Keresés

Részletes keresés

apibatya Creative Commons License 2016.06.27 0 0 2403

 

apibatya-Vajdaság,Bácska Topolya

Előzmény: pizzu84 (2401)
AuthG Creative Commons License 2016.06.25 0 0 2402

AuthG- Szeged

Előzmény: pizzu84 (2401)
pizzu84 Creative Commons License 2016.06.25 0 0 2401

Kedves márkatársak. Mi lenne ha összeírnánk ki hol lakik mint azt régebben "elödeink" már megtették.

 

Kezdem én.

 

Pizzas84-Debrecen

apibatya Creative Commons License 2016.06.20 0 0 2400

Sorry az ékezetekért! Időnként elmarad.

Előzmény: apibatya (2399)
apibatya Creative Commons License 2016.06.20 0 0 2399

Kössz! Kiraly vagy!  :)

Előzmény: AuthG (2398)
AuthG Creative Commons License 2016.06.20 0 0 2398
Az szerintem egy fagydugó, és a hűtőrendszer nyomása, meg az alcsi hőtágulása végett nyomja ki! Próbáld meg tömítőgyűrű nélkül esztergáltatni 0,1-0,2mm-el nagyobb dugót mint a furat, és felmelegített anyagba préseld bele, ha az ráhül azt nem nyomja ki a víz! :) kép holnap!
Előzmény: apibatya (2396)
apibatya Creative Commons License 2016.06.20 0 0 2397

"Ez a megoldás nem vált be! "  (bocs)

Előzmény: apibatya (2396)
apibatya Creative Commons License 2016.06.20 0 0 2396

Sziasztok!

 

Sürgős segitség kéne!

Korábbiakból idézve...ez a gép 10-évet állt úgy hogy,rá sem néztek.Pár évet még a szabad ég alatt is eltöltött.

 

 

 

A probléma a képen látható,amit nem tudok hogy,mire szolgál! A gyertya mellett lévő lyuk. Gyárilag valami fém kupak volt benne ami elrohadt állásában!

Első alkallommal  mikor próbáltuk beinditani,akkor ott kiömlött a hütő viz,ekkor vettük észre,és kapott egy ilyen aluminium dugót. Amit 40Km-nyi táv után kilőtt!

 

Az érdekel hogy,mi megy oda gyárilag és hogy néz ki? Mert igy nem tudok most vele mit kezdeni! 

 

 

 

   Ez a megoldás nem vát be!

apibatya Creative Commons License 2016.06.20 0 0 2395

Szia 

 

A szivócsonkrol tudnál dobni képet?Csak ha megoldható!

Nekem is hasonlo kis problémak vannak ,köztük ez is :)

Előzmény: AuthG (2394)
AuthG Creative Commons License 2016.06.19 0 0 2394
Azon túl vagyok, annyira el van vékonyodva, meg ki van szakadva 1-2szegmens, hogy nem lehet szabályozni! Kicserélni a kommutátort lehetne, de 43eFt-ot mondtak rá Dévaványán, itt Szegeden meg senki nem vállalja, azért kérdeztem, hogy valakinek nincs e bontva!?
A szívócsonkot meg nemrég csináltam meg! Lepucoltam, és szélvédőragasztóval bekentem! Jónak tűnik, csak nem kentem le előtte az alapozójával, azt bánom, de így is jónak tűnik!
Előzmény: bunkoleee (2387)
apibatya Creative Commons License 2016.06.17 0 0 2393

Igen megvan repedezve sajna,bár nagyon vékony repedések de gondolom az már elég neki.

 

A nagyobb probléma hogy,hol szerzek be masikat..:/

Előzmény: "Okta" (2392)
"Okta" Creative Commons License 2016.06.17 0 0 2392

Karbi és a henger között nézd - nem ismerem a Gilerát: nekem Suzukin a gumik voltak elöregedve és repedve, annak cseréje sokmindent megoldott. :)

Előzmény: apibatya (2391)
apibatya Creative Commons License 2016.06.17 0 0 2391

Köszönöm a gyors választ! 

