Nekem volt több külső defektjavításom és nem volt gondom vele. Nagytempónál sem. De az a biztos, ha van rá mód, kerék le, gumi le, és belülről foltozni.
A "hatékony tisztító cuccokról" meg annyit, hogy ezeknek általában nagyobb a sav- vagy a lúg tartalma. Az én ekcémás kezem 1 órán belül kiszárad és kisebesedik, ha nem használok gumikesztyűt. Nem véletlen, hogy nem hagyhatod rajta fél órát, le kell öblíteni.
az S100-nak vagy mi az a német cucc vannak ilyen szerei, nekem is volt kézi permetező csak vhol elhagytam tesómnál
ha szál nem sérült, vagy gumi oldalfala, akkor ilyen belülről kivülre áthúznak egy gumibabát, ragasztóval tömítővel nem rossz de azzal is vmax 130 és hát ki tudja ha pont új a gumi akkor ez pech :(
Két kérdésem lenne! 1: mennyire biztos a külső defektjavítás? van egy szög a hátsó kerékben, eddig csak belső oldali defektjavításról tudtam, állítólag kívülről is ugyanolyan jó, csak éppen harmadannyiba kerül ,mert nem kell kereket bontani. A másik: lemostam múltkor a gépet ilyen profi autómosós cuccal, és 3 perc alatt szebb lett mint másfél órás itthoni szöszmötölős autósamponos-brigéciolis-waxos mosogatás után. Kézi permetezőgéppel rá kell fújni egy sárga porból kevert, enyhén habzó-pezsgő cuccot a motorra, majd rögtön utána végigmenni rajta a nagynyomásúval. Nem tudjátok mi ez a szer? nagyon durva mennyire hatékony...a blokktól kezdve a felniig minden csillogó tiszta lett, waxolni sem kellett. Korábban ilyen benzinkúti pénzbedobós nagynyomásúval mostam, de attól nem lett sokkal tisztább sőt még foltos is maradt.
én jövőre csak márciusra meg áprilisra időzítem a sok síelést (persze tutira jövőre gyenge tél lesz :) hihetetlen h áprilisban alig vannak már bár a profi sízők azt mondják mert szar a hó, de szerintem idén jó volt akkor is, persze ez nem általános melyik nagy síterep környékén is vagy te?
A magasabb hegyek még fehérek,most hétvégén még mennek a sífelvonók is.Itt a völgyben két hete esett utoljára hó,de még váram a bejelentéssel,mert nem szeretek az úton folyó olvadt,sós hólében motorozni. Jó volt újra motorozni egyet,alig akaródzott abbahagyni...
Jah, és ilyen csinos rajzokat honnan tudok szerezni? Suzuki-hoz nem találtam. BMW-hez mindenféle ilyen köznép számára is elérhető dolgok vannak mint ETK, TIS, WDS, de Suzukihoz nem leltem ilyet...
Fúúúúúú azaaaz ;) A 41-es az egy ilyen gumikupak? A klip lenne a 42-es? Ez mi is pontosan? :) jah, ahogy látom a 4-esről megy jobbrabalra a cső, a többi 3 meg le van dugózva.
Karbiszinkronom volt (K2 1200S). A karbi és a blokk között vannak kis gumi csövek, amik elméletileg le vannak dugózva. Gondolom itt történik a szinkron tesztelése. Nálam a 4-bő 3 le van dugózva, a jobb szélső karbitól pedig jön egy cső - T elágazás - 1 ág a benzincsaphoz, másik meg a tankhoz. Namármost elhagytam 2 csőből a beletekert csavart. A bal szélsőben még benne van. A moci megy, de ott falsot szív, és "szuszog-ciceg", meg egy kicsit jobban durrog. Szal kérdés. Mi itt a gyári megoldás, mert sztem nem a beletekert csavar. Ideiglenesen ezzel meg tudom oldani, de vmi tartós kellene, mert nem szeretném újra elhagyni. Fater 600-asán csak 2 van ledugózva egy csinos gumikupakkal. Ott nincs csavaros megoldás. 2-ről meg cső megy a tankhoz és a benzincsaphoz. Esetleg van vkinek robbantott rajza, fényképe erről a részről? Vmint honnan lehet ilyen kupakot rendelni?