Sziasztok..Megoldodot a hátso lámpás kálváriám..a hátso csatlakozo foglalat volt behalva..kicseréltek és a BSI-böl ki ütöték a hibát..Mindezt 9000.ft-ért.Az én "kicsikém"egy 407es 2008as,kiadás.most volt vezélés csere+olaj,olajszürö polen szürö cser.még a fékbetét és a fék tárcsa csere van hétra....jjjjaaa meg a részecske szürübe olaj azz a heten esedékes...kiisseb vagyon ezz a kicsi kocsi....
Teny az, hogy jelenleg vajpuhan, normalisan valt, semmi nyoma rangatasnak, vagy bizonytalansagnak.
Ha megis igazad lenne, akkor mit lehet tenni, hogy megelozzem a nagyobb bajt? Valtoolajcseret amugy is ajanlottak nekem, a leeresztett olajbol es kis magnes vizsgalatabol sok minden kiderulhet... Megbizhato automata valtos embert tudtok esetleg mondani? Lehet, hogy o elbol mondana, hogy ez hany 100e HUF-os felujitas lesz majd! ;-))) (amugy sajnos az elozo tulaj neha kivette lejton gurulva D-bol N-be a valtot... :-()
Zolysys! RT3-am van. Ez miért fontos? ...amúgy ha a stand by akkor van, ha ugranak a mutatók, akkor az elég gyorsan bekövetkezik. ...gyakorlatilag fél perc sincs. ....ha jól emlékszem és figyeltem.
Hát akkor az am6 aisin váltód van (lehet,hogy nem így kell írni) reménykedj ,hogy tévedek de annak szokott ilyen hangja lenni ,majd elkezd egyre csunyábban váltani ...... remélem tévedek.
Ennyinél még nagyon nem szabadna! De az is lehet, hogy a 94.000 elől hiányzik egy egyes, vagy kettes, akkor már nem kizárt..Hát igen azok az előző tulajok..:))
Szia Eswés! 3-4 perc után nyugodtan bontható az akkusaru. Egy sima "uni" műszerrel ki tudod mérni a nyugalmi áramfelvételét. Néhány tíz mA-nál nem szabad többet felvennie. Nekem 1,6 HDI-m van teljesen megfelel benne a gyár által is alkalmazott 55 Ah aksi, persze, ha valaki nem bízik benne, akkor vehet 75 Ah körülit is, mechanikusan simán beszerelhető. Üdvözlet: birobandi
Köszi szépen :D. Csak mert jelenleg 94 ezer van benne és 4. sebességi fokozatba 2000-2200 fordulatnál egy picit minha megcsúszna padlógáznál. Előző tulaj nemtudom milyen volt.
Sziasztok! Ki tudja hogyan lehet a középkonzolon a szellőző rácsot és a felette lévő fekete rácsot kibontani a helyéről.? Komoly előrehaladást értem el a két rádió feletti csavar kint van innen kellen folytatni? kösz
Sziasztok,olyan problémám lenne hogy indulásnál és váltásnál ránt az autó egyet,kuplung frissen cserélve lendkerékben kb 20 ezer van ,felő motortartó bak is cserélve.Van valami ötletetek?
Volt egy kis akksi kálváriám és remélem a végére értem.
Az akksi gyakorlatilag szépen lassan megadta magát, egyre nehezebben indult el, majd e hétvégén végleg beadta a kulcsot és nem akart indítani. Barátomat kértem és rámértünk. A 680-as indítóáram erőssége nem volt, csak 50, a 680 ellenében :-( ...mindegy, csere. (már a kivétel sem volt egyszerű, Zolforg telefonos segítségét vettem igénybe) ...ismét köszönöm!
...de mivel egy kicsit félek, azért még tudakozódnék: Mennyi idő múlva áll be a kocsinál a teljes nyugalmi állapot? és normál esetben mennyi az energia felvétele a kocsinak? Szeretném majd kiméretni, hogy nincs e valami fogyasztó .... biztos ami biztos. ...mivel múltkor volt egy biztosíték (monitor, GPS stb) tönkremenetel is, szeretném, hogy ha gond van, most megoldódna!
...remélem a gondolatmenet rendben van, de ha nem, szóljatok :-)