 

A karbi az tiszta,valami ultrahangal lett megtisztitva/kifujatva. (nem láttam milyen kütyü lehet)

Azt tudom mikor levették ,a karbit még ott voltam..csupa kosz volt utána pedig mint az új! szép tiszta lett. 

(Egyedül az üzemanyag szabályzást nem tudom van e rajta vagy benne a karburátorban,és az nem e lett elállitva ha van.)

 

Viszont most hogy,mondod amit nem néztem a levegőszürő és az a cső elötte hogy,állhat.

Előzmény: "Okta" (2390)
"Okta" Creative Commons License 2016.06.17 0 0 2390

Bár Gilerát nem vágom, de esetleg még falsot is szívhat: szívócsonkra fújj féktisztító sprayt járó motornál - ha változik a fordulat, akkor esélyes hogy plusz levegőt szív valahonnan.

Előzmény: Mopetke (2389)
Mopetke Creative Commons License 2016.06.17 0 0 2389

Szia,

 

én szétszedném a karbit és kipucolnám, minden kis apró furatot - fúvókát járatot át kell vizsgálni, ahol lehet kompresszorral kicsapatni. Ha évekig állt biztos van benne trutyi.

 

Van hogy csak egy telet áll benne a benzin és csak ilyen zöld moszatszerűség marad utána amit elég nehéz eltávolítani. Volt már pár motorom ezzel rendszeresen beszívtam, mert lusta voltam leengedni...

 

Légszűrőt se árt megnézni.

Előzmény: apibatya (2388)
apibatya Creative Commons License 2016.06.16 0 0 2388

Üdv.

 

Van egy rakás problémám,mivel sok évet ált a motor üzemelés nélkül.

Na kezdem:
Mitől lehet hogy,az alapgázt nem tudom levenni,csak egy hajszálnyival 2-ezer fordulat alá? 1800-nál már lefullad ha nem turáztatom kicsit .(igaz még a száz éves gyertyát sem cseréltem ki,még nem értem oda)

 

A másik dolog hogy,az normális e,mikor meghuzatom a sebességet,és visszaengedem a gázt végig prüttyög/durrog a kipufogóban.Szinte egész addig még ujból nem kezdem el lassan ráadni a gázt ? Ami nem zavaró hangzásra ,de nem e a túl sok üzemanyag adagolás okozza? ( mert akkor már nem tetszik annyira)

 

..egyenlőre most ennyi :)

bunkoleee Creative Commons License 2016.06.16 0 0 2387

Ha jóltudom szokás felszabályozni (esztergálni) a kommutátort ha már kopott. Keress egy tekercseléssel foglalkozó szakit, biztos jobban tudja majd. Ha már ottvagy írd már le légyszi a szénkefe méretét ;)

Előzmény: AuthG (2384)
Ryan66 Creative Commons License 2016.06.12 0 0 2386
Előzmény: apibatya (2385)
apibatya Creative Commons License 2016.06.12 0 0 2385

Üdv!

 

Ryan66 hol tudnálak elérni? (Sype esetleg?) Lenne itt pár dolog amit nem igazán látok át,

kellene valaki hozzáértő személy,hogy elmagyarázza  nekem :)

 

(raktam fel képet a még félkész szereőmröl :D )

Előzmény: Ryan66 (2380)
AuthG Creative Commons License 2016.06.08 0 0 2384
Sziasztok! Ma hoztam el az önindítómat egy autóvillamossági szerelőtől! Azt mondta, hogy a kommutátor egy szegmense felpuposodott! Forgórész cserét javasolt! Nincs valakinek baráti áron egy önindítója, vagy csak Forgórész hozzá? Esetleg tipp, hogy valahol cserélik e a kommutátort? Meg olyan hibajelenség volt, hogy a motor vagy pöccre indult, vagy egyáltalán nem! Napszak, hőmérséklet, páratartalom nem volt befolyásoló! Volt hogy reggel nem indult, délután pöccre, dr volt hogy fordítva! De csak hidegindításkor, melegen szinte mindig indul!
Hol keressem a hibát?
Uniross Creative Commons License 2016.06.08 0 0 2383
bunkoleee Creative Commons License 2016.05.28 0 0 2382

