Keresés

Részletes keresés

Tóni bácsi Creative Commons License 2009.06.20 0 0 25484

Köszi Gergő Pajtás!

 

:-)

Előzmény: Polúxx210 (25481)
baskatibor Creative Commons License 2009.06.20 0 0 25483

nna mégis vettem csapágyakat,1700volt a kettő meg szimeringeket.nemtom milyen márkájú,de a csapágy az ksb vagy kbs?na mindeggy.még nagytakarítás alatt áll a henger meg a hengerfej,utána összerakom.már várom a végeredményt nagyon.KÖSZÖNÖM SZÉPEN a segítségeteket,majd jelentkezem ha készen vagyok.

FASSOPÓ SZAKI.

Törölt nick Creative Commons License 2009.06.20 0 0 25482
Az egész abból a közmondásból indul ki, hogy a baj nem jár egyedül.

Mikor felrobbant a hengerben a gyűrű, akkor valami oknál fogva a kuplungom is "el ment". A szerelőhöz elvéve széttszedte a kuplungot, és látván, hogy szinte minden repedt és kopott volt benne (jó, minden még eredeti 20 éves volt benne), akkor mondta, vegyek újat.

Vettem lényegében teljesen új kuplungot, mikor felszerelte a kuplungból szó szerint ömlött az olaj. Ott hagytam nála, mert már késő volt, nem volt kedve szétt szedni újra. Amikor most nemrég visszahoztam tőle kiderült, hogy új szétt szedte, felrakta. Az olaj már nem ömlik, de a kuplung szorul. Egyszerűen nem lehet sem tekerni, sem tólni, sem semmi, ha motor módban van, annyira szorul a kuplung.

Valamit elsz@rt rajta, nem kicsit... Azthiszem hozzá sem viszem többet (mondjuk mikor eltördelte a gyűrűket a dugattyúról, már akkor tudtam, hogy nem ide kellett volna hoznom).
Előzmény: Tóni bácsi (25480)
Polúxx210 Creative Commons License 2009.06.20 0 0 25481

Tóni bácsi!

 

Gratula az unokádnak!!!:)

Előzmény: Tóni bácsi (25480)
Tóni bácsi Creative Commons License 2009.06.20 0 0 25480

....Amikor felrakta a kuplungot, akkor ömlött az olaj a kuplungból. Szétt szedte. Az olaj már nem ömlik, de a kuplung sem megy. Legalábbis nagyon nehezen, mert iszonyatosan szorul.....

 

Még csak egy üveg sört ittam meg az unokám kitűnő bizonyítványának "méltó" megünneplésére, de ennek ellenére az idézett szöveget nem igazán értem.

 

:-(

Előzmény: Törölt nick (25475)
Tóni bácsi Creative Commons License 2009.06.20 0 0 25479

Jól mondod, egy tökéletesen "behangolt" tuning mentes 210-esnek tudni kell rövid távon 55-60-at. De, ha rám hallgatsz, tartós menetben 40-nel mész vele!!!

 

Ez az a tempó, ahol a teljesítmény és a nyomaték görbe metszi egymást!!! Én mióta meg van a moccom így használom, az egyhuzamban megtehető távolságnak kizárólag a seggem teherbíró képessége szab határt!!!

 

:-)))

Előzmény: Törölt nick (25478)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.20 0 0 25478
210.100

Itt egy kép róla:
Vasparipa

Mondjuk nekem ez sem tudott többel mászni, mint 45. :S
Pedig azt hallottam, ennek a típusnak a 60-at is vinnie kéne - rövidtávon.
Előzmény: miko? (25477)
miko? Creative Commons License 2009.06.20 0 0 25477
Nem tom milyen babettád van.
210-esnek tökéletes az az utazósebesség, egy 207-esnek meg már ennyi a végsebessége.
Előzmény: Törölt nick (25476)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.20 0 0 25476
Jah, amúgy ha már a sebességet is megemlítetted a távolságnál. Én úgy 40-45 utazó(sebesség)ra gondoltam útközben.

Te mennyit ajánlasz?

