Ja kifelejtettem a minosegbiztositast.
Termeszetesen van. Iso 9001, ha jol tudom. Szasza: ha dobsz nekem holnap egy melt, hogy ne felejtsem el, akkor atkuldom neked az elerhetosegeit annak az embernek, aki fog neked segiteni egesz biztosan.
Szasza: a human eroforras az, amibol lehetne tobb..
Aqaba: kint is van az ulesrend, koszonom a beszkennelt kepeket :) Vagy most lebuktattalak? :)Az utasferohelynel a szamok lettek linkek, pop-upban megjelenik a kep.
Jatek: jaja, le kene venni, holnap le is vesszuk. Csak azon gondolxom, hogy ki kene tenni helyette valamit addig is, amig nem indul az ujabb..
Musor: azt az igeretet kaptam, hogy holnap megkapom az aktualisat.
Kozben kikerultek az arak. Kivancsi vagyok, hogy eszreveszitek-e, hol vannak.
Ami az ajandektargyakat illeti, szerintem igy is jo volt, hogy nem csak az elso dij volt, hanem tobben is nyertek meg ha csak ennyit is. Kipostazas is zuros ugy... Ha nem vagy otthon, nem fogod atvenni, megserul postazas kozben, akkor ki vallalja a felelosseget erte, stb. Nem olyan egyszeru azt megszervezni. Amit meg megigertem, hogy felreteszem, azt felre is tettem :)
Na tessek tovabb elegedetlenkedni :))
Játékra visszatérve szerintem korrektebb lett volna a kipostázás, mert pl. én sem vettem fel 3 darabot, holott elég korán regisztráltam magam.
Nem jár mindenki mindig Pestre!
ez is hiba volt szerintem
(BÁR! a valósághoz hozzá tartozik, hogy megigérte Szafi, hogy félre teszi)
Tényleg lelassult a fórum, sajnos Szafi mostanában nem gyakran válaszol a problémákra, de gondolom sok a munka.
KÉSZÜL A HIBA LISTA!! Bár nekem is sok dolgom van a vizsgaidőszak előtt.
Én is jó ötletnek tartanám az ülésrendet meg még egy csomó mindent. Régebben voltak interjúk MALÉVos dolgozokkal. Szerintem ez baromi jó lenne!
Szerintem nagyon jó lenne, hogy a repülőgépek ülésrendje is megtalálható lenne a flottánál. Szerinted?
"A hosszú távú járatainkon zenével és filmmel szórakoztatjuk utasainkat.
Aktuális műsorunk:" -ez a Malév honlapon található meg. Aktuális???? Szerintem nagyon régóta nem volt frissítés. Igazam van? Ez nem túl jó.
Nagy a csend itt. Minden rendben van a honlapon? Láttam az új charter menetrendet. Jó lett és még nyár elött kikerült. ;)
Miért van még kint a régi játék megoldása és győztese? Sokan átvették a regisztrációért a tollat és az egérpadot? Szerintem a minősége... őőő, szóval hogy is mondjam?! Kár, hogy a Malév nem adott megint erre. Mi a véleményetek?
Kiváncsi voltam, hogy az ügyfélszolgálat hogy működik a honlapon. Küldtem egy kérdést feléjük a honlapon keresztül, hogy megtudjam, hogy milyen gyorsan reagálnak rá. Hamar jött válasz. Szerintem nagyon jó a reakció idejük. Gratulálok Nekik!
Nem vagyok természetesen kiváncsi a MALÉV üzleti titkaira (gondolom te se tudsz mindenről).
Arra vagyok kiváncsi, hogy mit étrtesz erőforráson:
- ember hiány
- pénzügyi hiány
- szervezeti hiány
- információ hiány
Ez nem meríti ki a tájékoztatást és az ütleti titkot szerintem
Szafi!
Nálatok van vmi minőségbiztosítási rendszer??
(Mint pl a SAS-nél??) Érdekelne mert a MALÉV minőségpolitikájáról kell dogát leadni és nem tudom kihez forduljak.
Na, úgy tűnik, most nagyon lemaradtam... Szóval csak annyit szeretnék mondani, hogy örülök, hogy sikerült Veletek találkozni pénteken, én jól éreztem magam. (Az idegenvezető hölgyről nem írok, Ti őt már úgyis kielemeztétek...)
Úgyhogy köszi, Szafi, és remélem folyt. köv.!
Ezek a javitasok, amiket ide most leirtatok, mind programozot igenyel, mert nincs hozza admin felulet. Az a gaz, hogy egyszeruen nincs ra eroforras. Most eppen ket hetunk van ra, hogy a Cargo site-jat beintegraljuk a Malev weboldalaba. Es ekozben meg ott vannak azok az "aprosagok", hogy ugy nez ki, jovo heten vegre lesznek arak a site-on, menetrend update stb.
Sajnos egyik hektikus idoszakbol a masikba esunk at, es nincs kozte 10 perc szunet, amikor a hibak javitasara tudnank koncentralni.
Ettol fuggetlenul jol fog jonni a hibajegyzek, mert ha lesz egy szusszanasnyi idonk, akkor nem kell gondolkozni azon, hogy mit kell javitani.
Ugyhogy csak hajra :)
Te mindig megelözöl a hibák feltárásával, amiket a Szafi általában kijavit, az én hiba jelzéseimet meg sohasem, úgyhogy most rászántam magam, hogy minden egyes malev.hu-s oldalt és a külsöket is végigböngészem és hibajegyzéket írok.
Most átveszem Aqaba szerepét:
http://www.malev.hu/szolgaltatasok/inner1.asp oldalon van egy két hiba:
sorolom:
- Helyfoglalásnál:
"Telefonon a +36 1 235 3888-as vagy 0 06-40-212121-es számon hétfőtől"
mondtat nem jó így:
"Telefonon a +36 1 235 3888-as vagy a 06-40 2121221-es kékszámon..."
túl sok sok nulla van benne..
jobban lehetne tagolni, ha
- személyesen
- telefonon
- interneten
rögtön ha idetéved az ember, akkor nem kell keresgetnie, hanem csak ránéz.
****************
Cégtörténetnél miért nincs fent az újabb korszak:
pl:
"Ezredváltá küszöbén (1997-2002)
Szerintem sok minden változott és érdekes dolgok történtek az elmúlt csaknem 5 évben is!!
****************
állás kereső:
már lejárt a pilóta dolog
****************
Repülőtörténei évszámok:
Nálam már április lesz, nem február!!
Szóval egy hónap volt eddig, amikor üzemelt hónapra pontosan.
*****************
Most kapásból ennnyi, amit találtam amit ki kellene javítani, de még böngészem tovább az oldalakat..