Keresés

Részletes keresés

-gabor977- Creative Commons License 2009.06.12 0 0 25218
Hát emberek szomorú hírem van.

Eladó a Babettám. :(

Rájöttem, hogy ez a sok szerelés nem fekszik nekem. Egy robogót fogok venni, szóval kihasználatlanság és persze pénz szűke miatt adom el.

Kinek mennyit ér meg? 210-es, korhű állapotban. Motorikusan rendben van, csak a szabadonfutó egyik alkatrészét kell cserélni, mert most nincs 1-es sebesség.
2-esben szépen megy. Amikor vettem működött mindkét sebesség, de egyik utam alkalmával 1 pillanatra megszorult a lánc, és akkor törhette el a szabadonfutót.
Dellorto karburátor van rajta! És ajándékba adom a Jikovot is hozzá. Csak össze kell rakni, és az úszó horpadásait megszűntetni. (A rossz benzinszint miatt cseréltem porlasztót amúgy, tökéletesen működött a karbi, nem volt türelmem naponta állítgatni)

Ja és még annyi hiba van, hogy szorul a kuplungdob az indítótárcsán... ezt alátételéssel javítom.


Szóval ki mennyit adna érte?

Pofátlanul alacsony ajánlatokat várok! :) Inkább nektek adom el barátibb áron, mint a Vaterának fizessek jutalékot!
mrc17den Creative Commons License 2009.06.11 0 0 25217
ok, kösz szépen! Most esek neki először, aztán kicsit tudatlan vagyok még!
Előzmény: Babetta Rider (25216)
Babetta Rider Creative Commons License 2009.06.11 0 0 25216
A "CSőVET" dugattyú csapszegnek hívják.A csapszeget mindkét irányba ki lehet venni.Óvatosan kell kocogtatni és akkor kijön.A dugattyún a gyűrűk azért lazák mert amikor bemennek a hengerbe akkor összenyomódnak,úgy már ugye nem lazák:).Ha volt még ereje a motornak akkor inkább ne cserélj külön gyűrűt,mert jobban kikoptatod vele a hengert és a kopott dugattyú rezegni fog(persze lehet,hogy nem rögtön),de azért így is elmegy kb egy évig."Ha a blokkot szétkapom arra figyelni kellek, hogy a dugattyú mozgása és a tengely forgása megmaradjon?"





Ez elég fura kérdes,ha átgondolod akkor rájössz,hogy ezzel nem tudsz semmit elállítani.

A gyújtást csak azzal tudod elállítani,ha rosszúl teszed vissza az alaplapot.
A dugattyú leszedéshez még annyit,hogy úgy ragd vissza a dugattyút ahogy ott volt,ha nem látszik a jelölés akkor jelöld meg (ez fontos)mivel a már a hengeredhez illeszkedő dugattyút fordítva rakod vissza akkor az nem éppen jó.
Előzmény: mrc17den (25215)
mrc17den Creative Commons License 2009.06.11 0 0 25215
Jó estét fórumozók!

Ma nagy szerelésnek néztem elébe: leszedtem a blokkot a mociról meg minden egyebet ami rajta volt. Letisztítottam, félretettem minden egyes alkatrészt. A közeljövőben tervezem a blokk széthúzását, mivel már nagyon nehezen kapja el az egyest induláskor. Na most a dugattyú leszerelésénél elakadtam, mert mindenképpen le akarom kapni a hajtókarról, nehogy esetleg széthúzáskor megsérüljön. Láttam, hogy a két szélénél fogja 1-1 drót. Azt kiszedtem sikeresen, de van bent egy cső, ami egy darabig ha nyomom kimegy, de egy ponton mindkét irányban elakad. :( Hogy lehetne egyszerűen leszerelni, esetleg rossz helyen kapizsgáltam? A másik megfigyelés: a dugattyún a gyűrűk elég lazák, mondhatni tök könnyen le lehetne szedni őket róla, mert vagy 1-2 mm-t kimozdulnak. Ez normális vagy vegyek rá új gyűrűket?
Ha a blokkot szétkapom arra figyelni kellek, hogy a dugattyú mozgása és a tengely forgása megmaradjon? (ugyanúgy legyenek szinkronba, mint a szétszedés előtt) A gyújtás elállítódása végett. Vagy nem is tudna elállítódni??
Segítségeteket előre is köszönöm! (mrc)
townyka91 Creative Commons License 2009.06.11 0 0 25214
Sziasztok!