(Amúgy mindegy, mert jelenleg ha már végre normálisan helyreteszik, akkor úgyis "félgázon" kell lemennem 500km-t, úgyhogy 30-nál nagyon nem mehetek majd gyorsabban egy darabig.)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.20 0 0 25475
Jelenleg semennyire sincs rendben. :D

Igaz, csak a hengert rakta fel, meg a kuplungot.

A hengerrel az volt a probléma, amit Tóníbá' márciusban mondott, a felső gyűrű belerobbant a hengerbe, de olyan mélyen, hogy inkább vettünk újat.

A kuplung pedig " el volt menve" és szétt szedte. A kuplungban a hármaspofák megvoltak repedve, és még sok dologgal volt probléma, ezé' lényegébe a kuplungot is vettünk újat.

Amikor felrakta a kuplungot, akkor ömlött az olaj a kuplungból. Szétt szedte. Az olaj már nem ömlik, de a kuplung sem megy. Legalábbis nagyon nehezen, mert iszonyatosan szorul.

Amikor visszakaptam a motrot, akkor azzal kifogásolta, hogy "Nem értek a röpkuplungokhoz!", amikor elvittem még az volt, hogy össze tudja rakni.

Jelenleg csak az új alkatrészeket sajnálom, mert nem voltak olcsók, úgyhogy remélem tönkre nem tett semmit.

Mindenesetre akkor a Pincsi gyűrűk maradhatnak rajta? (ahogy össze lett mérve a kettő, egyformák.)
Előzmény: miko? (25474)
miko? Creative Commons License 2009.06.20 0 0 25474
És ez a barom szerelő?!

Ha tényleg rendben van a babettád,akkor nem gond a kilométer,ha türelmesen pöfögsz vele,és nem csutkagázon akarod minnél elöbb lenyomni a távot.
Kérdés az,hogy mennyire lehet rendben a motor amibe ilyen "szerelő" nyúlt bele...
Előzmény: Törölt nick (25471)
miko? Creative Commons License 2009.06.20 0 0 25473
Erről beszéltem a 25452 hozzászólásomban.
Szó szerint:
"az első nem ilyen "nincs semmi baja --> ezer forint" szaki leveszi a hibát,bármibe fogadom."

És így is lett.És sejtem,hogy le se vett egy ezressel az,aki megmondta a frankót...
Előzmény: baskatibor (25468)
ÍzirájderLajos Creative Commons License 2009.06.20 0 0 25472
Jó reggelt!Ha jól tudom 207esed van.

Csapágy:60203/C3

Szimeringek a főtengely szárainál: 17X28X7
Szegmens dob alatt: 15X24X7
Az egész kuplung alatt: 28X38X7
A lánckeréktengely száránál: 20X30X7


A szimeringek márkájánál azt tudom mondani hogy a legjobb márka az SKF lenne,de az nagyon drága.Viszont megne merd venni a huber márkájú szimeringeket!

Főtengelynél nekem már lassan egy éve KBS csapágyak vannak.
Előzmény: baskatibor (25470)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.20 0 0 25471
Heló!

Rég írtam errefelé, de lenne egy olyan kérdésem, hogy egy (valószínűleg) jól összerakott (minden tuning nélküli) Babetta, egyhúzomban úgy kb. 70-75 km-t le-é tud menni?

Csak mert a nyáriszünetre beiratkoztam egy logisztikai tanfolyamra, és innen az "Isten hátamögül" nem nagyon járnak buszok. Nyáron pláne nem, és hát valamivel be kellene jutnom, itt gondoltam a jó öreg Babettámra.

Igaz, egyszer hagyott csak cserben, még márciusban, de akkor rútul - azóta is használaton kívül van, mert a szerelő csak jobban elcseszte, mint volt -, de úgy néz ki, hamarosan végre valaki tényleg hozzáértő is ránéz végre.

