Keresés

Részletes keresés

rallymanó Creative Commons License 2011.06.10 0 0 963

Néztem ám ! Mint akár egy makettnál úgy ki van húzva a kilincs is. Gyönyörű szépen elkészítették. Na ez profi !

Előzmény: Törölt nick (961)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.10 0 0 962

Meg hamár így szóba jött Snijers,ennél a beállitásnál azért jól látszik az AA aránytalan feneke.Természetesen a legszebb mindegyik közül,de messze nincs akkora szoknyája,mint amekkora kellene.Íme:

 

Előzmény: rallymanó (960)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.10 0 0 961

Azta kib×sz×tt........!!!!!!!!!!!!!!!!

És minden más is jó rajta!

Nézd a GEKO feliratot,meg a kilincs is megvan normálisan csinálva!!!!!!

Mekooooraaaa!!!!!!!!!!!!

Előzmény: rallymanó (960)
rallymanó Creative Commons License 2011.06.10 0 0 960

Jaaaa, és ha már 2005, akkor eszembe jutott a múltkor hogy Snijers gépén zavart az arany felni....na ettől beszarsz :))))))))))))))))

Előzmény: rallymanó (959)
rallymanó Creative Commons License 2011.06.10 0 0 959

Hát az biztos ! Azért megfordult náluk előtte is egy-két szépség, meg Galli fiú is a Xsarával :)

Érdekes, mennyivel puritánabbul néz ki az ugratós képen a 2004-es Impreza a 2005-ösnél.

Volt egy-két fura dekor is.

Előzmény: Törölt nick (958)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.10 0 0 958

Sőt egy picivel több is.

Állitólag az Aimont megkapta hozzá a prodrive összes féltett és pénzben megfizethetetlen beállitását,információt.

Pedig anno a prodrive volt az aki bár szállitott gépeket privátoknak,de a "legfapadosabb" ügyfél WRC-k voltak ezek.

Nyílván nem a két szép szemükért,hanem a Subaru VB-s kilépése miatt adták át a titkokat.

Előzmény: rallymanó (957)
rallymanó Creative Commons License 2011.06.10 0 0 957

Na jóóó :) ! Ez az Aimont-os Impreza gyakorlatilag gyári volt :) De szép kis gép !

Előzmény: Törölt nick (956)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.10 0 0 956

Előzmény: Törölt nick (955)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.10 0 0 955

Szöveg az mindig is volt.

Bár most jól ment,nem is véletlenül esett ekkorát.

A kifogás keresésket inkább a Mecseki IRC futamra kellene majd csokorbaszedni:-)

Nem rossz pilóta ő,de messze nem a legjobb.

Hálás vagyok neki,hogy egy teljes szezonra egy betyáros S11 WRC-t hoztak,és láthattam ezt a kemény technikát jópár futamon.Viszont bajnok mégegyszer nem igen lesz,hacsak a "sors" megnem ismétli önmagát.

Mind amellett hogy szépen terelgette a Solberg ex-gépét,igencsak a kezére játszott Kis Érdi pénzének elfogyása,Spici - Kazár összezörrenése és kiszállása,Turi hatalmas esésé az S12B leamortizálása,Frici éveleji elvesztegetett skodás pontjai és a 307-esel elkövetett apró de bosszúálló hibái.......az RSB-s dolgokat meg tudjuk,mára megvan az eredménye.

Előzmény: rallymanó (952)
rallymanó Creative Commons License 2011.06.10 0 0 954
Előzmény: rallymanó (953)
rallymanó Creative Commons License 2011.06.10 0 0 953

Miki ! Most jelent meg a Sparktól a 911-es Porsche Safaris változata. Csupán 140 euró. Az lenne a kérdésem hogy hányat rendeltél belőle :) ?

rallymanó Creative Commons License 2011.06.10 0 0 952

Most olvastam arcos Herczig interjúját, miután megborította a az S2000-es Skodát :

 

"Szűkösebb az idei év, mint korábban, de azért ki tudjuk majd ezt fizetni, és itt jön elő a profizmus, hogy nem kérdés, hogy ott leszünk-e a következő versenyen!"

