Úgy néz ki, mi már tudjuk, mit akarunk. Fehér 1.8 benzines ötajtós Focus Ghia tempomattal, bézs kárpit, +2év/50000km extra garancia. Három gyerek fog utazni benne, 6.5-9, 5-7.5 és 0-2 évesek.
Nekem biztos jó lesz. Remélem, a kölkök is szeretni fogják.
Nektek is ajánlom előzésnél/gyosításánál a padlógázt, mert teljes terhelésnél az EGR mellett a klíma is kikapcsol, nem kell örökké a kapcsolóhoz nyúlkálni. Ezt minden EEC V-ös számítógépes tudja.
A páromnak is 1,4-es focus-a van légkondival. Ma mentünk vele (nekem 1,8 d van) hát tényleg eléggé lefogja a légkondi. Előzésnél kikapcs (turbo boost:)) majd vissza. Az 1,8 D is észreveszi de nem ennyira zavaró. Mondjuk h takarékos az 1,4 az nem igaz. Városban 11 lityót zabál a gép. Igaz h fel sem tud melegedni és már leáll, majd újra és újra indul, leáll. De azért a 11 kicsit sokkk.
A pedál kattanás nekem is megvan. A dieselben. Aszondják h a pedál tartó keret az autó vázhoz csavarosan van rögzítve. Ott kattan vmi az illesztésnél. Nekem kanyar váltásban, amikor tekeredik az alváz, akkor roppan egyett. Ezért nem szedettem szét a kocsit.
Elkéne adnom az 1,8 d-t van valami ötlet hol nyomuljak vele??
"Ha már trend, akkor valami még nagyobb motorral venném (csak az értékvesztés fog vissza picit)."
Ne fogjon nagyon jót lehet autózni a 2 lityissel. Merem ajánlani.:)))
Egyébként az az igazi, ha belülről Trend. Isteni a futómű, egyszerűen kívánja a kihasználását. Persze rajtam nem múlik a dolog.:))) Most legalább olyan gumi van rajta ami jó partner ebben, mert a szériában rárakott gagyihalmaz nem nyújtott értékelhető teljesítményt.
Na csak most olvasom, hogy félreértettem a dolgot a széles gumi egy másik autón van. Hiába az ebéd után úgy látszik lement a vér az agyamból a hasamba emészteni.:)
Durván nézhet ki. Nem ér bele sehol? Azért kérdezem, mert én 16xJ7 Tecnomagnesio felniket és 205/50R16-os Dunlop SP Sport 9000 gumikat vettem rá és nem úgy néz ki, hogy szélesebb elférne a kerékjáratban. Persze egy nagyobb ET számú felni esetleg még felmenne de akkor félő, hogy teljesen alászedett kormánynál valahova beleér. Igaz nem próbáltam ki, mert az enyémnél a gépkönyv is ezt a méretet adták meg maximálisnak. Miután garanciális még a Kicsike nem akarok felesleges szívásokat.
Uhh Sportivo,
Esküggy hogyijen indkszet keresek. Dejállatmá nem?!
Amit vettünk azakciójós ambiente 1.4 klímás háromajtós és az a sötétkékmetál. A magnum grey nekem is nagyon bejön az a legjobb szín, de a drágaságom ragaszkodott a kékhez.
Ja 1.4/1.6 téma: A ford jófejségből nem engedi az összes felszereltségi szinthez megvásárolni az összes motorváltozatot. Szóval az én esetemben pl. 3-ajtós változatban (csak az teccik) az 1.6-os 1 millával drágább az 1.4-nél (mert 1.4 ambiente és 1.6 trend van csak). Persze a trend jobban felszerelt, de egy millió magyar forint azért sok pénz...
Nem csak kifizetni, hanem azért, mert mondjuk 3 évesen a két autó kb. ugyanannyit ér (ott már senkit nem érdekel, hogy trend vagy nem - érdemes piackutatni az Expresszben, nagyon hasonlóak az árak a felszereltségi szintek/motorizációk között).
Szóval nekem nincs kedvem pár zümzümért meg lóerőért elköszönni egy millától:-))
Ha már trend, akkor valami még nagyobb motorral venném (csak az értékvesztés fog vissza picit).
Az enyém egyébként kívülröl tök jó trend hamisítvány. Magnum grey metál, ködlámpa, trend felni, CD 6000 gyári rádió, fehér oldalindexek, stb..-)
Hello Skacok!
Holnap vesszük át az új focus-t. Vettem rá colosfelniperesgumit és most van 4 db gyári új gumi (esetleg a lemezfelnivel együtt de inkább csak a gumi). Ha valakit érdekel nagyon erősen nyomott áron dobjon egy mailt.
Nem tudom, hogy ki mit vár egy 75 lóerős "Golf méretű" autótól, de szerintem a focus 1.4 teljesen megfelel minden reális elvárásnak. Városi használatra szerintem tökéletes. Aki sokat jár vidékre, vagy szeret városban is döngetni, annak nem jó. Aki főleg városi használatra keres egy halk, kényelmes, olcsón üzemeltethető autót, annak tök jó. Szerintem egyébként légkondival is megfelel menedtinamikájában a budapesti elketyegésre. Azért olyan marha zavaróan nem lomha.