Jah és igen: a dugattyún a gyűrűk "negyedik furatos" pincsi gyűrűk, az nem fog problémázni? Vastagságra mindenre pont ugyan olyan, csakhát a szerelő volt olyan ügyes, hogy az összes új dugattyúhoz kapott gyűrűt eltörte.
(Hármat kaptunk mellé, egyet felhúzáskor tört el, a másik kettőt pedig akkor, amikor a dugattyút rakta fel a főtengelyre.)
baskatibor Creative Commons License 2009.06.20 0 0 25470
ja és a mofakerből kéne rendelnem mert itt horror árak vannak.mien csapágy kell a főtengelyre?(MÉRET)kéne.meg mien tipus vagy tudomisén,ehhez nem értek.ja és mien méretü szimeringek.Előre is kössz az infókat,meg utólag is.
Előzmény: baskatibor (25469)
baskatibor Creative Commons License 2009.06.20 0 0 25469
kívül-belül.meg lehet hogy fényezni is fogom szép piros akrilfestékkel,csak előtte halálra kell csiszolni.de megéri szerintem.az enyém lessz a legszebb és legjobb moci Balassagyarmaton.:))Ja és egy kérdés!Mennyi píz körül van most a biztosítás?
Előzmény: baskatibor (25468)
baskatibor Creative Commons License 2009.06.20 0 0 25468

nagy lóizét a berényiszakinak a fenekébe.lejött egy ismi mondta hogy a szaki síkhüle mert csak a főtengelyt nézte meg a géppel.kicsit konyít haver a mocikhoz,beindította(nagynehezen)és megszületett a diagnózis:szétszedtük,hát negyed millit kotyogott a főtengely.írtam hogy hüle hangja van,és ez a mágnestől jön.HÁT MAGÁTÓL KIESIK A SZIMERING!!!!!!BÉNA VAGYOK DE NAGYON.most nincs rá píz,de fizikor alkatrészvásárlás és ízirájder:)))addigis teljes brigécolos tisztítás mindenütt.

 

ÍzirájderLajos Creative Commons License 2009.06.19 0 0 25467
Nekem az ülés szokta összetörni a golyóimat! xĐ

Viszont azt a heggesztéses vackosat remélem nem gondoltad komolyan.
Előzmény: Alba Regale (25466)
Alba Regale Creative Commons License 2009.06.19 0 0 25466

15km-re otthonról a határban a 3 golyót ami fogja az első lánckereket ledarálták a lóerők :) haver kijött utánam bringával hozott golyókat egyik sem lett jó,kivétel a bicigli első kerekében lévők :D

 

rá lesz heggesztve egy 15mm-res csőtoldat és egy bazi nagy csavar lesz áttolva a tengelyen ,soha többet nem akarok ilyen helyzetbe kerülni pl 50km-re a semmi közepén.

 

 

 

sqb2 Creative Commons License 2009.06.19 0 0 25465
Most ez a része egy kicsit pihen mert vasárnap megyek Bp.-re ott leszek egy hétig és személyesen bemegyek a mo-fa-ker-be s megveszem komplett mert itt nálunk mindent lehet kapni csak aza a baj hogy 3szor annyiért mint ott!! Itt egy Karbi is 16e ft, egy db teleszkopszár 5700ft.
Előzmény: Törölt nick (25464)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.19 0 0 25464

Kipróbálhatod, de úgy tudom kell egy kis átalakítás hozzá, különben nem tudod összerakni a váltót. De kb. 2500-ért kapsz új csőtengelyt, szerintem nem érdemes bajlódnod vele. A váltót különben is sokkal egyszerűbb cserélni kompletten... Kiszeded-berakod, mehetünk is.

 

Arra kell figyelned hogy a nehézpofás csapokon csak egy horony van, a zéger a csőtengely és a nehézpofa közötti résbe kerül.

Előzmény: sqb2 (25457)
ÍzirájderLajos Creative Commons License 2009.06.19 0 0 25463

Szia Tóni bácsi!
Egy próbát csináltam az én mocim tirisztorjával,hát Jó volt!
Nem gondolkozott egy percet sem azon hogy beinduljon.
De viszont elég szar hangja volt a kevés kompresszió miatt,illetve nemis az a baj hogy kevés a kompi,hanem az hogy ahogy tekerem a lendkereket,úgy érződik hogy ereszti el a levegőt.

Ez elég baj,de hiába jelentettem a gazdájának,még mindig nem szerzett tirisztort sem,és arra pedig várhat hogy én vegyek,mert ugysem lenne kifizetve sosem.