Múltkor írtam, hogy a Bóbi már indul rendesen, nem tartott sokáig az öröm. Kellett bele olajat önteni , mert már nem volt benne semmi. Kicsavartam a szintjelző és beöntő csavart és öntöttem az olajat, de már sok belement és nem akart megjelenni a megfelelő szintnél ezért öntöttem még, egyszer csak elkezdett folyni lennt. Megvártam hogy kifolyjon és becsavartam a két csavart, ezután meg már az Istenért sem akart indulni. Mi lehet a gond?
subaaa Creative Commons License 2009.06.11 0 0 25213

Azért nem vált fel kettőbe mert vagy kopottak a röpsúlyok, vagy a gyengén záró szimmering miatt olajosodnak.

 

Lehet hogy most sokan lehurrognak, de ez egy gyakori 210-es "betegség".

Sajnos ezt néhány barbár úgy orvosolja, hogy lehegeszti a váltót :(

Előzmény: Sanko888 (25212)
Sanko888 Creative Commons License 2009.06.11 0 0 25212
Sziasztok!
Nem rég került hozzám egy 210es masina:)
Az a probléma azt mondták hogy nem veszi a 2est de végre nem is megy csak 35öt:(
Az lenne a kérdésem hogy hogy mi lehet a probléma vele mért nem vált fel 2be?

Tóni bácsi Creative Commons License 2009.06.11 0 0 25211

Napok óta szaraxik!!!

 

Hol eltűnnek a képek, hol visszajönnek. Hol ki tudod nagyítani, hol nem.

Előzmény: miko? (25207)
KRISZ Creative Commons License 2009.06.11 0 0 25210
Köszi!! Így legalább nem kell magyarázkodnom a boltban... :)
Előzmény: miko? (25209)
miko? Creative Commons License 2009.06.11 0 0 25209
szívesen,ha mofakerezel,akkor az alábbi cikkszámúak ezek a cuccok:
41404
41410
41422
Előzmény: KRISZ (25208)
KRISZ Creative Commons License 2009.06.11 0 0 25208
Köszi szépen miko?, nagyon sokat segítettél, pont ilyesmi megoldásról hallottam, csak a részletek hiányoztak.
Bár szeretném eredeti állapotban tartani, de sürgős lenne, hogy működjön, így inkább holnap bevásárolok és átszerelem. :)
Majd később visszaalakítom, ha találok valahol egy bontottat.
Előzmény: miko? (25205)
miko? Creative Commons License 2009.06.11 0 0 25207
Nem maradt le,csak lassú a zindex.

:-)
miko? Creative Commons License 2009.06.11 0 0 25206
Lemaradt. :-(

miko? Creative Commons License 2009.06.11 0 0 25205
Hali,
Újat valóban nem lehet szerezni,a vaterán elő szokott fordulni egy-egy éltesebb darab.
Ha korhűnek akarod,akkor onnan szerezz bele transimo egységet,ha meg praktikum a szempont,akkor alakítsd át tirisztorossá.
Kell hozzá:
1. jeladó tekercs,ez alaplappal együtt van (a transomos gyújtásé nem jó,ne hagyd meg)
2.töltő tekercs
3.FAGY kombinált tirisztoros egység

Mofakerben mindez beszerezhető.

