Keresés

Részletes keresés

babar34 Creative Commons License 2010.04.17 0 0 12341

Nekem volt több külső defektjavításom és nem volt gondom vele. Nagytempónál sem. De az a biztos, ha van rá mód, kerék le, gumi le, és belülről foltozni.

A "hatékony tisztító cuccokról" meg annyit, hogy ezeknek általában nagyobb a sav- vagy a lúg tartalma. Az én ekcémás kezem 1 órán belül kiszárad és kisebesedik, ha nem használok gumikesztyűt. Nem véletlen, hogy nem hagyhatod rajta fél órát, le kell öblíteni.

Előzmény: cigaro (12339)
Mcemru Creative Commons License 2010.04.17 0 0 12340
az S100-nak vagy mi az a német cucc vannak ilyen szerei, nekem is volt kézi permetező csak vhol elhagytam tesómnál

ha szál nem sérült, vagy gumi oldalfala, akkor ilyen belülről kivülre áthúznak egy gumibabát, ragasztóval tömítővel
nem rossz de azzal is vmax 130 és hát ki tudja
ha pont új a gumi akkor ez pech :(
Előzmény: cigaro (12339)
cigaro Creative Commons License 2010.04.17 0 0 12339
Két kérdésem lenne! 1: mennyire biztos a külső defektjavítás? van egy szög a hátsó kerékben, eddig csak belső oldali defektjavításról tudtam, állítólag kívülről is ugyanolyan jó, csak éppen harmadannyiba kerül ,mert nem kell kereket bontani. A másik: lemostam múltkor a gépet ilyen profi autómosós cuccal, és 3 perc alatt szebb lett mint másfél órás itthoni szöszmötölős autósamponos-brigéciolis-waxos mosogatás után. Kézi permetezőgéppel rá kell fújni egy sárga porból kevert, enyhén habzó-pezsgő cuccot a motorra, majd rögtön utána végigmenni rajta a nagynyomásúval. Nem tudjátok mi ez a szer? nagyon durva mennyire hatékony...a blokktól kezdve a felniig minden csillogó tiszta lett, waxolni sem kellett. Korábban ilyen benzinkúti pénzbedobós nagynyomásúval mostam, de attól nem lett sokkal tisztább sőt még foltos is maradt.
babar34 Creative Commons License 2010.04.12 0 0 12338
Hja kérem, aki a hegyek között lakik! Ha megyek a Dunántúlra, bő 50 km-ig egy kanyar nincs... Oda nem árt a nagy köbcenti néha...
Előzmény: Törölt nick (12331)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.11 0 0 12337
Hűvös és változékony.Most hétágra süt a nap,pedig délelőtt havazott...
Előzmény: mzsombi (12336)
mzsombi Creative Commons License 2010.04.11 0 0 12336
Alacsonyabb régiókban milyen az idő? Holnap indulok bejárni az országot, kocsival. :)
Előzmény: Törölt nick (12335)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.11 0 0 12335
Szia!
Ma voltam (autóval) Zell am See-be,szakadt a hó egész úton:)
A legközelebbi sívidék a
Skiwelt
hozzám.
Előzmény: Mcemru (12333)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.11 0 0 12334
Akkor legalább a kátyúkat kerülgesse:)
Előzmény: Mcemru (12332)
Mcemru Creative Commons License 2010.04.11 0 0 12333
én jövőre csak márciusra meg áprilisra időzítem a sok síelést (persze tutira jövőre gyenge tél lesz :)
hihetetlen h áprilisban alig vannak már
bár a profi sízők azt mondják mert szar a hó, de szerintem idén jó volt akkor is, persze ez nem általános
melyik nagy síterep környékén is vagy te?
Előzmény: Törölt nick (12329)
Mcemru Creative Commons License 2010.04.11 0 0 12332
alföldi gyerek :)
Előzmény: Törölt nick (12331)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.11 0 0 12331
Hogyan kophat kockára?Nekem a szélén előbb fog eltűnni a minta,mint a közepén:)
Előzmény: babar34 (12330)
babar34 Creative Commons License 2010.04.10 0 0 12330

Az első köröm múlt héten volt, de már le is cseréltem a kockára kopott gyári gumit. Most olyan jó vele menni! Ezért szeretem az új gumit! 9e km.

Előzmény: Törölt nick (12329)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.10 0 0 12329
A magasabb hegyek még fehérek,most hétvégén még mennek a sífelvonók is.Itt a völgyben két hete esett utoljára hó,de még váram a bejelentéssel,mert nem szeretek az úton folyó olvadt,sós hólében motorozni.
Jó volt újra motorozni egyet,alig akaródzott abbahagyni...
Előzmény: ovadriva (12328)
ovadriva Creative Commons License 2010.04.09 0 0 12328
Na, király, jó hallani :)
Mikor olvadt el a hó? Van még a magasabb hegyeken?
Előzmény: Törölt nick (12327)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.09 0 0 12327
December 7-én mentem utoljára a géppel,ma elővettem az első gombnyomásra indult szépen,alig gőzölt a kipufogó....
Mentem is ennek örömére 100km-t.
babar34 Creative Commons License 2010.04.07 0 0 12326
Sztem az rögzíti, hogy ne pottyanjon le...
Előzmény: Skier (12324)
zöld_I Creative Commons License 2010.04.06 0 0 12325
Nem, más imádott yoshija :D Köszi!!
Előzmény: babar34 (12319)
Skier Creative Commons License 2010.04.06 0 0 12324
És mit tud a 42-es alkatrész?
Előzmény: babar34 (12323)
babar34 Creative Commons License 2010.04.06 0 0 12323

Igen gumi kupak. A Snap-on gyári drágaság, ezen minden megvan.

