Keresés

Részletes keresés

TIÁN Creative Commons License 2005.11.22 0 0 34345
Miért lenne OFF? Egyébként nagy valószínűséggel nem fog a párjával újra összekerülni még a múzeumban sem, mert azt már selejtezték és el fogják adni. Ám jó sorsa lesz úgy néz ki, nem kell aggódni miatta....
Előzmény: oldtram (34343)
gmarc Creative Commons License 2005.11.22 0 0 34344

Nem OFF, de hadd harapjak rá néhány mondatra.:-)

 

a 3200-as UV-t selejtezik

 

Védett jármű, csak ne selejtezzük, hanem inkább vonjuk ki a forgalomból... (még ne:-)

 

visszaalakítják gyártáskori állapotára a 3201-es UV-val együtt vagy csak utolsó forgalmi állapotában őrzik meg?

 

Szerintem az egységes formát fogja mutatni, azaz a jelenlegit, a régire inkább a 3257-es alkalmas, a sárléc miatt is.

 

 UV szerelvény a Szentendrei Múzeumban

 

NEM, nem, soha!!! :-)))) A nosztalgiavillamos a villamosvonalakra való, itt bent a városban, üzemben, nosztalgiamenetekre, és nem ki Szentendrére!

 

Előzmény: oldtram (34343)
oldtram Creative Commons License 2005.11.22 0 0 34343
Ha OFF akkor elnézést.
Az lenne a kérdés hogy ha a ne adja isten de a 3200-as UV-t selejtezik, akkor visszaalakítják gyártáskori állapotára a 3201-es UV-val együtt vagy csak utolsó forgalmi állapotában őrzik meg? Jól mutatna egy eredeti kialakítású UV szerelvény a Szentendrei Múzeumban a favázas és acélvázas villamosok mellett és pár 10 év múlva a 1301-es ICS eredeti két áramszedős állapotában is oda kerülhetne.
gmarc Creative Commons License 2005.11.22 0 0 34342
A Dunántúl első villamosai Szombathelyen jártak, 1897-ben indult meg ott a forgalom. Sopron: 1900, Pécs: 1913.
Előzmény: Törölt nick (34340)
division by zero Creative Commons License 2005.11.21 0 0 34341
Sopron...?
Előzmény: Törölt nick (34340)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.21 0 0 34340
A Dunántúl első villamosai... ?!?!?! Bocsánat! Pécs...? Szombathely...?
Előzmény: Ízirájder (34281)
mk4047 Creative Commons License 2005.11.21 0 0 34339
FVV-1100 Creative Commons License 2005.11.21 0 0 34338
Megjött,ment is a válasz!
Köszi!
Előzmény: tősín (34337)
tősín Creative Commons License 2005.11.21 0 0 34337

Oké, küldöm

 

Előzmény: FVV-1100 (34334)
FVV-1100 Creative Commons License 2005.11.21 0 0 34336
Köszike! -)))
Előzmény: jóképességű (34335)
jóképességű Creative Commons License 2005.11.21 0 0 34335
Mivel a képeket nem én, hanem Tősín kollega készítette, értelemszerűen nála vannak a teljes méretű képek, amint legközelebb kapcsolatba kerülök vele, megkérem, biztosan elküldi ;))  
Előzmény: FVV-1100 (34334)
FVV-1100 Creative Commons License 2005.11.21 0 0 34334
Halihó!
A "váltóbot" cseréjéről és magáról a botról készült képekből kérhetnék teljes méretűt?Ugyanis ismerős nekem a fazon!!! -)))

Az ímélcímem publikus,pliííííz!!!
Köszi!!!
Előzmény: jóképességű (34327)
NZA Creative Commons License 2005.11.21 0 0 34333

http://villamosok.hu/nza/qtipus/1348-81.jpg

 

Ennyire lehetetlen megtalálni? ;-) Nem mondom, hogy gyorsan áttekinthető a villamosok.hu, de ha valaki már azt tudja, hogy Q típusról van szó, akkor azért annyira nem lehet lehetetlen megtalálni a járművek menűjében a megfelelő oldalt...