Kapcsolási rajz alant (ne zavarjon meg a "3"-as leállítógomb a rajzon,mert neked arra nincs szükséged,mert dekompresszorral állítod le)

Előzmény: KRISZ (25204)
KRISZ Creative Commons License 2009.06.11 0 0 25204
Kedves Babetta guruk!
A segítségetekre lenne szükségem. Jó öreg 28-asom gyújtása elszállt, megméregettem ezt-azt és az derült ki, hogy elszállt a tranzimo egység. Próbáltam pár nagyobb helyen újat szerezni (Mofaker, Huber), de ilyen típus (30-6500) nincs nekik és nem is tudnak szerezni. Kérdésem hozzátok, hogy érdemes-e kutatnom egy ilyen 30 éves alkatrész után vagy inkább alakítsam át a gyújtását valami újabbra. Ha pedig át kell alakítanom, akkor ahhoz hol tudnék találni leírást?
Köszönettel,
Krisz
pedro210 Creative Commons License 2009.06.11 0 0 25203

Üdv mindenkinek!

Nagyon OFF a téma, de meg kell osztanom veletek!

Következő cikkben a legjobb a beágyazott videó! Hanggal!!

Dőltem a röhögéstől.. :DDDD

 

http://totalcar.hu/tesztek/totalelectri/

ÍzirájderLajos Creative Commons License 2009.06.10 0 0 25202
Hát nemjó bizony!
Az én mocimnak is ez volt a baja.
Úgy tudtam orvosolni hogy vettem új csapágyakat,és azt mondták hogy pontozzam meg egy pár helyen finoman a főtengő szárait.Aztán rá a meleg csapágyak.
A többi az már megy faszántosan ha ez megvan:)
És annyit még elmondanék,hogy azóta is így megy a babi!
Előzmény: motoros79 (25201)
motoros79 Creative Commons License 2009.06.10 0 0 25201
Vettem ma egy 207-es blokkot.Leszereltem a lendkerékmágnest,hogy hozzáférjek a főtengely végéhez.Mozgattam le-fel,jobbra-balra semmi kottya,de ki-be 1-2mm-t mozog az egész főtengely.Gondolom ez  nemnagyon jó?
Tóni bácsi Creative Commons License 2009.06.10 0 0 25200

Nem is komolyan mondtam!!! :-)

 

Az talán nem nagy feladat, hogy az átmérőket megmérd! A vastagság meg a hézag nagyságának függvénye!

 

:-)

Előzmény: -gabor977- (25194)
Tóni bácsi Creative Commons License 2009.06.10 0 0 25199

Szia Marci!

 

Ne keseregj, lesz az még jobb is!!! Lehet, hogy már ideges vagy a nem megfelelő működéstől, ezért valami elkerüli a figyelmedet. Én bizony már jártam így. Igaz, nem a Babettával, de azt megtanultam, ha valamit tudom, hogy tudok, de felbosszantom magam a sikertelenségen, akkor abbahagyom a kisérletezést, majd lecsillapodva újból nekilátok, és azonnal észre veszem, mit rontottam el.

 

Kezdd előlről a szemrevételezést!!!

 

:-)

Előzmény: Törölt nick (25196)
Tóni bácsi Creative Commons License 2009.06.10 0 0 25198

Szia!

 

Sajnos elég soxor hallunk ilyen barbár átalakításokról, mert a mocik bizony elég szép számmal hozzá nem értő, trehány emberek kezébe kerülnek. :-(((

 

Nézelődj a Vaterán!

Előzmény: zsoci1966 (25197)
zsoci1966 Creative Commons License 2009.06.10 0 0 25197
Helló Fórumtagok!
Új vagyok a fórumon és máris segítségre szorulok.
Nemrég hozzákeveredtem egy 210-es Babettához és sajnálttal vettem észre, hogy az 1-es fokozatot elég gány módon direktre hegesztették és a dob alól szivárog a hajtóműolaj. Még nem próbáltam szétbontani, de gyanítom, hogy az alatta lévő szimeringet nem fogom tudni kicserélni.
Ezen okból, aki tudna segíteni egy 210-es blokközéppel, melyben még érintetlen a meghajtás(az sem baj, ha nincs a blokkon a henger, dugattyú, karbi, gyújtásrész), minden megoldás érdekel.
Üdv mindenkinek !!

email: zsoci66@freemail.hu
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.10 0 0 25196

Tóni bácsi!

