Dehogyis sértődtem meg, csak azt hittem, több focus-os van errefelé.
Ha jól sejtem, az Ambient megfelel a CL modellnek, a Trend pedig az LX modellnek, de lehet, hogy tévedek.
Nem azért nem veszek Alfát, mert nem kaptam választ, hanem azért, mert szívem szerint azt vennék. Egy igen jó cimborámnak az van, (tehát el tudja mondani, mire kell figyelni,) és amikor beleültem, úgy kellett elzavarni onnan. Viszont Focus-ra van/lesz csak pénzem.
Ha kereskedőtől veszem, akkor ők átnézték nekem, tehát nem kell átnézessem szerelővel, megbízhatom bennük, vagy tévedek?
Csak rövid időre vagyok, de csak nehogy mán megsértődés legyen:
1, Ambient az alap, a legfapadosabb, mondhatni kifejezetten magyar modell
2, Trend a sportos kivitel, ez keményebb futóművet, rövidebb váltót, jobb oldaltartású ülléseket kapott. Persze cserébe a budapesti útakon kicsit pattogosabb. Nekem ilyen van és ISTENI.
3, Ha valaki azért vesz Alfa-t, mert itt nem válaszoltak neki az nem is érdemel egy Focus-t.:)))))))))))))
4, Nem tudom mire kell odafigyelni, mert zsír újonnan vettem a gépet. Másszóval én pukiztam először az ülésbe.:) Szerintem nincs kiugró típushibája így csak rendesen át kell nézni valami szerelővel.
Üdv. mindenkinek
ui.: az utastér világítás lassan alszik ki, és van kesztyűtartója. Ha van konkrét kérdésed megpróbálom megválaszolni. Sajna a munkahelyemen letiltották a fórumokat és itt is csak addig vagyok, míg van a Mindekinek vagy a 150 Ft-os kedvezmény. Utána a MATÁV BEKAPHATJA.
hmm. Ford fórumon senki. Hix-autó fórumon egy (újra megtalált ismerős). Itt senki. Lehet, hogy mégiscsak a szívemre hallgatok az eszem helyett, gyűjtök még fél évvel tovább, és veszek egy Alfa 156 Sportwagont? hmm.
A topiknyitó engedélyével keresztpostázom Focus vásárlás ügyben.
2-3 éves, 3 ajtós, csapotthátú, 1.6 Zetec motorral lenne a kiválasztott. Mit vegyek alaposabban szemügyre? Mi az, ami neked nagyon hiányzik belőle? (pl. a mostani Peugeot 405-ösömben kicsi a kesztyűtartó). Mi az, ami nagyon tetszik? (pl. Pogiban nem azonnal alszik el a villany, ha becsukom az ajtót).
Kb. 4-5 hónap múlva lenne rá pénzem, de már most szeretnék körbenézni.
Cserébe mindenkit, aki hasznos tanácsot adott, elviszek egy körre, ha majd erre jár;-)
Mint 8 hónapos Focus tulaj a következ?ket szeretném hozzáf?zni. Összességében a kocsi jó. Kényelmes, csendes, 1.6-hoz mérten egész jól megy. De, hogy 8 hónapos korában már a negyedik hibája jön el?, az már egy picit sok!
1: egy hetes korában a motortér záró jeladója beszart, a kocsi állandóan riasztott, és nem lehetett reteszelni.
2: a jobb els? indexemben nemrégiben állt a víz.
3: a csomagtartófedélr?l(kombi) a króm díszléc alól lepattant a festék.
4: tegnap az állítható deréktámasz egy kattanás után megszünt létezni.
El?z? autóm egy Civic volt. Nyolc és fél éves koráig volt talán ennyi hibája mint a Fordnak 8 hónap alatt. Volt japánom, most van német, de ha így folytatja akkor el?ször és utoljára!
Az 1.6 Trend 160-nal 4000-t porog, asszem pont ott volt a nyomatekmax. is, ezert hegyeket-volgyeket meg sem erzed! Legalabbra is M1 T.banya-Budapest viszonylataban nem volt problema...