 

Mondjuk a Bandité itt is megtalálható. És a cikkszámok is jók!

Kawa érdekelne, mert az amerikai oldalon nincs meg minden modell (pl.: Z750)

Régebben volt TIS meg WDS csak odalett, jó lenne valami frissebb.

Előzmény: Skier (12322)
Skier Creative Commons License 2010.04.06 0 0 12322
Jah, és ilyen csinos rajzokat honnan tudok szerezni? Suzuki-hoz nem találtam. BMW-hez mindenféle ilyen köznép számára is elérhető dolgok vannak mint ETK, TIS, WDS, de Suzukihoz nem leltem ilyet...
Előzmény: babar34 (12320)
Skier Creative Commons License 2010.04.06 0 0 12321
Fúúúúúú azaaaz ;)
A 41-es az egy ilyen gumikupak?
A klip lenne a 42-es? Ez mi is pontosan? :)
jah, ahogy látom a 4-esről megy jobbrabalra a cső, a többi 3 meg le van dugózva.
Előzmény: babar34 (12320)
babar34 Creative Commons License 2010.04.06 0 0 12320

Ha a 41es kupakra gondolsz, az 530 Ft, alá a klip 260. Tudok küldeni is ha kell...

Előzmény: Skier (12317)
babar34 Creative Commons License 2010.04.06 0 0 12319
Nem igazán kompatibilis, csak erőszakkal lehet rátenni. Neked kéne? Talán az én imádott Yoshim?
Előzmény: zöld_I (12318)
zöld_I Creative Commons License 2010.04.06 0 0 12318

 Babar!

 

 A sportkémények a 1,2 K1-K5-re, illetve a vizes 1250-re kompatibilisek?

Előzmény: babar34 (12314)
Skier Creative Commons License 2010.04.06 0 0 12317
Urak!

Karbiszinkronom volt (K2 1200S). A karbi és a blokk között vannak kis gumi csövek, amik elméletileg le vannak dugózva. Gondolom itt történik a szinkron tesztelése. Nálam a 4-bő 3 le van dugózva, a jobb szélső karbitól pedig jön egy cső - T elágazás - 1 ág a benzincsaphoz, másik meg a tankhoz. Namármost elhagytam 2 csőből a beletekert csavart. A bal szélsőben még benne van. A moci megy, de ott falsot szív, és "szuszog-ciceg", meg egy kicsit jobban durrog. Szal kérdés. Mi itt a gyári megoldás, mert sztem nem a beletekert csavar. Ideiglenesen ezzel meg tudom oldani, de vmi tartós kellene, mert nem szeretném újra elhagyni.
Fater 600-asán csak 2 van ledugózva egy csinos gumikupakkal. Ott nincs csavaros megoldás. 2-ről meg cső megy a tankhoz és a benzincsaphoz. Esetleg van vkinek robbantott rajza, fényképe erről a részről? Vmint honnan lehet ilyen kupakot rendelni?
Ba701 Creative Commons License 2010.04.04 0 0 12316
Pedig nekem van ott kapcsolt is. Kb két hete tettem fel egy olajzót a cimborám GSXF750-ére , azon is oda kötöttem. Itt egy kép:

stecker

a piros az ami az olajzóhoz megy . A stecker másik felén egy okker/citromsárga jelölésű vezeték van. Azon kell lenni a kapcsolt plusznak
Előzmény: 424.247 (12315)
424.247 Creative Commons License 2010.04.04 0 0 12315
szia

megnéztem a dugót amit írtál, abban gyújtás nélkül is 12V van sajnos

P
Előzmény: Ba701 (12248)
babar34 Creative Commons License 2010.04.02 0 0 12314

Suzuki TS50WD

A D betű azt mutatja, hogy 1983-as, az E6 piac kód pedig Dél-Afrikára utal...

 

üdv

Előzmény: riccco (12313)
riccco Creative Commons License 2010.04.02 0 0 12313
Ha valakinek többet segít az azonosításban:
asszem az alvázszám : SA11A-106791
motorszám:A109-107243
Bár lehet ,hogy fordítva:-)
Köszönöm!!!
riccco Creative Commons License 2010.04.02 0 0 12312
Ja igen , típusa Suzuki ts 50 enduró. full japán az egész minden alkatrész a legkisebb darabig!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!