Miért lenne OFF? Egyébként nagy valószínűséggel nem fog a párjával újra összekerülni még a múzeumban sem, mert azt már selejtezték és el fogják adni. Ám jó sorsa lesz úgy néz ki, nem kell aggódni miatta....
Ha OFF akkor elnézést. Az lenne a kérdés hogy ha a ne adja isten de a 3200-as UV-t selejtezik, akkor visszaalakítják gyártáskori állapotára a 3201-es UV-val együtt vagy csak utolsó forgalmi állapotában őrzik meg? Jól mutatna egy eredeti kialakítású UV szerelvény a Szentendrei Múzeumban a favázas és acélvázas villamosok mellett és pár 10 év múlva a 1301-es ICS eredeti két áramszedős állapotában is oda kerülhetne.
Mivel a képeket nem én, hanem Tősín kollega készítette, értelemszerűen nála vannak a teljes méretű képek, amint legközelebb kapcsolatba kerülök vele, megkérem, biztosan elküldi ;))
Ennyire lehetetlen megtalálni? ;-) Nem mondom, hogy gyorsan áttekinthető a villamosok.hu, de ha valaki már azt tudja, hogy Q típusról van szó, akkor azért annyira nem lehet lehetetlen megtalálni a járművek menűjében a megfelelő oldalt...
A szombathelyi döcögényekről kellene nekem pár viszonylag jobb fotó, csütörtökön be kívánom járni az egykori vonalat. Linket tudnátok mutatni? Előre is köszönöm!
Kérdésem lenne szakképzett emberekhez. Egy villamos fejvégállomásnál, ha az érkező vágánnyal folytatásában lévő kocsiállás szabad, az induló vágány folytatásánál áll bent egy szerelvény, akkor behaladhat-e egyszerre az érkező azzal egyidőben, hogy a másik vágányról kihalad az induló villamos? Úgy gondolom nem, de miért? Milyen szabály rögzíti ezt, van-e kivétel?