Előzmény: alexejevics (34332)
alexejevics Creative Commons License 2005.11.21 0 0 34332

NZA!

 

Be tudnád linkelni ide azt a képet, amelyiken egy hegyipályás Q áll a Zugligetben?

 

Köszi! -alexejevics

gmarc Creative Commons License 2005.11.21 0 0 34331

Köszönöm, talán elég, de volt valami magánoldal régen, ahol színes képek is voltak...

 

Azért köszönöm szépen, ezeke begyűjtöttem:-)

Előzmény: NZA (34330)
NZA Creative Commons License 2005.11.21 0 0 34330
Előzmény: gmarc (34329)
gmarc Creative Commons License 2005.11.21 0 0 34329
...a cipőboltban már körülnéztem...:-)
Előzmény: gmarc (34328)
gmarc Creative Commons License 2005.11.21 0 0 34328

Sziasztok!

 

A szombathelyi döcögényekről kellene nekem pár viszonylag jobb fotó, csütörtökön be kívánom járni az egykori vonalat.  Linket tudnátok mutatni? Előre is köszönöm!

jóképességű Creative Commons License 2005.11.21 0 0 34327

Helytelen vágányozás, váltóbotozás: Vágányzár a 41-es vonalán 1. rész.

Folytatása hamarosan, amiben majd Savoya park és mindenféle különleges jármű Kamaraerdőben! :)

KZsoci Creative Commons License 2005.11.21 0 0 34326
Köhi, javítottam.
Előzmény: Csmg (34325)
Csmg Creative Commons License 2005.11.21 0 0 34325
Jó a beszámoló, csak az elején a dátumot javítsd ki IX-ről XI-re.
Előzmény: KZsoci (34324)
KZsoci Creative Commons License 2005.11.20 0 0 34324
zsig Creative Commons License 2005.11.20 0 0 34323
A hózentrógerben találkozási tilalom van, mert tartalmaz olyan összekötőváltót, amit mindkét irány vágánya csúcs felől érint.
Előzmény: IZé (34320)
IZé Creative Commons License 2005.11.20 0 0 34322
Én is így gondolom, csak szeretném tudni, hogy mi a szabály hivatalosan, és esetleges kivétel van-e.
Előzmény: Sinbiciklis (34321)
Sinbiciklis Creative Commons License 2005.11.20 0 0 34321
Gondolom azért, mert a kitérőn 1xre nem haladhatnak át, hogy elkerüljék az esetleges aláváltásból eredő ütközést.
Előzmény: IZé (34320)
IZé Creative Commons License 2005.11.20 0 0 34320
Kérdésem lenne szakképzett emberekhez.
Egy villamos fejvégállomásnál, ha az érkező vágánnyal folytatásában lévő kocsiállás szabad, az induló vágány folytatásánál áll bent egy szerelvény, akkor behaladhat-e egyszerre az érkező azzal egyidőben, hogy a másik vágányról kihalad az induló villamos?
Úgy gondolom nem, de miért? Milyen szabály rögzíti ezt, van-e kivétel?
MarkPage Creative Commons License 2005.11.20 0 0 34319

Üdvözlök mindenkit!

 

Honlapomon beszámoltam a

Fehér úti vágányzárról, a sörgyári és az Örs vezér téri visszafogásról

egy kis Nohabbal fűszerezve.

Hamarosan (még a héten) egy újabb vonalbejárás következik!

 

http://markpage.fw.hu

 

vasutindul@freemail.hu

Ivoa Creative Commons License 2005.11.20 0 0 34318

A kettes metró pótlása 2005-ben

17-es és 47/49-es képekkel

g86 Creative Commons License 2005.11.19 0 0 34317

Csak tájékoztató jelleggel:

 

B.V.V. - 1887,

B.B.V.V. 1899-től,

B.V.K.V. 1894,

B.U.R.V. lásd itt,

B.L.V.V. - 1885-től,

B.K.V.T. - PKVT 1866,

B.SZ.K.RT. - 1923,

F.V.V. - 1950,

B.K.V. - 1968.

Előzmény: oldtram (34308)
NZA Creative Commons License 2005.11.19 0 0 34316
Előre is köszi!
Előzmény: gw (34315)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!