Mielőtt kérdezel valami alapvetőt, ezekre az oldalakra érdemes elnézned:
http://lokoszt.blog.hu/ illetve http://fapadosinfo.hu/
Bankkártyázzunk! - avagy bankkártyák és bankszámlák fapados utazásokhoz:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9198150
offolni itt szoktunk: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9213519
semmi probléma nincs azzal, hogy ha az utazómajomra hivatkozik. Továbbra is állítom, hogy amit megcsinált, az szép eredmény, és valóban sokan utaznak amiatt, mert ott nagybetűkkel eléjük tolnak olyan jegyeket, amik amúgy 2 perc alatt elérhetőek egy hagyományos kereséssel is.
A magyar néplélekben a mai napig benne van, hogy ezek a jegyek nem lehetnek ilyen olcsóak, de legalábbis biztos, hogy kell még illetéket fizetni utánuk. Nagyon sokan a mai napig elvesznek az online vásárlásokban (hozzáteszem, pár napja a Ryan weblapján én sem találtam meg, többszöri próbálkozásra sem, hogy tudom megcsinálni, hogy ne minden utasnak kelljen nagy kézit vennem, pedig százas nagyságrendben van gyakorlatom repjegy vásárlásban a legkülönbözőbb oldalakon).
Épp ezért fontos nekik, hogy az utazómajom eléjük tolja ezt az információt, megosztva a lehetőséget, hogy más - aki képes megugorni azt, hogy megcsinálja a foglalást, és mondjuk más dátumra keressen, mint a megadott mintadátum - is foglaljon.
Az ilyenekből lesznek az "utazómajmos jegyek", már korábban is írtam itt, hogy a kommentelők egy része valóban úgy látja, hogy ez valami exkluzív utazómajmos ajánlat, holott máskor, máshogy ie elérhetőek általában ezek.
Ne becsüljük le az utazómajmot, viszont az ilyen túlkapásokat (utazómajmos jegy) tegyük helyre.
Mentem végre a Ferihegy új non Schengeni B oldaláról. Modern, tágas, fotocelás WC ajtó, ez mind jó, ami rossz pontosabban nagyon ronda, hogy minden szürke és fekete, igazi depresszió terminál, semmi szín, semmi vidámság csak szürke és fekete minden.
Ryannél hogy a túróba lehet kiválasztani, hogy csak az egyik utasnak akarok nagy kézit, segítsen már valaki :) A tervezett foglalásban szereplő összes utasnak be akarja rakni. Köszi :D
Konkrétan mit takar az, hogy nem engedte, nem lehetett megvenni? Nem jelent meg a járat, csak retúrra keresve, vagy hibaüzenetet írt ki a fizetésnél (pontosan mit?), vagy nem lépett tovább a következő oldalra (meddig jutottál el?), csak homokórázott? Ha egy kicsit több részletet megosztanál velünk, akkor több esélyünk lenne rájönni, hogy mi lehetett a gond, és legközelebb el tudnád kerülni.
BUD-ról vettem jegyet oda útra Ryan-tól. A visszaút másik városból lesz és Wizz-el. Ezt nem engedte a Wizz. Aztán megpróbáltam a Ryannél és szintén nem lehetett BUD-ra egyirányba megvenni.
Mint írtam, két különböző helyről/gépről próbálkoztunk, nem ment, megoldottam Bravoval :-( .
Túl jó áron volt a jegy, nem mertem kockáztatni :-)!
Szerintem a gyorsítótárral, előzményekkel lesz probléma, mert pl nekem is csinál olyat a wizzair, hogy ha az időskálán akarok előre lépdelni, akkor ő hátra lépdel, ha hátra akarok akkor előre. A Ryanair, mert nem hozza be a járatokat vagy behozza de nem enged tovább, vagy tovább enged és utána fagy le vagy még fizetésnél dob visszadob. Ezt nem egyszer nem kétszer csinálja meg...
Nem engedi a "rendszer". két gépről is megpróbáltuk :-(.
A szép az volt, hogy a Ryan sem engedte! Megoldottam bravoval, bár nagyon ellenzem a "viszont eladótól" jegyet venni, de a szükség nagy úr. Egyszer volt már ilyen esetem, Maroccoval.