 

Pffff !!!!!!!! A profizmus nem ott jön el komám :) Szánalmas ez az állandó arcozás meg kifogás keresés.

C.Miki Creative Commons License 2011.06.10 0 0 951

Éjfélkor vége lett a kvalifikáció harmadik részének is,nézegetem itt az időket. Audi pole született, de az LMP1 első 6 helye nagyon szoros, Isten tudja mi lesz ebből.  A pole-t az R18-assal Andre Lotterer futotta, ideje 3.25.738.  Második helyen szintén R18-al Bernhardt, 3.25.799-es idővel.  Hamadik helyen egy Peugeot 908-as, amellyel Pagenaud futott 3.26.010-es időt.  4-ik helyen Minassian szintén 908-assal nagyon kevéssel lemaradva, mögötte a balesetes Kristensen Audi, ezt követi Alexander Wurz 908-assal, emögött pedig a tavalyi fejlesztésű Oreca féle 908 HDI-FAP. 4 másodperccel van lemaradva a leggyengébb idei fejlesztésű 908-astól, és csupán 2 másodperccel gyorsabb a legjobb benzinesnél, ami a Rebellion Racing Lola-ja, amivel a Prost gyerek futott 3.32.883-as időt.  Csak ezt követi a Pescarolo Judd, én tőlük vártam a legjobb benzines időt. Az LMP1-es Aston Martin-ok olyan szinten szarok, hogy az LMP2-esek nagy része átgázolt rajtuk.  LMP2-ben Sigratech Oreca Nissan lett a legjobb 3.41.468-as idővel, mögé feljött a Strakka Honda, kicsivel több mint 1 másodperccel futott lassabb időt Kane.  Az Oak Pescarolo BMW-k nem nagyon brillíroztak. ( 5,7 ) GTE Pro-ban Werner-é a legjobb idő BMW M3 GT-vel, 3.57.592.  Mögé AF Corse Ferrari futott be Vilander-el, 3.58.040 az ideje.  A harmadik szintén egy M3 GT Priaulx-val.  Itt még mindig nagyon közeliek az idők.  Legjobb Corvette-es Jan Magnussen a 4-ik helyen.  A Lotus-ok teljesen megfőttek, ha ezek kibírják a 24 órát akkor én zsidó vagyok.  De a Corvette-nél is beugrott egy motorcsere.  GTE Am-ben AF Corse Ferrari az első helyen, ezt három Porsche 911 RSR követi.  Itt is szorosnak tűnik a dolog, e nem annyira mint a GTE Pro-ban. 

Hát nem tudom mi lesz, őszintén szólva én Peugeot pole-ra tippeltem magamban.  Viszont valóban elhanyagolhatóak a különbségek az LMP1 első szekciójában.  De ha mindenképpen tippelnem kéne, akkor szerintem Audi győzelem lesz.  Holnap pihenőnap, aztán szombaton 15:00-kor strart.  Előtte lesz a Le Mans Legends, ahol fog menni a Mazda 787B is, Johnny Herbert-el és Patrick Dempsey-vel a cockpitben.  Ha jól tudom fél1-kor fog tiszteletkört tenni a pályán.  Ez még igazi C csoportos erőgép 700 körüli lóval, ekkor még nem számítottak ilyen-olyan környezeti lófasz normák, meg a buzi zöldek, akik ebből jól megélnek.  De végeredményben ez is csak egy esztelen hörgős szar, ami 400-al zúzta. :-)  Ja, és drága is! 

 

 

 

C.Miki Creative Commons License 2011.06.10 0 0 950

Ez így jöhetne ahogy van. :-) 

 

Jó éjt! 

Előzmény: Törölt nick (949)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.09 0 0 949

Az audi megint a végén bakizik....

Mára jó éjt fiúk!

 

C.Miki Creative Commons License 2011.06.09 0 0 948

Tom Kristensen a homokágyban!  Tetre Rouge.

C.Miki Creative Commons License 2011.06.09 0 0 947

Ne is mondd! :-) 

Előzmény: Törölt nick (946)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.09 0 0 946

Az bizony!

Na azzaól bajban leszünk,amikor a bőröket húzzák majd le róla....