Ez a összefényezett új autó gáz. Sajna a ford kereskedők nem éppen ügyfélcentrikusak..:-) Én is úgy éreztem magam, mint a Merkúrnál. Mondjuk amikor vettem az új MX5-ös Mazdát, akkor sem ugrált körbe senki:-)
Legalább az autó jó. Lényeg, hogy minél kevesebbet piszkálja márkakereskedés...:-)
Ez elég gáz! :o((
Ha új autót vennék, az tuti nem hagynám annyiban!!
És ezt nem csak a lelkesedés mondatja velem, tudom, hogy hosszadalmas meg minden, de 1xrűen elképesztő mit meg megmernek tenni! :o((
A másik amit nem értek:
Nem próbáltad ki az autót (típust) előtte??
Mert ha az ember egy zsír új gépet vásárol akkor bizony a kereskedővel (és 1 próbaautóval) átfurikázhatja a várost, ha tart rá igényt!
Sziasztok!
Nekem van egy 10 hónapos 1.4 ambiente focusom.
Szeretném ha minden új focus vásárló levonná a tanulságot az én esetemből,ami remélem nem mindennapos.Megrendeltem az autót szín stb.pont volt egy az országban megfelelő felszereltséggel.Egy hétre ígérte a kereskedő az átadást,lett belőle 2, ok belefér lenyeltem.Esett az eső amikor átvettem az autót. Másnap lemostam és furcsa polírnyomokra lettem figyelmes a motorháztetőn, jobban szemügyre vettem és láttam a csiszolás egyértelmű jeleit is.Telefonáltam,hogy nem frankó a gép,meglepetésemre a kereskedő ezen egyáltalán nem csodálkozott,ekkor lett tiszta előttem az az egy hét csúszás.Ezt levelezés, jegyzőkönyv,szakértői vizsgálat,kártérítési igény követte és fél év után beleuntam az egészbe.Az autót különben minden nap használom nyomatékszegény,a légkondit városban nagyon nem szereti.Szvsz minimum 1.6-ost szabad venni és festékréteg vizsgáló műszerrel kell a szalonban megvizsgálni átvétel előtt az autót.
Nem kell valakinek egy tök új (új autóból kiszerelt) Ford focus lámpakapcsoló? Enyémbe rakattam ködlámpákat előre, és így egy új kapcsolót is beépítettek (ami értelemszerűen az első ködfényszórót is kapcsolja).
Szóval ha valakinek kell kis pénzért a régi kapcsoló...
Köszönöm minden volt, leendő. és jelenlegi Focusos beírását. Kérlek benneteket ha az esetleg felmerülő problémára, kérdésekre tudtok reagálni akkor ezt tegyétek meg! Köszi még egy 1x mindenkinek a részvételt! Úgy látom sokan vagyunk, de nem elegen:))
Asszony valamivel több, mint 3 éve hajt egy Focus 1,8 Trend 5 ajtós járgányt. Én csak ritkán megyek vele, de néhány tapasztalat:
1. Nagyon a széria elejéről származik, így volt egy sereg visszahívása (összes zár, olajsapka, motortér borítás, kuplunk hidraulika csöve)..., de korrekt értesítéssel, és egy-egy órás várakozással jártak csak a beavatkozások.
2. A Trend futóműve döbbenetesen stabil, pár száz km-t mentem 4 ajtós 1,8 Ghia-val, de az valahogy egy kispolgári szüttyögőnek tűnt az otthonihoz képest.
3. Motor pörgős, rendesen megy. Egy honda-őrült barátom mióta megpróbálta néha elismeri, hogy már majdnem tud a hondán kívül más is motort gyártani.
4. A váltó az izlésemhez képest kemény és akadozó.
5. A vizsgát a szervíz két napra vállalta volna, így egy mosást követően elment maszekban, és csont nélkül átment.
Röviden ennyit. Asszonynak ez a negyedik autója, az eddigiekkel muszájból ment, ezzel meg imád mindenfelé járkálni, csak az a baj, hogy mindig visszatalál :-)
Bocsi az Off-ért
Én se akarok beleszólni, de az összes ilyen belsővilágíás vezérlő elektronika kb 1000Ft, és beszerezhető egy normál elektronikai szaküzletben!
:o))
Dehogyis sértődtem meg, csak azt hittem, több focus-os van errefelé.
Ha jól sejtem, az Ambient megfelel a CL modellnek, a Trend pedig az LX modellnek, de lehet, hogy tévedek.
Nem azért nem veszek Alfát, mert nem kaptam választ, hanem azért, mert szívem szerint azt vennék. Egy igen jó cimborámnak az van, (tehát el tudja mondani, mire kell figyelni,) és amikor beleültem, úgy kellett elzavarni onnan. Viszont Focus-ra van/lesz csak pénzem.
Ha kereskedőtől veszem, akkor ők átnézték nekem, tehát nem kell átnézessem szerelővel, megbízhatom bennük, vagy tévedek?