Kb 1 hónap még mire hazajutok, akkor szétdobom és teszek fel pár képet. Köszi.

Előzmény: Ryan66 (2381)
Ryan66 Creative Commons License 2016.05.27 0 0 2381

Igen van, de úgyis szét kell szedned, hogy tudjuk mi a gond.

Küldj róla képet ha szétdobtad, és megoldjuk!

Előzmény: bunkoleee (2379)
Ryan66 Creative Commons License 2016.05.27 0 0 2380

Ha gondolod, keress meg, elmesélek mindent :)

Előzmény: apibatya (2377)
bunkoleee Creative Commons License 2016.05.27 0 0 2379

Hali! Berúgónál lévő auto deko mechanikád lenne komplett? Hengerfejben lévő nem kell, az működik.

Vagy ha tudod mi szokott eltörni/kopni az is jó, még nem jutottam el a szétszedésig.

Előzmény: Ryan66 (2368)
AuthG Creative Commons License 2016.05.25 0 0 2378

Köszi, megpróbálom!

Előzmény: pizzu84 (2374)
apibatya Creative Commons License 2016.05.25 0 0 2377

Üdv!

Köszönöm a választokat! 

 

Nos megvettem első supermoto-mat! Egy Nordwest 600-ast...a korábbiakban leirva a "hibátlan"/drágább mellett döntöttem.

1200eurót kellett vasalnom,9-évnyi pihenő után én vagyok az új gazdi! 

 

Nadjából mindene megvan,full gyári külsővel (tükröt,és kipufogót leszámitva)

 

Ebben az árban átpucolják a komlett fékrendszert és karburátort,kap 2 nem új,de 90%-os külső gumit,olaj és filter csere,új lánc és első lánckerék!

Nadjából ennyi!

Ami nekem marad az a festés,de még meglátom hogy,egyenlőre csak polirozás nem-e segit.

 

Nem tudom hogy,jó üzletet kötöttem-e,de bizok benne hogy,megszolgálja/vagy hálálja az árát! 

 

 

 

AMI EGYEDÜL ÉRDEKEL MÉG,HA VALAKI MEG TUDNÁ MONDANI HOGY,MEKKORA A DUGÓ MÉRETE GYÁRILAG?

És hogy a nordwest 350cc-röl rápasszol-e a henger-dugó a 600-as blokkra? (Vagy forditva!)

 

Nem akarom cserélgetni vagy ilyesmi,csak érdekel mivel tök egyformák! És van itt egy 350-es Nordi is eladó!

Szimplán kiváncsiság!

Előzmény: Ryan66 (2369)
Tamás600 Creative Commons License 2016.05.23 0 0 2376

Hát ez a variáció eddig ismeretlen volt  ☺de mindig jön valami ami cseres vagy javítani kell. 

Előzmény: Ryan66 (2375)
Ryan66 Creative Commons License 2016.05.22 0 0 2375

Vagy megkeresel, és adok egyet!

Előzmény: Tamás600 (2373)
pizzu84 Creative Commons License 2016.05.22 0 0 2374

Fordulatszámmérö. Elöször mérd le hogy ami egy darab vezeték külön megy a müszeregységbe azon van e feszültség. Ha van persze járó motornál akkor valoszinü elengedte a forrasztás a csatlakozót a müszeregységben. Próbáld meg átforrasutani ahová a hármas csati megy, azt. 

Előzmény: AuthG (2370)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!