Monte,Safari,GB,privátok.....ajajaj...

Előzmény: C.Miki (944)
C.Miki Creative Commons License 2011.06.09 0 0 945

Mást is szokott szívni az. :-) 

Előzmény: rallymanó (942)
C.Miki Creative Commons License 2011.06.09 0 0 944

Bazz a legendás 555-ös, palacsintalámpás, mokány kiállású gép.  Egy időben volt ilyen poszterem a szobámban. :-)))) Na ha azt szépen összehozzák, akkor ütős lesz!!! 

Előzmény: rallymanó (942)
C.Miki Creative Commons License 2011.06.09 0 0 943

Jól beszélsz!  Szóról-szóra így van.  Nekem is már elég sokfelé ágazik a gyűjteményem, de kit érdekel, én ezt szeretem, nem bírtam ragaszkodni 1-2 témához.  Próbáltam de nem ment.  De holnap teszek majd fel képeket a cuccaimról, majd meglátjátok mik vannak.  :-) 

Előzmény: Törölt nick (941)
rallymanó Creative Commons License 2011.06.09 0 0 942

Mondaná hogy "hüllllyeee ostobák". Szar az egész. De jó neki, mert könnyedebben tud hegyvidéki levegőt szívni :)

Kaptam egy 2011-es Sunstar katalógust, fellappztam és majdnem kiesett a szemem. A Sunstar hamarosan megjelenő újdonságai között ott szerepel a 4 ajtós A-s Impreza Colin McRae nevével !!!!!!!!!!!!!!! Ha az mejelenik akkor nem is tudom milyen plusz melót kéne bevállalni :) Valamint a 207-est is kiadják több verzióban. Mondjuk ez egy érdekes dolog, mert ugye már a Solido is több verzióban legyártotta. Meglátjuk.

A darabszámok meg szerintem hasraütés szerűen mennek Sunstaréknál. Nem fejből mondom, a katalógusból nézem, hogy Frici gépéből 680 darab készül, a RAC rallys Asconából 1899, A Montesból 2899 valamint Stratosokból találhatunk 868, 999, 768 , 730 ..stb darabszámos gépeket.

Előzmény: C.Miki (939)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.09 0 0 941

Ha a soraidat tovább gondoljuk eljutunk a miérthez.

Azért gondoljatok bele,mennyire speciális téma is ez.Legyen az tényleg Moto GP,LM,F1,Rally....

Akik gyűjtenek utcai autókat,ha igazán benne vannak ismerik az adatait,verziót.Válogatnak színben,vagy gyártók között.

Addig az elöbb leírt témáknál mekkora hátterek mozognak már,mennyi de mennyi információ,olyan tulajdonságok amik azá teszi ami.Kiadások,evolúciók,gyártók,pilóták,sztárok,privátok,pályák,tradiciók,emlékek,esések

,bakik,csalások,sírás,nevetés.........a téma végtelen ami kötödik egy-egy versenygéphez,legyen az egy ezüst nyíl egy cordoba WRC vagy egy Ducati superbike.

És fura nekem,hogy ezek a témák sokakat hidegen hagynak,pedig gyűjtik(veszik) őket.......

Ezért azt vallom,hogy igen,rá lehet vágni...."meglátni és megszeretni"elven is lehet gyűjteni ebben a témában.

Igen lehet,de szerintem is csak ideig-óráig.

Előzmény: C.Miki (936)
C.Miki Creative Commons License 2011.06.09 0 0 940

"Enyhe" túlzás ez... :-)  Meg szerintem a "kellemes" is. 