 

Előzmény: Tóni bácsi (25458)
ÍzirájderLajos Creative Commons License 2009.06.19 0 0 25462
Annyit kihagytam,hogy igen arra a tirisztorra gondolok.
Előzmény: Tóni bácsi (25458)
ÍzirájderLajos Creative Commons License 2009.06.19 0 0 25461
Köszönöm az infót Tóni bácsi!:)
De,necsak a kezem járjon,hanem mutassam is be a kicsikét!:)
Elég lepukkant állapotba van,de a gazdája sajnos magasról tesz rá:S



Annyit még hozzá kell hogy tegyek,30wattos világitás tekercsek vannak rajta.


Előzmény: Tóni bácsi (25458)
baskatibor Creative Commons License 2009.06.19 0 0 25459
ahogy elnézegettem,néha írjátok hogy hol laktok,mindenki nagyon messze van!!!Én Balassagyarmaton leledzem.és Te?Tuti az ország másik felén!Egyébként többet tudnátok segíteni ha feltennék a youtubera videót,hogy milyen hangja van?
Előzmény: Törölt nick (25455)
Tóni bácsi Creative Commons License 2009.06.19 0 0 25458

Háj Laja!

 

Hát lehet téged elfelejteni??? :-)))

 

Ha arra a F. A. Gy. tirisztorra gondolsz, amiben a trafó is benne van, akkor ugyanazt a jelet kapja, amit a külön trafós-tirisztoros. Ergo: kösd be azt a sárga drótot az "I" pontra, és gázt neki!

 

:-)

 

 

Előzmény: ÍzirájderLajos (25456)
sqb2 Creative Commons License 2009.06.19 0 0 25457
Értem és köszönöm akkor abból nem lehet galiba,hogy a nehézcsőtengelyen lemezpofa van, és fordítva se okoz gondot.
Előzmény: Tóni bácsi (25454)
ÍzirájderLajos Creative Commons License 2009.06.19 0 0 25456
Sziasztok!
Régen irtam már ide,talán olyan régen hogy már elis felejtettetek:D
Remélem jólvan mindenki!:)
Remek nyáriszünetem van,minden nap motorokat hoznak ide(főleg babikat),és azokat szoktam csinálgatni!
Nomeg az én mocim is fejlődik felfelé,ugyanis kaptam egyik ismerőstől egy jó állapotú kipufogót kompletten.Megcsináltam most reggel azt,hogy levágtam azt a részt a könyökcsőből ami beér a dobba.Felültem kipróbálni,hát sokat változtatott pozitiv irányba a mocin!

Az még a harcihelyzet hogy van nálam egy 207.500-as gép.
Namost azon a gépen átszeretnénk cserélni a a tirisztoros+trafós gyujtást egy kombinált tirisztorosra.
A kérdésem a következő:
Fog működni a kombinált tirisztoros egység úgy,hogy a jeladónak nincsen 2,csak 1 kivezetése,azaz nincs külön testelése?

A válaszokat nagyon várom!:)
További kellemes délutánt,és hideg sört kivánok ezen a forró napon!:D
Tóni bácsi Creative Commons License 2009.06.19 0 0 25454

Szia!

 

Azt mondta az én barátom, ha ráülnék egy nehéz, aztán egy könnyűpofás mocira, nem tudnám megmondani láttatlanból, melyik, melyik.

Azaz, ha jól működik, mindkettőt megfelelően lehet használni.

 

Valaki feltette ide nem rég mindkét fajta robbantott ábráját, azokon jól láthatóak a szerkezeti különbségek. Lapozz egy kicsit vissza!

Előzmény: sqb2 (25453)
sqb2 Creative Commons License 2009.06.19 0 0 25453
Üdv mindenkinek!
Szétkaptam a 210-es Babót mert az olaj folyásból már elegem van! Szimeringeket cseréltem meg csapágyakat, meggyűrűztem valószínű kopott volt mivel beégés volt a dugó oldalán. Most már csak a váltópofák 2.sebesség cseréje van hátra de nem tudom hogy jobb lenne-e ha a lemzpofát nehézre cserélném!! mi a külömbség?? A csőtengelyt azt honnan tudom hogy ami benne van az lemez vagy nehéz, és azt muszály cserélni ha váltani akarok lemezről nehézre?? Köszike előre is a tippeket!!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!