Szep volt, jo volt.
2.5 evesen 70kkm-el beraktam egy olaszauto hasznaltkereskedesbe, kicsit furcsan nezett ki a sok Alfa+Fiat mellett... 1 het alatt elkelt! :)
Igen. Mindet.
Mondjuk szerintem ebből a 221.000 km ből 200.000-et ötödikben ment a kocsi 150-el. Pályán M1-M3.
150-nél éppen 3000-en áll a ford.mérő. Szerintem ezzel kimenne a világból. Nemám mint benzinesek 4200 rpm ugyanitt.
Ez az utazója. itt fogyasztott 6,2-t.
C16SE, köszi az infókat.
Az az igazság, hogy nem vagyok nagyon sportos vezető, inkább óvatosságra törekszem, nem kockáztatok, ha nem muszály. Már 3 éve egy Escort kombit hajtok, nagyon meg vagyok vele elégedve, de az előző tulajai nagyon nem törődtek vele, így elég lestrapált állapotban van. 11 éves, és 320.000 km van benne minimum. Az Ambiente verzióról mit kell tudni? Úgy tudom, ez a "legalapabb" modell.
A tippet köszönöm, majd benézek az AutóFort-hoz, én Győr mellett lakom, de szinte hetente megyek Pestre áruért. Az autót áruszállításra is akarom használni, mert számítástechnikai cuccokkal kereskedem.
Ha a Ford 2.2 mondott akkor lazán megérhet 2.5-öt is!! Nekem az 5 éves Escortomra (1.3-as 100ekm) beszámítás esetén 917eFt-ot (!!!) mondott a hasznátautós kolléga a Fordnál.Namost átlagban 1300eFt környékén vannak ezek az autók. Elgondolkodtató....
Az új Mondeot most próbáltuk ki. Nem rossz!!
Nincs véletlenül újságíró, vagy orvos, vagy ügyvéd képesítésed? Ez 8% mínuszt jelente!!!!
Újságíró igazolvány a legegyszerűbb (nem kell diploma:)), de némi ismeretség szükséges hozzá a szakmában tudtommal. Így 5580eFt-ért kínáltak nekünk Mondeo Ghia (nem kombi) TDci-t.
Sziasztok Focus-osok.
Én egy 1,8 tádé kombit hajtok. (hajtottam kisbetűvel) Ma rendeltem meg a Mondeo tdci kombit :))
3 éves lesz a focus a nyáron júliusban.
Most 221.000 km van benne. Igen annyi...
Imádom ezt a kocsit. Ezt a 220.000 km-t mondhatom h meghibásodás nélkül mentem végig. Egyszer állt meg útszélén de azis a szerviz hibájából (rosszul visszarakott üzemanyagszűrő sapka=lelevegősödés)
Ment mint doxa, 6,2 átlaggal az első kilóméter óta, télen nyáron.
Tényleg az hogy lehet h ugynannyit evett télen mint nyáron légkondiva ugyanazzal a talppal?
Nemtom. Én nagyon meg voltam vele elégedve. soxor megmentett szarul bevett kanyarokban, ABS kerregett 4-es úton előzgetve rendesen stb...
Szerintem nagyon jól eltalált konstrukció.
Talán az egyetlen bajom h most nagyon keveset ér. 4,2 ért vettem újan és most 2,2 t mondtak rá h beszámítják az új autó árába. Hát hol van a nagy hatalmas Fordos értékállóság??
Témyleg ha valakit érdekel, nagyon szívesen megmutasztom. Természetesen végig szervizelve volt kincsem.
Köszi.
Sportivo Danke,
Ecsém ott télleg van, de én még nem próbáltam ebay-kedni. Az hogy megy? Sakkor aszt télleg mekkapod? Most akkor már ráizgultam a 6006-ra azt láttam olyan 200 EUR körül. De skacok akkor ez most hogy van a karos távbökővel? Azt is adják a magnóhoz mikor veszed vagy azt külön kell megvenni?