Előzmény: rallymanó (938)
C.Miki Creative Commons License 2011.06.09 0 0 939

Persze, tudom én Zoli hogy fontos okok miatt váltál meg pár modelledtől, ez normális és érthető.  Egész biztos hogy lesz még R12-esed és T16-osod is, te is okosan csinálod a dolgokat.  Az utolsó mondatod, hát magáért beszél. :-)  Így van ez rendben, lehet hogy ha ezt pár császár szakértő faszfej között mondanád, röhögnének, de szigorúan csak a hátad mögött, ott úgy dívik tudod. :-)  Pl. elképzelem mit mondana erre csobáncorrú "közös ismerősünk". :-) 

Előzmény: rallymanó (937)
rallymanó Creative Commons License 2011.06.09 0 0 938

Úgy olvasom Dózsa Tamás picit elragadtatta magát hírlevelében :)))))

 

"Most vasárnap börze!!! Kellemes vasárnapi kitérő lehet az immár világhírű Autómodell Börzénk!"

rallymanó Creative Commons License 2011.06.09 0 0 937

Hát, ahogy mondod Miki ! Nekem például kétszer volt szerencsém Monte-s R12 Gordinihez jutnom, de mindkétszer csak átmenőben volt nálam amíg eladtam , valahogy mindig úgy jött ki hogy nevetséges áron hozzám került, de nem maradhatott, mert nem volt rá suska, viszont hozott mindig némi manit a konyhára. Ugyan így vagyok a T16-al. De majd egyszer talán találok jó időben és maradhatnak is. De ez nem sírás. Csak vannak olyan esetek amikor nem szív, hanem ész érvek alapjá kell dönteni. Időnként azért befigyel nálam is egy-két imádott gép. Olyat nem veszek meg ami "langyos", csak olyat amitől beszarok :)))))))))) A modelljeimet sosem számoltam, szerintem kb a fele maradt meg, de az mind becsben van tartva. És bár sok ment, de pár azért jött is néha :)

Épp Atival beszélgettünk erről hogy milyen nehéz néha munkába menni vagy időben elindulni, mert mindig ott ragadunk a vitrin előtt, hiába vannak meg évek óta, olyan mitha most vettük volna őket.

Előzmény: C.Miki (936)
C.Miki Creative Commons License 2011.06.09 0 0 936

És most nem azért, de kúrvára tisztellek titeket ahogy hozzáálltok ehhez a hobbihoz.  A vitrineiteken is látszik.  Álmotokból felkeltve is tudjátok mi áll benne és hol, és miért ott áll.  Szóval egy szó mint száz, látom nálatok a kúrva nagy alázatot, hozzáértést, és szartok rá mi mennyibe került, ugyanolyan becsben van a Solido Fabia, mint az Autoart Subaru.  És ezek már meglesznek nektek 100 évig, és nem lesznek eladva az ziher, mert ráuntok........... Értitek mit akarok írni.. Sokan példát vehetnétek rólatok, most nem azért mondom......... Mert amit sokan csinálnak "gyűjtés" alatt, az egy nagy vicc.  Szóval király, és példamutató amit csináltok, ez nem nyali vagy ilyesmi, csak elismerem a hozzállásotokat.  Vagy blink, és Peti.  Blink kevés pénzből űzi ezt a hobbit, de mégis óriási lelkesedéssel mutatja ha van egy-egy új 1/43-asa stb... Olyan modell, amit talán máshol szarba se vennének mert "csak" egy 1/43-as...  Vagy Peti, aki szintén gyűjt motorokat, és képes sok km-et megtenni új darabokért, ami még hiányzik a gyűjteményéből.  Itthon nem könnyű igazi motorgyűjtőt találni, mert legtöbben csak üzletelnek velük.  Szóval akárhogy nézem, valahol itt kezdődik a gyűjtés............... Nem pedig 100-200 rongyokat odabaszunk, "elhoztam már hogy ne legyen ott alapon", és fú de jó csak nem tudom mi ez, aztán meg jön a kiégés, az "eladom a picsába ezt a sok szar porfogót" érzés.  Egy biztos: Mi még mindig gyűjteni fogunk akkor, amikor sok most nagymenő szakértő kollektor már emlékezni se fog arra, hogy valaha gyűjtött.  Mert áttértek a festménybizniszre. :-) 

Előzmény: Törölt nick (934)
C.Miki Creative Commons License 2011.06.09 0 0 935

Jelenleg piros zászlós jelzés van a pályán, egy GTE Am-es Ferrari balesete miatt. 

Törölt nick Creative Commons License 2011.06.09 0 0 934

Pontosan erről beszéltem!

UFFF!

:-)

Előzmény: C.Miki (933)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!