Semmiképpen nem illik ide, de büszke vagyok rá, úgyhogy dicsekszem: térkő roppantóra volt szükségem, a leggagyibb is több mint 50ezerbe kerül, bérelni meg nem akarok, mert sokáig fogom használni, mivel csak munka után tudok a térkövezéssel foglalkozni - úgyhogy némi hulladék zártszelvényből meg laposvasból csináltam egyet. Vágóélnek két kopott ráspolyt éleztem ki.
Valami kísérleti blokk a Riga gyárból. Szerintem valami kartermembrános megoldás lehetett, a jobb oldali cső valószínűleg a szívócsonk.
Először arra gondoltam, hogy valami vízhűtéses cucc, ahol a ventilálás meghajtását a gyújtás alá helyezték el, de nem valószínű. A dugattyún lévő ablak is a reed szelepes/membrános megoldásra utal.
Nekem is van mar bizonyos matricakbol hianyom. A lenyeg h TT Tomacsek Tamas baratomnak van ra valo matricaja. Kromos Riga matrica kell ra. Keressetek ot batran van neki sokfele.
A vázmatricáknak én nem vagyok szakértője - Balázs elvtárs biztosan tud segíteni, hogy a '84es 22-esre milyen matrica illik.
Az én Rigámon MZ/Simson féklámpa kapcsoló van, felszerelhető az is, ha nincs más. De szerintem legyen ez az utolsó lépés; addig meg féklámpa nélkül is még vígan megy a 22-es.
ÜDV pár mondatot a hétvégéröl. A szombati napot Katonka elvtársnál töltöttem az 1 es kárpáti henger furását lebeszélte egy szakival mondanám nagyon jo szakember ilyet még nem láttam enni lehetet volna a műhely padlojárol .de amunkája is olyan mint MŰHELY patika pontos preciz ez vasárnap ki is derült össze raktam kézzel meglöktem és indult. Ha szépen bejáratom biztos nagyon jo lesz. Amig a mester dolgozott Balázsnál voltam ugyan mivel töltenénk az idöt? Egy kis riga történelem azért addig ment a dolog mig egy kárpáti 2 re megvált Balázs barátom .Nekem nagy örömöt szerzett igaz egyenlöre a másik kárpáti 2 donorja de remélem ez is talpra áll egyszer ez ugyan olyan mint az enyém a barna még a szine is és az évjárat is .Arol nem is beszélve hogy kaptam töle matricákat .Tehat nagyon jol éresztem magam köszönök mindent Balázs barátomnak remélem lessz még egy pár nap ilyen ebben a rohano világban .
Tibi Riga féklámpa kapcsolót nem látok csak a vaterán az meg............... onnan nem kell viszont ezek az univerzális kapcsolók vannak , azokat lehetne rögziteni rajta ?
A Riga sárvédők festését holnapra tervezem , és keresek menesztő gumit ,a lábtartóra simson é lesz , az elsőkerékre viszek másikat féklámpa kapcsoló m nincs .megnézem honnan tudunk beszerezni .
Pakolászás közben összefutottam a verhókhoz kapott USSR köpenyekkel. Eléggé bitangul néz ki némelyikük, és biztos vagyok benne, hogy motorra nem fogom feltenni őket, mert én nem a gyári állapotában nézegető motoros vagyok, hanem a motorhasználó :)
Telefon nem volt nálam, így kép sem készült, de: van olyan, ami rommá repedezett, van aminek a felni mentén van nyílt sebe - látszanak a drótok; emlékszem olyanra is, aminek semmi külsérelmi nyoma nem volt. Felraktam kerékre, és fölfújva valami elmebeteg módon girbegurba volt a mutatott ábra - mint amikor rommá vannak szakadva a kordszálak autókon kb.
Ha valakit érdekel, ingyen vihető. Holnap készítek pár képet.
Nem rossz kis motor ez csak azt nem tudom h ez most masabb zold mint az atlagos mert en ugy latom ugyanaz mint ami volt a 79 esem meg ami meg van a 81 es itthon. Igaz ez fenyes de szerintem ha az enyemet kicsit megpasztaznam is ilyen lenne vagy nem? Lehet en nem jol nezem a kepen telon.