Keresés

Részletes keresés

subaaa Creative Commons License 2009.06.13 0 0 25266
Egyébként pedig veszek egy babettát, sárga 207.500-as
Babetta Rider Creative Commons License 2009.06.13 0 0 25265
Lehet hogy ezzel jár a festő.
Előzmény: subaaa (25260)
subaaa Creative Commons License 2009.06.13 0 0 25264
Hát ezen a dugattyún a gyűrű mögött sem szép a látvány...
Előzmény: mrc17den (25262)
Sanko888 Creative Commons License 2009.06.13 0 0 25263
A köszönés lemaradt:D
Sziasztok!
mrc17den Creative Commons License 2009.06.13 0 0 25262
Sziasztok!

Íme a dugattyúm:


Szerintetek még nagyon nem használódott el? Mondjuk a motor nem volt gyenge vele.
Sanko888 Creative Commons License 2009.06.13 0 0 25261
Kiderült ami hozzám került 210es babetta is meg van kokányolva le van hegesztve a 2.sebesség hogy 2.ba induljon :S
Csak arra nem gondoltak az okosok hogy ezáltal elindulásnál sokkal jobban terhelődik a röpsúj és hamarabb el fog kopni:@
Menyibe kerülhet ezt az alkatrészt kicserélni ami után megint venné az 1est is és nem baszná szét 2.ba a röpsújt?
subaaa Creative Commons License 2009.06.13 0 0 25260

Odanézz mit találok a házamtól kb. 500 méterre letámasztva egy elhagyatott ház udvarán!!!!!!

Az a baj, nem merem elhozni, mert megvatte valaki a házat, és elkezdte kifesteni meg újítgatni...

 

Tóni bácsi Creative Commons License 2009.06.13 0 0 25259

Szia Pajti!

 

Akkor én rosszul gondolkodtam, ami a nikazilt illeti? Pedig valahol mintha ezt olvastam volna....

 

:-)

Előzmény: miko? (25242)
miko? Creative Commons License 2009.06.13 0 0 25258
jóéjt!
Előzmény: Polúxx210 (25257)
Polúxx210 Creative Commons License 2009.06.13 0 0 25257

hjuj okéss majd dobok egy mééél!:))  

(az iwiw is szarakodik mostanság..de h ezaz index mit müvel..10xprobáltam belépni..alig sikerült..:( )  joccakáááát!

Előzmény: miko? (25256)
miko? Creative Commons License 2009.06.13 0 0 25256
:-))
Jut eszembe: hétfőn utalok!!!!!
Előzmény: Polúxx210 (25254)
Polúxx210 Creative Commons License 2009.06.13 0 0 25255
Nekem ez jobban bejön..másikon tul ballonos gumik vannak:S
Előzmény: Törölt nick (25248)
Polúxx210 Creative Commons License 2009.06.12 0 0 25254
deee 14-es szivócsövet nemlátni ám sehol!!!:))))
Előzmény: miko? (25252)
miko? Creative Commons License 2009.06.12 0 0 25253
Ha kopott a motor,akkor az fokozottan érezhető az alacsonyabb fordulatszám tartományokban.
Ennek az az oka,hogy alacsonyabb fordulaton a kopott gyűrűk mentén nagyobb a résveszteség mind a sűrítés,mind a munkaütem során.
Magas fordulaton sokkal kevesebb idő áll rendelkezésre,hogy a gyűrűk mellet elszeleljen aminek nem kellene,így kevesebb a résveszteség,ezáltal nagyobb a kompresszió, és a munkaütem is hatékonyabb.

Ebből azt érzed,hogy nehezen gyorsul,de amint kezdi felvenni a motor a fordulatot,úgy hasonlít egyre jobban a null-kilométeres önmagához.
Előzmény: subaaa (25234)
miko? Creative Commons License 2009.06.12 0 0 25252
Látom,a franc essen a pofájába!!!

:-))
Előzmény: plero (25250)
miko? Creative Commons License 2009.06.12 0 0 25251
"de ezt írja le valaki aki már tett be tűgörgőt"

nem is oly rég leírtam.
Előzmény: Törölt nick (25244)
plero Creative Commons License 2009.06.12 0 0 25250
miko?

