedve! Holnap szerintem össze is rakom... Csak gyűrű hiányában,nem megy a dolog végig! Hétfőn rendelek,kedden ki is próbálom a mocit!