 

Egyre több a bajom az elméleti tudásom gyakorlatba való átültetésével. A 207-esemmel bajlódom, nagyon úgy tűnik hogy sok benzint kap és még mindig nem sikerült belőnöm a porlasztót. Gyanakszom hogy a keverék sem sikeredett jól, szerintem rengeteg lett benne az olaj (próbáltam az 1:25-öt összehozni, de nem patikamérlegen).

 

Füstöl mint a gyárkémény, erőtlen és ilyesmi... Még adok magunknak egy hetet, aztán ha nem szeretjük meg egymást akkor megint szétdöntöm és rárakom a 210-esem régi porlasztóját és azzal is próbálkozom egy darabig.

 

Amúgy elindultam Tóni bácsihoz, de szétszakadt a hátizsákom és úgy nem akartam végigpöfögni a városon. Mai táv: 30 m.

 

 

De kellemes meglepetés is ért: egy úr nem bírt magával és lelkesen segített porlasztót állítani, meg mesélt az ő régi Babettájáról. Eddig kétszer toltam ki az utcára a 207-est és két csodálót már begyűjtöttem annak ellenére hogy egy óvodást sem érnék utól vele a háromkerekű biciklijével...

 

Törölt nick Creative Commons License 2009.06.10 0 0 25195

Sajnos pontos értéket én sem tudok neked mondani. A legjobb ha az ember elmegy egy esztergályoshoz és gyártat pár hézagolót, különböző vastagságban. Természetesen ilyenkor vinni kell a kuplungdobot is, vagy megméred otthon a főtengely átmérőjét, kuplungdob méretét. De a legtöbb mester csak annak hisz, amit ő mér. Még akkor is ha már másodjára vág belőle, de még mindig rövid.

 

Előzmény: -gabor977- (25194)
-gabor977- Creative Commons License 2009.06.10 0 0 25194
Ezzel nem jutottam sokkal előrébb. :)
Előzmény: Tóni bácsi (25193)
Tóni bácsi Creative Commons License 2009.06.10 0 0 25193

Ajjaj!

 

Most látom, hogy a pontos méreteket meg elfelejtettem megadni. :(

 

Tehát: belső átmérő X, külső átmérő Y, vastagság Z +/- 0,1 mm!!!

 

Remélem így már világos???

 

:-)

Előzmény: -gabor977- (25191)
Tóni bácsi Creative Commons License 2009.06.10 0 0 25192

Oké, de egy dologra nagyon figyelj:

 

Nem hézagolhatsz úgy, hogy az gátolja a kuplung dob tökéletes illeszkedését a főtengely kúpjára!!!

Előzmény: -gabor977- (25191)
-gabor977- Creative Commons License 2009.06.10 0 0 25191
Akkor asszem bevásárlok alátétekből és teletűzdelem a mocit.

Mekkorát vegyek? Tud valaki pontos vagy pontatlan méretet? :)
Előzmény: Tóni bácsi (25190)
Tóni bácsi Creative Commons License 2009.06.10 0 0 25190

Kedves Marci!

 

Ez a pontosan megfogalmazás!!! :)

 

Ugyanis semmi garancia arra, hogy mindnyájunk mocijánál ugyanolyan méretű távtartókat, hézagolókat kell alkalmazni, a "vegyes méretű" alkatrészek, illetve a kopások különbözősége miatt. Épp ezért, a megfelelő távolságokat mindenkinek magának kell kikisérletezni!!!

 

:-)))

Előzmény: Törölt nick (25187)
Tóni bácsi Creative Commons License 2009.06.10 0 0 25189

Yes!!!

 

:-)))

Előzmény: pedro210 (25184)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!