A 25248 hsz képén látod a kipufogót !!! :)
baskatibor Creative Commons License 2009.06.12 0 0 25249

assztaaa ez nagyon vadító:)

 

Előzmény: Törölt nick (25248)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.12 0 0 25248

Ezt látnotok kell! Ellopni nem akartam a képet, itt a link:

 

http://www.mopedarmy.com/photos/brand/25/10066/

baskatibor Creative Commons License 2009.06.12 0 0 25247

jaja ez lessz az.enyém is hasonlóan néz ki.

de kicseréltem már csak még tisztogatom próba előtt

 

Előzmény: miko? (25233)
mrc17den Creative Commons License 2009.06.12 0 0 25246
Vagy mégse??? Ezt jó hogy leírtad Marci!
Előzmény: mrc17den (25245)
mrc17den Creative Commons License 2009.06.12 0 0 25245
Kösz az ábrát! Akkor egyenlőre hagyom a dolgot, nem erőltetem, esetleg jól odafigyelek rá.
Előzmény: subaaa (25232)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.12 0 0 25244

Nem csak Ő tudja!

 

50 cm3-es motorhoz elég ritkán keresnek ilyen célszerszámot mert általában a dugattyú melegítése után kézzel vígan lehet szerelni a csapszeget akár ki, akár be az irány. De bennem is felmerült (mivel célszerszám-buzi vagyok) hogy kéne egy ilyet szerezni. Van rá lehetőség: www.fichtlkramek.cz Pontos linket most nem tudok adni, mert jelenleg nem él a lap, de a Babetta alkatrészek között valahol a végén 550 koronáért (kb 6000 Ft)

 

A csapszeg kiszerelése amúgy tényleg nem nehéz:

Fel kell fektetni a blokkot és dugattyút lehetőleg fa vagy valami hasonlóan puha munkafelületre úgy hogy a csapszeg alatt egy furat legyen. Elő a melegítő eszközt (gázégő, hősugárzó) és a dugattyút nagyjából 80 °C-ra kell melegíteni. Nincs gond ha eléri a 100 fokot, azt lehet a legegyszerűbben leellenőrizni. A csapszeget ilyenkor kézzel ki lehet nyomni (célszerű azért némi védőfelszerelés), ha nem megy, akkor egy gumikalapács és egy csapszegkiütő (csapszegnél kicsit kisebb átmérőjű cső, legrosszabb esetben csőkulcs) segítségével óvatosan kikocogtatható.

 

A visszaszerelés pont így működik, csak fordítva. A nehézséget a tűgörgők behelyezése okozhatja, de ezt írja le valaki aki már tett be tűgörgőt. Én tűgörgős kosarat alkalmaztam annak ellenére hogy ismerem a hátrányait.

Előzmény: subaaa (25232)
Sanko888 Creative Commons License 2009.06.12 0 0 25243
Mért haragudnák :)
Már meg is van a hiba rossz a szimering és az olaj miatt csúszik a röpsúly.
Előzmény: Tóni bácsi (25220)
miko? Creative Commons License 2009.06.12 0 0 25242
Egyébként nem tudom mi az hogy nem találtál róla hasznosat a google-n, amikor minden le van írva ITT !!!!
Előzmény: subaaa (25236)
miko? Creative Commons License 2009.06.12 0 0 25241
Te akartad!
Akkor ezt vegyem visszautasításnak?
Előzmény: -gabor977- (25235)
miko? Creative Commons License 2009.06.12 0 0 25240
Az egy spéci hengerfalbevonat,ami igen kopásálló.
Előzmény: subaaa (25236)
Tóni bácsi Creative Commons License 2009.06.12 0 0 25239
De elég tágak. :-DDD
Előzmény: -gabor977- (25235)
Tóni bácsi Creative Commons License 2009.06.12 0 0 25238

Nem nicasil!!! Próbálj összefüggést keresni a Nikkel, a Kadmium és a Szilicium mint ötvöző anyagok vegyjelei között!!! Aztán, ha rájöttél, azt írd be a keresőbe!!!

 

:-)

 

 

Előzmény: subaaa (25236)
Tóni bácsi Creative Commons License 2009.06.12 0 0 25237

Pedig eccerű.

 

Ha végig gondolod, magad is rájössz, hogy a motornak a legnagyobb energiát az elinduláskor és a kigyorsításkor kell kifejteni. Miután elérted a 40 km/ó-t, annak megtartásához sík úton már sokkal kisebb motor teljesítmény is elég, mert a mozgó járműben és utasában is felhalmozódott mozgási energia nagyban rásegít a motor teljesítményére!!!

 

Vili?  

Előzmény: subaaa (25234)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!