Szinte félek bevallani, de nekem nem focusom van az a barátnőmnek lesz és az övébe akarom a CDsRádiót. Azér fordos vagyok én is csak scorpio-s az a szépcsúnya verziós.
A sárga-fehér US versionös indexes tolatós balhé nekem is eszembe jutott, de mi van ha nagynehezen szerzek egy komplett US hátsólámpa szettet és nem megy bele az európaiba? Az gáz, annyira nagy fiú nem vagyok hogy azt bevállaljam - azé az van vagy 500 dodó biztos min.
Cosworth Focus concept car. Ha jól tudom soha nem került gyártásba..
Van egy oldal ahol pár ezer kép található az összes Fordról. Ez a központi Ford média oldal újságíróknak. Ha beírom azt, hogy Focus, akkor 1167 találatot ad. Újságba való minőségben (is).Mind amerikai, és európai verziók meglelhetők itt. De pl. a japán piacra szánt gépekről (pl. Mondeo) is vannak fotók.
Egy kicsit megkésett hír, de azért szép dolog ezen oldalakról:
Elkészült a 2000000-ik FORD Focus a március végén!!
A hivatalos közlemény így hangzott:
Ford plant Saarlouis: 2002 03 26:
The 2 millionth Ford Focus made in Europe.
Én a Trendet venném. Az alatt valami szédületes a futómű. Az én izlésemnek a Ghia nagyon billegős. Azt kell eldöntened, hogy sportos akkor Trend, vagy inkább kényelmes akkor Ghia autót akarsz. A klima időközönként a Trendbe is széria volt. Nekem is egy ilyen van.
Igazán élvezetesen a Trenddel lehet autózni, igazándiból minden ennek van alárendelve. Sportosabb ülések vannak benne, bőr bevonatú sportkormány, fém berakások, fém váltógomb és a leglényegesebb (legalábbis nekem) a sportfutómű. Nem vagyok biztos a dolgomban, de az enyémben még a váltó is rövidebb. Ez nem biztos, hogy felszereltség inkább motor kérdése.
Az AutoFortnál szokott lenni jó árban használt autó fél év garival. Az életkorukat nem tudom, de a haverom vett egyet és meg van vele elégedve.
Én az ebay.de-n vettem pár napja új ford 6000 cd-rádiót (dobozában, kódkártyával).
147 EUR + 7EUR postaköltség volt (innen utaltam a pénzt, de haverom müncheni címére küldték a rádiót, ő hozza be).
Amerikai hátsólámpa - a fehér tolatólámpából lehetne sárga izzóval indexet csinálni:-)
Köfike Leggyengébb!
Ez itt qva jó ár a 6000-re csak hogy jutok hozzá. Mindegy legalább azt tudom, hogy azér létezik ilyen a gyári 98900-as árnál olcsóbban, ami ráadásul 150eFt körül áll meg ha ambientbe akarod szereltetni és még rimánkodi is kell hozzá. A fehérindexes lámpákról meg kábé már letettem mer az a gyanum, hogy ráadásul kötögetni kell mer a US version-nek ott a tolatója van nem az index. Esetleg Mo-n valaki tud forrást ford audio 6000-re vagy 6006-ra?
Ghia és Trend között nagyon sok a különbség. A lényeg, hogy a Ghia a premium modell és én mindenképp azt venném. Igen, van a GHIA-ban klima alapból (manuális).
Még új vagyok itt, de éppen egy Focus vásárlásával kacérkodom. Újra sajnos nem futja, de egy 3-4 évas kombit szeretnék. Van valakinek hasonló korú gépe itt? Érdekelnének a tapasztalatok, mire figyeljek a vásárlásnál?
Mik az alapvető különbségek gyárilag az Ambiente Trend és Ghia verziók között? A Ghia, úgy tudom, gyárilag klímás.