"nna meg is találtam a hibát.ráraktam a levegőszűrő burkolatot,aztán egy kicsit még akaratoskodott,aztán már szivató nélkül is indult."
Te csodálkozol azon,hogy légszűrőburkolat nélkül nem ment normálisan a gép? Ha ilyen hibákat követsz el akkor szerintem ne nyúlj hozzá többet a babettádhoz,mert több kárt csinálsz mint hasznot.
Én meg azzal szívok,hogy hiába telefonálgatok, sehol nem kapok a Bingembe fúvókát. (M3.5) Elég vékonyka ez a fúvókatartó, de úgy láccik fel kell fúrnom 4-esre. Így,vagy úgy de holnap befúvókázom!
Az egyik teljesen gyári állapotú,be kell üzemelni,mert 9 éve áll. A másik is gyári festésű,de azért már nem gyári állapotú, és fúratni kellett a hengerét. (3000 ft) Erről raktam is fel videót,demonstrálva,hogyan vált egy jó 210-es.
Sok sikert! Nem baj hogy nemet mondasz,legalább nem gyűlnek tovább a motorok itthon... :-) A két 210-esemet egyébként darabonként 15 ezerért vettem. (hibátlan váltóval)
nna meg is találtam a hibát.ráraktam a levegőszűrő burkolatot,aztán egy kicsit még akaratoskodott,aztán már szivató nélkül is indult.megpróbáltam elindulni,nagynehezen sikerült aztán eggyik pillanatról a másikra bejött a ménes:))Örülök mint majom a frkának2napom ment rá és él!BABETTALOVE FOREVER!!!!!!!
sziasztok.Újra segítségeteket szeretném kérni.Van egy 207esem.nemnagyon ment csak köhögött,ezért úgy döntöttem hogy kicserélem a dugót meg a gyűrűt.Ez tegnap meg is volt.azóta csak kinlódok.
csak szivatóval indul,akkor is csak gyéren aztán ráhúzom a gázt és ez történik:
-vagy leáll rögtön
-vagy nem akar felpörögni
-vagy felpörög,de akadozik nagyon aztán leáll.
A lényeg hogy sehogysem akar ütemesen felpörögni,sőt eggyáltalán nem pörög fel úgy ahogy kéne.Vajon ezek a "tünetek"mitől lehetnek?Elöre is köszönöm a segítségeteket.
Úgy tűnik a te súlyoddal valóban küszködik alul a motor. De nehéz ezt egy videó alapján pusztán vizuális visszacsatolásra alapozva véleményezni. Ráadásul ha jól láttam,akkor földút volt,és az emelkedő mértékét sem lehet igazán megsaccolni így kamerán keresztül korrekten. Ha mindenképpen fogadnom kéne,akkor arra tennék,hogy kevés ami benne van. (de a kuplungod az jó!) :-)
Nekem a 125ös sportgépemen is ilyen nicasil-os henger van. Ez egy réteg a henger falán ha ez összekarcolódik akkor kuka az egész henger nem lehet fúrni max honolni de az én hengeremnek az alap dugója 53.95 és ezt fel lehet honolni max 54.01ig. Ennek a rétegnek a jó tulajdonsága sokkal kopásállóbb mint a vashengerhenger sokkal jobb a siklási tulajdonsága mint a vasnak és járatni is kevesebbet kell. Csak ha baj van mélyen zsebe kell nyúlni használtan is vagy 30 hozzá egy henger hálaistenek még ilyen problémám nem volt. Ezt a nicasilozást nagy fordulatú 2 ütemű motoroknál alkalmazzák. Ezen a képen látszik ahol a nicasil meg van patanva a kipufogónyílástól jobb oldalra:
Sokkal inkább valószínű, hogy miután eladták az épületet, akik megvették, elkezdték kirámolni a sufnit, és felbukkant ez a babetta, de eléggé viharvert, de a tranzimo egységet szívesen bebúrnám róla!!